Skocz do zawartości

problem z 1.2 8v (potrzebna pomoc)


mareksc106

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam od niedługiego czasu seja 1.2 8v 75km wczoraj jeździłem wszystko grało, aż tu nagle dzisiaj problem.

wsiadłem przekręciłem kluczyk zapali ale, przez ok 5 sek. normalnie na wolnych obrotach a potem spadłby i zgasł, drugi raz tak samo, zauważyłem żę pompa długo "łąduje paliwo" rano jak jeszcze dodawałem powoli pulsacyjnie gaz przez ten okres 5 sek. to wchodził wyżej na obroty jak mu wcisnąłem do końca gaz to spadły i zgasł, teraz to jak prubowałem odpalić to tak samo długo bardzo było słychać ten "bzyczek" pompy odpalił ale za 3 sek. zgasł. prosił bym o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek

nie wiem czy to pompa, czy filtr paliwa, czy może silniczek krokowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam posiadam od niedługiego czasu seja 1.2 8v 75km wczoraj

> jeździłem wszystko grało, aż tu nagle dzisiaj problem.

> wsiadłem przekręciłem kluczyk zapali ale, przez ok 5 sek. normalnie

> na wolnych obrotach a potem spadłby i zgasł, drugi raz tak samo,

> zauważyłem żę pompa długo "łąduje paliwo" rano jak jeszcze

> dodawałem powoli pulsacyjnie gaz przez ten okres 5 sek. to

> wchodził wyżej na obroty jak mu wcisnąłem do końca gaz to spadły

> i zgasł, teraz to jak prubowałem odpalić to tak samo długo

> bardzo było słychać ten "bzyczek" pompy odpalił ale za 3 sek.

> zgasł. prosił bym o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek

> nie wiem czy to pompa, czy filtr paliwa, czy może silniczek krokowy

mialem ostatnio identyczny problem ! Rozwiazanie bylo bardzo proste... zatankowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam posiadam od niedługiego czasu seja 1.2 8v 75km wczoraj

> jeździłem wszystko grało, aż tu nagle dzisiaj problem.

> wsiadłem przekręciłem kluczyk zapali ale, przez ok 5 sek. normalnie

> na wolnych obrotach a potem spadłby i zgasł, drugi raz tak samo,

> zauważyłem żę pompa długo "łąduje paliwo" rano jak jeszcze

> dodawałem powoli pulsacyjnie gaz przez ten okres 5 sek. to

> wchodził wyżej na obroty jak mu wcisnąłem do końca gaz to spadły

> i zgasł, teraz to jak prubowałem odpalić to tak samo długo

> bardzo było słychać ten "bzyczek" pompy odpalił ale za 3 sek.

> zgasł. prosił bym o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek

> nie wiem czy to pompa, czy filtr paliwa, czy może silniczek krokowy

to ze pompa długo i głośno ładuje paliwko to norma raczej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem ostatnio identyczny problem ! Rozwiazanie bylo bardzo

> proste... zatankowac

żeby to takie proste było oslabiony.gif połowa baku jest

czy jeśli do tego 1.2 8v wrzucę pompe paliwa z 1.1 spi bo taką mam akurat pod ręką to będzie chodził na wolnych obrotach ??

bo chciał bym wiedzieć czy to pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żeby to takie proste było połowa baku jest

> czy jeśli do tego 1.2 8v wrzucę pompe paliwa z 1.1 spi bo taką mam

> akurat pod ręką to będzie chodził na wolnych obrotach ??

> bo chciał bym wiedzieć czy to pompa

hum a moze własnie masz 1 barową pompe zamiast 3 barowego wkładu? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żeby to takie proste było połowa baku jest

> czy jeśli do tego 1.2 8v wrzucę pompe paliwa z 1.1 spi bo taką mam

> akurat pod ręką to będzie chodził na wolnych obrotach ??

> bo chciał bym wiedzieć czy to pompa

możesz tak podmienić, wolne powinien mieć, jeździć będzie nawet tak do 3 -4 tysi ale potem będzie robiło mu się ubogo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> możesz tak podmienić, wolne powinien mieć, jeździć będzie nawet tak

> do 3 -4 tysi ale potem będzie robiło mu się ubogo

wszystko się wyjaśniło uszkodzona jest pompa, właśnie przed chwilą włożyłem moją z 1.1 spi i auto normalnie chodzi zeby.GIF nawet daje rade ta pompa grinser006.gif niestety będe musiał kupić nową do 1.2 8v frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystko się wyjaśniło uszkodzona jest pompa, właśnie przed chwilą

> włożyłem moją z 1.1 spi i auto normalnie chodzi nawet daje rade

> ta pompa niestety będe musiał kupić nową do 1.2 8v

w 1.1 MPI były 3 barowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nadal potrzebna pomoc irked.gifirked.giffurious.giffurious.gif

to nie jest wina pmpy paliwa, pojechałem dzisiaj nim do pracy i wszystko wyglądało normalnie po skończeniu pracy wsiadam do auta a tu ten sam problem co wcześniej angryfire.gifangryfire.gif znam część problemu jeśli odepnę klemę dodatnią z akuma i z powrotem ją przypnę to auto odpala normalnie, to tak jakby resetował się komp

POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie nadal potrzebna pomoc

> to nie jest wina pmpy paliwa, pojechałem dzisiaj nim do pracy i

> wszystko wyglądało normalnie po skończeniu pracy wsiadam do auta

> a tu ten sam problem co wcześniej znam część problemu jeśli

> odepnę klemę dodatnią z akuma i z powrotem ją przypnę to auto

> odpala normalnie, to tak jakby resetował się komp

> POMOCY

ja aż tak się nie znam ,ale skoro odpinasz kompa i resetujesz go i odpala ci normalnie to może musisz wymienić kompa

od kogo kupiłeś seja???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.