Skocz do zawartości

308 jest jeszcze jakiś użyszodnik na kąciku


Konrad`

Rekomendowane odpowiedzi

> Być

Czy klocki hamulcowe z przodu tez musisz wymieniać co 20kkm?? Na pierwszym przeglądzie przed 20kkm musieli zmieniać klocki teraz zbliża się 40 kkm i widzę, że znowu będzie powtórka. Bardzo dużo jeżdzę w trasy i coś dość szybko te klocki się zużywają grinser006.gifgrinser006.gif dodam,że nie jeżdzę jak Kubica crazy.gifcrazy.gif

Masz klekota?? U mnie średnie spalanie gdzieś na poziomie 5,7-6 litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy klocki hamulcowe z przodu tez musisz wymieniać co 20kkm?? Na

> pierwszym przeglądzie przed 20kkm musieli zmieniać klocki teraz

> zbliża się 40 kkm i widzę, że znowu będzie powtórka. Bardzo dużo

> jeżdzę w trasy i coś dość szybko te klocki się zużywają

> dodam,że nie jeżdzę jak Kubica

> Masz klekota?? U mnie średnie spalanie gdzieś na poziomie 5,7-6

> litrów.

Klocki zmieniałem na 40kkm. Tak klekot i spalanie w trasie 4,7-5,0 ->100-150km/h Srednio ok 5,5l i z licznika i z przelicznika. Dużo to znaczy ile? Ja w rok zrobiłem ok 40kkm niewiem.gif

Wal z pytaniami. A tak nawiasem to jakiego masz? 1.6?? Ile ogierków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klocki zmieniałem na 40kkm. Tak klekot i spalanie w trasie 4,7-5,0

> -Wal z pytaniami. A tak nawiasem to jakiego masz? 1.6?? Ile

> ogierków?

Mam 1,6 16v 110 koni nadwozie kombi. W 10 miechów zrobiłem 37kkm także chyba nie mało.

Tak z ciekawości na jakich oponach twoja 308 wyjechała z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam 1,6 16v 110 koni nadwozie kombi. W 10 miechów zrobiłem 37kkm

> także chyba nie mało.

> Tak z ciekawości na jakich oponach twoja 308 wyjechała z fabryki.

15" ale resztę to podam jak zejdę do auta bo nie pamiętam blush.gif

Sporo śmigasz. Spalanie powinniśmy mieć podobne bo ja mam zwykłą 90 konną wersję

P.S. Zmora dla mnie to niski przód angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 15" ale resztę to podam jak zejdę do auta bo nie pamiętam

> Sporo śmigasz. Spalanie powinniśmy mieć podobne bo ja mam zwykłą 90

> konną wersję

> P.S. Zmora dla mnie to niski przód

No niestety przód jest nisko zimą notorycznie łamie mi się dolna ramka od tablicy rejstracyjnej. Choć w 407 jest jeszcze gorzej grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo chciałbym porównać dane odnośnie spalania i ekspolatacji

To przy okazji i ja się podłączę : jak sprawuje się HDI 90 KM w tym aucie? Jeździłem htb i jakoś dawał radę, ale zastanawia mnie jak poradzi sobie z kombiakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To przy okazji i ja się podłączę : jak sprawuje się HDI 90 KM w tym

> aucie? Jeździłem htb i jakoś dawał radę, ale zastanawia mnie jak

> poradzi sobie z kombiakiem?

Moim zdaniem 90 koni do auta które waży 1500kg to trochę za mało. Moja 110 napewno też demonem predkości nie jest. Choć w Nieczech na autostradzie wg GPS`u jechałem ponad 190km/h. Na plus można zaliczyć to ze w mało pali i jest dość dobrze wyciszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety przód jest nisko zimą notorycznie łamie mi się dolna

> ramka od tablicy rejstracyjnej.

Wywal ramke i przynituj (biale nity do tablic dostepne w sklepach moto i ASO) tablice do zderzaka tak aby nie byla ponizej jego krawedzi czyli tak jak przewidziala fabryka. Proste, skuteczne, bezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem 90 koni do auta które waży 1500kg to trochę za mało.

> Moja 110 napewno też demonem predkości nie jest. Choć w

> Nieczech na autostradzie wg GPS`u jechałem ponad 190km/h. Na

> plus można zaliczyć to ze w mało pali i jest dość dobrze

> wyciszony.

Generalnie szukam rodzinnego auta które będzie ekonomiczne i nie będzie zachęcać do szybkiej jazdy wink.gif

Jak będzie naprawde taka tragedia to najwyżej go zawirusuję po gwarancji devil.gif

Niestety 110 koni jest tylko w SW, a to już sporo większy wydatek od kombiaka frown.gif Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie szukam rodzinnego auta które będzie ekonomiczne i nie

> będzie zachęcać do szybkiej jazdy

Z tym pierwszym dobrze trafiłeś, z tym drugim już nie tak bardzo biglaugh.gif

> Jak będzie naprawde taka tragedia to najwyżej go zawirusuję po

> gwarancji

110 w zupełności wystarczy

> Niestety 110 koni jest tylko w SW, a to już sporo większy wydatek od

> kombiaka

A to nie to samo hmm.gifhmm.gif mówisz o nowym czy używce??

Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km

Co przez to rozumiesz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym pierwszym dobrze trafiłeś, z tym drugim już nie tak bardzo

> 110 w zupełności wystarczy

> A to nie to samo mówisz o nowym czy używce??

No nie do końca - kombi to takie SW bez szklanego dachu i z całą kanapą zamiast pojedyńczych siedzeń z tyłu. No i oczywiście brak możliwości dorzucenia 2 siedzeń w bagażniku. Niestety 110 koni wystepuje tylko w SW Premium, także chcąc kupić wersję Trendy jestem skazany na słabszy motor.

> Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km

> Co przez to rozumiesz??

Po takim przebiegu FAP wymaga wymiany, przy połowie tego dystansu trezba uzupełnić płyn eolys. Z tego co ostatnio dowiadywałem się u Bielaka, to wymiana FAP'a kosztuje jakieś 1800 PLN, uzupełnienie płynu chyba 400-500 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie do końca - kombi to takie SW bez szklanego dachu i z całą

> kanapą zamiast pojedyńczych siedzeń z tyłu. No i oczywiście brak

> możliwości dorzucenia 2 siedzeń w bagażniku. Niestety 110 koni

> wystepuje tylko w SW Premium, także chcąc kupić wersję Trendy

> jestem skazany na słabszy motor.

No to faktycznie frown.gif Jeździłem 90 konnym htb, szału nie ma, odpychał się i był oszczędny, ale przy kombiaku to jest trochę większa waga. Mówisz o nowym czy bierzesz pod uwagę np. po demówkę??

> Po takim przebiegu FAP wymaga wymiany, przy połowie tego dystansu

> trezba uzupełnić płyn eolys. Z tego co ostatnio dowiadywałem się

> u Bielaka, to wymiana FAP'a kosztuje jakieś 1800 PLN,

> uzupełnienie płynu chyba 400-500 PLN.

Ale nowe FAP-y mają wytrzymywać do 160 tyś, plus to że jest parę możliwości obejścia tego o np. Forum Pjużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to faktycznie Jeździłem 90 konnym htb, szału nie ma, odpychał się

> i był oszczędny, ale przy kombiaku to jest trochę większa waga.

> Mówisz o nowym czy bierzesz pod uwagę np. po demówkę??

Zależy od $$$, ale generalnie na nowego łatwiej o dobrą ofertę. Demo (szczególnie te ściągnięte z Francji) wychodzą strasznie drogo.

> Ale nowe FAP-y mają wytrzymywać do 160 tyś, plus to że jest parę

> możliwości obejścia tego o np. Forum Pjużo

Słowo klucz "do 160" - jakbyś pewnie jeździł po autostradzie to by tyle wytrzymał, turlając się w korkach pewnie skończy się bliżej wartości o której pisałem wink.gif

Wycinanie i emulacja to dla mnie rzeźba w g..., co ciekawe na peugeot klub jest napisane że auta sprzedane w DE mają FAP wymieniany po kosztach, w PL kasują nas "po cenniku " crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy od $$$, ale generalnie na nowego łatwiej o dobrą ofertę. Demo

> (szczególnie te ściągnięte z Francji) wychodzą strasznie drogo.

Hmm ja kupiłem podemówkę tylko że to było w Bielsku Białej, za pieniądze które kraków wyśmiał mi do ucha przez telefon

> Słowo klucz "do 160" - jakbyś pewnie jeździł po autostradzie to by

> tyle wytrzymał, turlając się w korkach pewnie skończy się bliżej

> wartości o której pisałem

> Wycinanie i emulacja to dla mnie rzeźba w g..., co ciekawe na peugeot

> klub jest napisane że auta sprzedane w DE mają FAP wymieniany po

> kosztach, w PL kasują nas "po cenniku "

Bo tu Polska tu się bredzi sciana.gif Słuchaj będzie wóz albo przewóz, tyle że tam na forum była podana konkretna firma więc trzeba by się było pytać tych co mieli z tym już styczność.

A nie wiesz jak to wygląda na tle innych koncernów?? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie szukam rodzinnego auta które będzie ekonomiczne i nie

> będzie zachęcać do szybkiej jazdy

Auto bagażnik ma spory więc jako rodzinne się nadaje. Z tym prowokawaniem do szybkiej jazdy to może być różnie auto dość spore więc prędkości tez nie czujesz zbytnio grinser006.gif

> Jak będzie naprawde taka tragedia to najwyżej go zawirusuję po

> gwarancji

> Niestety 110 koni jest tylko w SW, a to już sporo większy wydatek od

No kombi a S.W to zupełnie inne pieniądze taka prawda.

> kombiaka Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km

Jak narazie nie mam żadnych doświadczen z FAP`em ale samo dolanie płynu czy jego wymiana do tanich napewno nie należą. I się może okazać, że oszczędność na paliwie poszła na FAP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem 90 koni do auta które waży 1500kg to trochę za mało.

Teściu ma P308 z silnikiem 1,4 i narzeka że wół. Faktycznie super zrywny to ten samochód nie jest, miałem porównanie jak jechałem nim z Zakopanego - trochę ponad 500 km i potem wsiadłem w swoją Cytrynę (110 KM) to miałem wrazenie że jakimś odrzutowcem jadę smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze troche OT, ale mialem przez 2 latka 1.4 HDi (70 KM) w kombiaku (307) i nie narzekalem, az dziw bral ze sie tak zbieral i smigal az milo. Fakt, ze na poczatku nie chcialem wogole slyszec o takiej pojemnosci, ale z czasem sie przyzwyczailem. Teraz smigam 807 2.2 HDi, to juz inna bajka, ale i auto, ktore wazu ponad 1800 kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.