grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Witam muszę kupić te zimeringi co są pod czarną pokrywą z lewej strony silnika od strony paska klinowego . Chciałbym dokładne nazwy wymiary tych zimeringów uszczelniaczy i ile ich tam jest ? Dokładnie chodzi mi o te zimeringi pod tą czarną obudową z rozrzadu co są w silniku, nie wiem one są chyba z wałka rozrządu i wału korbowego ? . Cieknie mi tam olej z nich musze kupić te zimeringi i zawieźć do mechanika auto proszę o dokładne nazwy z czego są owe uszczelnicze i najlepiej wymiary i ile ich tam jest 2 ? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > Witam muszę kupić te zimeringi co są pod czarną pokrywą z lewej > strony silnika od strony paska klinowego . > Chciałbym dokładne nazwy wymiary tych zimeringów uszczelniaczy i ile > ich tam jest ? > Dokładnie chodzi mi o te zimeringi pod tą czarną obudową z rozrzadu > co są w silniku, nie wiem one są chyba z wałka rożrządu i wału > korbowego ? . > Cieknie mi tam olej z nich musze kupić te zimeringi i zawieźć do > mechanika auto proszę o dokładne nazwy z czego są owe > uszczelnicze i najlepiej wymiary i ile ich tam jest 2 ? . uszczelniacz wałka rozrządu od rozrządu jest jeden, od strony kopułki czyli z drugien strony jest drugi a wał korbowy masz na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Dokładnie chodzi mi o zimery tych przekładni z paska o te co są pod ta czarną obudową . dodaje link w tamtym artykule jest fotka z kąd dokładnie mam wyciek a potrzebuje zimeringi do wszystkich tych przekładni co są pod ta czarną obudową potrzebuje ich nazwy i wymiary . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1317845.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 czyli wałka rozrzadu 14zł w InterCarsie Quote: Średnica wewnętrzna [mm]: 30 średnica zewnętrzna [mm]: 42 Szerokość [mm]: 7 Ukształtowanie uszczelki w układzie poprzecznym wału: ASW Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk) Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > uszczelniacz wałka rozrządu od rozrządu jest jeden, od strony > kopułki czyli z drugien strony jest drugi a wał korbowy masz na > dole od prawej strony jest jedynie oring na obudowie cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Wiec pod cała czarną pokrywa jest 1 zimer i 1 oring i to wszystko ? Do tych przekładni co tam sie znajdują ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > Wiec pod cała czarną pokrywa jest 1 zimer i 1 oring i to wszystko ? pod obudową jest pasek, pompa, koła i napinacz > Do tych przekładni co tam sie znajdują ? do jakich przekładi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 No do tych z paska napinacz kolo i to wszystko pod ta obudowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > No do tych z paska napinacz kolo i to wszystko pod ta obudowa ? to jest po obudową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > to jest po obudową No co, przekładni tam nie widzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > No co, przekładni tam nie widzisz? Napęd się przekłada z kółka na kółko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 O cały układ napędzający pas mi chodzi . No więc tak są 4 zębatki napinacz koło etc co na każdej sie znajduje zimery ? o ringi co na której zabezpiecza przed wyciekiem oleju ? . Cieknie mi z tych 2 od góry z koła i napinacza . Potrzebuje te nazwy dokładne elementów na których są zimeringi tych 2 od góry i wymiary do 1.0 fire tych uszczelek, bo w sklepie babka pracuje to musze podac fachowe zimer na ? ... bo sie nie dogadamy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > O cały układ napędzający pas mi chodzi . > No więc tak są 4 zębatki napinacz koło etc co na każdej sie znajduje > zimery ? o ringi co na której zabezpiecza przed wyciekiem oleju > ? . jeśli leci Ci z okolić górnego kółka to musisz wymienić uszczelniacz - wymiary podałem wyżej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > Cieknie mi z tych 2 od góry z koła i napinacza . Z napinacza nie może Ci cieknąć. A wymiar tego od samej góry podał Ci Kolega wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > O cały układ napędzający pas mi chodzi . > No więc tak są 4 zębatki napinacz koło etc co na każdej sie znajduje > zimery ? o ringi co na której zabezpiecza przed wyciekiem oleju > ? . > Cieknie mi z tych 2 od góry z koła i napinacza . > Potrzebuje te nazwy dokładne elementów na których są zimeringi tych 2 > od góry i wymiary do 1.0 fire tych uszczelek, bo w sklepie babka > pracuje to musze podac fachowe zimer na ? ... bo sie nie > dogadamy . słuchaj... toż to proste jak cholera... na tą pierwszą zębatkę, tą wiesz - u góry po lewej to tam nie ma zimera - tam jest uszczelka taka o przekroju koła - to się o ring chyba nazywa i ona ma wymiar milionpincetdwadziewincet, obok tej zębatki ale po lewej, nie po prawej ani na dole tylko na górze jest zimer jego wymiar to pierdziliondwamiliony tysiącpincetdwadziewincet. No to z grubsza już wiesz. Co do napinacza - on to jest zaraz pod górną lewą, nie prawą zębatką to tam też jest zimer i on ma trochę inne wymiary bo on ma wymiary dwacalenapincetmilimetrówdwacentymetry. Ale ja bym Ci proponował jeszcze sprawdzić te dwie zębatki na dole bo one też mają zimery, są takie same trzystapincetosiemnaście. A co do uszczelek i o ringów to wystarczy, że powiesz że do jedenzero to one też są w jednych wymiarach - trylionpierdziliondwamilionytrzysta. kumasz? PS. A jeśli nie wiesz co jak się nazywa - to nie bierz się za naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > Z napinacza nie może Ci cieknąć. A wymiar tego od samej góry podał Ci > Kolega wyżej no jak nie może, jak może... jak se olejem poleje to będzie i z napinacza ciekło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > no jak nie może, jak może... > jak se olejem poleje to będzie i z napinacza ciekło Racja pseplasam mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 No ja tego nie bede robił tylko musze kupic zimery z leksza wiem czyli na napinaczu nie ma zimera tylko oringowa . No ja potrzebuje na wałek rozrządu tak sie nazywa ten 1 z góry ? i na niższy napinacz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > Z napinacza nie może Ci cieknąć. Może Nie wiem jak w "fajerach", ale w SOHC-ach pod napinaczem jest klapka, która zasłania płaszcz wodny w bloku. Jeśli tam będzie nieszczelność to może ciec płyn chłodniczy Inną zupełnie sprawą jest, że autor wątku albo sam nie wie co mu i skąd cieknie, albo nie umie tego ubrać w słowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > No ja tego nie bede robił tylko musze kupic zimery z leksza wiem > czyli na napinaczu nie ma zimera tylko oringowa . Weź się trochę przyłóż do swoich postów, bo często nie idzie zrozumieć o co ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 No więc z 1 od góry czyli z wałka rozrządu dobrze to nazwałem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > No ja potrzebuje na wałek rozrządu tak sie nazywa ten 1 z góry ? i na > niższy napinacz . Zajdź do sklepu i kup dwa oringi - jeden od strony koła rozrządu, drugi od strony kopułki. A jak pracuje tam ktoś niekompetentny to wyjmij je, zanieś do sklepu na wzór i niech dobiorą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > No ja tego nie bede robił tylko musze kupic zimery z leksza wiem > czyli na napinaczu nie ma zimera tylko oringowa . > No ja potrzebuje na wałek rozrządu tak sie nazywa ten 1 z góry ? i na > niższy napinacz . o żesz Q wqrwił byś Św. Piotra, ale ja to mam ochote Ci łeb upier.... i nasrac do japy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 A czy ja sie na tym znam jak tego jeszcze nigdy nie rozbierałem. Narazie jestem na poziomie wymiany świec termostatu czy oleju także tam nigdy nie zaglądałem . Dlatego pytam tutaj o radę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Yogi wyluzuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > Yogi wyluzuj a taki ładny licznik miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Dobre - mechanika prawie kwantowa - dyplom uzyskany na AK Dobra koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 OFF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > A czy ja sie na tym znam jak tego jeszcze nigdy nie rozbierałem. > Narazie jestem na poziomie wymiany świec termostatu czy oleju > także tam nigdy nie zaglądałem . > Dlatego pytam tutaj o radę . wszystko ok tylko staraj się układać logiczne zdania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Simmering wałka rozrządu od strony koła rozrządu raz, simmering wału głównego od strony rozrządu raz. Przecież to takie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 > A czy ja sie na tym znam jak tego jeszcze nigdy nie rozbierałem. > Narazie jestem na poziomie wymiany świec termostatu czy oleju > także tam nigdy nie zaglądałem . > Dlatego pytam tutaj o radę . to przestudiuj najpierw pudełko zapałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 koniec na dzisiaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.