Skocz do zawartości

chip tuning mj


dthdth

Rekomendowane odpowiedzi

CINEK_ mam takie pytanko. Przymierzam się do Cromy i ponieważ wersje 16V są sporo droższe od 8V to myśle nad chipsem. Napisałeś że ten motor ogranicza turbina. Stąd nasuwa się pytanie czy jakby załadować tam coś ala GT2049V albo jakąś hybrydę GT 18/22 to na ile można liczyć? i co na to dwumas i układ przeniesienia napędu bo Croma jest autem stosunkow cięzkim ponad 1600kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CINEK_ mam takie pytanko. Przymierzam się do Cromy i ponieważ wersje

> 16V są sporo droższe od 8V to myśle nad chipsem. Napisałeś że

> ten motor ogranicza turbina.

Tam jest pochodna VA zintegrowana z kolektorem wydechowym niestety

Stąd nasuwa się pytanie czy jakby

> załadować tam coś ala GT2049V albo jakąś hybrydę GT 18/22 to na

> ile można liczyć?

Żadna hybryda, jak GT20 to nie takie to po pierwsze, po drugie musiałbyś wyspawać do tego kolektor wydechowy bo próba powieszenia sprężarki na innym żeliwie może być problematyczna. Jest inna turbina wydajniejsza pasująca praktycznie P&P do tego wozu i co ważne fabryczna (nie żadne hybrydowe coś), na niej spokojnie można atakować 180ps.

i co na to dwumas i układ przeniesienia napędu

> bo Croma jest autem stosunkow cięzkim ponad 1600kg.

Wyścigówki z tego nigdy nie zrobisz z racji wagi, niemniej fiat tu jednak pomyśłał i siedzi tam sprzęgło 240mm oraz nawet mocny dwumas takze zapas całkiem spory będzie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mając wybór wolałbym od razu wziąć wersję 16V i mieć problem z

> głowy....

> Cinek mi ostatnio podliczył koszty modyfikacji 8V żeby osiągnąć

> względnie bezpiecznie 180KM.... i trochę tego wyszło.

Taka zabawa nie jest tania niestety. W Twoim przypadku znacząco koszt podnosi przeniesienie napędu - w Cromie jest takie samo w 8V i 16V. Wariantów jest wiele, to co Ci pisałem było na maxa bezpiecznie z wykluczeniem wszelkich późniejszych niespodzianek.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tam jest pochodna VA zintegrowana z kolektorem wydechowym niestety

To mnie nie pocieszyłeś niestety frown.gif a zrobić kolektor pod flanszę do turbo to też nie jest tania sprawa ... No nic w takim razie można zapomnieć o atakowaniu 20x na tym setupie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To mnie nie pocieszyłeś niestety a zrobić kolektor pod flanszę do

> turbo to też nie jest tania sprawa ...

Profi z kwasiaka, flansze cięte laserem itd do tego podpora pod turbo, oslona termiczna i pewnie 1,5-2k będzie niestety. Jeśli zaś nie zostanie dobrze wygrzany to jest prawdopodobieństwo pękania.

Między innymi dlatego duże turbo w swoim aucie założyłem na żeliwie.

No nic w takim razie

> można zapomnieć o atakowaniu 20x na tym setupie.

> Pozdrawiam

Wszystko jest realne ale koszta robią się bardzo duże.

Najtańszym rozwiązaniem jest VB zespolone z kolektorem z innego modelu pasujące prawie P&P, do tego wydech lub tylko konieczna część (tu DPF się kłania). IC jest niby frontowy niemniej trzeba przyglądnąć się rdzeniowi, zawsze można zaadoptować z 2.4 bez większej rzeźby.

Przy 1,5-1,55 bara powinno być +180ps, przy luznym wydechu i wydajnym ICu okolice 200ps są realne.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Profi z kwasiaka, flansze cięte laserem itd do tego podpora pod

> turbo, oslona termiczna i pewnie 1,5-2k będzie niestety. Jeśli

> zaś nie zostanie dobrze wygrzany to jest prawdopodobieństwo

> pękania.

> Między innymi dlatego duże turbo w swoim aucie założyłem na żeliwie.

> No nic w takim razie

> Wszystko jest realne ale koszta robią się bardzo duże.

> Najtańszym rozwiązaniem jest VB zespolone z kolektorem z innego

> modelu pasujące prawie P&P, do tego wydech lub tylko

> konieczna część (tu DPF się kłania). IC jest niby frontowy

> niemniej trzeba przyglądnąć się rdzeniowi, zawsze można

> zaadoptować z 2.4 bez większej rzeźby.

> Przy 1,5-1,55 bara powinno być +180ps, przy luznym wydechu i wydajnym

> ICu okolice 200ps są realne.

> Pozdro

Hm a podejście problemu od innej strony, kolektor z 16V nie pasuje czasami jakby lekko go potraktować obróbką skrawaniem ?

A jesli Croma odpadnie to może jeszcze taki myk: powiedz mi jak wygląda sprawa w stilo w takim razie, czy 120 ma osłabiony osprzęt napędowy jak to zrobili w NB czy skrzynia sprzegło jest takie samo jak w wersji 140/150KM.

Pozdrawiam

Hipo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hm a podejście problemu od innej strony, kolektor z 16V nie pasuje

> czasami jakby lekko go potraktować obróbką skrawaniem ?

Napiszę jeszcze raz - jest inne turbo (wydajniejsze) z kolektorem pasujące pod Cromę 1.9 8V bez przeróbek od strony kolektora. Dopasować trzeba będzie zapewne DP.

> A jesli Croma odpadnie to może jeszcze taki myk: powiedz mi jak

> wygląda sprawa w stilo w takim razie, czy 120 ma osłabiony

> osprzęt napędowy jak to zrobili w NB czy skrzynia sprzegło jest

> takie samo jak w wersji 140/150KM.

Myk jest podobny jak w Bravo niemniej jest to zależne od wersji. 140tki mają mocny dwumas jak i pierwsza część 150tek (z tego co pamiętam). Paradoksalnie późniejsze 150tki miały słabszy dwumas niż 140tka i pierwsze 150tki no.gif

W przypadku stilo 115/120tki na >360Nm trzeba założyć zestaw mocniejszy pasujący P&P i przenoszący +400Nm ale porównując do Cromy jest to dodatkowy wydatek.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napiszę jeszcze raz - jest inne turbo (wydajniejsze) z kolektorem

> pasujące pod Cromę 1.9 8V bez przeróbek od strony kolektora.

> Dopasować trzeba będzie zapewne DP.

Przepraszam że Cię tak męcze smile.gif ale moje pytanie wynikło stąd że z tego co udało mi się wygrzebać w sieci to motor 16V ma kolektor jak w przyzwoitym silniku czyli oddzielnie od turbiny co za tem idze można smiało mysleć o założeniu jakiejś duzej turbiny serii GT20.

> Myk jest podobny jak w Bravo niemniej jest to zależne od wersji.

> 140tki mają mocny dwumas jak i pierwsza część 150tek (z tego co

> pamiętam). Paradoksalnie późniejsze 150tki miały słabszy dwumas

> niż 140tka i pierwsze 150tki

Czyli jak coś to trzeba szukać by było 140. To ostatnie pytanko, ile idzie ukręcić z tego motoru softem, ewentualnie większa suszarka + fmic.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra. Mam do zawirusowania taki sam motor 2,0 143 KM EDC17

> (najprawdopodobniej), tyle że w innej budzie (trójka), auto z

> przebiegiem 15 tys km. Kogo polecisz do tej roboty?

Jaki jest sens tej wypowiedzi na forum fiata bravo ? wink.gif Mogles odrazu privem Cinka przyatakowac a nie spamowac nie na temat wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepraszam że Cię tak męcze

Nie ma za co przeciez smile.gif

ale moje pytanie wynikło stąd że z tego

> co udało mi się wygrzebać w sieci to motor 16V ma kolektor jak w

> przyzwoitym silniku czyli oddzielnie od turbiny co za tem idze

> można smiało mysleć o założeniu jakiejś duzej turbiny serii

> GT20.

Np w Stilo TAK, Alfie 147 TAK, ale w Cromie tylko w 2.4 jest turbo oddzielnie od kolektora. Grande Punto 1.9 120/130 PS też ma turbo razem z kolektorem. W przypadku Cromy albo spawanie kolektora zeby dac GT20/22 albo większa sprężarka z muszlą zintegrowaną - pasować będzie P&P wg znaków na ziemi i niebie smile.gif

> Czyli jak coś to trzeba szukać by było 140. To ostatnie pytanko, ile

> idzie ukręcić z tego motoru softem, ewentualnie większa suszarka

> + fmic.

> Pozdrawiam

Ile - dużo zapewne. Nikt póki co nie decydował się na większe turbo w tym modelu, gdybym sam miał takowy motor już dawno siedziałoby tam GT20/22.

Samym softem średnio >170ps i ~380Nm zależy od sztuki i jej stanu.

Ad tematu - taniej chyba mimo wszystko bawić się w Cromę - przeniesienie napędu już jest; na pewno byłaby to pionierska modyfikacja wink.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile - dużo zapewne. Nikt póki co nie decydował się na większe turbo

> w tym modelu, gdybym sam miał takowy motor już dawno siedziałoby

> tam GT20/22.

> Samym softem średnio

> Ad tematu - taniej chyba mimo wszystko bawić się w Cromę -

> przeniesienie napędu już jest; na pewno byłaby to pionierska

> modyfikacja

> Pozdro

Dzięki za informacjęm jak Bóg i Partia pozwolą i plan wypali to jeśli kupię Cromę to napewno cos tam podłubie i będę myślał o wsadzeniu jakiejś męskiej turbiny smile.gif

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Zależy jak mocno go podkręcisz, jak go użytkujesz. Z DPF da się żyć

> Wiem to z autopsji.

Wiem, że da bo sam od prawie 21 tysięcy z takim jeżdżę, ale chciałoby się odrobinę mocy jeszcze z silnika wycisnąć. Na forum Bravo198 włoskim jest dość spory wątek o chipowaniu mojego silnika, większość pisze że wrażenia użytkowe są bez porównania, zwłaszcza jeśli chodzi o tzw turbo dziurę. Tylko ja Makaronom zbytnio nie dowierzam (chociaż niektórych osobiście b.lubię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że da bo sam od prawie 21 tysięcy z takim jeżdżę, ale chciałoby

> się odrobinę mocy jeszcze z silnika wycisnąć. Na forum Bravo198

> włoskim jest dość spory wątek o chipowaniu mojego silnika,

> większość pisze że wrażenia użytkowe są bez porównania,

> zwłaszcza jeśli chodzi o tzw turbo dziurę. Tylko ja Makaronom

> zbytnio nie dowierzam (chociaż niektórych osobiście b.lubię)

Tylko że od prawie 23kkm śmigam na 150KM@320NM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko 1.9 to z zamkniętymi oczami można chipować... Gdyby podobnie

> jak w Oplu łączyli go z 6-cio biegową skrzynią to brałbym w

> ciemno.

Nie odczuwam braku 6'ki jak narazie. Może po 2012 jak nam te obiecane autostrady zrobią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam! Mam pytanie odnośnie tego "problemu" - czy zawirusowanie

> takiego silnika odbija się na jego trwałości?

Przy prawidłowo zrobionym sofcie - nie. Problem DPFu polega na tym, że auto bez tegoż wynalazku można zrobić mocniej...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy prawidłowo zrobionym sofcie - nie. Problem DPFu polega na tym,

> że auto bez tegoż wynalazku można zrobić mocniej...

> Pozdro

A mniej mocno, czyli z DPF to jak się przekłada na możliwe do osiągnięcia wartości mocy i momentu obrotowego?

Pozdrawiam również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jaki temat... trochę mnie tu nie było a NB doczekało się własnego diagnosty recenzenta wink.gif którego posty są ciekawe z niezłą składnią i przede wszystkim podparte wiedzą praktyczną...

to i może ja na tym co nieco skorzystam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o jaki temat... trochę mnie tu nie było a NB doczekało się własnego

> diagnosty recenzenta którego posty są ciekawe z niezłą składnią

> i przede wszystkim podparte wiedzą praktyczną...

> to i może ja na tym co nieco skorzystam...

KarollNB, a ty przypadkiem za dużo tych niutonów nie masz w podpisie?? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> KarollNB, a ty przypadkiem za dużo tych niutonów nie masz w

> podpisie??

fakt mały błąd... już poprawione.

CINEK_ czy dobra to nie wiem, wynik ten ogólnie też wzbudził moje podejrzenia, niemniej hamowanie odbyło się na spocie bravo 2 w katowicach na który przyjechało około 10 aut z tego co pamiętam, i podobno hamownia była przed naszym przyjazdem kalibrowana, i choć to nie była obciążeniówka to po mniejszych i większych bonusach od fiata, na rolki wjechał bmw 3 z papierowymi 150 i tyle dokładnie hamownia wypluła...

tak więc poprawność jej działania musiał byś zweryfikować sam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fakt mały błąd... już poprawione.

> CINEK_ czy dobra to nie wiem, wynik ten ogólnie też wzbudził moje

> podejrzenia, niemniej hamowanie odbyło się na spocie bravo 2 w

> katowicach na który przyjechało około 10 aut z tego co pamiętam,

> i podobno hamownia była przed naszym przyjazdem kalibrowana, i

> choć to nie była obciążeniówka to po mniejszych i większych

480Nm dla seryjnego przeniesienia napędu jest nierealne tym bardziej w aucie o tej masie, również nierealne jest dla seryjnej sprężarki. 200PS na seryjnym wydechu i coolerze - zimą może, latem zapomnij zlosnik.gif mały edit - bravo ma cooler nawet ale i tak trzebaby auto zlogować przy dużych temp zewnętrznych tongue.gif

Doładowane auto musi być hamowane na obciążeniówce, ewentualnie inercji z bardzo dużymi (ciężkimi) rolkami na 5tym biegu ale to i tak nie jest to samo...

Papier przyjmie wszystko w każdym razie zlosnik.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 480Nm dla seryjnego przeniesienia napędu jest nierealne tym bardziej

> w aucie o tej masie, również nierealne jest dla seryjnej

> sprężarki. 200PS na seryjnym wydechu i coolerze - zimą może,

> latem zapomnij

> Doładowane auto musi być hamowane na obciążeniówce, ewentualnie

> inercji z bardzo dużymi (ciężkimi) rolkami na 5tym biegu ale to

> i tak nie jest to samo...

> Papier przyjmie wszystko w każdym razie

> Pozdro

jak dorwę wykres w wersji elektronicznej to wrzucę co byś obejrzał, pomiar był robiony niedawno więc było zimno, co oczywiście potwierdza efekt zimnego powietrza, + inercja wyposażona z tego co widziałem słusznych rozmiarów rolki, przynajmniej wyglądających na masywne, pomiar na 5 biegu tak jak napisałeś

EDIT: program był robiony w krakowie w gł. siedzibie V-tech, było 32C wtedy wypluł 186km i 431nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto robił soft i gdzie w Katowicach hamowane .... Cinek dobrze gada , na hamowniach można rożne parametry poustawiać tak aby klient się cieszył .... ale moment za kozacki jak na seryjne graty ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kto robił soft i gdzie w Katowicach hamowane .... Cinek dobrze gada

> , na hamowniach można rożne parametry poustawiać tak aby klient

> się cieszył .... ale moment za kozacki jak na seryjne graty ...

http://www.wroclawski.com.pl/4gt/index.php?hamownia,94

a tu

od razu można wyrazić opinie bazujące na doświadczeniu... chętnie się z nimi zapoznam.

EDIT z poprzedniego posta co by było razem: program był robiony w krakowie w gł. siedzibie V-tech, było 32C wtedy wypluł 186km i 431nm , a w katowicach tak jak powyżej, ale było zimno coś kolo 10C w budzie z tego co pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://www.wroclawski.com.pl/4gt/index.php?hamownia,94

> a tu

> od razu można wyrazić opinie bazujące na doświadczeniu... chętnie się

> z nimi zapoznam.

Hamownia Vtecha... i jeszcze bez nawiewu zlosnik.gif Tak więc j.w smile.gif

> EDIT z poprzedniego posta co by było razem: program był robiony w

> krakowie w gł. siedzibie V-tech, było 32C wtedy wypluł 186km i

> 431nm ,

A tam mają obciążeniówkę czy też inercja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim osobistym zdaniem , choc moge sie mylic , vtech nie jest wiodaca firma jesli chodzi o modyfikacja softowe dizli , generalnie sprawa polega na tym iz kazda auto z tym samym wsadem ECU dostaje gotowca ... czyli nie jest to soft krojony pod auto .... a jak wiemy każde reaguje inaczej i jest inne ... czyli może wyjść fajnie lub mogą wyjść parametry przekraczające wytrzymałość mechaniczna ....

Takie pytanie ... jak robiłeś soft ..ktoś jeździł z tobą na drodze i dokonywał diagnozy aktywnej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CINEK_ patrzysz niedokładnie, dmuchawa jest i to dosyć konkretna.

a do tego co siedzi w krakowie to nie wiem, ale Ty jako znawca tematu powinieneś się chyba orientować, choć mogę się mylić.

zresztą widzę po koledze że ma odgórną awersje do wszystkiego czego sam nie tknął wink.gif może więc polecisz hamownie i odpowiedniego wykwalifikowanego specjalistę, który dokona takiej aktywnej diagnozy itp itd (zapewne będziesz to Ty sam wink.gif )

> Moim osobistym zdaniem , choc moge sie mylic , vtech nie jest wiodaca

> firma jesli chodzi o modyfikacja softowe dizli , generalnie

> sprawa polega na tym iz kazda auto z tym samym wsadem ECU

> dostaje gotowca ... czyli nie jest to soft krojony pod auto ....

> a jak wiemy każde reaguje inaczej i jest inne ... czyli może

> wyjść fajnie lub mogą wyjść parametry przekraczające

> wytrzymałość mechaniczna ....

> Takie pytanie ... jak robiłeś soft ..ktoś jeździł z tobą na drodze

> i dokonywał diagnozy aktywnej ...

nikt ze mną nie jeździł i nie robił żadnej aktywnej diagnozy... sądzę że nikt tego nie robi, chyba że za dodatkową słoną opłatą.

a co do softu to wiem że był modyfikowany w krakowie konkretnie pod moje auto gotowca zazwyczaj nie wgrywa się 3h, być może sama baza to gotowiec ale dopasowywany jak mniemam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CINEK_ patrzysz niedokładnie, dmuchawa jest i to dosyć konkretna.

> a do tego co siedzi w krakowie to nie wiem, ale Ty jako znawca tematu

> powinieneś się chyba orientować, choć mogę się mylić.

Dmuchawa konkretna to jest na elpro.

To co widzę na tamtym zdjęciu wygląda po prostu na dopływ powietrza z zewnątrz, mogę się mylić nie byłem tam

> zresztą widzę po koledze że ma odgórną awersje do wszystkiego czego

> sam nie tknął

Skąd takie wnioski i gdzie to napisałem? Cenię i szanuję każdego kto ma wiedzę i poprawie ją wdraża w życie. Nie lubię zaś onanistów wykresowych a o hamowniach vtecha mam swoje zdanie bo mam do tego prawo, Twoje 480nm jest jego idealnym potwierdzeniem

może więc polecisz hamownie i odpowiedniego

> wykwalifikowanego specjalistę, który dokona takiej aktywnej

> diagnozy itp itd (zapewne będziesz to Ty sam )

Którakolwiek Maha z Gliwic, najprościej Elrposys

> nikt ze mną nie jeździł i nie robił żadnej aktywnej diagnozy... sądzę

> że nikt tego nie robi, chyba że za dodatkową słoną opłatą.

I tu się grubo mylisz. Większość ze znanych mi osób właśnie od tego zaczyna ZANIM auto będzie modyfikowane. Jeśli cokolwiek budzi zastrzeżenia właściciel odsyłany jest z kwitkiem. Po modyfikacji zaś taka diagnostyka jest jeszcze ważniejsza - w dużym uproszczeniu sprawdzasz czy zadane w mapach parametry są trzymane - masz wtedy pewnosć że motorowni krzywda się nie stanie. Na cyferkach z wykresu sprawa się nie kończy...

> a co do softu to wiem że był modyfikowany w krakowie konkretnie pod

> moje auto gotowca zazwyczaj nie wgrywa się 3h, być może sama

> baza to gotowiec ale dopasowywany jak mniemam.

Biorąc pod uwagę, iż wyczytanie softu z Twojego auta przez obd to prawie 1h to czas na zrobienie softu, programowanie, korekty i przypinanie auta kurczy się bardzo szybko...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje, że nie odbierasz moich wypowiedzi jako wypowiedzi onanisty wykresowego jak to ująłeś ?

Bo tak jak dla Ciebie tak i dla mnie wykres nie jest wyznacznikiem poprawności wykonanej modyfikacji, dla mnie jako dla laika efektem jest odczuwalna zmiana zachowania auta, a ta jest zdecydowanie odczuwalna, a czy jest ona taka jak bozia wśród świadka prawdziwych tuningowców przykazała tego nie wiem... nie wiem też dlaczego pomiary dynamiczne z podpiętym kompem podczas jazdy nie zostały wykonane...

Chętnie skorzystam z Twojej wiedzy i doświadczenia, aby przekonać się na ile realne są te wyniki. Zapewne dysponujesz odpowiednimi narzędziami, które dadzą pogląd na sytuacje.

Niemniej zastanawiam się nad dosyć istotnym tematem kosztów.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam nadzieje, że nie odbierasz moich wypowiedzi jako wypowiedzi

> onanisty wykresowego jak to ująłeś ?

Nie. Trzeba zrozumieć istotę sprawy - wykres jest ważny pod względem przebiegu krzywych, cyferki (mimo że istotne) są tak naprawdę jedynie uzupełnieniem - ważne jak auto jeździ.

> Bo tak jak dla Ciebie tak i dla mnie wykres nie jest wyznacznikiem

> poprawności wykonanej modyfikacji, dla mnie jako dla laika

> efektem jest odczuwalna zmiana zachowania auta, a ta jest

Jak wyzej, wykres jest ważny ale najważniejsze są odczucia dupohamowni i banan na twarzy kierującego

nie

> wiem też dlaczego pomiary dynamiczne z podpiętym kompem podczas

> jazdy nie zostały wykonane...

Osobiście uważam to za mało profesjonalne podejście do sprawy

> Chętnie skorzystam z Twojej wiedzy i doświadczenia, aby przekonać się

> na ile realne są te wyniki. Zapewne dysponujesz odpowiednimi

> narzędziami, które dadzą pogląd na sytuacje.

> Niemniej zastanawiam się nad dosyć istotnym tematem kosztów.

Można oczywiscie auto shamować, zlogować itd - nie ma problemu. Wszelkie inne kwestie to temat na priv.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Biorąc pod uwagę, iż wyczytanie softu z Twojego auta przez obd to

> prawie 1h to czas na zrobienie softu, programowanie, korekty i

> przypinanie auta kurczy się bardzo szybko...

> Pozdro

Mogę tylko potwierdzić, u mnie zgranie koło 1h, i 4 lub 5 wsadów i po każdym ze dwa hamowanka - zeszło się z 5-6h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rzuć okiem jeśli możesz na ten wykres

> tak jak wcześniej napisałem wcześniej w Krakowie wypluł 186hp i

> 430Nm, niemniej było około 20 C różnicy, natomiast to jest

> wykres z Katowic.

Dla mnie te wartości są z kosmosu i jak ktoś ci mówi że na seryjnych gratach masz 200 koni 460 czy 470NM momentu to robi sobie z ciebie jaja albo szczerze wierzy w to co mu hamownia wypluła i żyje w tej nieświadomości. Pojedź na obciążeniówke MAHA i podaj wtedy wynik/wykres - jak wyjdzie to samo to odszczekam wszystko co napisałem.

Weź to na logikę (nieważne czy przypadek wszystkich 1,9 MJ/JTD czy wszelakich 1,9 TDI). Zobacz ile ludzie muszą się nadłubać żeby zrobić 200KM/400NM i żeby to jeszcze bezawaryjnie jeździło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.