Skocz do zawartości

gdzie zamontowac chlodnice oleju w CCS?


Antoine

Rekomendowane odpowiedzi

> przy A/C dawali chłodnice oleju za chłodnicą wody tak trochę w

> nadkolu

a potrzebna jest taka podstawka(60808754) od Uno Turbo z zlaczka(60808752) pasuje do Fire? czy mozna sie wpiac pod te korki w pompie oleju bez podstawki? jaki filtr zastosowac jesli z podstawka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a potrzebna jest taka podstawka(60808754) od Uno Turbo z

> zlaczka(60808752) pasuje do Fire? czy mozna sie wpiac pod te

> korki w pompie oleju bez podstawki? jaki filtr zastosowac jesli

> z podstawka?

mozesz sie tam wpiac a splyw zrobic w misce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mozesz sie tam wpiac a splyw zrobic w misce

Wydaje mi sie że po takim rozwiązaniu silnik bedzie można wypi.... Chyba jak sie wepniesz do magistrali olejowej i spływ dasz do miski to stracisz ciśnienie??? Czy nie lepiej założyć podstawke pod filtr z reno (jak by komuś kolektor wydechowy przeszkadzał)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a potrzebna jest taka podstawka(60808754) od Uno Turbo z

> zlaczka(60808752) pasuje do Fire? czy mozna sie wpiac pod te

> korki w pompie oleju bez podstawki? jaki filtr zastosowac jesli

> z podstawka?

Podstawka z UT i krotki filtr z seja mpi, nie wpinaj sie w zadne korki tak jak piszesz bo bedziesz mial niedogrzane auto bo olej bedzie szedl caly czas przez chlodnice a zaleta podstawki jest to ze puszcza olej dopiero po osiagnieciu odpowiedniej temperatury bo posiada termostat wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydaje mi sie że po takim rozwiązaniu silnik bedzie można wypi....

> Chyba jak sie wepniesz do magistrali olejowej i spływ dasz do

> miski to stracisz ciśnienie??? Czy nie lepiej założyć podstawke

> pod filtr z reno (jak by komuś kolektor wydechowy

> przeszkadzał)???

z jakiego reno? nie lepiej z UT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli filtr z mpi nadal bedzie dla ciebie za duzy mozesz zastosowac

> taki do renult np. megan 1,4 16v jest jeszcze mniejszy niz do

> mpi i pasuje idealnie wiec jezeli z tego silnika jest tez

> podstawka to napewno tez bedzie pasowac ale ta z ut tez sprawdza

> sie swietnie

Podstawka z uno turbo lub z tipo (nie renault) i filtr z renault (jeszcze mniejszy niż fiatowskie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Jeśli zawory się nie domykały to auto powinno tracić moc

byl nawet na hamowni i wykazal tyle ile powinien, jezdzil w zasadzie OK pozatym ze sie grzal.

> ale nie

> powinno przepalić UPG.

a jednak

> Jak przepaliło upg to albo: za słabo

> dociągnięta głowica; krzywa (źle splanowana) głowica; krzywy

> blok.

teraz jest zlozona bez planowania, skrecona bez klucza dynamometrycznego z dosypanym do srodka brudem z marokanskiego warsztatu i wyraznie mniej sie grzeje o jakies 15stC, jest tylko ciut slabszy (przynajmniej jesli chodzi o Vmax - ca.5km/h)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.