darrkus Napisano 14 Września 2009 Udostępnij Napisano 14 Września 2009 > przy A/C dawali chłodnice oleju za chłodnicą wody tak trochę w > nadkolu ale chyba nie seryjnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 > ale chyba nie seryjnie? nie no oczywiście że seryjnie.... tak jak turbine i IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2009 > zacznij od wymiany pompy wody np. na HEPI AFAI to mam ricambri - zla? czym sie tamta rozni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 > AFAI to mam ricambri - zla? czym sie tamta rozni? hepu vs oryg Wniosek mozna samemu wyciagnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2009 > Chłodnice oleju w fiacie CC 900 (pucharowe) były umieszczone po lewej > stonie. jakich rozmiarow ta chlodnica jest? czy chlodnica o wymiarach 260x110x40mm nie bedzie za duza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > przy A/C dawali chłodnice oleju za chłodnicą wody tak trochę w > nadkolu a potrzebna jest taka podstawka(60808754) od Uno Turbo z zlaczka(60808752) pasuje do Fire? czy mozna sie wpiac pod te korki w pompie oleju bez podstawki? jaki filtr zastosowac jesli z podstawka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > a potrzebna jest taka podstawka(60808754) od Uno Turbo z > zlaczka(60808752) pasuje do Fire? czy mozna sie wpiac pod te > korki w pompie oleju bez podstawki? jaki filtr zastosowac jesli > z podstawka? mozesz sie tam wpiac a splyw zrobic w misce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > mozesz sie tam wpiac a splyw zrobic w misce Wydaje mi sie że po takim rozwiązaniu silnik bedzie można wypi.... Chyba jak sie wepniesz do magistrali olejowej i spływ dasz do miski to stracisz ciśnienie??? Czy nie lepiej założyć podstawke pod filtr z reno (jak by komuś kolektor wydechowy przeszkadzał)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > a potrzebna jest taka podstawka(60808754) od Uno Turbo z > zlaczka(60808752) pasuje do Fire? czy mozna sie wpiac pod te > korki w pompie oleju bez podstawki? jaki filtr zastosowac jesli > z podstawka? Podstawka z UT i krotki filtr z seja mpi, nie wpinaj sie w zadne korki tak jak piszesz bo bedziesz mial niedogrzane auto bo olej bedzie szedl caly czas przez chlodnice a zaleta podstawki jest to ze puszcza olej dopiero po osiagnieciu odpowiedniej temperatury bo posiada termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > Wydaje mi sie że po takim rozwiązaniu silnik bedzie można wypi.... > Chyba jak sie wepniesz do magistrali olejowej i spływ dasz do > miski to stracisz ciśnienie??? Czy nie lepiej założyć podstawke > pod filtr z reno (jak by komuś kolektor wydechowy > przeszkadzał)??? z jakiego reno? nie lepiej z UT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > z jakiego reno? nie lepiej z UT? Z tego co pamietam to na opakowaniu z filtra oleju pisale ze pasi tez do renault wiec wychodzi na to ze podstawka z renault tez podpasi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 jezeli filtr z mpi nadal bedzie dla ciebie za duzy mozesz zastosowac taki do renult np. megan 1,4 16v jest jeszcze mniejszy niz do mpi i pasuje idealnie wiec jezeli z tego silnika jest tez podstawka to napewno tez bedzie pasowac ale ta z ut tez sprawdza sie swietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > jezeli filtr z mpi nadal bedzie dla ciebie za duzy mozesz zastosowac > taki do renult np. megan 1,4 16v jest jeszcze mniejszy niz do > mpi i pasuje idealnie wiec jezeli z tego silnika jest tez > podstawka to napewno tez bedzie pasowac ale ta z ut tez sprawdza > sie swietnie Podstawka z uno turbo lub z tipo (nie renault) i filtr z renault (jeszcze mniejszy niż fiatowskie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bart_lodz Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > gdzie zamontowac chlodnice oleju w CCS z A/C? - moze jakies fotki > ktos moglby tu wkleic? Za albo przed chlodnice wody, tak jak to bylo zamontowane w renault12 Gordini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Za albo przed chlodnice wody, tak jak to bylo zamontowane w renault12 > Gordini w seju lub cc nie wiejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > w seju lub cc nie wiejdzie no niewiem... moze jednak wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 może przed chłodnicą by weszło jak już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > no niewiem... moze jednak wejdzie w gazecie mam fajny artykół na temat zakladania właśnie chłodnic oleju jak będę w domu to zrobię fotki gazety i wrzucę dodam od razu że nie jest zakładana w cento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > to ja już nie wiem chyba znalazlem rozwiazanie.... niedokladnie przylegajace zawory wydechowe i ssace.... a w efekcie upalona upg... kosztowalo mnie to wiele i 2 dni nerwow.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 Jeśli zawory się nie domykały to auto powinno tracić moc ale nie powinno przepalić UPG. Jak przepaliło upg to albo: za słabo dociągnięta głowica; krzywa (źle splanowana) głowica; krzywy blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Jeśli zawory się nie domykały to auto powinno tracić moc byl nawet na hamowni i wykazal tyle ile powinien, jezdzil w zasadzie OK pozatym ze sie grzal. > ale nie > powinno przepalić UPG. a jednak > Jak przepaliło upg to albo: za słabo > dociągnięta głowica; krzywa (źle splanowana) głowica; krzywy > blok. teraz jest zlozona bez planowania, skrecona bez klucza dynamometrycznego z dosypanym do srodka brudem z marokanskiego warsztatu i wyraznie mniej sie grzeje o jakies 15stC, jest tylko ciut slabszy (przynajmniej jesli chodzi o Vmax - ca.5km/h) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > niedokladnie przylegajace zawory wydechowe i ssace jak to sprawdzić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > jak to sprawdzić ?? rozebrac zawory, odwrocic glowice do dolu walkiem, wlozyc luzno zawory i zalac benzyna, jak nie wyleci to jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.