Konrad` Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 Bo chciałbym porównać dane odnośnie spalania i ekspolatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > Bo chciałbym porównać dane odnośnie spalania i ekspolatacji Być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > Być Czy klocki hamulcowe z przodu tez musisz wymieniać co 20kkm?? Na pierwszym przeglądzie przed 20kkm musieli zmieniać klocki teraz zbliża się 40 kkm i widzę, że znowu będzie powtórka. Bardzo dużo jeżdzę w trasy i coś dość szybko te klocki się zużywają dodam,że nie jeżdzę jak Kubica Masz klekota?? U mnie średnie spalanie gdzieś na poziomie 5,7-6 litrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > Czy klocki hamulcowe z przodu tez musisz wymieniać co 20kkm?? Na > pierwszym przeglądzie przed 20kkm musieli zmieniać klocki teraz > zbliża się 40 kkm i widzę, że znowu będzie powtórka. Bardzo dużo > jeżdzę w trasy i coś dość szybko te klocki się zużywają > dodam,że nie jeżdzę jak Kubica > Masz klekota?? U mnie średnie spalanie gdzieś na poziomie 5,7-6 > litrów. Klocki zmieniałem na 40kkm. Tak klekot i spalanie w trasie 4,7-5,0 ->100-150km/h Srednio ok 5,5l i z licznika i z przelicznika. Dużo to znaczy ile? Ja w rok zrobiłem ok 40kkm Wal z pytaniami. A tak nawiasem to jakiego masz? 1.6?? Ile ogierków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > Klocki zmieniałem na 40kkm. Tak klekot i spalanie w trasie 4,7-5,0 > -Wal z pytaniami. A tak nawiasem to jakiego masz? 1.6?? Ile > ogierków? Mam 1,6 16v 110 koni nadwozie kombi. W 10 miechów zrobiłem 37kkm także chyba nie mało. Tak z ciekawości na jakich oponach twoja 308 wyjechała z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > Mam 1,6 16v 110 koni nadwozie kombi. W 10 miechów zrobiłem 37kkm > także chyba nie mało. > Tak z ciekawości na jakich oponach twoja 308 wyjechała z fabryki. 15" ale resztę to podam jak zejdę do auta bo nie pamiętam Sporo śmigasz. Spalanie powinniśmy mieć podobne bo ja mam zwykłą 90 konną wersję P.S. Zmora dla mnie to niski przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > 15" ale resztę to podam jak zejdę do auta bo nie pamiętam > Sporo śmigasz. Spalanie powinniśmy mieć podobne bo ja mam zwykłą 90 > konną wersję > P.S. Zmora dla mnie to niski przód No niestety przód jest nisko zimą notorycznie łamie mi się dolna ramka od tablicy rejstracyjnej. Choć w 407 jest jeszcze gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 > Bo chciałbym porównać dane odnośnie spalania i ekspolatacji To przy okazji i ja się podłączę : jak sprawuje się HDI 90 KM w tym aucie? Jeździłem htb i jakoś dawał radę, ale zastanawia mnie jak poradzi sobie z kombiakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 > Bo chciałbym porównać dane odnośnie spalania i ekspolatacji Ich bin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 > Mam 1,6 16v 110 koni nadwozie kombi. ja mam htb 5 drzwi, spalanie podobnie jak u kolegi, mój wyjechał na aluskach 16' Z michelinami Energy Saverami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2009 > To przy okazji i ja się podłączę : jak sprawuje się HDI 90 KM w tym > aucie? Jeździłem htb i jakoś dawał radę, ale zastanawia mnie jak > poradzi sobie z kombiakiem? Moim zdaniem 90 koni do auta które waży 1500kg to trochę za mało. Moja 110 napewno też demonem predkości nie jest. Choć w Nieczech na autostradzie wg GPS`u jechałem ponad 190km/h. Na plus można zaliczyć to ze w mało pali i jest dość dobrze wyciszony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2009 > ja mam htb 5 drzwi, spalanie podobnie jak u kolegi, mój wyjechał na > aluskach 16' Z michelinami Energy Saverami Fajne oponki tylko nie lubią wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 > No niestety przód jest nisko zimą notorycznie łamie mi się dolna > ramka od tablicy rejstracyjnej. Wywal ramke i przynituj (biale nity do tablic dostepne w sklepach moto i ASO) tablice do zderzaka tak aby nie byla ponizej jego krawedzi czyli tak jak przewidziala fabryka. Proste, skuteczne, bezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Fajne oponki tylko nie lubią wody Nie zauważyłem odpukać Ale fakt faktem auto na tych oponach naprawdę lekko się toczy, porównywałem z innym peugeotem na savach np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Moim zdaniem 90 koni do auta które waży 1500kg to trochę za mało. > Moja 110 napewno też demonem predkości nie jest. Choć w > Nieczech na autostradzie wg GPS`u jechałem ponad 190km/h. Na > plus można zaliczyć to ze w mało pali i jest dość dobrze > wyciszony. Generalnie szukam rodzinnego auta które będzie ekonomiczne i nie będzie zachęcać do szybkiej jazdy Jak będzie naprawde taka tragedia to najwyżej go zawirusuję po gwarancji Niestety 110 koni jest tylko w SW, a to już sporo większy wydatek od kombiaka Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Generalnie szukam rodzinnego auta które będzie ekonomiczne i nie > będzie zachęcać do szybkiej jazdy Z tym pierwszym dobrze trafiłeś, z tym drugim już nie tak bardzo > Jak będzie naprawde taka tragedia to najwyżej go zawirusuję po > gwarancji 110 w zupełności wystarczy > Niestety 110 koni jest tylko w SW, a to już sporo większy wydatek od > kombiaka A to nie to samo mówisz o nowym czy używce?? Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km Co przez to rozumiesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Z tym pierwszym dobrze trafiłeś, z tym drugim już nie tak bardzo > 110 w zupełności wystarczy > A to nie to samo mówisz o nowym czy używce?? No nie do końca - kombi to takie SW bez szklanego dachu i z całą kanapą zamiast pojedyńczych siedzeń z tyłu. No i oczywiście brak możliwości dorzucenia 2 siedzeń w bagażniku. Niestety 110 koni wystepuje tylko w SW Premium, także chcąc kupić wersję Trendy jestem skazany na słabszy motor. > Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km > Co przez to rozumiesz?? Po takim przebiegu FAP wymaga wymiany, przy połowie tego dystansu trezba uzupełnić płyn eolys. Z tego co ostatnio dowiadywałem się u Bielaka, to wymiana FAP'a kosztuje jakieś 1800 PLN, uzupełnienie płynu chyba 400-500 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > No nie do końca - kombi to takie SW bez szklanego dachu i z całą > kanapą zamiast pojedyńczych siedzeń z tyłu. No i oczywiście brak > możliwości dorzucenia 2 siedzeń w bagażniku. Niestety 110 koni > wystepuje tylko w SW Premium, także chcąc kupić wersję Trendy > jestem skazany na słabszy motor. No to faktycznie Jeździłem 90 konnym htb, szału nie ma, odpychał się i był oszczędny, ale przy kombiaku to jest trochę większa waga. Mówisz o nowym czy bierzesz pod uwagę np. po demówkę?? > Po takim przebiegu FAP wymaga wymiany, przy połowie tego dystansu > trezba uzupełnić płyn eolys. Z tego co ostatnio dowiadywałem się > u Bielaka, to wymiana FAP'a kosztuje jakieś 1800 PLN, > uzupełnienie płynu chyba 400-500 PLN. Ale nowe FAP-y mają wytrzymywać do 160 tyś, plus to że jest parę możliwości obejścia tego o np. Forum Pjużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > No to faktycznie Jeździłem 90 konnym htb, szału nie ma, odpychał się > i był oszczędny, ale przy kombiaku to jest trochę większa waga. > Mówisz o nowym czy bierzesz pod uwagę np. po demówkę?? Zależy od $$$, ale generalnie na nowego łatwiej o dobrą ofertę. Demo (szczególnie te ściągnięte z Francji) wychodzą strasznie drogo. > Ale nowe FAP-y mają wytrzymywać do 160 tyś, plus to że jest parę > możliwości obejścia tego o np. Forum Pjużo Słowo klucz "do 160" - jakbyś pewnie jeździł po autostradzie to by tyle wytrzymał, turlając się w korkach pewnie skończy się bliżej wartości o której pisałem Wycinanie i emulacja to dla mnie rzeźba w g..., co ciekawe na peugeot klub jest napisane że auta sprzedane w DE mają FAP wymieniany po kosztach, w PL kasują nas "po cenniku " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Zależy od $$$, ale generalnie na nowego łatwiej o dobrą ofertę. Demo > (szczególnie te ściągnięte z Francji) wychodzą strasznie drogo. Hmm ja kupiłem podemówkę tylko że to było w Bielsku Białej, za pieniądze które kraków wyśmiał mi do ucha przez telefon > Słowo klucz "do 160" - jakbyś pewnie jeździł po autostradzie to by > tyle wytrzymał, turlając się w korkach pewnie skończy się bliżej > wartości o której pisałem > Wycinanie i emulacja to dla mnie rzeźba w g..., co ciekawe na peugeot > klub jest napisane że auta sprzedane w DE mają FAP wymieniany po > kosztach, w PL kasują nas "po cenniku " Bo tu Polska tu się bredzi Słuchaj będzie wóz albo przewóz, tyle że tam na forum była podana konkretna firma więc trzeba by się było pytać tych co mieli z tym już styczność. A nie wiesz jak to wygląda na tle innych koncernów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Generalnie szukam rodzinnego auta które będzie ekonomiczne i nie > będzie zachęcać do szybkiej jazdy Auto bagażnik ma spory więc jako rodzinne się nadaje. Z tym prowokawaniem do szybkiej jazdy to może być różnie auto dość spore więc prędkości tez nie czujesz zbytnio > Jak będzie naprawde taka tragedia to najwyżej go zawirusuję po > gwarancji > Niestety 110 koni jest tylko w SW, a to już sporo większy wydatek od No kombi a S.W to zupełnie inne pieniądze taka prawda. > kombiaka Do tego FAP kończy się gdzieś po 140 tys km Jak narazie nie mam żadnych doświadczen z FAP`em ale samo dolanie płynu czy jego wymiana do tanich napewno nie należą. I się może okazać, że oszczędność na paliwie poszła na FAP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbed Napisano 24 Października 2009 Udostępnij Napisano 24 Października 2009 > Moim zdaniem 90 koni do auta które waży 1500kg to trochę za mało. Teściu ma P308 z silnikiem 1,4 i narzeka że wół. Faktycznie super zrywny to ten samochód nie jest, miałem porównanie jak jechałem nim z Zakopanego - trochę ponad 500 km i potem wsiadłem w swoją Cytrynę (110 KM) to miałem wrazenie że jakimś odrzutowcem jadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafik Napisano 31 Października 2009 Udostępnij Napisano 31 Października 2009 Moze troche OT, ale mialem przez 2 latka 1.4 HDi (70 KM) w kombiaku (307) i nie narzekalem, az dziw bral ze sie tak zbieral i smigal az milo. Fakt, ze na poczatku nie chcialem wogole slyszec o takiej pojemnosci, ale z czasem sie przyzwyczailem. Teraz smigam 807 2.2 HDi, to juz inna bajka, ale i auto, ktore wazu ponad 1800 kg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.