Skocz do zawartości

slupek Punto 2 osprzet punto 1


tuha

Rekomendowane odpowiedzi

> witam posiadam slupek punto 2 1.2 16v 80km i planuje go zlozyc na kolektorach wiazce i kompie z

> punta 1. Czy to da rade? wyczytalem w faq ze powinno dzialac. Prosze o opinie

Bedzie dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam posiadam slupek punto 2 1.2 16v 80km i planuje go zlozyc na kolektorach wiazce i kompie z

> punta 1. Czy to da rade? wyczytalem w faq ze powinno dzialac. Prosze o opinie

nasza opinia.... będzie działać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bedzie dzialac

to idac za ciosem mam 2 pytanie:) mam seja 1.1 mpi i do niego idzei ten silnik wiazke pakuje punto 1 i pytanie czy ktos ma schematy kostki miedzy buda a silnikiem zeby to polaczyc zeby zylo?bede wdzeiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to idac za ciosem mam 2 pytanie:) mam seja 1.1 mpi i do niego idzei ten silnik wiazke pakuje punto

> 1 i pytanie czy ktos ma schematy kostki miedzy buda a silnikiem zeby to polaczyc zeby

> zylo?bede wdzeiczny.

Ja takiego moda jeszcze nie robilem ale sa Tu ludzie co to robili zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba Ahamay i robił takie coś u Marewa ale głowy nie daje ;p

bede wdzieczny za wszelkie rady bo na weeekend sie kroji skladanie seja na tym silniku ze skrzynia stilo 6biegowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam posiadam slupek punto 2 1.2 16v 80km i planuje go zlozyc na kolektorach wiazce i kompie z

> punta 1. Czy to da rade? wyczytalem w faq ze powinno dzialac. Prosze o opinie

bedziesz musiał lekko pomodzić z kolektorem wydechowym żeby zapasował ale bedzie pasić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bedziesz musiał lekko pomodzić z kolektorem wydechowym żeby zapasował ale bedzie pasić ...

mozna jasniej:)?co dokladnie nie pasuje i z czym modzenie bo w obecnje chwili czekam wlasnie na kolektory do silnika.oba beda od punto 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to idac za ciosem mam 2 pytanie:) mam seja 1.1 mpi i do niego idzei ten silnik wiazke pakuje punto

> 1 i pytanie czy ktos ma schematy kostki miedzy buda a silnikiem zeby to polaczyc zeby

> zylo?bede wdzeiczny.

To jak masz seja mpi to wkładasz silnik 1.2 60 i tyle nic nie trzeba zmieniać żadnego osprzętu ani żadnej wiązki z punto 1

aha wróć niedoczytalem że chodzi o szesnastke mlot.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jak masz seja mpi to wkładasz silnik 1.2 60 i tyle nic nie trzeba zmieniać żadnego osprzętu ani

> żadnej wiązki z punto 1

> aha wróć niedoczytalem że chodzi o szesnastke

o 5 koni szkoda bylo by zachodu skromny.gif 30 to co innego bananaevil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bede wdzieczny za wszelkie rady bo na weeekend sie kroji skladanie seja na tym silniku ze skrzynia

> stilo 6biegowa.

oj to bedziesz miał niezłą akcje z wycinaniem zeby.GIF

pewno ludziska potwierdzą ze z tej kablowni co zostaje na aucie duzo trzeba wyciac na teraz pamietam ze kabel zasilajacy pompe ma różowy kolor w 1.1 mpi a w 16v brazowo biały 270751858-jezyk.gif poza tym nie wytnij przypadkiem kabelków z wtyczką idącego do impulsometru i czujnika załączajacego wsteczny 270751858-jezyk.gif

a poza tym wszystkie kable potrzebne do odpalenia i podłączenia kontrolek znajdziesz w kablowni smile.gif jest jedna wtyczka przypominajaca tą z 1.1 spi ale są tam chyba 3 kable xD rozruszniuk ładowanie i smarowanie reszte poszukaj w pęku wychodzącym z kabiny

aa no i w 1.1 mpi wentylator sterowany jest komputerem.... wiec potrzeba ci albo chłodnice z spi i termik albo jakaś przejściówke co by szło zapodac termowłącznik wentyla wiec tak czy siak czeka cie ciągniecie paru dodatkowych kabelków zeby.GIF

no i najlepiej stycznik który jest sterowany kompem ( od zalanczania wentyla) zmontowas z zasilaniem po stacyjce co by sie wylanczał wraz z zapłonem ok.gif

jeszcze cza pospawac mocowanie chłodnicy 270751858-jezyk.gif

a tak pozatym nie pamietam zeby jakies problemy były smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatrakiem sie nie rpzejmuje bo delikatnei mowiac zjeb*** sie:) tj na krotko podlaczony na przelacznik bo automatyczne zalaczanie nie dziala (prawdopodobnie kostka siadla ale niema czasu zrobic a jak jest dziala:P) jak ktos mial ten schemat bylbym bardzo wdzieczny lub moze cos pamietal jak kolega odnosnie kabli:)i czy wyjasni ktos o co kaman z kombinowanei z wydechowym:)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiatrakiem sie nie rpzejmuje bo delikatnei mowiac zjeb*** sie:) tj na krotko podlaczony na

> przelacznik bo automatyczne zalaczanie nie dziala (prawdopodobnie kostka siadla ale niema

> czasu zrobic a jak jest dziala:P) jak ktos mial ten schemat bylbym bardzo wdzieczny lub moze

> cos pamietal jak kolega odnosnie kabli:)i czy wyjasni ktos o co kaman z kombinowanei z

> wydechowym:)?

z tym wydechowym to je tak:

jakbys mial wsadzic ori z 1.2 16v 80 km to bedzie z katalizatorem ... i uj wie czy sie zmieści .... wiec wklada sie ten z p1 86 km ale rozstaw szpilek jest inny i to trzeba zmienic w tym kolektorze 270751858-jezyk.gif

wez sie z tymi kablami nie wyglupiaj bo na dobra sprawe potrzebujesz jeszcze trzy poza tymi o których napisałem 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj to bedziesz miał niezłą akcje z wycinaniem

> pewno ludziska potwierdzą ze z tej kablowni co zostaje na aucie duzo trzeba wyciac na teraz

> pamietam ze kabel zasilajacy pompe ma różowy kolor w 1.1 mpi a w 16v brazowo biały poza tym

> nie wytnij przypadkiem kabelków z wtyczką idącego do impulsometru i czujnika załączajacego

> wsteczny

> a poza tym wszystkie kable potrzebne do odpalenia i podłączenia kontrolek znajdziesz w kablowni

> jest jedna wtyczka przypominajaca tą z 1.1 spi ale są tam chyba 3 kable xD rozruszniuk

> ładowanie i smarowanie reszte poszukaj w pęku wychodzącym z kabiny

> aa no i w 1.1 mpi wentylator sterowany jest komputerem.... wiec potrzeba ci albo chłodnice z spi i

> termik albo jakaś przejściówke co by szło zapodac termowłącznik wentyla wiec tak czy siak

> czeka cie ciągniecie paru dodatkowych kabelków

> no i najlepiej stycznik który jest sterowany kompem ( od zalanczania wentyla) zmontowas z

> zasilaniem po stacyjce co by sie wylanczał wraz z zapłonem

> jeszcze cza pospawac mocowanie chłodnicy

> a tak pozatym nie pamietam zeby jakies problemy były

To fakt - jest trochę zabawy, idzie się nakląć facepalm.gif

Ogólnie trochę babrania i działa.

Abyś tylko nie miał ABS'u bo wtedy to eis zupełnie wesoło robi panic.gif

A co do chłodnicy to poszedł bym w kierunku całości z SPI bo przy tych cenach szkoda rzeźbić.

A co do różowego kabelka.. koniecznie z brązowo białym ;D

No i kwestia jeszcze jaki będziesz miał osprzęt, aby nie MAP Boscha zeby.GIF ale chyba jak widzę wsio z PI zatem lajt.

A kolektor... zawsze można zamówić od razu taki fajny grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszcie mnie jeszcze:) niemam absu itp itd chlodnica z czasem bo 1000zl na nieprzewidziane koszty zwiazane ze swapem niewystarczy:P a z wiazka nikt niema schematow?kolektor wydechowy od p1 do slupka p2 pasuje "srednio" jakies rady czy rzezbic na jana po prostu(rozwiazanie tymczasowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> straszcie mnie jeszcze:) niemam absu itp itd chlodnica z czasem bo 1000zl na nieprzewidziane koszty

> zwiazane ze swapem niewystarczy:P a z wiazka nikt niema schematow?kolektor wydechowy od p1 do

> slupka p2 pasuje "srednio" jakies rady czy rzezbic na jana po prostu(rozwiazanie tymczasowe).

kolektor pasuje jak pasuje ale działa u mnie od 10 kkmi nic sie nie poluzowało i gra .... robisz pare fasolek dwie blaszki najlepiej dospawać od dołu bo 2 szpilki w ogole się mijają i po sprawie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolektor pasuje jak pasuje ale działa u mnie od 10 kkmi nic sie nie poluzowało i gra .... robisz

> pare fasolek dwie blaszki najlepiej dospawać od dołu bo 2 szpilki w ogole się mijają i po

> sprawie ...

fasolek??mozna prosic fote tego rozwiazania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fasolek??mozna prosic fote tego rozwiazania?

kurde chłopaku jak ty chcesz tego swapa zrobić .... weź do ręki kolektor od p1 ... uszczelke pod kolektor wydechowy z p2 i będziesz wszystko wiedział ..... po prostu nie do końca się pokrywają szpilki w głowicy z otworami w kolektorze , a właciwie to pasuje tylko jedna .... reszte musisz dosc mocno porozwiercac (a wlasciwe powycinac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To fakt - jest trochę zabawy, idzie się nakląć

> Ogólnie trochę babrania i działa.

> Abyś tylko nie miał ABS'u bo wtedy to eis zupełnie wesoło robi

> A co do chłodnicy to poszedł bym w kierunku całości z SPI bo przy tych cenach szkoda rzeźbić.

> A co do różowego kabelka.. koniecznie z brązowo białym ;D

> No i kwestia jeszcze jaki będziesz miał osprzęt, aby nie MAP Boscha ale chyba jak widzę wsio z PI

> zatem lajt.

> A kolektor... zawsze można zamówić od razu taki fajny

a ja się chciałem przy okazji podpytać o ten fragment pogrubiony. Dla czego nie map boscha do osprzętu MM? U mnie w 16v miałem tak i bez problemu jeździło i wszystko działało. zeby.GIF Powiem więcej, w tej chwili dalej mam osprzęt MM, mapsensor bosch, ale nadciśnieniowy 250kpa i nadal wszystko ma się dobrze zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja się chciałem przy okazji podpytać o ten fragment pogrubiony. Dla czego nie map boscha do

> osprzętu MM? U mnie w 16v miałem tak i bez problemu jeździło i wszystko działało. Powiem

> więcej, w tej chwili dalej mam osprzęt MM, mapsensor bosch, ale nadciśnieniowy 250kpa i nadal

> wszystko ma się dobrze

Mogłem dodać, że kolektor z silnika bravo/brava, ma ten kolektor seryjnie, map Boscha, ma nieco inny otwór mocujący, wiec gdyby na MM przejść, to nie pasuje za bardzo crazy.gif

Poza tym w sumie fakt, może być, tylko kolejność łączenia na odwrót, a pewności jak to się zgrywa z kompem MM nie było, choć było mówione, że działa.

Generalizując lepiej już Boscha na Boschu a MM na MM, mixy są trudnawe waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mogłem dodać, że kolektor z silnika bravo/brava, ma ten kolektor seryjnie, map Boscha, ma nieco

> inny otwór mocujący, wiec gdyby na MM przejść, to nie pasuje za bardzo

> Poza tym w sumie fakt, może być, tylko kolejność łączenia na odwrót, a pewności jak to się zgrywa z

> kompem MM nie było, choć było mówione, że działa.

> Generalizując lepiej już Boscha na Boschu a MM na MM, mixy są trudnawe

tak wiem ze mapy maja inne mocowanie i inne wtyczki. Tak sie sklada ze mam silnik z brava cf2 i osprzet prawie caly z MM i wszystko dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak wiem ze mapy maja inne mocowanie i inne wtyczki. Tak sie sklada ze mam silnik z brava cf2 i

> osprzet prawie caly z MM i wszystko dziala.

Ale ssący masz bravy si ? Bo tak na początku w jednym autku kolegi od nas było, jednak były problemy, więc dla pewności został ssący wymieniony na ten z Punto....

W sumie po całej tej babraninie, wsio ładnie jeździ, jednak trochę żałuje, że nie zrobiliśmy tego na osprzęcie i kompie z Bravy tak jak Mefisto sugerował, bo faktycznie było by prawie p'n'p... i też by jakoś jechał (choć ten zamotany setup pokazał na hamowni 88 km wink.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.