Skocz do zawartości

tłoki


Tribal

Rekomendowane odpowiedzi

> Zawsze można dać takie cuś:

> Takie piramidki dają możliwość na wiele. Inna sprawą jest, czy da się

> je zdobyć na naszą średnice tłoków, choć myślę, ze tak.

> Bywają tez zestawy nie wymagające frezowania bloku.

> Tutaj więcej informacji PPF

to sie nazywa oringowaniem bloku co nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to sie nazywa oringowaniem bloku co nie?

Nie wiem czy nosi to jakąś oficjalną nazwę. Działają na zasadzie uszczelnienia, dzięki konstrukcji piramidalnej, przy skręcaniu z blokiem no nie ma siły żeby coś Ci wydmuchało później przy takim uszczelnieniu.

Prędzej Ci panewka puści albo tłok walnie.

Podejrzewam, bo nie znam dokładnego kosztu, ze może nie być to tani pierścionek, o ile samo przygotowanie bloku, jeszcze jeszcze, ale ciekawym, jakby to zastosować na naszych Firekach.

Można by wtedy się pokusić o mocny wynik, nawet bez kucizny, wszak głowice tanie, dól też idzie zdobyć w ludzkich pieniądzach biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szary pytaniemam do Ciebie, jak niemam kompresji to tloki poszly sie

> pasc, a mam motor 1,1 na tlokach od 1.2 czyli rozwiercony, to co

> mnie teraz ratuje ? jest jakis szlif czy cos takiego jak w

> motocyklach czy ratuje mnie tylko nowy dol i rozwiert ?

> a moze dac odrazu caly 1.2 tylko trzeba by bylo jakies kanapki robic

> czy cos ?

> Jak to najlepiej zrobic i zeby mialo rece i nogi ?

Jak nie masz kompresji to moze albo góra uciekać albo dołem. Jak masz pewność że dołem to ratuje Cie pierwszy albo drugi nadwymiar do 1.2 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze można dać takie cuś:

> Takie piramidki dają możliwość na wiele. Inna sprawą jest, czy da się

> je zdobyć na naszą średnice tłoków, choć myślę, ze tak.

> Bywają tez zestawy nie wymagające frezowania bloku.

> Tutaj więcej informacji PPF

Można dać do BMW. W silniku FIRE nie ma takiej możliwośći frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auta Strózika nie miały tego patentu właśnie ? Bo jego byłe CC

> śmigało właśnie w tej klasie.

> Zakładam, że nie jedna stajnia z tego korzysta, kwestia ile to wymaga

> rzeźby w przypadku FIRE'a ?

nie nie kopnołem sie juz jest edit w open 1150 masz strózik z tego co wiem to miał normalną uszczelke ale robioną w arp 5 częsciowa wielorazowego uzytku ale pamietam ze jak byłem ostatnio na śląsku po graty to oglądałem dokładnie taki blok w 4g chyba to było inżynier twierdził ze mają 3 takie motorki a jeszcze ze dwie stajnie robią takie motorki z tym ze sam mówił ze to sztuka dla sztuki bo teraz wielowarstwówki sa tak dopracowane ze łatwiej i szybciej jest rozebrac motor na stali bo ring zabezpiecza ci tylko cylinder a reszta jest normalnie na "kartonie" i jak rozbierali czapki między biegami to kilka razy zle im zeszło i jak skrecili to czapka krzywo leżała i nie uszczelniła do końca i ze do końca tego sezonu jeżdzą w tym systemie a potem przekładają sie na wielowarstwówki , jak masz dobrą to rozkrecasz i skrecasz motor w chwile a ostanio podobno czesi tak wyśrubowali klase ze zaczyna sie robic takie małe topfuel i ze co bieg rozbierasz motor do kontroli .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie nie kopnołem sie juz jest edit w open 1150 masz strózik z tego co

> wiem to miał normalną uszczelke ale robioną w arp 5 częsciowa

> wielorazowego uzytku ale pamietam ze jak byłem ostatnio na

> śląsku po graty to oglądałem dokładnie taki blok w 4g chyba to

> było inżynier twierdził ze mają 3 takie motorki a jeszcze ze

> dwie stajnie robią takie motorki z tym ze sam mówił ze to sztuka

> dla sztuki bo teraz wielowarstwówki sa tak dopracowane ze

> łatwiej i szybciej jest rozebrac motor na stali bo ring

> zabezpiecza ci tylko cylinder a reszta jest normalnie na

> "kartonie" i jak rozbierali czapki między biegami to kilka razy

> zle im zeszło i jak skrecili to czapka krzywo leżała i nie

> uszczelniła do końca i ze do końca tego sezonu jeżdzą w tym

> systemie a potem przekładają sie na wielowarstwówki , jak masz

> dobrą to rozkrecasz i skrecasz motor w chwile a ostanio podobno

> czesi tak wyśrubowali klase ze zaczyna sie robic takie małe

> topfuel i ze co bieg rozbierasz motor do kontroli .

Grubo icon_eek.gifok.gif

Spoko, czyli fakt, może i się da, ale tez się obawiałem tego co Szary napisał - ciasno tam jest.....

A zestaw uszczeli i śrub z ARP powinien fakt rozwiązać problem wielu. Choć tutaj, raczej niewielu ma aż takie potrzeby, budżet i zaplecze.

Analizowałem jednak temat bloku 1.1 fest przygotowanego pod T i jakoś mi takie coś się koło łba kołotało. Tak czy owak można to przygotować sympatycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie masz kompresji to moze albo góra uciekać albo dołem. Jak masz

> pewność że dołem to ratuje Cie pierwszy albo drugi nadwymiar do

> 1.2

oo widzisz dobrze wiedziec ze jest nadwymiar. biglaugh.gif

Choc teraz niewiem czy jeszcze bardziej silnika nie odprezyc na tlokach od 1,2 16V i czy do 16V tez jest nadwymiar jakis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uszczelki FGP też nie wydmucha i jest na zasadzie piramidki

> odgnieciona, 1.5 wytrzymywała u jednego takiego, zazwyczaj

> klękały tłoki.

Hubert gdzie takie cos zanabyc ? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Grubo

> Spoko, czyli fakt, może i się da, ale tez się obawiałem tego co Szary

> napisał - ciasno tam jest.....

> A zestaw uszczeli i śrub z ARP powinien fakt rozwiązać problem wielu.

> Choć tutaj, raczej niewielu ma aż takie potrzeby, budżet i

> zaplecze.

> Analizowałem jednak temat bloku 1.1 fest przygotowanego pod T i jakoś

> mi takie coś się koło łba kołotało. Tak czy owak można to

> przygotować sympatycznie.

ja mam u siebie uszczelke cometic'a i śruby arp jak ostatnio nim jeździłem to chciałem przestawić doładowanie i po małym błędzie dmuchło sie 2 bary ale poza odcięciem przez mapa i chmurą oleju nic sie nie stało jeździ zapala [kurza twarz] .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeton gdzie moge kupic taka uszczelke oraz sruby ? I jaki jest mniejwiecej koszt ?

U mnie w miescinie na bank tego nie znajde frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olo a jak sie nazywa taka operacja ? Bo czytalem tylko o honowaniu a niewiem czy to jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zeton gdzie moge kupic taka uszczelke oraz sruby ? I jaki jest

> mniejwiecej koszt ?

> U mnie w miescinie na bank tego nie znajde

moge ci załatwić od moich dawnych kontrachętów uszczelka powinna koszkotowac coś koło 300 zł z gwarancją do 1.5 bara przy 9:1 stopniu a szpilki koło 400 zł ale dokładne ceny moge sprawdzić jak bedziesz powarznie zainteresowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Honowanie jest to wygładzanie cylindrów

wiem wiem ale czy ten obrazek co pokazal Olo_ takie ladne cylindry to tez jest honowanie czy to juz wysza szkola jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Olo a jak sie nazywa taka operacja ? Bo czytalem tylko o honowaniu a

> niewiem czy to jest to samo.

Jodełka widoczna po honowaniu ok.gif

Pierwsza lepsza teoria:

"Honowanie jest rodzajem obróbki powierzchni tulei cylindra,mającej na celu osiągnięcie żądanego wymiaru naprawczego.Gdy trzeba zebrać większą ilość materiału wtedy należy wytoczyć cylinder pozostawiając mały naddatek na honowanie w celu wyrównania nierówności powierzchni.Na koniec dla zwiększenia gładkości poleruje się tuleje.Można również honować bez wytaczania ,jeżeli nie ma takiej potrzeby.Honuje się wtedy zgrubnie a następnie wygładza drobnoziarnistym kamieniem. "

Reszta na zdjęciach to frez bloku pod te pierścienie piramidalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moge ci załatwić od moich dawnych kontrachętów uszczelka powinna

> koszkotowac coś koło 300 zł z gwarancją do 1.5 bara przy 9:1

> stopniu a szpilki koło 400 zł ale dokładne ceny moge sprawdzić

> jak bedziesz powarznie zainteresowany

priv 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a może ktoś wie jaki będzie stopień sprężenia dół 1.1 tłoki 1.2 8v a

> jaki na tłokach 1.2 16v ??

Mam jeszcze jedno pytanie czy mogę zamontować tłoki od 1.2 16v mając głowicę od 1.2 8v ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>moge ci załatwić od moich dawnych kontrachętów uszczelka >powinna koszkotowac coś koło 300 zł z gwarancją do 1.5 bara przy >9:1 stopniu a szpilki koło 400 zł ale dokładne ceny moge sprawdzić >jak bedziesz powarznie zainteresowany

zeton - masz priv ode mnie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.