Skocz do zawartości

Opony do KJS


Mars_wrc

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

idzie lato, robi się sucho, a jedyne gumowe coś co mam w garażu nie jest godne by nazwać to w ogóle oponą. Pytanie więc w co się uzbroić żeby auto jakoś jechało? Nie musi być to mega wypasiony zestaw, gdyż po 1 nie umiem jeździć i zaraz poździeram bieżnik, a po 2 niestety mam bardzo ograniczony budżet ...

W grę wchodzą dwa rozmiary czyli 165/55 oraz 175/50. Silnik 1.2 więc jakąś tam moc trzeba przenieść na tą drogę. I tak ... :

1) GY Eagle Touring 165/55

2) Pirelli P700Z 165/55

3) Nankang XR-611 165/55

4) Fulda Carat Assuro 175/50 (warte to coś?)

Jak wygląda sprawa założenie 175 na przód, a 165 na tył?

Niestety cena jest bardzo ważnym aspektem frown.gif Chce coś co pozwoli mi troszkę poczuć to auto na asfalcie, nie wymagam Bóg wie czego, bo i tak tego nie wykorzystam ...

Jakieś sugestie, może ktoś coś ma do sprzedania 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej kolego wink.gif ja mogę wypowiedzieć się jedynie co do opon Nankang gdyż mam u siebie takie w rozmiarze 165/55, na osi przedniej i tylnej. Kupowałem nowe 4 sztuki w cenie 175 zł / sztuka. Na suchym te opony trzymają dobrze ( asfalt), na mokrym jest trochę gorzej ale nie jest źle. Ogólnie za tą cene są godne polecenia. No i na 5.5 cala ładnie to wygląda a przecież Ty masz moje felgi sportingowe 5,5 cala wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem te opony z używki

> 1) GY Eagle Touring 165/55 - upalam na nich teraz - jestem zadowolony

> 2) Pirelli P700Z 165/55- nie kupię więcej

> 3) Nankang XR-611 165/55 - na mokrym i na suchym jeździło mi się super, nawet jak opona była już mocno styrana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego zestawu co piszesz to tak...

Pirelka odpada...

GY jest ok, nawet bardzo ok, ale to stara guma, wiec nawet jak kupisz żyzną, to i tak nie będzie trzymać, bo starosć da o sobie znak, chc na suchych KJSach da rade..na mokrym zapomnij... jej ogromny plus to twarde boki...

Fulda jest ok, jak jest nowa i jest sucho..jej ogromny minus to miekie boki, podwija sie, na suchym jest w miare, ale na mokrym dramat...

Co do Nankanga nie miałem do czynienia...tzn miałem jakeis na upalaniu na Słomce, zabiłęm przez jeden trening i słuch o nich zaginął...są szerokie, ale to tyle co o nich wiem..

A jak szuksz gum an KJS to napewno nie kupuj Markguma..to nei jest opona do KJSów, bo trzeba dmuchać 3 bary zeby sie nie podwijała, i jakos dawała rade...

Ja od 3 lat jeżdże na Yokohamie A539 i nie spotkałem sie jeszcze z lepszą oponą... robi robote na mokrym i na suchym, jest twarda, nie podwija sie, pieknie trzyma, choć jak jest jezioro to lepszy jest Markgum Primo..takze lepiej zainwesyuj w te opony.... ewentulanie GY, ale jak najnowsze...GY który ma 4-5 lat to śmieć..

To tyle co wiem nt opon do KJSów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego zestawu co piszesz to tak...

> Pirelka odpada...

> GY jest ok, nawet bardzo ok, ale to stara guma, wiec nawet jak kupisz

> żyzną, to i tak nie będzie trzymać, bo starosć da o sobie znak,

> chc na suchych KJSach da rade..na mokrym zapomnij... jej ogromny

> plus to twarde boki...

> Fulda jest ok, jak jest nowa i jest sucho..jej ogromny minus to

> miekie boki, podwija sie, na suchym jest w miare, ale na mokrym

> dramat...

> Co do Nankanga nie miałem do czynienia...tzn miałem jakeis na

> upalaniu na Słomce, zabiłęm przez jeden trening i słuch o nich

> zaginął...są szerokie, ale to tyle co o nich wiem..

> A jak szuksz gum an KJS to napewno nie kupuj Markguma..to nei jest

> opona do KJSów, bo trzeba dmuchać 3 bary zeby sie nie podwijała,

> i jakos dawała rade...

> Ja od 3 lat jeżdże na Yokohamie A539 i nie spotkałem sie jeszcze z

> lepszą oponą... robi robote na mokrym i na suchym, jest twarda,

> nie podwija sie, pieknie trzyma, choć jak jest jezioro to lepszy

> jest Markgum Primo..takze lepiej zainwesyuj w te opony....

> ewentulanie GY, ale jak najnowsze...GY który ma 4-5 lat to

> śmieć..

> To tyle co wiem nt opon do KJSów..

yokohama osiaga zawrotne ceny bo jej nei robią. ja zk olei polecam markguma primo pompujesz 2,6 bara i mi sie super na tym smigało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ... czyli kupoiwanie GY z rocznika 2000 w ogóle mija się z jakimkolwiek celem, tak?

Z jakimi oponami miałeś jeszcze do czynienia? To co podałem to przykłady, chętnie poznam opinie o innych gumach, bo mam teraz na prawdę mętlik confused.gif

CZUCZU - w jakiej cenie ten markgum i w jakich jest rozmiarach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aha ... czyli kupoiwanie GY z rocznika 2000 w ogóle mija się z

> jakimkolwiek celem, tak?

> Z jakimi oponami miałeś jeszcze do czynienia? To co podałem to

> przykłady, chętnie poznam opinie o innych gumach, bo mam teraz

> na prawdę mętlik

> CZUCZU - w jakiej cenie ten markgum i w jakich jest rozmiarach?

200 zł za 175/50/13 mieszanka S2. Dexterowi się źle jeździło na markgumie bo miał yokohamy. Ja z fuldy sie przesiadłem na markguma i mi sie super jeździło guma super kleiła na mokrym. ale 11/2009 produkcja wiec młoda oponka i ma twarde boki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OK OK OK ... a na suchym jak? Na lekkim syfie jak? Jest to w miarę

> uniwersalna opona? Ile mniej więcej wytrzyma zakładając jazdę

> tylko na kjs? Pytam, bo zerowy w temacie jestem

ja zrobilem 3 kjsy i dwa treningi i dojazdówki i teraz je umyłem i syzkuje na gsmp jako deszczówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aha ... czyli kupoiwanie GY z rocznika 2000 w ogóle mija się z

> jakimkolwiek celem, tak?

Wiesz, generalnie to opona 10 letnia juz nei działa, owszem, wygląda jak opona, ale właściwości ma jak bys sobie z drewna ją wystrugał.. do jakiegos upalania, treningów to zakłądaj cokolwiek, ale raczej KJSu na tym to juz bym nie jechał, choc te GY naprawde fajnie trzymają na suchym, ale jak popada to będziesz latał..

> Z jakimi oponami miałeś jeszcze do czynienia?

Pirelli P7F... jest za szeroka do cento, po drugie na mokrym działa tak samo dobrze jak vivo..

Dunlopy są ok na suche, na mokre patrz wyżej...

Slick Markguma wg mnie nie nadaje sie na typowe KJSy, czyli milion nawrotów na placu...w rozmiarze 155/70 za bardzo sie podwija, jest bardzo dobry na OSowe próby, ale nei na KJS..Po drugie to nie jest normalne zeby slicka pompowac 3 bary, zeby sie nie podwijał...

165/55 jest juz lepszy, podwija sie zdecydowanie mniej...no ale to slick..wiec jak popada to masz przegwizdane..chco na wilgotnym S2 daje rade....

Bridgeston Potenza...genialne opony... mam takie 4, jakies zajechane, stare, ale w szoku byłem jak one w tym stanie na mokrym trzymają...sa super, ale najnowsze to chyba rocznik 2005, i ciężko jest je dostać.. ale sa mistrz....

YokoA008...fajna guma, tylko na suche, ale strasznei stara, wiec tez nie trzyma rewelacyjnie...

A co do Primo to moze akurat ja źle trafiłem..ale to co kiedys dostałem od Markguma to był dramat...opona sie strasznei podwijała, nawet na 2.8 bar..jedyna jej zaleta, to niesamowicie trzymała na mokrym... na suchym moim zdaniem jest przepaść pomiędzy Yoko a Primo.. ale mówie, moze ja źle trafiłem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, generalnie to opona 10 letnia juz nei działa, owszem, wygląda

> jak opona, ale właściwości ma jak bys sobie z drewna ją

> wystrugał.. do jakiegos upalania, treningów to zakłądaj

> cokolwiek, ale raczej KJSu na tym to juz bym nie jechał, choc te

> GY naprawde fajnie trzymają na suchym, ale jak popada to

> będziesz latał..

> Pirelli P7F... jest za szeroka do cento, po drugie na mokrym działa

> tak samo dobrze jak vivo..

> Dunlopy są ok na suche, na mokre patrz wyżej...

> Slick Markguma wg mnie nie nadaje sie na typowe KJSy, czyli milion

> nawrotów na placu...w rozmiarze 155/70 za bardzo sie podwija,

> jest bardzo dobry na OSowe próby, ale nei na KJS..Po drugie to

> nie jest normalne zeby slicka pompowac 3 bary, zeby sie nie

> podwijał...

> 165/55 jest juz lepszy, podwija sie zdecydowanie mniej...no ale to

> slick..wiec jak popada to masz przegwizdane..chco na wilgotnym

> S2 daje rade....

> Bridgeston Potenza...genialne opony... mam takie 4, jakies zajechane,

> stare, ale w szoku byłem jak one w tym stanie na mokrym

> trzymają...sa super, ale najnowsze to chyba rocznik 2005, i

> ciężko jest je dostać.. ale sa mistrz....

> YokoA008...fajna guma, tylko na suche, ale strasznei stara, wiec tez

> nie trzyma rewelacyjnie...

> A co do Primo to moze akurat ja źle trafiłem..ale to co kiedys

> dostałem od Markguma to był dramat...opona sie strasznei

> podwijała, nawet na 2.8 bar..jedyna jej zaleta, to niesamowicie

> trzymała na mokrym... na suchym moim zdaniem jest przepaść

> pomiędzy Yoko a Primo.. ale mówie, moze ja źle trafiłem..

btw na slicku markguma kolega zrobił mistrza okręgu ale u nas same asfalty były i dawało to rade.

Co do oponek Primo to jak mówisz ty trafiłeś źle, ja nei narzekam, kolega nie narzekał, ale znam i niepochlebne opinie. Taka uroda nalewek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> yokohama osiaga zawrotne ceny bo jej nei robią. ja zk olei polecam

> markguma primo pompujesz 2,6 bara i mi sie super na tym smigało

Robią robią, tylko ta jedna hurtownia w której się zaopatrują wszystkie internetowe sklepy z oponami jej nie ma w ofercie.

Kupiłem bez problemu w Delticom - polska strona www.oponytanio.pl

U nas wszyscy twierdzą że nie produkują, a ja kupiłem ze świeżą datą produkcji.

Fakt że tanie nie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, znalazłem do kupienia Fuldy Carat Assuro fabrycznie nowe, jeszcze włoski mają, są z połowy 2004 roku za 280zł/para z przesyłką. Będzie to miała coś wspólnego z OPONĄ, da się na tym jeździć i choć trochę panować nad autem? Szykuje się mój tak na prawdę 1 start w kjsie po suchym więc na razie to nauka nauka i nauka, a nie walka na setne o podium. Da to radę?

Czy lepiej olać to i szukać dalej?

Czy lepiej Nankanga XR-11 nówkę za 175zł/sztuka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słuchajcie, znalazłem do kupienia Fuldy Carat Assuro fabrycznie nowe,

> jeszcze włoski mają, są z połowy 2004 roku za 280zł/para z

> przesyłką. Będzie to miała coś wspólnego z OPONĄ, da się na tym

> jeździć i choć trochę panować nad autem? Szykuje się mój tak na

> prawdę 1 start w kjsie po suchym więc na razie to nauka nauka i

> nauka, a nie walka na setne o podium. Da to radę?

> Czy lepiej olać to i szukać dalej?

> Czy lepiej Nankanga XR-11 nówkę za 175zł/sztuka?

szczerze? na początek to Ty kup byle co, bo i tak połowy tej opony nie wykorzystasz na początku:) Używki kilkuletnie na suchym też pojadą, na mokrym może być gorzej, ale jak masz okazje to bierz co tanie i pod ręką:) Swoją licencje wyjezdziłem n 14-letnich continentalach i to jeszcze w dupiatym rozmiarze niepasującym do seja:) Co KJS to byłem wyżej, a opony były te same:) Fakt, miałem duże szczescie do pogody,hehe;)

więc kup jak najtaniej i zapierdalaj ile bieżnika starczy, a za dwa miesiące kupisz coś co będzie fajnie jezdzic jak juz zobaczysz czego chcesz. Mysle ze szkoda wydawać 1200zł za komplet yokoham, lepiej dac 200zł na byle jakie używki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Robią robią, tylko ta jedna hurtownia w której się zaopatrują

> wszystkie internetowe sklepy z oponami jej nie ma w ofercie.

> Kupiłem bez problemu w Delticom - polska strona www.oponytanio.pl

> U nas wszyscy twierdzą że nie produkują, a ja kupiłem ze świeżą datą

> produkcji.

> Fakt że tanie nie są.

dobrze wiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany super wątek, sam miałem taki zakładać.

no wiec na dniach będę robił zakupy oponiarskie do cento.

i tak widzę ze markgum primo nadaje się na wodę, bo mamy ochotę to kupić w rozmiarze 175 na org felgę ze sportasia tylko nie wiem czy nie za szeroka jak na te 5,5 cala.....

kto miał do czynienia z szutrówkami marguma, bo tez chce kupić tą symetryczna mkm 155/70/13 na stalówkę, ale tylko dwie, bo na tył (na szuter) dam "zimę" frigo 2. jeździł ktoś na "szutrze" markguma?

no i slicki, chcemy kupić tez dwie sztuki n-rally 165/55/13 na typowo betonowe, asfaltowe suche oesy na lotnisko, a na tyle zwykłe "lato" michelina, lub te primo..

tylko nie wiem jaka wziąć mieszankę, szyba średnią s2co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja po tym wątku jakieś tam wnioski mam ... nowy kapeć. W sumie sam doświadczyłem kupując nowe zimówki Fuldy Cristall Montero 2 ... świetna opona.

W tym miechu jestem dość krucho z kasą, więc marcowy KJS przejadę albo na summerścierwie swoim, albo coś kupię co wytrzyma ze 2 asfaltowe KJS'y.

Ale w kwietniu zrobię zakupy zlosnik.gif

Asfalt to 4xA539 na 5,5" + 2xPotenza(używka)/Nankang XR-611 też na 5,5"

Szuter to mam już 4xFulda Cristall Montero 2 ale przełoże je na 5"/4,5" (co lepiej? czy bez różnicy?) ew. kiedyś se 2 szutrówki Marguma kupię.

Jeszcze kiedyś 2xMarkgum Primo na mocny deszcz. Chciałem po taniości, ale widzę, że tak się nie da i nie ma to sensu ... ale przecież nikt nie mówił, że ma być tanio sick.gif

Na co najlepiej założyć szutrówko-zimówkę 155/65? 5,5" ; 5" czy 4,5" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja pierd.., ale sie wszyscy zbroja

> To ja tylko bede jezdzil na typowo sportowych oponach - Debica Vivo?!

> Albo na jakims nowym ścierwie?

Trzeba kultywować sportową tradycję Pucharu Cinquecento Sporting, gdzie Vivo "Sport" było jedyną dozwoloną oponą grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba kultywować sportową tradycję Pucharu Cinquecento Sporting,

> gdzie Vivo "Sport" było jedyną dozwoloną oponą

Hehehe. Bede dumnie pielegnowal ta tradycje grinser006.gif A tak naprawde, to chyba nie da rady, skoro wszyscy sie zbroja.

W sumie fajnie by bylo, jakby dalo rade sie dogadac w kilku, ze jezdzimy tylko na jednym modelu opon, tak jak w bmw-challenge, co wyrownuje rywalizacje i z drugiej strony ogranicza zdecydowanie koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja pierd.., ale sie wszyscy zbroja

niestety nieuniknione. jakby przepisy twardo stanowiły ze musisz jechać najzwyklejszym cywilem bez żadnej przeróbki, to by wyścigu zbrojeń nie było, ale i tez trasy musiał by być dużo równiejsze, żeby cywila nie zabić na wyrypie.

a tak to każdy będzie modyfikował i się zbroił na potęgę. to jest właśnie nieuniknione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba zrobic cc/sc challenge

> Z drugiej strony, wyobrazasz sobie upalanie seryjnym cento? Mnie po

> kilku dniach jezdzenia w seryjnym fotelu, z seryjna kiera

> cholera bierze

a daj pan spokoj. raz jechałem takiego kajtka po lotnisku w ornecie, gdzie bylo sucho, przyczepnie i szybko. 4ka nam sie juz konczyla wiec na oko ze 140 bylo, wiec i przeciazenia przy hamowaniach byly spore. hehe od razu po tym wlecialy do srodka kubelki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec niech się nikt nie dziwi, że jest wyścig zbrojeń zlosnik.gif

Weźmy takie no nie wiem, Saxo VTS ... zarówno zawias ma twardszy, koło ma w sensownym rozmiarze, fotele siakieś głębsze i kuca trochę ma, hamuje jakoś ... a weźmy takiego sportasia zlosnik.gif Bojowe czerwone pasy, działające jak turbina pomarańczowe wstawki zderzaka, pobudzająca wyobraźnię tapicerka i uwaga .... obrotomierz zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

O czym więc tu mowa? To auto skazane jest na dłubanie ... a, że jak już budować to grubo to inna sprawa. Ja akurat nie wszystkie decyzje apropos stopnia "uzbrajania się" podejmowałem sam zlosnik.gif Silnika miałem nie ruszać, ew. kiedyś górę od 1.2 ... ale zatarł się motór to już mowię, a ch** tam, swap zlosnik.gif Zawias? Już miałem kupować KYB Excel-G i głowiłem się nad springiem ... to pewnego wieczora wchodzę se na cento towarzyskie a tam link do B6+Eibach za 1500zł (a w zestawie jeszcze kable WN i naba do seja zlosnik.gif) no to jak nie kupić zlosnik.gif i tak dalej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba zrobic cc/sc challenge

Byłoby pewnie ciężko znaleźć kilkanaście CC czy SC ludzi którzy się ścigają, żeby nie były wydłubane. Przeważnie jak ktoś się ściga to i sporo modyfikuje, więc myślę, że nie byłoby łatwo zorganizować taki cykl. Chyba, że regulamin zakładałby obowiązkowe B6 i co najmniej 1.2 8V. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://cento-cup.chronotec.pl

Rzucilem okiem na regulamin N grupy i nie wyglada to wcale tak fajnie. Ciekawe jak zmierza, ze auto faktycznie ma <70KM. Do tego: "zaleca sie", aby kolektor ssacy, przepustnica i kolektor wydechowy pozostaly seryjne. Czyli mozna kombinowac. W bmw-challenge kolektor wydechowy musi byc seryjny, a nie "zaleca sie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rzucilem okiem na regulamin N grupy i nie wyglada to wcale tak

> fajnie. Ciekawe jak zmierza, ze auto faktycznie ma

OK, ale tutaj klasa byla tworzona pod auta, a nie auta pod klase smile.gif

Dużo było w tym temacie rozmów, ale koniec końców bez poważnego BK to chyba sie mija z celem. Głównym ograniczeniem w Cento-Cup są opony i jak życie pokazało w grupie N jezdza świeżaki na vivo itp, a w grupie A cała reszta smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli całe ograniczenie to nakaz jeżdżenia na śmieciach to mija to

> się z celem.

To nie tak, bo po prostu mają być opony z homologacją drogową, z wykluczeniem Markguma. Więc chociażby Yokohama A539 może być, więc już nie śmieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ja sie nie kloce, ze vivo to super opona smile.gif ale jak kazdy jedzi na tanim smieciu, to widac kto na nim kreci lepsze czasy, przy zachowaniu rozsadnej ceny. A o to moim zdaniem chodzi. Nie zgadzam sie z p.Gorskim, ze rajdy to musi byc sport dla "bogatych z domu", a dla tych, ktorzy w podobnych warunkach, na podobnym sprzecie wykazuja sie lepszym ogarnieciem tematu. Tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, ja sie nie kloce, ze vivo to super opona ale jak kazdy jedzi

> na tanim smieciu, to widac kto na nim kreci lepsze czasy, przy

> zachowaniu rozsadnej ceny. A o to moim zdaniem chodzi. Nie

> zgadzam sie z p.Gorskim, ze rajdy to musi byc sport dla

> "bogatych z domu", a dla tych, ktorzy w podobnych warunkach, na

> podobnym sprzecie wykazuja sie lepszym ogarnieciem tematu. Tak?

stary zobacz na puchar kii picanto. Niby auta takie same, niby robili spore Bk ale kto wiedzial jak obejsc przpeisy miał 10 silników i wybierał najlżejsze tłoki seryjne, najlżejsze korby, wał i wszystko teortycznie nie ruszane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stary zobacz na puchar kii picanto. Niby auta takie same, niby robili

> spore Bk ale kto wiedzial jak obejsc przpeisy miał 10 silników i

> wybierał najlżejsze tłoki seryjne, najlżejsze korby, wał i

> wszystko teortycznie nie ruszane

Jakby nie patrzec, jest to dozwolone, jesli ktos kombinuje wylacznie seryjnymi czesciami, ktore wychodza rozne z fabryki. Chyba, ze przy odbiorze nowego auta plombuja silnik i wtedy ktos kombinuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakby nie patrzec, jest to dozwolone, jesli ktos kombinuje wylacznie

> seryjnymi czesciami, ktore wychodza rozne z fabryki. Chyba, ze

> przy odbiorze nowego auta plombuja silnik i wtedy ktos

> kombinuje.

dlatego móie ten kogo bedzie stac bedzie najszybszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest przykra prawda, że nie najlepszy, tylko często najbogatszy

> jest najszybszy

suchaj sprawa jest prosta chcesz wygrywać bul. Teoretyczniedałoby sie startowac wszedzie nką ale nawet budowa nki silnika to 5-6 klocków w cc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest przykra prawda, że nie najlepszy, tylko często najbogatszy

> jest najszybszy

Z tego powodu strasznie nie lubie wyscigow na 1/4, bo tam przelozenie glowne przelozenie jest takie: kasa=moc=wynik. Umiejetnosci sa sprawa mniej istotna. Wolalbym, zeby w rajdach tak nie bylo, ale chyba niestety nie jest to mozliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> suchaj sprawa jest prosta chcesz wygrywać bul. Teoretyczniedałoby sie

> startowac wszedzie nką ale nawet budowa nki silnika to 5-6

> klocków w cc

Dobrze zrobioną N-kę SC można kupić za jakieś 15-18 tys. zł. I to już jest maks co można wyciągnąć z homologacji. Tylko co z tego, jak w tamtym roku już nawet klasy w RPP nie było. Znów rolę odgrywają pieniądze. Jak kogoś stać na rajdy, to kupuje Type-R i wygrywa na prostych. Całe szczęście, że w rajdach są też zakręty i tam wychodzą umiejętności. Dzięki temu niektórym zdolnym udaje się wybić. Szkoda, że tylko niektórym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.