Skocz do zawartości

chip tuning mj


dthdth

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie jak zwykle ale perspektywa wymiany w edc16/16v co 50kkm raczej nie nastraja pozytywnie...

> Żadnych minusów po wyrzuceniu programowym oraz fizycznym zaślepieniu nie zauważam, plusów jest za

> to cała masa...

> Mam teraz w kolejce kilka CDTI z tym samym problemem, tam niestety trzeba bdmem orać sterownik ale

> zawór będzie usunięty.

> Pozdro

a co z kolektorem który jest obrośnięty sadzą? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co z kolektorem który jest obrośnięty sadzą?

Zależy w jakim jest on stanie; demontaż kolektora i czyszczenie to dramat; koszty też spore bo zazwyczaj wiążą się z demontażem rozrządu (czyli wymianą), demontażem raila itd... Jeśli w środku nie ma tragedii to czyści się tylko wejście do kolektora, klapę gaszącą itp

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jeszcze nie jest tragedia, niemniej jak macie możliwość (tzn rozrząd jest i tak do wymiany) to

> demontujcie a potem rzucajcie mięsem przy czyszczeniu tej sadzy

a mniej wiecej przy jakim przebiegu robi sie juz tragedia? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mniej wiecej przy jakim przebiegu robi sie juz tragedia?

Zależy od EGRa. Są auta w których to pada po 50kkm, są takie które i 100 z jednym przejeżdżą, nie ma reguły.

CDTIki które mam teraz w kolejce - w obydwu przypadkach EGR skończył się po 100kkm.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.