Skocz do zawartości

Cadillac


Rekomendowane odpowiedzi

> po czym wnosisz sherloku??

> ja akurat nie byłbym tego taki pewny, czesc amerykancow wlew ma pod

> tablica wiec kolo stanał idealnie do tankowania paliwka "pod

> tablice".

No przecież widać że koło diesla stoi grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jasne, izigołing

> Apropo! Ile części oryginalnych musi mieć auto żeby jeździć na

> żółtych blachach, i czy jakieś przeróbki są dopuszczalne? Albo

> nieoryginalne części?

Quote:

Stare automobile u wielu osób powodują żywsze bicie serca. Nie chodzi tu oczywiście o wszystkie wiekowe pojazdy, ale przede wszystkim o tę ich część, która stała się już zabytkiem. Zgodnie z polskimi przepisami zabytkiem jest taki samochód, który ma 25 lat, a jego produkcja została zakończona co najmniej 15 lat temu. Poza tym samochód, aby być uznanym za zabytkowy, musi mieć oryginalny silnik, zawieszenie i karoserię. Elementy mniej trwałe (tak jak uszczelki gumowe, opony, szyby itp.) oraz okresowo wymieniane w trakcie normalnej eksploatacji (świece, akumulator itp.) oczywiście nie muszą być oryginalne. Choć z pewnością lepiej, żeby były, wtedy pojazd jest w 100% oryginalny.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Stare automobile u wielu osób powodują żywsze bicie serca. Nie

> chodzi tu oczywiście o wszystkie wiekowe pojazdy, ale przede

> wszystkim o tę ich część, która stała się już zabytkiem. Zgodnie

> z polskimi przepisami zabytkiem jest taki samochód, który ma 25

> lat, a jego produkcja została zakończona co najmniej 15 lat

> temu. Poza tym samochód, aby być uznanym za zabytkowy, musi mieć

> oryginalny silnik, zawieszenie i karoserię. Elementy mniej

> trwałe (tak jak uszczelki gumowe, opony, szyby itp.) oraz

> okresowo wymieniane w trakcie normalnej eksploatacji (świece,

> akumulator itp.) oczywiście nie muszą być oryginalne. Choć z

> pewnością lepiej, żeby były, wtedy pojazd jest w 100%

> oryginalny.

No to teraz pytanie za 100punktów... Czy, żeby auto było zarejestrowane na żółte blachy musi być zabytkowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można.

A nie trzeba przypadkiem jakiejś opinii o "wyjątkowym znaczeniu do motoryzacji" czy czegoś takiego?

Coś mi się wydaje, że nie wystarczy mieć odpowiednio stare auto, żeby dostać na nie żółte blaszki.

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie trzeba przypadkiem jakiejś opinii o "wyjątkowym znaczeniu do

> motoryzacji" czy czegoś takiego?

> Coś mi się wydaje, że nie wystarczy mieć odpowiednio stare auto, żeby

> dostać na nie żółte blaszki.

> Pozdrawiam

> Bartek

Jeśli auto ma swoje lata to nie potrzebna jest żadna opinia.

Konserwator bardzo często naciska aby taką opinie od rzeczoznawcy przedstawić ale nie jest to wymagane i trzeba stanowczo bronić swojej racji, białą karte też można wyrobić we własnym zakresie i nie potrzeba do tego rzeczoznawcy, który kasuje za taką usługe kilka stówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.