OPAL Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 Witam, rodzic chce zakupic takie autko, od pierwszego wlasciciela, 3,5 roku, serwisowany w ASO, silnik 1.6 benzyna... Co mozecie powiedziec w jego temacie? Pamietam, ze kumpel narzekal, ze Jedynka mu rdzewiala. Czy poprawili zabezpieczenie blach w Dwojce? Z tego co jezdzilem tym kumpla to podobalo mi sie zawieszenie... Jakie wady ma Dwojka? Co jest poprawione w stosunku do Jedynki? Z gory dziekuje za informacje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Witam, > rodzic chce zakupic takie autko, od pierwszego wlasciciela, 3,5 roku, serwisowany w ASO, silnik 1.6 > benzyna... > Co mozecie powiedziec w jego temacie? za 500 złotych warto, za 10000 też warto.... niewiele piszesz o autku > Pamietam, ze kumpel narzekal, ze Jedynka mu rdzewiala. Czy poprawili zabezpieczenie blach w Dwojce? jak faktycznie zadbany to z korozją nie powinno być większych problemów > Z tego co jezdzilem tym kumpla to podobalo mi sie zawieszenie... > Jakie wady ma Dwojka? ford takowych nie posiada nie ma się do czego doczepić. Osobiście brałbym silniczek 1,8-pali nie wiele więcej a hula lepiej Co jest poprawione w stosunku do Jedynki? > Z gory dziekuje za informacje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Jakie wady ma Dwojka? plastiki na drzwiach - strasznie tandetne. W tanszych wersjach nie ma tam nawet grama materialu, sam tandetny plastik. glosny srodku trzeszczace plastiki to na poczatek tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 To akurat rodziciela na wzrusza - teraz jezdzi 11letnim Espero... Co do ceny to wlasciciel zyczy sobie 26000zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > ford takowych nie posiada nie ma się do czego doczepić. Rzeczywiście, nic konkretnego im nie dolega >Osobiście brałbym silniczek 1,8-pali nie > wiele więcej a hula lepiej I zamiast paska rozrządu ma łańcuch . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowczas Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 Fakt wnętrze jest troche ciosane ale mimo wszystko dość solidne tzn nic nie odpada nie urywa się samo itd... Mechanicznie w normie a nawet nieźle cewki zapłonowe , woda w świecach , pompa wpomagania, czasem jakiś zamek drzwi ale żadko generalnie mało kłopotliwy wóz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowczas Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Rzeczywiście, nic konkretnego im nie dolega > I zamiast paska rozrządu ma łańcuch . 1.8 Lynx owszem ma łancuch ale pasek też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > Fakt wnętrze jest troche ciosane ale mimo wszystko dość solidne tzn nic nie odpada nie urywa się > samo itd... Potwierdzam. U mnie pomimo dość sporego przebiegu (aktualnie 203k km)jest wszystko ok. Materiały może tandetnie wyglądają ale sa wytrzymałe. Np kierownica jest wogóle niewytarta i nie świeci się jak ..... w większości 10-latkach z przebiegiem 160k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.