Fatal Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Witam mam problem z odpaleniem co może byc nie tak jeszcze w piątek wszystko chodziło OK , a teraz lipa , prosze o wszystkie sugestie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerim36 Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 akumulator?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 > Witam > mam problem z odpaleniem co może byc nie tak jeszcze w piątek > wszystko chodziło OK , a teraz lipa , prosze o wszystkie > sugestie dzięki ale co to za problem, w ogóle nie pali, czy stęka ?? Kontrolki przygasają, alarm się wzbudza ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 > ale co to za problem, w ogóle nie pali, czy stęka ?? Kontrolki > przygasają, alarm się wzbudza ?? kręcic kręci rozrusznik ale tak jakby mu brakowało troche mocy jeszcze , kontrolki przygasają , akumulator Centra 45Ah ma troszkę ponad rok z Assistance czy jak się tam pisze , świece i kable całkowicie nie dawno sprawdzane i było wszystko ok , teraz wymieniłem filtr paliwa i było ok nawet samochód prędkości dostał , a dzisiaj szczelił focha i co myślicie , zadzwoniłem do centry ma ktoś podiechac do godzinki , co mogło jeszcze paśc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerim36 Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 ja obstaje przy aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Naładowac aku, bo zabiera cały prąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 > Naładowac aku, bo zabiera cały prąd. no to powiem wam tak , akumulator dzisiaj ładowałem bo zapomniałem że mam to całe Assistance , kręci lepiej niż wczoraj ale jeszcze mu brakuje odrobine i co myślicie czy to nadal aku czy co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerim36 Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 mogles wczesniej o tym napisac zatem na chwile obecna pomyslow brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Pytanie czy ten kropek odpalił po poprzedniej awarii klik czy znów kolejny quiz będzie prowadzony. Na tym kończę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 > Pytanie czy ten kropek odpalił po poprzedniej awarii klik czy znów > kolejny quiz będzie prowadzony. Na tym kończę. tak po popszednim problemie kroep odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Powiem Wam tak , co ribiłem dzisiaj pod chmurką Był koleś z Centry i mówi że akumulator jest ok , także szukałem sprawy dalej typu kable świece , przeczyściłem świece zobaczyłem czy jest iskra na każdej i wszystko jest ok , kropek nie odpalił na popych , też nie odpalił jak mnie szwagier holował , ręce mi opadają i sam nie wiem co myślec proszę Was o wszelką pomoc , pompa paliwa działa wtryski ok , co mam jeszcze sprawdzic ? bo brak mi pomysłów załamka , prosze Was bardzo o wyszelkie uwagi dziękuję i pozdrawiam Fatal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 było pisać wcześniej to bym podjechał i odpalilibyśmy na kable powiem szczerze, że bałem się o swojego, stał od piątku wieczora, całą sobotę do dziś do 12.00, pierwszy problem to centralny nie otworzył mi drzwi kierowcy. Tam gdzie parkuję drzwi pasażera mam przystawione, więc skończyło się na ogrzewaniu kluczyka i wkładki i dostałem się do auta z kluczyka. Potem poszło już lekko, wyłączyłem wszelkie odbiorniki, lampka, radio, dmuchawa, postojki, powachlowałem biegami, zrzuciłem na luz i na wciśniętym sprzęgle odpalałem. Kręcił kręcił kręcił z wyczuwalnym oporem ale opór zdecydowanie po stronie zmarzniętego silnika i płynów. Aku dał radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 > było pisać wcześniej to bym podjechał i odpalilibyśmy na kable > powiem szczerze, że bałem się o swojego, stał od piątku wieczora, > całą sobotę do dziś do 12.00, pierwszy problem to centralny nie > otworzył mi drzwi kierowcy. Tam gdzie parkuję drzwi pasażera mam > przystawione, więc skończyło się na ogrzewaniu kluczyka i > wkładki i dostałem się do auta z kluczyka. Potem poszło już > lekko, wyłączyłem wszelkie odbiorniki, lampka, radio, dmuchawa, > postojki, powachlowałem biegami, zrzuciłem na luz i na > wciśniętym sprzęgle odpalałem. Kręcił kręcił kręcił z > wyczuwalnym oporem ale opór zdecydowanie po stronie zmarzniętego > silnika i płynów. Aku dał radę wielkie dzięki ale jak widzisz i to nie pomogło objawy są takie że rozrusznik ładnie kręci i tak jest objaw jak by mu troszke czegoś brakowało i niezaskoczy czyli nie odpali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 > co mam jeszcze sprawdzic ? bo > brak mi pomysłów załamka , prosze Was bardzo o wyszelkie uwagi Proponuję sprawdzić czujnik położenia wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Jak jest iskra to brakuje już tylko paliwa - sprawdź czy pompa Ci nie siadła (zobacz wyłącznik bezwładnościowy) - domyślam się że paliwo w baku jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 > Jak jest iskra to brakuje już tylko paliwa - sprawdź czy pompa Ci nie > siadła (zobacz wyłącznik bezwładnościowy) - domyślam się że > paliwo w baku jest? Paliwo jest , a jak sprawdzic czy pompa nie siadła ( jeśli słyszę jak działa i się rozłańcza to chyba jest ok ) tak myślę , a ten wyłącznik bezwładnościowy to jak sprawdzic wcisnąc go czy jak ? bo nie wiem nigdy tego nie robiłem ? Panowie tak siedzę i myślę i teraz mnie naszło że jak kręcę rozrusznikiem aby samochód zapalił to gasi mi się kontrolka oleju , a jak przestane świeci mi się tyylko kontrolka akumulatora i dopiero po około 5 sekuntach zapala się kontrolka oleju , może to coś pomoże w rozwiązaniu problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > Proponuję sprawdzić czujnik położenia wału. Tak siedzę i czytam że jak jest uszkodzony czujnik to podobnież iskry nie ma , a u mnie jest iskra to jak to jest z tym czujnikiem ? Acha a czy w punto mk 2 jest taki sam czujnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > Jak jest iskra to brakuje już tylko paliwa - sprawdź czy pompa Ci nie > siadła (zobacz wyłącznik bezwładnościowy) - domyślam się że > paliwo w baku jest? Skoro słyszy pompę to wyłącznik bezwładnościowy nie zadziałał. Wyłącznik odcina zasilanie pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Sprawdź ciśnienie na cylindrach to wiele może powiedzieć o Twoich ciągłych kłopotach z odpalaniem silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > Paliwo jest , a jak sprawdzic czy pompa nie siadła ( jeśli słyszę jak > działa i się rozłańcza to chyba jest ok ) Wcale tak być nie musi. To, ze słyszysz pompę to nie świadczy o tym, że wytwarza prawidłowe ciśnienie. > a ten > wyłącznik bezwładnościowy to jak sprawdzic wcisnąc go czy jak ? Tak wcisnąć lecz to w niczym nie pomoże. > Panowie tak siedzę i myślę i teraz mnie naszło że jak kręcę > rozrusznikiem aby samochód zapalił to gasi mi się kontrolka > oleju , a jak przestane świeci mi się tyylko kontrolka > akumulatora i dopiero po około 5 sekuntach zapala się kontrolka > oleju , może to coś pomoże w rozwiązaniu problemu Nie pomoże. To nie ma nic wspólnego z Twoim problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 A ja obstawiam na zamarzniętą wodę w przewodach paliwowych, ostatnio MKI stało 2 tygodnie, aku nie dał rady po 2 minutach kręcenia padł, drugi aku po 3 minutach kręcenia odpalił zamarzniętego stwora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Panowie dzięki za odpowiedzi , dzisiaj dzwoniłem do serwisu i koleś mi powiedział aby wyczyścił odme , więc tak zrobiłem było troche masełka , na necie wyczytałem iż pomiar czujnika wału korbowego na pinie 1 i 2 powienien wynosic od 575 do 750 Ohm , ja teraz sprawdzałem i u mnie pokazuje 787 Ohm troszke przekracza granice co o tym myślicie ? też może byc pompa paliwowa też mi się wydaje że może podawac za słabo i ni cholery nie pociągnie Teraz próbowałem odpalic i prawie prawie ( wręcz nie wierze że nie załapał ) już mnie coś trafia co jeszcze sprawdzic Kolega podpowiada sprawdzic ciśnienie na cylindrach to chyba już w serwisie bo ja nie dam rady warunkach domowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > A ja obstawiam na zamarzniętą wodę w przewodach paliwowych, ostatnio > MKI stało 2 tygodnie, aku nie dał rady po 2 minutach kręcenia > padł, drugi aku po 3 minutach kręcenia odpalił zamarzniętego > stwora jak kręce to czuc jest paliwo , jak dłużej kręce to jeszcze lepiej czuc paliwo to chyba dochodzi co ? czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > jak kręce to czuc jest paliwo , jak dłużej kręce to jeszcze lepiej > czuc paliwo to chyba dochodzi co ? czy nie ? może Ci się pod nogi wylewa skoro czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > może Ci się pod nogi wylewa skoro czuć Ale czuc paliwo na zew. a nie wew. Panowie no i co sądzicie na temat tego czujnika ? bo każdy siedzi cicho a ja jak debil myślę co tu jeszcze obadac , jutro może kumpel podcholuje mnie pod serwis i kropek pod kompa mam nadzieję że coś wyjdzie bo mie trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > Ale czuc paliwo na zew. a nie wew. > Panowie no i co sądzicie na temat tego czujnika ? bo każdy siedzi > cicho a ja jak debil myślę co tu jeszcze obadac , jutro może > kumpel podcholuje mnie pod serwis i kropek pod kompa mam > nadzieję że coś wyjdzie bo mie trafi Sprawdź oporność czujnika indukcyjnego powinna zawierać się w granicach 650-720om. Przy okazji możesz sprawdzić szczelinę między czujnikiem a wieńcem zębatym na kole pasowym powinna się zawierać w granicach 0,5-1,5mm. Aby już ostatecznie wykluczyć CPW jako przyczynę zaistniałej usterki można jeszcze oscyloskopem sprawdzić przebieg napięcia z czujnika w czasie obrotów wału korbowego wykresem powinna być sinusoida proporcjonalna do prędkości wału korbowego. Tyle teorii teraz możesz działać aby ostatecznie móc wyeliminować jeden z czynników mogących powodować opisaną usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > Przy okazji możesz sprawdzić szczelinę > między czujnikiem a wieńcem zębatym na kole pasowym powinna się > zawierać w granicach 0,5-1,5mm. Pamiętać tylko trzeba, żeby koło ustawić tak, aby ząb pozostał dokładnie w osi czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > Pamiętać tylko trzeba, żeby koło ustawić tak, aby ząb pozostał > dokładnie w osi czujnika. dobrze, że dodałeś tą uwagę choć wydawało się to oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > dobrze, że dodałeś tą uwagę choć wydawało się to oczywiste. o tym to wiem , dzisiaj jade z krpasem na serwis , zobaczymy co powiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > Ale czuc paliwo na zew. a nie wew. mnie osobiście by to zaniepokoiło > Panowie no i co sądzicie na temat tego czujnika ? bo każdy siedzi > cicho a ja jak debil myślę co tu jeszcze obadac , jutro może > kumpel podcholuje mnie pod serwis i kropek pod kompa mam > nadzieję że coś wyjdzie bo mie trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > mnie osobiście by to zaniepokoiło > > nadzieję że coś wyjdzie bo mie trafi to znaczy co , żle że czuć paliwo ? na zew ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > to znaczy co , żle że czuć paliwo ? na zew ? Poz prostu go zalewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > Poz prostu go zalewa. to wiem , dzwoniłem do serwisu wymienili wszystkie świece i pali od strzału sam nie wiem o co bangla , mam jeszcze czekac bo chcą go odpalic na zimny silniku czy wszytko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Panowie no to tak , wymienili wszystkie świece i przed serwisem samochód odpalił od szczału , ale wydaje mi się że problem tkwi nadal , ponieważ aby odpalic muszę duże niż zawsze kręcic rozrusznikiem żeby chycił , nie wiem może to wina temp. na zew. -15 jak myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > Panowie no to tak , wymienili wszystkie świece i przed serwisem > samochód odpalił od szczału , ale wydaje mi się że problem tkwi > nadal , ponieważ aby odpalic muszę duże niż zawsze kręcic > rozrusznikiem żeby chycił , nie wiem może to wina temp. na zew. > -15 jak myślicie ? Też możliwe,ale skoro mu się poprawiło po świecach to zainteresowałbym się również przewodami WN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > Panowie no to tak , wymienili wszystkie świece i przed serwisem > samochód odpalił od szczału , ale wydaje mi się że problem tkwi > nadal , ponieważ aby odpalic muszę duże niż zawsze kręcic > rozrusznikiem żeby chycił , nie wiem może to wina temp. na zew. > -15 jak myślicie ? co powiedzieli mechanicy, widziałeś te świece, oglądałeś je, w jakim były stanie ?? być może to wina temperatury być może był problem z kablami WN, poruszyli nimi przy wymianie świec i akurat wsio się ułożyło git Wróżenia z fusów nie uprawiamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > co powiedzieli mechanicy, widziałeś te świece, oglądałeś je, w jakim > były stanie ?? być może to wina temperatury być może był problem > z kablami WN, poruszyli nimi przy wymianie świec i akurat wsio > się ułożyło git > Wróżenia z fusów nie uprawiamy świece mi dali i są w stanie jak dla mnie ok ( ale ja jestem taki sobie w te klocki ) , ja też ruszałem przewody w niedziele i nic , nie chciał załapac , możliwe że świece tylko fajnie że po roku padły i może przejechały około 7 tyś tylko i firma NGK tragednia , zobaczymy jutro czy odpale z rany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > świece mi dali i są w stanie jak dla mnie ok ( ale ja jestem taki > sobie w te klocki ) , ja też ruszałem przewody w niedziele i nic > , nie chciał załapac , możliwe że świece tylko fajnie że po roku > padły i może przejechały około 7 tyś tylko i firma NGK > tragednia , zobaczymy jutro czy odpale z rany Pisałeś, że sprawdzałeś iskrę na wszystkich świecach, jak można było nie zauważyć braku iskry bo jeżeli była to samochód musiał palić. 7kkm przebiegu na świecach to ładnie wygrzane świeczki które powinny polatać do 30kkm bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > Pisałeś, że sprawdzałeś iskrę na wszystkich świecach, jak można było > nie zauważyć braku iskry. własnie na jednej iskry nie było więc wymieniłem na używkę inną tylko to była czwarta świeca czyli ostatnia , a nie pierwsza , trzy pierwsze zostawiłem bo była iskra , powiem tak że iskra była słaba na świecach i była koloru zółtego , a chyba jest tak że ma byc iskra koloru niebieskawego dobrze myślę , ale wiecie ze mnie taki mechaniki jak nic także żyje przekonanie takim że iskra była słaba na moich świecach , wymienili i odpala , zobaczymy jak będzie jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerim36 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 podladuj najlepiej aku i jak jutro odpali to powinno byc juz ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > podladuj najlepiej aku i jak jutro odpali to powinno byc juz ok aku zostawiłem , koleś z centry jak był powiedział mi że mam patrzec na oko w aku jak będzie zielone to jest git czyli jak będzie czarne to dzwonie i smutni panowie podjadą z dużymi kablami , zobacze z rana jutro co się bedzie działo i napewno napisze także spoko , z tymi świecami to nie dokońca moja wina tylko szwagra ale trudno niech tak zostanie i mam nadzieję że krpek mnie już nie zawiedzie pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc jak na tą chwile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 Panowie kropek z rana zapalił , troszkę muszę dłużej pokręcić rozrusznikiem ale łapie nie wiem czym to jest spowodowane może temp. ( że muszę dłużej kręcić ) bo w lato odpalał na tyk , a jeszcze jedno mi odpalił , a gościowi nie i to dzisiaj ja odpalałem drugiego ( oczywiście kabelki i jazda ) trzeba sobie pomagać , troszkę mnie niepokoi to kręcenie tym rozrusznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 co znaczy że odpala dłużej niż zwykle ?? heblujesz heblujesz heblujesz i nic czy po prostu kręcisz i zapala z małym opóźnieniem ??? Niemiarodajne jest stwierdzenie dłużej niż zwykle, ale wydaje mi się, że jeśli odpalasz auto po nocy, pewnie stojące na dworze, przy -17 *C to ma prawo zakręcić dłużej. Wyobraź sobie jakie opory musi pokonać rozrusznik, tłok w cylindrze przy zmrożonym żelastwie. Do tego mniejsza sprawność akumulatora, wszystko zmrożone, być może zawilgocone. Oczekujesz, że w tak ciężkich warunkach odpali na tyk ?? Sama gęstwina oleju jeśli w ogóle jakikolwiek w postaci filmu olejowego się na gładziach znajduje coś tam ułatwia ale w takiej temp raczej działa trochę jak klej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 > co znaczy że odpala dłużej niż zwykle ?? heblujesz heblujesz > heblujesz i nic czy po prostu kręcisz i zapala z małym > opóźnieniem ??? Niemiarodajne jest stwierdzenie dłużej niż > zwykle, ale wydaje mi się, że jeśli odpalasz auto po nocy, > pewnie stojące na dworze, przy -17 *C to ma prawo zakręcić > dłużej. > Wyobraź sobie jakie opory musi pokonać rozrusznik, tłok w cylindrze > przy zmrożonym żelastwie. Do tego mniejsza sprawność > akumulatora, wszystko zmrożone, być może zawilgocone. > Oczekujesz, że w tak ciężkich warunkach odpali na tyk ?? Sama > gęstwina oleju jeśli w ogóle jakikolwiek w postaci filmu > olejowego się na gładziach znajduje coś tam ułatwia ale w takiej > temp raczej działa trochę jak klej ok nakręcę filmik lub jak będę u Ciebie to zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.