Skocz do zawartości

Ogrzewanie w trybie "0-1"


Sapphire

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że powoli robi się cieplej i można coś podłubać na dworze zamiast w garażu to pomyślałem, żeby się pobawić z ogrzewaniem, bo draństwo działa w tzw trybie "0-1". Wygląda to mniej więcej tak, że jak przesuwam suwak nagrzewnicy na ciepłe to nie da się ustawić wartości pośrednich tylko dopiero jak dobiję do końca skali to zaczyna lecieć ciepłe. Tak samo jest przy schładzaniu. Dopóki nie przesunę suwaka do samego końca to cały czas leci gorące irked.gif

Właściciele MkI proszę o odzew. Tez tak macie czy to u mnie coś jest na śmietnik? sciana.gif Na przykładzie Kordkowego auta wiem, że w MkII powinno działać płynnie. Spotkał się ktoś kiedyś z takim zachowaniem ogrzewania? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> luźna linka

Dajesz 100%? cfaniaczek.gif

Swoją drogą przypomniało mi się jeszcze coś hmm.gif Mam taki "bajer", że suwak ogrzewania nie działa w pełnym zakresie tongue.gif muszę regulować mocowaniem linki, bo albo nie otwiera nagrzewnicy do końca albo jej nie domyka, w zależności jak ustwawięirked.gif to też może być objaw luźnej linki? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako, że powoli robi się cieplej i można coś podłubać na dworze zamiast w garażu to pomyślałem,

> żeby się pobawić z ogrzewaniem, bo draństwo działa w tzw trybie "0-1". Wygląda to mniej więcej

> tak, że jak przesuwam suwak nagrzewnicy na ciepłe to nie da się ustawić wartości pośrednich

> tylko dopiero jak dobiję do końca skali to zaczyna lecieć ciepłe. Tak samo jest przy

> schładzaniu. Dopóki nie przesunę suwaka do samego końca to cały czas leci gorące

> Właściciele MkI proszę o odzew. Tez tak macie czy to u mnie coś jest na śmietnik? Na przykładzie

> Kordkowego auta wiem, że w MkII powinno działać płynnie. Spotkał się ktoś kiedyś z takim

> zachowaniem ogrzewania?

U mnie tak jest od nowości a linki na pewno nie mam luźnej, wymieniałem już nagrzewnicę i zawór bo ciekły i nic się nie zmienia.

Pół biedy jak jest 1 ale zazwyczaj jak trzeba w zimie to jest 0 sciana.gifsciana.gifsciana.gif

Po swapie sobie przerobiłem układ tak, że ogrzewanie było miodzio ale dzisiaj musiałem znowu przerobić bo parownik od sekwencji pod turbo wymaga duuuuużo ciepełka i znowu mam ogrzewanie liche wrrr.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie tak jest od nowości a linki na pewno nie mam luźnej, wymieniałem już nagrzewnicę i zawór bo

> ciekły i nic się nie zmienia.

> Pół biedy jak jest 1 ale zazwyczaj jak trzeba w zimie to jest 0

> Po swapie sobie przerobiłem układ tak, że ogrzewanie było miodzio ale dzisiaj musiałem znowu

> przerobić bo parownik od sekwencji pod turbo wymaga duuuuużo ciepełka i znowu mam ogrzewanie

> liche

Ale u Ciebie jest tak samoczynnie? Raz działa raz nie? Bo ja tym mogę sterować, ale albo full albo nic tak jak napisałem. Nie mam stanów pośrednich irked.gif Ty z tego co pamiętam nie masz zrobionego ciepłego ze środkowych kratek. U mnie po przeróbce zaczęło się duuużo szybciej robić ciepło. Aż się zdziwiłem, że on tak potrafi zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale u Ciebie jest tak samoczynnie? Raz działa raz nie? Bo ja tym mogę sterować, ale albo full albo

> nic tak jak napisałem. Nie mam stanów pośrednich Ty z tego co pamiętam nie masz zrobionego

> ciepłego ze środkowych kratek. U mnie po przeróbce zaczęło się duuużo szybciej robić ciepło.

> Aż się zdziwiłem, że on tak potrafi

U mnie aktualnie leci para z wszystkich kratek, z wydechu i z każdej szpary wrrr.gifwrrr.gifwrrr.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działa tak, że jak chce grzanieto muszę muszę otworzyć na maksa a później dopiero zmniejszać. bo regulacja działa dopiero po ustawieniu maks i powrocie na mniejszą ilość... ale działa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako, że powoli robi się cieplej i można coś podłubać na dworze zamiast w garażu to pomyślałem,

> żeby się pobawić z ogrzewaniem, bo draństwo działa w tzw trybie "0-1". Wygląda to mniej więcej

> tak, że jak przesuwam suwak nagrzewnicy na ciepłe to nie da się ustawić wartości pośrednich

> tylko dopiero jak dobiję do końca skali to zaczyna lecieć ciepłe. Tak samo jest przy

> schładzaniu. Dopóki nie przesunę suwaka do samego końca to cały czas leci gorące

> Właściciele MkI proszę o odzew. Tez tak macie czy to u mnie coś jest na śmietnik? Na przykładzie

> Kordkowego auta wiem, że w MkII powinno działać płynnie. Spotkał się ktoś kiedyś z takim

> zachowaniem ogrzewania?

W moim Clip też tak jest od nowości, nie ma regulacji tzn.: albo gorące albo zimne nie ma żadnych pośrednich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim Clip też tak jest od nowości, nie ma regulacji tzn.: albo gorące albo zimne nie ma żadnych

> pośrednich...

Czyli jak się trafi tak będzie irked.gif sprawdzę dziś jeszcze tą linkę jak maras napisał i zobaczymy czy to to hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie aktualnie leci para z wszystkich kratek, z wydechu i z każdej szpary

sauna palacz.gif

może jakiś manual hmm.gif

choć chyba wiem jakby wyglądał:

- bierzemy silnik

- zakładamy turbo

- "stroimy", "stroimy", "stroimy"

- sauna

- albo jakaś inna przypadłość niespotykana u właścicieli zwykłych, oryginalnych silników napędzanych NoPb

nie, nie jestem złośliwy ani nikomu nie dogryzam nono.gif

ale pokażcie mi Uno po modyfikacjach silnikowych /turbo, burbo, smt czy co tam jeszcze/ które jeździ i ma się dobrze hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sauna

> może jakiś manual

> choć chyba wiem jakby wyglądał:

> - bierzemy silnik

> - zakładamy turbo

> - "stroimy", "stroimy", "stroimy"

> - sauna

> - albo jakaś inna przypadłość niespotykana u właścicieli zwykłych, oryginalnych silników

> napędzanych NoPb

> nie, nie jestem złośliwy ani nikomu nie dogryzam

> ale pokażcie mi Uno po modyfikacjach silnikowych /turbo, burbo, smt czy co tam jeszcze/ które

> jeździ i ma się dobrze

Ja nie zaprzeczam bo masz rację, chociaż pewnie można to zrobić tak, żeby było git ale to bardzo droga i pracochłonna sprawa.

Ja chciałem szybko i tanio to... mam trupa w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale pokażcie mi Uno po modyfikacjach silnikowych /turbo, burbo, smt czy co tam jeszcze/ które

> jeździ i ma się dobrze

Pirmaaprillisowe wink.gif

Było 1.2 8v po modach - bez problemów, 1.2 16v, które teraz zaczęło jeździć w innej budzie. Nawet 1.3T i nie było z nim problemów ok.gif

Jak widać da się, ale jak to napisał Glaca, wymaga to odpowiedniego nakładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.