mareks_uno Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > Nie jak zwykle ale perspektywa wymiany w edc16/16v co 50kkm raczej nie nastraja pozytywnie... > Żadnych minusów po wyrzuceniu programowym oraz fizycznym zaślepieniu nie zauważam, plusów jest za > to cała masa... > Mam teraz w kolejce kilka CDTI z tym samym problemem, tam niestety trzeba bdmem orać sterownik ale > zawór będzie usunięty. > Pozdro a co z kolektorem który jest obrośnięty sadzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > a co z kolektorem który jest obrośnięty sadzą? Zależy w jakim jest on stanie; demontaż kolektora i czyszczenie to dramat; koszty też spore bo zazwyczaj wiążą się z demontażem rozrządu (czyli wymianą), demontażem raila itd... Jeśli w środku nie ma tragedii to czyści się tylko wejście do kolektora, klapę gaszącą itp Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > Zależy w jakim jest on stanie; obrośnięty z 1-2mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > obrośnięty z 1-2mm To jeszcze nie jest tragedia, niemniej jak macie możliwość (tzn rozrząd jest i tak do wymiany) to demontujcie a potem rzucajcie mięsem przy czyszczeniu tej sadzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > To jeszcze nie jest tragedia, niemniej jak macie możliwość (tzn rozrząd jest i tak do wymiany) to > demontujcie a potem rzucajcie mięsem przy czyszczeniu tej sadzy a mniej wiecej przy jakim przebiegu robi sie juz tragedia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > a mniej wiecej przy jakim przebiegu robi sie juz tragedia? Zależy od EGRa. Są auta w których to pada po 50kkm, są takie które i 100 z jednym przejeżdżą, nie ma reguły. CDTIki które mam teraz w kolejce - w obydwu przypadkach EGR skończył się po 100kkm. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.