Sapphire Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 Jako, że powoli robi się cieplej i można coś podłubać na dworze zamiast w garażu to pomyślałem, żeby się pobawić z ogrzewaniem, bo draństwo działa w tzw trybie "0-1". Wygląda to mniej więcej tak, że jak przesuwam suwak nagrzewnicy na ciepłe to nie da się ustawić wartości pośrednich tylko dopiero jak dobiję do końca skali to zaczyna lecieć ciepłe. Tak samo jest przy schładzaniu. Dopóki nie przesunę suwaka do samego końca to cały czas leci gorące Właściciele MkI proszę o odzew. Tez tak macie czy to u mnie coś jest na śmietnik? Na przykładzie Kordkowego auta wiem, że w MkII powinno działać płynnie. Spotkał się ktoś kiedyś z takim zachowaniem ogrzewania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 luźna linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > luźna linka Dajesz 100%? Swoją drogą przypomniało mi się jeszcze coś Mam taki "bajer", że suwak ogrzewania nie działa w pełnym zakresie muszę regulować mocowaniem linki, bo albo nie otwiera nagrzewnicy do końca albo jej nie domyka, w zależności jak ustwawię to też może być objaw luźnej linki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > Jako, że powoli robi się cieplej i można coś podłubać na dworze zamiast w garażu to pomyślałem, > żeby się pobawić z ogrzewaniem, bo draństwo działa w tzw trybie "0-1". Wygląda to mniej więcej > tak, że jak przesuwam suwak nagrzewnicy na ciepłe to nie da się ustawić wartości pośrednich > tylko dopiero jak dobiję do końca skali to zaczyna lecieć ciepłe. Tak samo jest przy > schładzaniu. Dopóki nie przesunę suwaka do samego końca to cały czas leci gorące > Właściciele MkI proszę o odzew. Tez tak macie czy to u mnie coś jest na śmietnik? Na przykładzie > Kordkowego auta wiem, że w MkII powinno działać płynnie. Spotkał się ktoś kiedyś z takim > zachowaniem ogrzewania? U mnie tak jest od nowości a linki na pewno nie mam luźnej, wymieniałem już nagrzewnicę i zawór bo ciekły i nic się nie zmienia. Pół biedy jak jest 1 ale zazwyczaj jak trzeba w zimie to jest 0 Po swapie sobie przerobiłem układ tak, że ogrzewanie było miodzio ale dzisiaj musiałem znowu przerobić bo parownik od sekwencji pod turbo wymaga duuuuużo ciepełka i znowu mam ogrzewanie liche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > U mnie tak jest od nowości a linki na pewno nie mam luźnej, wymieniałem już nagrzewnicę i zawór bo > ciekły i nic się nie zmienia. > Pół biedy jak jest 1 ale zazwyczaj jak trzeba w zimie to jest 0 > Po swapie sobie przerobiłem układ tak, że ogrzewanie było miodzio ale dzisiaj musiałem znowu > przerobić bo parownik od sekwencji pod turbo wymaga duuuuużo ciepełka i znowu mam ogrzewanie > liche Ale u Ciebie jest tak samoczynnie? Raz działa raz nie? Bo ja tym mogę sterować, ale albo full albo nic tak jak napisałem. Nie mam stanów pośrednich Ty z tego co pamiętam nie masz zrobionego ciepłego ze środkowych kratek. U mnie po przeróbce zaczęło się duuużo szybciej robić ciepło. Aż się zdziwiłem, że on tak potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > Ale u Ciebie jest tak samoczynnie? Raz działa raz nie? Bo ja tym mogę sterować, ale albo full albo > nic tak jak napisałem. Nie mam stanów pośrednich Ty z tego co pamiętam nie masz zrobionego > ciepłego ze środkowych kratek. U mnie po przeróbce zaczęło się duuużo szybciej robić ciepło. > Aż się zdziwiłem, że on tak potrafi U mnie aktualnie leci para z wszystkich kratek, z wydechu i z każdej szpary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 U mnie działa tak, że jak chce grzanieto muszę muszę otworzyć na maksa a później dopiero zmniejszać. bo regulacja działa dopiero po ustawieniu maks i powrocie na mniejszą ilość... ale działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaco696 Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > Jako, że powoli robi się cieplej i można coś podłubać na dworze zamiast w garażu to pomyślałem, > żeby się pobawić z ogrzewaniem, bo draństwo działa w tzw trybie "0-1". Wygląda to mniej więcej > tak, że jak przesuwam suwak nagrzewnicy na ciepłe to nie da się ustawić wartości pośrednich > tylko dopiero jak dobiję do końca skali to zaczyna lecieć ciepłe. Tak samo jest przy > schładzaniu. Dopóki nie przesunę suwaka do samego końca to cały czas leci gorące > Właściciele MkI proszę o odzew. Tez tak macie czy to u mnie coś jest na śmietnik? Na przykładzie > Kordkowego auta wiem, że w MkII powinno działać płynnie. Spotkał się ktoś kiedyś z takim > zachowaniem ogrzewania? W moim Clip też tak jest od nowości, nie ma regulacji tzn.: albo gorące albo zimne nie ma żadnych pośrednich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > W moim Clip też tak jest od nowości, nie ma regulacji tzn.: albo gorące albo zimne nie ma żadnych > pośrednich... Czyli jak się trafi tak będzie sprawdzę dziś jeszcze tą linkę jak maras napisał i zobaczymy czy to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > U mnie aktualnie leci para z wszystkich kratek, z wydechu i z każdej szpary sauna może jakiś manual choć chyba wiem jakby wyglądał: - bierzemy silnik - zakładamy turbo - "stroimy", "stroimy", "stroimy" - sauna - albo jakaś inna przypadłość niespotykana u właścicieli zwykłych, oryginalnych silników napędzanych NoPb nie, nie jestem złośliwy ani nikomu nie dogryzam ale pokażcie mi Uno po modyfikacjach silnikowych /turbo, burbo, smt czy co tam jeszcze/ które jeździ i ma się dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > sauna > może jakiś manual > choć chyba wiem jakby wyglądał: > - bierzemy silnik > - zakładamy turbo > - "stroimy", "stroimy", "stroimy" > - sauna > - albo jakaś inna przypadłość niespotykana u właścicieli zwykłych, oryginalnych silników > napędzanych NoPb > nie, nie jestem złośliwy ani nikomu nie dogryzam > ale pokażcie mi Uno po modyfikacjach silnikowych /turbo, burbo, smt czy co tam jeszcze/ które > jeździ i ma się dobrze Ja nie zaprzeczam bo masz rację, chociaż pewnie można to zrobić tak, żeby było git ale to bardzo droga i pracochłonna sprawa. Ja chciałem szybko i tanio to... mam trupa w garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > ale pokażcie mi Uno po modyfikacjach silnikowych /turbo, burbo, smt czy co tam jeszcze/ które > jeździ i ma się dobrze Pirmaaprillisowe Było 1.2 8v po modach - bez problemów, 1.2 16v, które teraz zaczęło jeździć w innej budzie. Nawet 1.3T i nie było z nim problemów Jak widać da się, ale jak to napisał Glaca, wymaga to odpowiedniego nakładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.