waho Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Może to być sygnał małej ilości płynu hamulcowego? Mimo iż jest prawie stan ? Zapala mnie się tylko przy dynamicznym ruszaniu ze skrzyżowań i jednoczesnym skręcie w lewo lub prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Może to być sygnał małej ilości płynu hamulcowego? Mimo iż jest > prawie stan ? > Zapala mnie się tylko przy dynamicznym ruszaniu ze skrzyżowań i > jednoczesnym skręcie w lewo lub prawo. Dolej sobie płynu albo sprawdź wyłącznik przy dźwigni ręcznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamdn Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Może to być sygnał małej ilości płynu hamulcowego? Mimo iż jest > prawie stan ? > Zapala mnie się tylko przy dynamicznym ruszaniu ze skrzyżowań i > jednoczesnym skręcie w lewo lub prawo. Prawie robi wielka roznice - za kazdym razem gdy ten problem wystepowal byla to kwestia wlasnie plynu ham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artek Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 A tak zwany czujnik zużycia klocków hamulcowych sprawdzony? U mnie jeszcze nigdy nie zadziałał, bo kabelek wiecznie się urywa i po dotknięciu do masy zaświeca lampkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciekkz Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > A tak zwany czujnik zużycia klocków hamulcowych sprawdzony? > U mnie jeszcze nigdy nie zadziałał, bo kabelek wiecznie się urywa i > po dotknięciu do masy zaświeca lampkę. czujnik zapala inna lampke wiec odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Ta sama sytuacja kabelek jest oberwany, klocki kupiłem bez czujnika, ale sygnalizacja zużytych klocków jest inną kontrolką. Doleję płynu po południu i zobaczę co tam się będzie dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciekkz Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 dolej tego plynu w pierwszej kolejnosci u mnie wlasnie niski poziom plynu hamulcowego byl przyczyna migania kontrolki z recznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Dolałem, i jednak sporo go brakowało, bo prawie 50ml. Kontrolki jak narazie brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamaj Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Dolałem, i jednak sporo go brakowało, bo prawie 50ml. Kontrolki jak > narazie brak U mnie płyn uciekał przez tylny prawy cylinderek. Szczęki były mokre, hamulce słabsze i kontrolka pikała. Po wymianie cylinderków, szczęk jest wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJ82 Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 u mnie płyn uciekał przez wysprzęglik... pod koniec wyciek był tak duży, że płynu musiałem dolewać raz na 2 dni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 A gdzie wycieka u mnie. Przy kołach sucho na złączeniu serwa z pompą też nic nie zauważyłem. Już drugi raz w ciągu miesiąca dolałem. Czyżby szło przez serwo do kolektora tym wężykiem od podciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.