Skocz do zawartości

Po diagnostyce


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ratujcie ;D

Przyszedł dzisiaj kabel i od razu po pracy pojechałem łączyć się z maryśką 893goodvibes.gif

Dobrze że miałem duży monitor to zmieściły się wszystkie błędy hahaha.gif hehehe.Ale do rzeczy

Takie coś odczytałem po pierwszym podłączeniu

t_0000699.jpg

Po wykasowaniu błędów i odpaleniu silnika wszystkie widoczne wyżej błędy wróciły.

A to dane z wolnych obrotów

t_0000700.jpgt_0000701.jpgt_0000702.jpg

To screen z 2500 rpm

t_0000703.jpg

A takie coś wyskakuje po skasowaniu błędów i ponownym włączeniu tylko samego zapłonu

t_0000704.jpg

Mam nadzieję że nakierujecie mnie na odpowiedni trop,bo nie wiem od czego zacząć.

I czy wiecie o co chodzi z tą mechaniczną przepustnicą.Czy to chodzi o przepustnicę na wlocie kolektora ssącego :?:

Ale koszty mnie przerażają sciana.gifsciana.gifsciana.gif

Przepływki podobno nie kupuje się używanej,ale czy na pewno i czy można kupić czujnik ciśnienia doładowania z odzysku :?: bo tylko przy zakupie nowych części nie wyrobie się po prostu z kasą bo jestem cały czas zadłużony frown.giffrown.gif

Czekam na waszą opinię.Maryśka do roboty czy do Wisły buu.gifbuu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To screen z 2500 rpm

Zrób odczyty podczas jazdy zgodnie z tym co pisałem ostatnio w podobnym wątku - KLIK

> I czy wiecie o co chodzi z tą mechaniczną przepustnicą.Czy to chodzi o przepustnicę na wlocie

> kolektora ssącego :?:

Raczej stawiam na potencjometr od gazu - znana przypadłość z kiepskim stykiem na złączce .

> Ale koszty mnie przerażają

> Przepływki podobno nie kupuje się używanej,ale czy na pewno i czy można kupić czujnik ciśnienia

Zrób najpierw testy j/w to jest szansa , że się okaże co trzeba wymienić .

Kontrolka od wtrysku nie mruga ci czasem wiele razy po przekręceniu kluczyka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za reakcje.Nie dość że to mój pierwszy diesel to jeszcze z taką ilością elektroniki.

Niestety ale nie mam jak zrobić testów pod czas jazdy (brak komputera przenośnego) crazy.gif

Co do przepływki to jest założona jakaś podróba i to jeszcze nie do tego silnika-RF 280 218 019

A czy działa owa przepustnica to nie wiem,ale na dniach sprawdzę czy elektrozawór który nią staruje ma dobrą cewkę.Przepustnica sterowana jest grzybem na podciśnienie firmy Pierburg.

A kontrolka świeciła mi się przez 3 kilometry parę dni temu i tyle.

Co do błędu centralki to miga mi spirala po zapaleniu,więc jest szansa że skończy się tylko na świecach.

Dodam jeszcze że wypinałem wtyczkę z pedału przyśpieszenia i niby jest OK,tylko wygląda on całkiem inaczej niż w książce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki wielkie za reakcje.Nie dość że to mój pierwszy diesel to jeszcze z taką ilością elektroniki.

JTD w porównaniu z MJ a zwłąszcza z nowymi CR produkcji VAG lub BMW to nie ma prawie wcale elektroniki wink.gif

> Niestety ale nie mam jak zrobić testów pod czas jazdy (brak komputera przenośnego)

To kiepsko , bo to podstawa diagnostyki

> Co do przepływki to jest założona jakaś podróba i to jeszcze nie do tego silnika-RF 280 218 019

Czyli masz założoną przepływkę dla wersji CF-2

> A czy działa owa przepustnica to nie wiem,ale na dniach sprawdzę czy elektrozawór który nią staruje

> ma dobrą cewkę.Przepustnica sterowana jest grzybem na podciśnienie firmy Pierburg.

Zostaw tą klapkę w spokoju , gdyby była niesprawna albo jej sterowanie , to byś nawet nie odpalił auta smirk.gif

> Dodam jeszcze że wypinałem wtyczkę z pedału przyśpieszenia i niby jest OK

Wizualnie może tak , ale w praktyce styk jest kiepski i na dziurach objawia się sygnalizowaniem błędu przez ECU .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Właśnie zamontowałem nówkę przepływkę Boscha i używany czujnik doładowania/map sensor(Boscha).Po podpięciu pod kompa pokazały się tylko 3 błędy.

P0638-Przepustnica zmechan.(obwód)

P0404-Ster zaworu EGR

P0380-Centralka podgrzewania

Jutro śmignę do pracy i jak wrócę to zobaczę czy nie pojawił się jeszcze jakiś nowy błąd.Na razie P0404 i P0380 odpuszczę bo za bardzo się zadłużyłem a nie przeszkadzają w jeździe.

Ale Panowie auto dalej ma muła i jest problemem ruszyć z miejsca(tak jak przed zmianą czujników).Teraz śmignąłem przez miasto to zauważyłem że jak złapie obroty to ciągnie lepiej niż na starej przepływce i dużo mniej kopci.Wygląda na to że walnięty jest też pedał gazu.

Czytałem że jakaś wtyczka biała nie ma kontaktu,ale u mnie potencjometr nie ma wypuszczonego przewodu tylko wtykę wkłada się bezpośrednio w pedał,więc pewnie te przewody idą od razu do kompa.Panowie jakieś sugestie bo dalej ruszam na samym sprzęgle i dopiero jak złapie to dodaje gazu,a to na skrzyżowaniu nie wygląda zbyt dobrze 270751858-jezyk.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> P0404-Ster zaworu EGR

Proszę sprawdzić przewody sterowania zaworem EGR te na przedniej ścianie grodziowej. Rozebrać wyczyścić dokładnie EGR bo może się zacinać. Ktoś kiedyś pisał że jak się zatnie to nie będzie odpalało ale nie dodał że zależy w jakim położeniu się zatnie. Może się tak zawiesić że autko będzie odpalało tylko będzie zamulone np.....

A odczytem położenia tez się proszę nie sugerować nie zawsze jest to prawda co pokazuje komputer. Można go ewentualnie zaślepić całkiem za pomocą blaszki i sprawdzić jak będzie się autko zachowywało.

> P0380-Centralka podgrzewania

Albo padła albo trzeba świeczki zmienić i sprawdzić.

Z reguły to raczej świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Podczepię się pod temat. Ostatnio po podłączeniu się kompem do reaktora w Bravie 1.4S otrzymałem błędy:

i) 132 - czujnik obrotów,

ii) 310 - immobiliser.

Co to oznacza? Czy ten reaktor ma drugi czujnik obrotów? Z silnikiem nie mam żadnych problemów.

Czasami po włączeniu stacyjki i dłuższym oczekiwaniu zanim odpale silnik zapalia się żółty piktogram FiatCode.

Pozdrawiam

C.Z., Brava 1.4S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ii) 310 - immobiliser.

> Co to oznacza?

> Czasami po włączeniu stacyjki i dłuższym oczekiwaniu zanim odpale silnik zapalia się żółty piktogram FiatCode.

Immo nie rozpoznaje klucza i dlatego zapala się fiatcode, sprawdź czy antenka ma dobry styk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece zmierzyłem i wygląda na walniętą centralkę.EGR jest zaślepiony więc też nie powinien mieć wpływu na muła.Zamówiłem używany pedał gazu,to się okaże czy pomoże,bo jeździ się fatalnie i pali dość dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.Właśnie zamontowałem nówkę przepływkę Boscha i używany czujnik doładowania/map

> sensor(Boscha).

Szkoda że jednak wcześniej nie dałeś rady zrobić pomiarów , bo taka wymiana po samych błędach to działanie w ciemno i przez to często na wyrost .

> Wygląda na to że walnięty jest też pedał gazu.

> Czytałem że jakaś wtyczka biała nie ma kontaktu,ale u mnie potencjometr nie ma wypuszczonego

> przewodu tylko wtykę wkłada się bezpośrednio w pedał,więc pewnie te przewody idą od razu do

> kompa.

Przeszukaj archiwum korzystając z szukajki - był dokładny opis jak wyeliminować kostkę łączącą potencjometr gazuu z ECU .

A czy to tylko kwestia styku czy trwałe uszkodzenie także bez problemu da się sprawdzić po podpięciu do kompa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę próbował załatwić lapka na weekend.

Wiem że to wymiana w ciemno,ale pilnie mi auto potrzebne więc chcę to zrobić jak najszybciej.

Powiem tak:autko nie reaguje na pedał gazu przy małych biegach i niskich obrotach.Jadąc przykładowo na 3 biegu i wciskam pedał w podłogę to nic się nie dzieje oprócz leciutkiego rozpędzania się i po przekroczeniu pewnych obrotów (2.8-3 tyś) zaczyna ciągnąć,ale nie tak jak wcześniej.

Najbardziej zastanawia mnie wystąpienie tej usterki.Wracałem z pracy (25km) i autko szło dobrze.Zaparkowałem pod blokiem i poszedłem do domu.O 18.30 wsiadam znów i autko już nie jedzie yikes.gif i tak do dzisiaj.Dużo pali no i dymi ale zwłaszcza na 1 i 2 biegu pod czas ruszania.Aha silnik ciężko wkręca się na obroty nawet na biegu jałowym,ale jak wcisnę na 4 gaz to wskazówka od 100 do 140 przesuwa się błyskawicznie grinser006.gif

Nie ma to jak silnik którego nie czaję rotfl.gifrotfl.gif

Kurcze nie mogę znaleźć nic o tym pedale gazu niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słabo szukałeś - KLIK

Dzięki Iron tongue.gif

Ale u mnie wpina się przewód od razu w pedał,a Tobie chyba chodzi o te potencjometry z których wychodziły przewody i na nich było gniazdo a po za tym szukałem białej wtyki na 6 pin już kiedyś i takiej nie znalazłem. sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale u mnie wpina się przewód od razu w pedał

hmm.gif Może już ktoś ją wcześniej usunął i zlutował na stałe .

283810251-PotencjometrgazuJTD.jpg

Normalnie powinieneś mieć zamontowane coś takiego - no chyba że masz jakąś nowszą wersję .

post-24156-14352508249077_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najbardziej zastanawia mnie wystąpienie tej usterki.Wracałem z pracy (25km) i autko szło

> dobrze.Zaparkowałem pod blokiem i poszedłem do domu.O 18.30 wsiadam znów i autko już nie

> jedzie i tak do dzisiaj.Dużo pali no i dymi ale zwłaszcza na 1 i 2 biegu pod czas

> ruszania.Aha silnik ciężko wkręca się na obroty nawet na biegu jałowym,ale jak wcisnę na 4 gaz

> to wskazówka od 100 do 140 przesuwa się błyskawicznie

A tobie czasami kierownica na turbinie się nie przycina? Bo ty masz zdaje się CF3. I błędy ładowania też się pojawiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale u mnie wpina się przewód od razu w pedał

No to możliwe , że tutaj nie ma dobrego styku .

Podepnij fejsa i odczytaj sygnały z różnego położenia pedału gazu - z tego co pamiętam to da się to zrobić na załączonej stacyjce nawet bez odpalania silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarekSkop dokładnie mam CF3 ze zmienną geo.Naciskałem na cięgno od gruchy przy turbinie i niby chodzi w miarę lekko.Dodam że autko kupiłem zastane (stało jakieś 4-5 miesięcy przepalane).Na dniach przyjdzie jeszcze używany pedał gazu to zobaczę czy coś się zmieni.Jak nie to w sobotę wydrę turbinę i może uda mi się coś odblokować.Jest może jakiś manual o czyszczeniu łopatek-kierownic w tej turbawce??

Iron próbuję załatwić lapka,ale nie wiem czy się uda.Wtyczkę w pedale wyciągałem i ruszałem ale nic nie dało.

Dzisiaj na próbę odpiąłem przewód podciśnieniowy od gruchy przy turbinie i myk jest teraz taki że mogę ruszyć prawie że normalnie,ale od 2 tysi zaczyna się muł.Gdy go przycisnąłem na trzecim biegu to obroty doszły tylko do 3 tysi i nie miał już siły.I jeszcze jedna wskazówka:jak auto jeździło w miarę to po wykręceniu do 3.5 tyś. wysprzęgleniu i puszczeniu pedału gazu(luz) było słychać tyknięcie przekaźnika gdzieś za schowkiem.Teraz słychać go dużo wcześniej.Wystarczy jakieś 2.5 tyś i już się odzywa.Wiecie od czego on?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydrę turbinę i może uda mi się coś odblokować.Jest może jakiś manual o czyszczeniu

> łopatek-kierownic w tej turbawce??

Na razie lepiej zostaw turbo w spokoju- porób najpierw testy drogowe ...

> Iron próbuję załatwić lapka,ale nie wiem czy się uda.Wtyczkę w pedale wyciągałem i ruszałem ale nic

> nie dało.

Wskazanie położenia pedału gazu sprawdzisz także na stacjonarnym kompie na postoju .

> po wykręceniu do 3.5 tyś. wysprzęgleniu i puszczeniu pedału gazu(luz) było

> słychać tyknięcie przekaźnika gdzieś za schowkiem.

hmm.gif EGR się otwiera i może stąd tak efekt .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wskazanie położenia pedału gazu sprawdzisz także na stacjonarnym kompie na postoju .

Dobrze,powiedz tylko jak zrobić screeny żebyś mógł coś z nich wyczaić.Chodzi mi o pozycję.Wciśnięty na maksa,do połowy i luz.Wystarczy??

> EGR się otwiera i może stąd tak efekt .

Oczywiście EGR jest zaślepiony.

Dodam że spala dość dużo paliwka.Na 9 litrach zrobiłem 120km icon_eek.gif

A czy możesz coś powiedzieć na zachowanie autka po odpięciu turbiny?Tak mniej więcej powinno być czy nie??

Oczywiście wywaliło marchewę jak zacząłem śmigać z odpiętą suszarką. clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze,powiedz tylko jak zrobić screeny żebyś mógł coś z nich wyczaić.Chodzi mi o pozycję.Wciśnięty

> na maksa,do połowy i luz.Wystarczy??

Wystarczy - ale potencjometr jest podwójny - więc muszą być screnny z obu rezystancji jednocześnie .

> Oczywiście EGR jest zaślepiony.

Zaślepiony jest dopływ spalin , ale sam EGR - jeśli jest sprawny - to działa smirk.gif

> Dodam że spala dość dużo paliwka.Na 9 litrach zrobiłem 120km

Masakryczne spalanie icon_eek.gif

> A czy możesz coś powiedzieć na zachowanie autka po odpięciu turbiny?Tak mniej więcej powinno być

> czy nie??

Po odpięciu wężyka z podciśnieniem turbo powinno ładować na minimum , więc sprawa jasna że przy depnięciu na gaz auto nie jedzie jak należy i ECU sygnalizuje błąd .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj na próbę odpiąłem przewód podciśnieniowy od gruchy przy turbinie i myk jest teraz taki że

> mogę ruszyć prawie że normalnie,ale od 2 tysi zaczyna się muł.Gdy go przycisnąłem na trzecim

> biegu to obroty doszły tylko do 3 tysi i nie miał już siły.I jeszcze jedna wskazówka:jak auto

> jeździło w miarę to po wykręceniu do 3.5 tyś. wysprzęgleniu i puszczeniu pedału gazu(luz) było........

To by wskazywało na złe sterowanie turbem. Jak odpiąłeś przewód to kierownica wróciła na swoją wyjściową pozycję (tzn niskich obrotów silnika) i dało sie ruszać ale na górze za to puchnie. Ja bym obstawiał pad zaworu sterującego.

Ale najlepiej to się przejechać i walnąc wykresik cisnienia doładowania spodziewanego i rzeczywistego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy możecie mi pokazać(na jakimś screenie) co należy zrobić żeby wykres ruszył?Chciałem go zrobić,wybrałem nawet co ma być monitorowane,ale po naciśnięciu start nic się nie działo. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy możecie mi pokazać(na jakimś screenie) co należy zrobić żeby wykres ruszył?Chciałem go

> zrobić,wybrałem nawet co ma być monitorowane,ale po naciśnięciu start nic się nie działo.

No niestety screena nie wrzucę bo nie mam juz autka zeby się połączyć. beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Wczoraj zamontowałem inny pedał gazu ale to nic nie pomogło.Dalej to samo.Znajomy patrzył pod maskę wczoraj i jak tylko dodam gazu to od razu grucha od turbiny wciąga trzpienia i muli,ale jak przyblokował trzpień aby się nie ruszał to silnik lepiej wkręcał się na obroty.Czy wiecie może jakie jest potrzebne podciśnienie żeby ruszyć gruchę przy turbinie,bo u mnie chodzi to strasznie lekko.

Aktualnie zostały mi dwa błędy.Sterownik świec żarowych i przepustnica zmechanizowana.Podobno ma się zamykać podczas gaszenia silnika,ale u mnie nie działa więc to pewnie od niej ten błąd,ale to nie ma wpływu na jazdę.

Jutro jadę na kanał,ściągam osłonę z pod silnika i biorę się za turbinę.Przeglądnę od razu cały dolot czy nie ma jakiejś nieszczelności.

Czy można sprawdzić jakoś gruchę przy turbinie i zawór overboost??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy można sprawdzić jakoś gruchę przy turbinie i zawór overboost??

Ja bym zaczął od czyszczenia zaworu overboost lub najlepiej jego podmianki. Trzeba by sprawdzić czy sterujący egr-em nie jest przypadkiem taki sam. Nie wiem bo ja miałem CF-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale nie miałem możliwości dostać się na kanał.Pojechałem wczoraj do kolesia który się na tym podobno zna (kiedyś byłem u niego z Temprą).Przyniósł takie coś w oprawie z czarnej skóry czy coś takiego.Trochę większe niż kartka A4 z napisem KLM i wyświetlaczem dotykowym.No i zaczęły się testy układów i takie tam.Powiedział że układ paliwowy czyli pompa i regulator ciśnienia na CR śmiga wzorowo.Podobno to jest najważniejsze bo najdroższe grinser006.gif Wyszło na to że ciśnienie doładowania (jeśli można to nazwać ciśnieniem) jest sakramencko małe i przyczepił się też do zaworu overboost bo na jałowym jest otwarty w 75%.Sprawdził też pompę vacum i stwierdził że śmiga jak złoto.We wtorek mam podjechać jeszcze raz to podmieni mi na próbę overboost-a a ja muszę wyjąć turbinę i przebadać te kierownice bo podobno zacięły się na amen.Jak się uda to we wtorek biorę urlop i od rana drę tego dziada żeby zobaczyć co jest z tymi chorymi kierownicami.

A zawór sterujący kierownicami spalin w turbinie wygląda tak KLIKEN MACHEN biglaugh.gif

Czy ktoś posiadający ten silnik może zrobić fotkę tego zaworu,gdzie jest zamontowany i jak??Ewentualnie jakąś fotkę z neta zapodać.Dziękówa bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj jeszcze raz u kolesia na diagnozie i od razu podmienił mi ovwrboost-a na inny i objaw jest taki sam frown.gif .Potem wsiedliśmy do auta i w trasę.Reakcja taka sama jak znajomego którego przewiozłem wcześniej:

koleś: no to daj mu (wyjechaliśmy na drogę)

ja: jest podłoga(pedał na maxa)

koleś: no dawaj(już przyśpieszaliśmy jak szaleni-na komarku hehe)

ja: no jest podłoga (auto powoli przyśpiesza)

koleś: boje_sie.gif

ja: teraz (dochodził do 3 tyśi)

koleś: o faaaak (zaczął ciągnąć) palacz.gif

i tak dalej. palacz.gif

Tomek (człowiek ze sprzętem na kolanach) zaczął sprawdzać parametry pod czas jazdy i potwierdził że turbina działa,ale zbyt późno.Jak silnik dostawał kopa to mówił że ciśnienie jest w okolicach 2100 czegoś tam i powiedział że turbina daje wtedy tyle ile trzeba.Ale niestety kolega Tomek poddał się pad.gifsciana.gif Jedyne co to dał mi numer do kolesia który ma jakiegoś KTS-a i tym ustrojstwem może wszystko sprawdzić.Umówiłem się na piątek (jak dojadę do Sandomierza) i mam nadzieję że koleś znajdzie tą awarię bo nie dość że zaporzyczyłem się na auto,wywaliłem jeszcze kupę kasy na części to nie mam czym jeździć do pracy.No i żonie powoli zaczyna się kończyć cierpliwość. Powiem Wam że nawet ja mam już dość frown.giffrown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Byłem na umówionym spotkaniu z fachowcem od tych tematów.Zeszło mi prawie cały dzień bo na wstępie padł laptop z którym funkcjonuje mu poprawnie karta KTS BOSCH.Udało się go jakoś uruchomić i owy elektronik sprawdził mi poprawność działania wtryskiwaczy.Powiedział że ten na pierwszym cylindrze jest w najgorszym stanie bo ma opóźnienie 1.4 chyba ms.

Ale powiedział że mieści się w toleracji i pojechaliśmy w traskę.Kolega był zdziwiony jak inni i według wszystkich znaków na niebie wszystko pokazywało jak trzeba.Potem pojechaliśmy na podnośnik gdzie odpięto resztę wydechy z katem włącznie i zaczęliśmy buczeć po ulicach,ale to nic nie dało.Konsultacja z innym mechanikiem i na koniec kolejna konsultacja z kolesiem co "siedzi w turbinach".Diagnoza padła na turbinę.

Dzisiaj wziąłem się za wyjęcie i powiem wam że myślałem że spale to auto."Im głębiej w las tym więcej drzew" a tu im więcej rozbierałem,tym więcej śrub się urywało sciana.gif

Po godzinach spędzony na walce z śrubami udało mi się z pomocą taty rozebrać turbinę.I powiem wam że wyglądała w środku całkiem przyzwoicie.Jeżeli nic się jakoś specyficznie nie przyblokowało lub nie wypadło z uchwytu to na pewno nie jest to wina zatartych kierownic.

Wszystko śmiga ładnie i delikatnie,oczywiście wszystko wyczyściłem,a turbinę złożyłem i teraz czeka na włożenie.

Z tego co widzę to nie jest to turbina,ale to ona ewidentnie nie dmuchała jak koleś zdjął węża z kolektora ssącego a ja podkręcałem obroty.

Ręce mi opadły,ale mam cichą nadzieję że to jednak coś w tej turbinie było czego nie zauważyłem.

A tak się to prezentuje przed i po czyszczeniu:

t_0000743.jpgt_0000744.jpgt_0000745.jpgt_0000746.jpgt_0000747.jpg

Dzisiaj więcej nie zdążyłem zrobić,więc montaż poczeka do poniedziałku jak wrócę z pracy.Pewnie też nie zdążę skończyć do wieczora bo mam jeszcze parę urwanych śrub do wykręcenia faint.gif

EDIT:dodam że ośka obraca się lekko o i tak samo o nic nie przycierając.Nie wyczułem luzu osiowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z garażu po skończonym montażu turbiny.Powiem tylko tyle że nie ma żadnej różnicy sciana.gifsciana.gif Ręce mi opadły i tak już zostały.Jak było przed wyjęciem tak jest identycznie teraz,po czyszczeniu kierownic i ich sterowania.Trzeba strzelić se w łeb i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co widzę to nie jest to turbina,ale to ona ewidentnie nie dmuchała jak koleś zdjął węża z

> kolektora ssącego a ja podkręcałem obroty.

W CF-3 na osiągane ciśnienie doładowania ma jeszcze wpływ sygnał z przepływki , a w tej sytuacji nic przez nią nie szło .

Poza tym pisałem ci już wcześniej , że takie próby trzeba robić podczas dynamicznej jazdy .

> EDIT:dodam że ośka obraca się lekko o i tak samo o nic nie przycierając.Nie wyczułem luzu osiowego.

To chociaż tyle że nie musisz ładować 3 cyfrowej sumki w regenerację ...

Pozostało więc jeszcze od tej strony sprawdzić zaworek sterujący turbo .

Po zdemontowaniu sprawdzałeś czy membrana w mieszku od turbo była szczelna i czy cięgno chodziło płynnie bez zacięć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarekSkop jak byłem u tego pierwszego gościa to podmienił go.Co prawda numer części nie był identyczny bo różniła się końcówka oznaczenia ale auto jeździło tak samo.

Byq u mnie jest inaczej bo u mnie laga zaczyna się dopiero od 2800 i ciągnie wtedy dobrze.

Iron jak koleś zdjął węża z kolektora ssącego to szło przez przepływkę bo wtedy turbina wiała w atmosferę a nie w silnik a cały układ dolotu był podpięty.Grucha jest dość skorodowana(pomalowałem ją trochę),ale sprawowała się dobrze.Bez problemów śmiga a same kierownice chodzą bardzo lekko.Zresztą jak widać na 4 fotce to po zdemontowaniu,tylna część kierownic nie była nawet w całości okopcona.Jutro jak będę miał chwilkę to zadzwonię do kolesia żeby coś doradził,bo mnie skasował i zwalił wszystko na turbinę a to nie ona.

Mi się pomysły skończyły.Przydał by się sterownik na podmianę,bo może coś w nim padło niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Iron jak koleś zdjął węża z kolektora ssącego to szło przez przepływkę bo wtedy turbina wiała w

> atmosferę a nie w silnik a cały układ dolotu był podpięty.

OK .

Zmyliła mnie nazwa "ssący" - skojarzyłem z rozpiętą stroną wlotową turbo wink.gif

> Mi się pomysły skończyły.Przydał by się sterownik na podmianę,bo może coś w nim padło

Zrób w końcu dynamiczne testy drogowe z prędkością obrotową silnika i ciśnieniem doładowania na wykresie .

Aha , a sprawdzałeś może czy zawór EGR ci szczelnie domyka a blaszka od zaślepki się nie przepaliła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę ten EGR jeszcze raz a dzisiaj wymieniłem tylko olej bo lało się ze mnie.Zaglądnąłem jeszcze do kompa i widać jak by ktoś coś w nim robił.Ślady palców na PCB i jeden układ upaćkany taj jak by pastą do lutowania.Sprawdziłem jeszcze doładowanie.

Zdjąłem wąż z kolektora ssącego żeby zobaczyć jak turbina dmucha i okazało się że zaczyna wiać po przekroczeniu 3 tyś. obr a wcześniej prawie nic nie czuć.Przestawiałem ręcznie siłownik od gruchy i jakoś nie zauważyłem zmiany dmuchania.

Czy jest jakaś możliwość rozpoznania przytarcia turbiny??Może zna ktoś jakąś dobrą stronę na temat turbin lub diagnozy.

Dalej brak lapka sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzę ten EGR jeszcze raz a dzisiaj wymieniłem tylko olej bo lało się ze mnie.

Kiedyś spotkałem się z sytuacją że EGR się nie domykał całkowicie , a wskutek tego auto miało chyba z 20s do setki wink.gif

> Zaglądnąłem jeszcze do kompa i widać jak by ktoś coś w nim robił.Ślady palców na PCB i jeden układ

> upaćkany taj jak by pastą do lutowania.

Masz jakieś fotki jak to wygląda - bo mam gdzieś ECU od Marei CF-3 smirk.gif

> Zdjąłem wąż z kolektora ssącego żeby zobaczyć jak turbina dmucha i okazało się że zaczyna wiać po

> przekroczeniu 3 tyś. obr a wcześniej prawie nic nie czuć.

> Dalej brak lapka

To podłącz sobie manometr do kolektora , tylko porządny - wtedy będziesz widział na bieżąco podczas jazdy ile pompuje turbo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Tak to wygląda.

t_0000759.jpg

t_0000760.jpg

t_0000768.jpg

Dzisiaj pojechałem autkiem do pracy z odpiętym sterowaniem turbiną no i na pierwszy rzut oka pali mniej.Wół jest okropny,ale rusza normalnie i rozpędza się nawet powyżej 100km\h grinser006.gif Na wolnym czasie podłącze miernik pod zawór overboost i zobaczę jak jest sterowany.Zna ktoś jakieś jego parametry?

A wie ktoś może jak i gdzie znaleźć elektrozawór przykręcony do akumulatora podciśnienia który steruje przepustnicą do gaszenia silnika??Wygląda na to że mój padł i nie wiem jak go znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie screeny zrobiłem wczoraj skromny.gif wiem wiem że nie na postoju ale mam problem ze zdobycie lapka hehe

wolne obroty

t_0000771.jpg

2000rpm

t_0000772.jpg

3000rpm

t_0000773.jpg

3500rpm

t_0000774.jpg

wciskanie pedału w podłogę na chwilkę

t_0000775.jpg

Wciskam pedał w podłogę do 4tyś obr i w momencie kiedy puszczam go grucha się cofa.Czy tak ma być :?:

W załączniku plik z FES-a do wykresu.Brakuje rpm sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciskam pedał w podłogę do 4tyś obr i w momencie kiedy puszczam go grucha się cofa.Czy tak ma być

> :?:

Tak, przy bucie aktuator powinien sie wysunąć, tak zeby kierownice ustawić na max doładowanie.

Zapal auto, wejdz w tetsty aktuatorów w FES i zobacz jak to działa jak dasz test zaworu overboost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, przy bucie aktuator powinien sie wysunąć, tak zeby kierownice ustawić na max doładowanie.

No właśnie powinny się ustawić na max doładowanie,a u mnie zmienia pozycję dopiero kiedy puszczam pedał gazu.

> Zapal auto, wejdz w tetsty aktuatorów w FES i zobacz jak to działa jak dasz test zaworu overboost.

O widzisz nie zauważyłem tego jakoś.Jak znajdę chwilkę to sprawdzę to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Udało mi się wyrwać lapka więc są i wykresy.Mam tylko nadzieję że da się coś z nich odczytać.Tylko jest mały problem.Przewaliłem logi na mojego kompa i FES na moim kompie wywala błąd pliku jak chcę go otworzyć a na lapku jest OK hmm.gif Może to tylko u mnie tak się dzieje.Logi są w spakowanym pliczku grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem jeszcze jeden.To jest screen a poniżej to samo tylko w wersji cyfrowej grinser006.gifgrinser006.gif

Zapisane parametry (widać na screenie) to:

obroty silnika

początek wtrysku głównego

otwarcie zaworu overboost

mierzone ciśnienie doładowania

docelowe ciśnienie doładowania

mierzona masa powietrza

docelowa masa powietrza

Wykres wykonany w zakresie od 1500 do 4000 tyś obr/min na czwartym biegu z wciśniętym na maxa pedałem gazu.

t_0000780.jpg

Code:


"Czas"	"Obroty silnika"	"Poczat.wtrysk.glownego"	"Otwarcie zaworu overboost"	"Mierzone cisnienie doladow."	"Docel. cisnienie doladowania"	"Mierzona masa powiet."	"Docel. masa powietrza"	"TAG"

"" "rpm" " stopni." "%" "mBar" "mBar" "mg/i" "mg/i" " "

0.0 1584.0000 3.9600 68.0000 1031.0000 1124.0000 309.7000 569.1000 ""

1.0 1573.0000 3.4500 68.0000 1058.0000 1215.0000 326.0000 1259.3000 ""

2.0 1605.0000 3.4900 68.1900 1083.0000 1220.0000 336.5000 1200.3000 ""

3.1 1636.0000 3.5400 68.0500 1100.0000 1222.0000 332.6000 1200.3000 ""

4.1 1666.0000 3.6100 68.0300 1113.0000 1225.0000 339.8000 1200.2000 ""

5.1 1697.0000 3.6600 68.0900 1123.0000 1238.0000 342.6000 1200.2000 ""

6.1 1738.0000 3.7300 68.0800 1134.0000 1244.0000 346.7000 1200.1000 ""

7.2 1763.0000 3.7500 68.1500 1146.0000 1247.0000 355.8000 1200.1000 ""

8.2 1804.0000 3.8200 68.1700 1159.0000 1268.0000 361.6000 1200.0000 ""

9.2 1841.0000 3.8900 68.2800 1174.0000 1284.0000 371.1000 1200.0000 ""

10.3 1881.0000 3.9600 68.4800 1193.0000 1309.0000 375.5000 1200.2000 ""

11.3 1925.0000 4.0600 68.6600 1216.0000 1334.0000 386.7000 1200.0000 ""

12.3 1970.0000 4.1000 68.8000 1240.0000 1354.0000 396.3000 1200.1000 ""

13.4 1997.0000 4.1700 68.9100 1268.0000 1387.0000 406.6000 1200.0000 ""

14.4 2056.0000 4.2700 69.3100 1301.0000 1430.0000 411.2000 1200.1000 ""

15.4 2104.0000 4.3600 69.5700 1338.0000 1461.0000 423.0000 1200.1000 ""

16.4 2153.0000 4.5900 69.9300 1377.0000 1508.0000 435.7000 1200.2000 ""

17.5 2200.0000 4.7600 70.0000 1414.0000 1535.0000 441.2000 1200.3000 ""

18.5 2256.0000 5.0600 69.9200 1448.0000 1557.0000 450.0000 1200.0000 ""

19.5 2292.0000 5.2500 69.2500 1479.0000 1587.0000 458.5000 1200.0000 ""

20.6 2343.0000 5.5300 68.7600 1515.0000 1616.0000 465.8000 1200.2000 ""

21.6 2397.0000 5.6700 67.9900 1556.0000 1669.0000 475.4000 1200.1000 ""

22.6 2454.0000 5.8600 67.4500 1612.0000 1732.0000 493.0000 1200.0000 ""

23.7 2512.0000 6.2100 70.0800 1684.0000 1801.0000 515.0000 1200.2000 ""

24.7 2568.0000 7.3600 69.3400 1767.0000 1870.0000 534.0000 1200.3000 ""

25.7 2620.0000 7.8500 67.1700 1856.0000 1909.0000 564.4000 1200.9000 ""

26.7 2697.0000 8.3700 57.2400 1986.0000 1988.0000 686.3000 1200.0000 ""

27.8 2792.0000 9.0200 52.7500 2079.0000 2009.0000 774.6000 1200.0000 ""

28.8 2884.0000 9.8700 50.1100 2070.0000 2017.0000 811.5000 1200.0000 ""

29.8 2985.0000 10.7100 48.6900 2039.0000 2025.0000 826.1000 1200.5000 ""

30.9 3068.0000 11.3900 47.2600 2032.0000 2033.0000 829.8000 1200.3000 ""

31.9 3155.0000 12.0700 46.0200 2030.0000 2042.0000 828.1000 1200.5000 ""

32.9 3249.0000 12.4900 44.8200 2043.0000 2054.0000 830.5000 1200.2000 ""

34.0 3349.0000 12.9400 44.0400 2064.0000 2069.0000 834.0000 1200.6000 ""

35.0 3436.0000 13.3400 42.9700 2093.0000 2086.0000 843.4000 1200.2000 ""

36.0 3541.0000 14.0900 41.9200 2101.0000 2099.0000 844.8000 1200.2000 ""

37.1 3640.0000 14.9100 41.2100 2102.0000 2110.0000 833.9000 1200.1000 ""

38.1 3730.0000 15.7500 40.4700 2117.0000 2122.0000 835.9000 1200.3000 ""

39.1 3821.0000 16.4500 39.9300 2145.0000 2137.0000 835.6000 1200.4000 ""

40.1 3919.0000 15.9900 40.0000 1925.0000 1392.0000 464.3000 1200.2000 ""

41.2 3769.0000 0.0000 40.0000 1128.0000 1328.0000 378.3000 1144.1000 ""

42.2 3382.0000 0.0000 40.0000 1046.0000 1250.0000 368.1000 667.3000 ""

43.2 3041.0000 0.0000 40.0000 1022.0000 1210.0000 364.0000 600.1000 ""

44.3 2933.0000 0.0000 40.0000 1015.0000 1200.0000 366.4000 600.1000 ""

45.3 2857.0000 0.0000 40.0000 1011.0000 1191.0000 367.3000 600.1000 ""

46.3 2780.0000 0.0000 40.0000 1008.0000 1181.0000 369.7000 600.1000 ""


A to jest wersja cyfrowa zapisana jak wracałem do domu,czyli prawie ze normalna jazda

Code:


"Czas"	"Obroty silnika"	"Poczat.wtrysk.glownego"	"Otwarcie zaworu overboost"	"Mierzone cisnienie doladow."	"Docel. cisnienie doladowania"	"Mierzona masa powiet."	"Docel. masa powietrza"	"TAG"

"" "rpm" " stopni." "%" "mBar" "mBar" "mg/i" "mg/i" " "

0.0 848.0000 -1.0100 75.0000 1000.0000 1026.0000 296.7000 280.5000 ""

1.0 861.0000 -1.0100 75.0000 1000.0000 1054.0000 275.0000 452.8000 ""

2.1 1048.0000 1.7300 75.0000 1000.0000 994.0000 304.1000 293.2000 ""

3.1 941.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1036.0000 308.6000 313.9000 ""

4.1 812.0000 -0.5400 75.0000 1001.0000 1022.0000 299.2000 281.3000 ""

5.2 862.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1024.0000 300.6000 280.7000 ""

6.2 849.0000 -1.0100 75.0000 1000.0000 1025.0000 301.4000 280.9000 ""

7.2 850.0000 -1.0100 75.0000 1000.0000 1024.0000 299.9000 280.5000 ""

8.2 848.0000 -1.0100 75.0000 1000.0000 1025.0000 298.3000 280.2000 ""

9.3 851.0000 -1.0100 75.0000 999.0000 1022.0000 298.4000 280.3000 ""

10.3 856.0000 -1.0100 75.0000 1000.0000 1026.0000 297.6000 705.4000 ""

11.3 1037.0000 1.5500 75.0000 1000.0000 1145.0000 277.4000 419.6000 ""

12.4 1766.0000 4.2000 43.2400 1005.0000 1004.0000 422.6000 657.3000 ""

13.4 1152.0000 2.7900 70.4400 1017.0000 1009.0000 359.2000 501.3000 ""

14.4 1077.0000 -1.0100 75.0000 1016.0000 1010.0000 329.2000 305.8000 ""

15.5 807.0000 -1.0100 75.0000 1006.0000 1017.0000 299.9000 281.7000 ""

16.5 868.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1013.0000 297.2000 280.3000 ""

17.5 851.0000 2.3400 75.0000 1001.0000 1158.0000 269.0000 1201.2000 ""

18.5 1915.0000 4.0800 65.6800 1038.0000 1300.0000 327.9000 1200.2000 ""

19.6 1998.0000 4.0800 68.0500 1149.0000 1284.0000 359.5000 1200.0000 ""

20.6 1905.0000 3.9800 68.4100 1178.0000 1280.0000 354.7000 1232.0000 ""

21.6 2115.0000 4.4500 65.2000 1232.0000 1452.0000 389.2000 801.1000 ""

22.7 2614.0000 6.4700 58.6800 1388.0000 1668.0000 478.9000 987.3000 ""

23.7 3271.0000 13.0600 44.1400 1691.0000 1965.0000 689.7000 1203.3000 ""

24.7 4189.0000 14.3000 40.0000 1486.0000 1308.0000 484.3000 1042.7000 ""

25.8 2618.0000 6.7300 63.8100 1430.0000 1842.0000 535.1000 1105.7000 ""

26.8 2937.0000 10.2900 48.8900 1781.0000 2040.0000 737.3000 1207.9000 ""

27.8 3430.0000 13.6000 40.8900 2043.0000 2112.0000 826.0000 1201.2000 ""

28.9 3963.0000 13.0600 40.0000 1726.0000 1318.0000 490.0000 859.6000 ""

29.9 2751.0000 6.2400 65.9400 1302.0000 1643.0000 450.7000 736.5000 ""

30.9 2696.0000 7.5000 62.9300 1530.0000 1884.0000 556.2000 895.7000 ""

31.9 2894.0000 9.8400 50.4400 1859.0000 2025.0000 762.2000 1217.5000 ""

33.0 3160.0000 12.2100 44.6500 2005.0000 2056.0000 819.3000 1201.2000 ""

34.0 3441.0000 13.4500 42.7200 2071.0000 2097.0000 835.8000 1200.5000 ""

35.0 3714.0000 12.1400 40.0000 1787.0000 1288.0000 505.8000 1024.4000 ""

36.1 2885.0000 8.2000 61.5800 1432.0000 1876.0000 545.4000 911.3000 ""

37.1 2740.0000 8.7000 51.6300 1766.0000 2007.0000 708.8000 1215.5000 ""

38.1 2854.0000 9.6100 49.4200 1973.0000 2015.0000 797.2000 1200.3000 ""

39.2 2977.0000 10.6700 48.3300 2012.0000 2025.0000 816.0000 1498.9000 ""

40.2 3068.0000 10.8300 51.2500 1919.0000 1874.0000 710.0000 956.0000 ""

41.2 3145.0000 11.3000 55.0000 1797.0000 1208.0000 543.1000 600.5000 ""

42.3 2303.0000 0.0000 40.0000 1125.0000 1034.0000 395.3000 348.5000 ""

43.3 2293.0000 4.4100 51.6700 1038.0000 1102.0000 354.7000 376.8000 ""

44.3 2242.0000 4.1500 68.0000 1106.0000 1148.0000 357.6000 329.5000 ""

45.4 2200.0000 4.5200 40.0000 1086.0000 1066.0000 397.3000 329.2000 ""

46.4 2210.0000 4.0300 68.0000 1073.0000 1110.0000 346.9000 322.7000 ""

47.4 2149.0000 4.0100 68.0000 1123.0000 1336.0000 362.5000 487.4000 ""

48.5 2150.0000 4.3800 66.3400 1235.0000 1425.0000 400.6000 653.8000 ""

49.5 2145.0000 4.3800 69.5800 1320.0000 1513.0000 428.3000 1205.2000 ""

50.5 2148.0000 4.5700 69.9400 1374.0000 1496.0000 437.7000 697.1000 ""

51.5 2163.0000 4.6200 70.0000 1402.0000 1507.0000 440.2000 747.5000 ""

52.6 2161.0000 4.5900 70.0000 1421.0000 1519.0000 446.6000 777.6000 ""

53.6 2172.0000 4.8300 70.0000 1433.0000 1525.0000 445.2000 776.9000 ""

54.7 0.0000 4.8100 70.0000 1443.0000 1537.0000 451.1000 758.2000 ""

55.7 2184.0000 4.9500 70.0000 1449.0000 1549.0000 451.7000 751.1000 ""

56.7 2207.0000 4.9900 70.0000 1459.0000 1570.0000 455.8000 749.6000 ""

57.7 2216.0000 5.0600 70.0000 1471.0000 1563.0000 456.6000 752.6000 ""

58.8 2219.0000 5.0900 70.0000 1483.0000 1574.0000 457.7000 724.7000 ""

59.8 2227.0000 5.0900 70.0000 1495.0000 1582.0000 466.3000 737.6000 ""

60.8 2241.0000 5.1600 70.0000 1507.0000 1606.0000 466.8000 713.7000 ""

61.9 2268.0000 5.2000 69.7400 1525.0000 1611.0000 468.1000 711.3000 ""

62.9 0.0000 5.3000 69.6600 1541.0000 1639.0000 477.0000 587.3000 ""

64.0 2300.0000 5.3400 69.1300 1563.0000 1622.0000 478.7000 542.2000 ""

65.0 2330.0000 4.5200 65.8100 1486.0000 1216.0000 418.4000 392.8000 ""

66.0 2318.0000 4.3800 66.6000 1331.0000 1256.0000 403.8000 396.3000 ""

67.0 2321.0000 4.4100 66.9000 1305.0000 1257.0000 401.8000 393.3000 ""

68.1 2307.0000 4.3400 59.5800 1275.0000 1077.0000 456.4000 600.2000 ""

69.1 2263.0000 0.0000 40.0000 1054.0000 1071.0000 401.7000 600.1000 ""

70.1 2220.0000 0.0000 40.0000 1017.0000 1067.0000 393.3000 600.1000 ""

71.2 2182.0000 0.0000 40.0000 1008.0000 1060.0000 385.2000 600.1000 ""

72.2 2131.0000 0.0000 40.0000 1006.0000 1055.0000 384.3000 600.1000 ""

73.2 2075.0000 0.0000 40.0000 1004.0000 1048.0000 383.0000 600.1000 ""

74.3 2016.0000 4.5000 68.0000 1015.0000 1139.0000 325.4000 344.4000 ""

75.3 1993.0000 4.0100 68.0000 1090.0000 1177.0000 349.0000 386.0000 ""

76.3 1997.0000 4.0100 68.0000 1143.0000 1254.0000 374.0000 435.7000 ""

77.4 1991.0000 4.1300 68.0000 1206.0000 1326.0000 399.1000 476.8000 ""

78.4 2000.0000 4.1700 69.4300 1260.0000 1403.0000 408.9000 556.9000 ""

79.4 2000.0000 4.1500 69.5200 1301.0000 1413.0000 417.0000 585.4000 ""

80.4 2017.0000 4.2400 69.8100 1330.0000 1443.0000 425.4000 584.4000 ""

81.5 2032.0000 4.3400 70.0000 1357.0000 1480.0000 435.8000 1200.5000 ""

82.5 2050.0000 4.4100 70.0000 1377.0000 1404.0000 438.8000 483.2000 ""

83.5 2066.0000 4.2700 69.4900 1373.0000 1435.0000 435.2000 494.1000 ""

84.6 2084.0000 4.3100 69.4700 1383.0000 1437.0000 438.9000 495.2000 ""

85.6 2100.0000 4.3100 69.4600 1395.0000 1444.0000 442.0000 495.6000 ""

86.6 2118.0000 4.3600 69.4300 1407.0000 1451.0000 443.3000 496.4000 ""

87.7 2147.0000 4.4100 69.4100 1418.0000 1460.0000 447.9000 498.0000 ""

88.7 2164.0000 4.4500 69.3900 1431.0000 1461.0000 454.8000 503.5000 ""

89.7 2185.0000 4.4800 69.5500 1446.0000 1480.0000 452.6000 503.8000 ""

90.7 2194.0000 4.5200 69.5400 1453.0000 1485.0000 458.1000 503.2000 ""

91.8 2215.0000 4.5500 69.5300 1456.0000 1048.0000 558.4000 599.9000 ""

92.8 1464.0000 0.0000 75.0000 1115.0000 1013.0000 394.2000 282.2000 ""

93.8 877.0000 -1.0100 75.0000 1047.0000 1016.0000 321.1000 283.7000 ""

94.9 899.0000 -1.0100 75.0000 1024.0000 1016.0000 309.6000 283.1000 ""

95.9 897.0000 -1.0100 75.0000 1014.0000 1021.0000 299.2000 283.1000 ""

96.9 897.0000 -1.0100 75.0000 1009.0000 1022.0000 294.8000 282.9000 ""

97.9 892.0000 -1.0100 75.0000 1007.0000 1030.0000 290.8000 283.6000 ""

99.0 891.0000 -1.0100 75.0000 1006.0000 1025.0000 288.6000 283.1000 ""

100.0 886.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1028.0000 289.3000 282.8000 ""

101.0 890.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1028.0000 293.4000 284.5000 ""

102.1 883.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1026.0000 290.9000 282.6000 ""

103.1 884.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1029.0000 293.2000 284.5000 ""

104.1 887.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1026.0000 287.4000 282.6000 ""

105.2 884.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1018.0000 295.3000 281.2000 ""

106.2 865.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1017.0000 256.7000 1283.1000 ""

107.2 1139.0000 2.7700 75.0000 1009.0000 1164.0000 278.9000 1200.8000 ""

108.2 1532.0000 3.5200 68.0000 1033.0000 1211.0000 278.8000 485.4000 ""

109.3 2033.0000 4.1300 65.3400 1134.0000 1371.0000 350.4000 456.0000 ""

110.3 2549.0000 5.8100 62.8500 1307.0000 1585.0000 440.0000 723.0000 ""

111.3 3156.0000 12.0700 47.8200 1599.0000 1281.0000 527.2000 730.9000 ""

112.4 2811.0000 5.4800 65.3200 1224.0000 1555.0000 439.1000 715.9000 ""

113.4 2304.0000 5.1800 65.4200 1373.0000 1628.0000 463.5000 548.2000 ""

114.4 2629.0000 7.0600 64.6300 1569.0000 1716.0000 524.4000 609.2000 ""

115.5 2958.0000 10.0100 56.2000 1737.0000 1812.0000 631.2000 1201.8000 ""

116.5 3315.0000 12.6300 48.2700 1836.0000 1759.0000 647.2000 1214.4000 ""

117.5 3635.0000 14.5800 46.0800 1866.0000 1815.0000 695.0000 1256.3000 ""

118.5 3520.0000 0.0000 40.0000 1255.0000 1682.0000 441.8000 799.6000 ""

119.6 2519.0000 6.0200 63.0600 1344.0000 1704.0000 482.3000 569.9000 ""

120.6 2639.0000 6.4200 63.7400 1528.0000 1732.0000 526.1000 566.8000 ""

121.6 2765.0000 7.9000 64.5600 1687.0000 1748.0000 562.5000 609.5000 ""

122.7 2905.0000 9.1900 58.4600 1772.0000 1733.0000 586.9000 713.6000 ""

123.7 3039.0000 10.8100 51.6700 1936.0000 1993.0000 766.2000 1169.8000 ""

124.7 3264.0000 12.2400 45.0500 2082.0000 1998.0000 810.0000 1200.4000 ""

125.7 3473.0000 13.4800 43.1600 2009.0000 2100.0000 831.6000 1254.9000 ""

126.8 3705.0000 15.6800 40.2800 2132.0000 2132.0000 843.0000 1201.2000 ""

127.8 3817.0000 12.4000 40.0000 1577.0000 1249.0000 491.1000 881.2000 ""

128.8 2762.0000 6.8900 61.5700 1410.0000 1826.0000 528.5000 709.1000 ""

129.9 2834.0000 9.2600 55.4200 1794.0000 1908.0000 669.8000 699.0000 ""

130.9 2901.0000 9.1400 54.4500 1857.0000 1823.0000 650.2000 700.9000 ""

131.9 2966.0000 10.1700 52.0400 1913.0000 1908.0000 730.2000 817.2000 ""

133.0 3058.0000 10.8100 47.8900 1958.0000 1827.0000 710.3000 941.9000 ""

134.0 3128.0000 11.2000 48.1900 1840.0000 1960.0000 740.7000 1194.4000 ""

135.0 3229.0000 12.4200 43.4500 2012.0000 2054.0000 832.7000 1302.3000 ""

136.0 3299.0000 10.4300 47.8800 1646.0000 1293.0000 501.2000 917.7000 ""

137.1 3246.0000 0.0000 40.0000 1132.0000 1254.0000 385.4000 718.5000 ""

138.1 3124.0000 0.0000 40.0000 1043.0000 1214.0000 376.4000 600.1000 ""

139.1 2880.0000 0.0000 40.0000 1023.0000 1174.0000 381.2000 600.1000 ""

140.2 2589.0000 0.0000 40.0000 1016.0000 1104.0000 386.6000 600.1000 ""

141.2 2328.0000 0.0000 40.0000 1012.0000 1068.0000 387.7000 600.1000 ""

142.2 2121.0000 0.0000 40.0000 1007.0000 1052.0000 383.4000 600.1000 ""

143.3 2042.0000 0.0000 40.0000 1004.0000 1045.0000 378.9000 600.1000 ""

144.3 1979.0000 0.0000 40.0000 1004.0000 1041.0000 375.0000 600.1000 ""

145.3 1926.0000 0.0000 40.0000 1002.0000 1039.0000 372.5000 600.1000 ""

146.4 1865.0000 4.3600 68.0000 1014.0000 1098.0000 322.4000 758.5000 ""

147.4 1743.0000 0.0000 66.5900 1039.0000 1182.0000 327.0000 496.5000 ""

148.4 2596.0000 6.0500 61.8800 1209.0000 1595.0000 435.2000 983.5000 ""

149.4 2702.0000 7.4800 60.9800 1507.0000 1901.0000 571.7000 887.4000 ""

150.5 2879.0000 7.8500 52.9100 1694.0000 1214.0000 531.9000 604.7000 ""

151.5 2867.0000 0.0000 40.0000 1128.0000 1190.0000 378.2000 558.0000 ""

152.5 2799.0000 7.1300 53.6000 1206.0000 1192.0000 430.1000 600.3000 ""

153.6 2741.0000 5.9100 57.0100 1098.0000 1566.0000 411.6000 956.3000 ""

154.6 2816.0000 8.2500 59.3600 1413.0000 1908.0000 571.8000 1203.6000 ""

155.6 2967.0000 10.6400 48.8900 1845.0000 2031.0000 798.3000 1200.8000 ""

156.7 3197.0000 12.3300 44.5200 2000.0000 2059.0000 826.8000 1200.8000 ""

157.7 3424.0000 13.3600 43.3600 2062.0000 2094.0000 851.7000 1200.6000 ""

158.7 3652.0000 15.1700 41.5100 2102.0000 1346.0000 613.3000 1184.3000 ""

159.7 3246.0000 0.0000 40.0000 1208.0000 1083.0000 471.8000 600.1000 ""

160.8 1603.0000 0.0000 75.0000 1070.0000 993.0000 406.0000 281.6000 ""

161.8 879.0000 -1.0100 75.0000 1035.0000 1012.0000 321.3000 282.7000 ""

162.8 894.0000 -1.0100 75.0000 1018.0000 1017.0000 307.2000 283.1000 ""

163.9 897.0000 -1.0100 75.0000 1012.0000 1016.0000 301.9000 283.3000 ""

164.9 897.0000 -1.0100 75.0000 1009.0000 1020.0000 299.8000 283.3000 ""

165.9 899.0000 -1.0100 75.0000 1007.0000 1020.0000 298.4000 283.2000 ""

167.0 898.0000 -1.0100 75.0000 1007.0000 1029.0000 292.4000 282.9000 ""

168.0 893.0000 -1.0100 75.0000 1005.0000 1027.0000 293.6000 283.7000 ""

169.0 890.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1030.0000 293.1000 282.8000 ""

170.1 892.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1028.0000 294.6000 284.7000 ""

171.1 889.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1033.0000 293.9000 284.7000 ""

172.1 887.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1029.0000 290.5000 282.9000 ""

173.2 889.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1030.0000 292.7000 285.7000 ""

174.2 886.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1016.0000 293.9000 280.3000 ""

175.2 844.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1022.0000 297.6000 283.0000 ""

176.2 846.0000 -1.0100 75.0000 1002.0000 1025.0000 294.3000 280.0000 ""

177.3 847.0000 -1.0100 75.0000 1002.0000 1025.0000 288.5000 280.2000 ""

178.3 854.0000 -1.0100 75.0000 1003.0000 1023.0000 296.7000 281.0000 ""

179.3 848.0000 -1.0100 75.0000 1003.0000 1025.0000 291.1000 280.2000 ""

180.4 849.0000 -1.0100 75.0000 1002.0000 1027.0000 298.0000 280.0000 ""

181.4 859.0000 -1.0100 75.0000 1003.0000 1026.0000 289.4000 280.2000 ""

182.4 849.0000 -1.0100 75.0000 1002.0000 1026.0000 292.3000 281.0000 ""

183.5 867.0000 -1.0100 75.0000 1002.0000 1188.0000 252.1000 1175.5000 ""

184.5 1550.0000 3.2600 71.3700 1039.0000 1181.0000 311.3000 1201.2000 ""

185.5 1251.0000 2.9300 75.0000 1051.0000 1159.0000 284.3000 952.0000 ""

186.5 1480.0000 3.4000 68.0000 1055.0000 1204.0000 280.5000 615.5000 ""

187.6 1976.0000 4.0100 40.0000 1096.0000 1034.0000 452.5000 500.1000 ""

188.6 1124.0000 0.5600 75.0000 1051.0000 1083.0000 297.3000 490.5000 ""

189.6 1236.0000 2.9300 74.3200 1051.0000 1176.0000 307.9000 462.8000 ""

190.7 1386.0000 3.1400 70.2400 1058.0000 1126.0000 308.2000 402.2000 ""

191.7 1537.0000 3.5200 68.0000 1075.0000 1194.0000 295.2000 496.8000 ""

192.7 1749.0000 3.7500 68.0000 1116.0000 1229.0000 318.7000 626.5000 ""

193.7 1935.0000 4.0800 68.0000 1185.0000 1323.0000 351.4000 1135.7000 ""

194.8 2166.0000 4.5000 68.3000 1292.0000 1430.0000 383.2000 910.5000 ""

195.8 2423.0000 5.4100 67.1400 1422.0000 1542.0000 424.9000 668.3000 ""

196.8 2362.0000 0.0000 40.0000 1169.0000 1274.0000 392.5000 484.3000 ""

197.9 1773.0000 3.6600 68.4300 1151.0000 1260.0000 351.2000 527.5000 ""

198.9 1822.0000 3.8900 68.3300 1178.0000 1295.0000 368.2000 537.3000 ""

199.9 1941.0000 4.0800 68.6500 1223.0000 1352.0000 388.8000 544.4000 ""

201.0 2066.0000 4.2900 69.1700 1292.0000 1447.0000 415.1000 541.2000 ""

202.0 2202.0000 4.6600 69.7000 1386.0000 1527.0000 438.5000 539.6000 ""

203.0 2336.0000 5.3700 68.5500 1480.0000 1548.0000 461.7000 467.4000 ""

204.0 2448.0000 4.9000 61.7700 1416.0000 1107.0000 483.6000 604.9000 ""

205.1 2435.0000 0.0000 40.0000 1095.0000 1097.0000 406.3000 600.1000 ""

206.1 2367.0000 0.0000 40.0000 1028.0000 1084.0000 394.4000 600.1000 ""

207.1 2281.0000 0.0000 40.0000 1013.0000 1064.0000 395.7000 600.1000 ""

208.2 2020.0000 0.0000 40.0000 1010.0000 1021.0000 431.3000 489.1000 ""

209.2 1049.0000 -1.0100 75.0000 1024.0000 1034.0000 325.5000 287.1000 ""

210.2 893.0000 -1.0100 75.0000 1013.0000 1030.0000 313.8000 287.9000 ""

211.3 889.0000 -1.0100 75.0000 1009.0000 1030.0000 297.4000 283.7000 ""

212.3 899.0000 1.7800 75.0000 1008.0000 994.0000 312.6000 857.8000 ""

213.3 1069.0000 0.4500 75.0000 1009.0000 1045.0000 282.3000 337.2000 ""

214.3 1519.0000 3.4000 68.0000 1036.0000 1189.0000 296.6000 505.8000 ""

215.4 1576.0000 3.4700 68.0000 1071.0000 1196.0000 299.0000 508.7000 ""

216.4 1784.0000 3.8200 68.0000 1119.0000 1240.0000 317.0000 611.1000 ""

217.4 1972.0000 4.1000 68.0000 1195.0000 1334.0000 358.0000 1124.2000 ""

218.5 2195.0000 4.5900 68.2100 1310.0000 1441.0000 385.7000 1119.2000 ""

219.5 2427.0000 5.4800 67.0400 1433.0000 1558.0000 422.7000 771.2000 ""

220.5 2668.0000 7.0800 64.8100 1615.0000 1773.0000 509.3000 1200.7000 ""

221.5 3006.0000 10.7400 50.6500 1938.0000 2042.0000 785.1000 1201.1000 ""

222.6 3517.0000 14.3900 41.9200 2132.0000 1332.0000 580.9000 977.5000 ""

223.6 3036.0000 0.0000 40.0000 1185.0000 1060.0000 480.5000 589.3000 ""

224.6 1433.0000 0.0000 75.0000 1070.0000 994.0000 368.4000 283.1000 ""

225.7 895.0000 -1.0100 75.0000 1033.0000 1016.0000 313.5000 283.5000 ""

226.7 897.0000 -1.0100 75.0000 1018.0000 1019.0000 298.8000 283.2000 ""

227.7 901.0000 -1.0100 75.0000 1012.0000 1020.0000 296.0000 283.3000 ""

228.8 894.0000 -1.0100 75.0000 1009.0000 1023.0000 294.2000 283.1000 ""

229.8 896.0000 -1.0100 75.0000 1007.0000 1025.0000 291.9000 283.2000 ""

230.8 896.0000 -1.0100 75.0000 1007.0000 1026.0000 296.6000 283.1000 ""

231.8 896.0000 -1.0100 75.0000 1007.0000 1029.0000 294.8000 284.8000 ""

232.9 892.0000 -1.0100 75.0000 1005.0000 1032.0000 294.2000 287.0000 ""

233.9 896.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1031.0000 290.7000 289.6000 ""

234.9 901.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1034.0000 292.4000 291.7000 ""

236.0 903.0000 -0.7500 75.0000 1004.0000 1034.0000 290.4000 291.8000 ""

237.0 908.0000 -1.0100 75.0000 1006.0000 1024.0000 296.2000 282.1000 ""

238.0 0.0000 -1.0100 75.0000 1006.0000 1018.0000 295.1000 280.6000 ""

239.1 862.0000 0.0000 75.0000 1004.0000 994.0000 294.1000 326.6000 ""

240.1 890.0000 -0.9100 75.0000 1004.0000 1056.0000 289.7000 378.2000 ""

241.2 902.0000 1.0100 75.0000 1006.0000 1043.0000 289.7000 336.4000 ""

242.2 943.0000 0.0700 75.0000 1006.0000 1034.0000 297.6000 294.1000 ""

243.2 917.0000 -1.0100 75.0000 1006.0000 1035.0000 293.7000 301.7000 ""

244.2 916.0000 0.5200 75.0000 1006.0000 1042.0000 284.9000 423.9000 ""

245.3 959.0000 1.0100 75.0000 1007.0000 1066.0000 278.3000 407.5000 ""

246.3 1032.0000 1.2200 75.0000 1011.0000 1039.0000 291.9000 321.3000 ""

247.4 1089.0000 1.1000 75.0000 1014.0000 1037.0000 296.5000 322.4000 ""

248.4 1124.0000 1.3100 75.0000 1016.0000 1034.0000 293.9000 310.2000 ""

249.4 1108.0000 0.2100 75.0000 1016.0000 1026.0000 302.6000 306.6000 ""

250.4 1094.0000 0.0500 75.0000 1015.0000 1022.0000 296.6000 298.5000 ""

251.5 1048.0000 -0.5200 75.0000 1015.0000 1025.0000 293.7000 297.2000 ""

252.5 1027.0000 -0.7300 75.0000 1012.0000 1028.0000 292.8000 320.5000 ""

253.6 1013.0000 0.0900 75.0000 1009.0000 1035.0000 295.2000 354.8000 ""

254.6 971.0000 1.0100 75.0000 1009.0000 1055.0000 287.9000 401.3000 ""

255.6 1037.0000 1.2000 75.0000 1011.0000 1061.0000 283.5000 390.4000 ""

256.6 1123.0000 1.6900 75.0000 1016.0000 1086.0000 295.1000 398.8000 ""

257.7 1277.0000 2.9500 72.9000 1030.0000 1126.0000 299.7000 422.6000 ""

258.7 1449.0000 3.2800 68.0000 1048.0000 1146.0000 296.5000 408.9000 ""

259.7 1623.0000 3.9100 50.3000 1052.0000 994.0000 403.8000 291.0000 ""

260.8 938.0000 -1.0100 75.0000 1031.0000 1024.0000 313.4000 282.7000 ""

261.8 892.0000 -1.0100 75.0000 1015.0000 1028.0000 302.8000 283.3000 ""

262.8 896.0000 -1.0100 75.0000 1009.0000 1026.0000 300.2000 283.4000 ""

263.9 894.0000 -1.0100 75.0000 1007.0000 1029.0000 299.0000 282.3000 ""

264.9 878.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1013.0000 293.1000 280.6000 ""

265.9 853.0000 -1.0100 75.0000 1004.0000 1017.0000 296.0000 280.4000 ""

266.9 849.0000 -1.0100 75.0000 1003.0000 1016.0000 290.5000 280.7000 ""

268.0 849.0000 -1.0100 75.0000 1003.0000 1019.0000 293.1000 289.9000 ""

269.0 834.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1019.0000 291.6000 280.8000 ""

270.0 856.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1016.0000 292.4000 280.0000 ""

271.1 849.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1018.0000 290.8000 280.4000 ""

272.1 864.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1012.0000 290.1000 280.0000 ""

273.1 852.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1013.0000 294.7000 280.6000 ""

274.2 848.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1012.0000 289.5000 281.0000 ""

275.2 850.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1013.0000 293.7000 280.0000 ""

276.2 851.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1012.0000 294.7000 280.0000 ""

277.2 851.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1013.0000 298.3000 280.0000 ""

278.3 856.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1013.0000 296.6000 280.8000 ""

279.3 848.0000 -1.0100 75.0000 1001.0000 1012.0000 294.0000 280.1000 ""


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.