tuha Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 witam posiadam slupek punto 2 1.2 16v 80km i planuje go zlozyc na kolektorach wiazce i kompie z punta 1. Czy to da rade? wyczytalem w faq ze powinno dzialac. Prosze o opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > witam posiadam slupek punto 2 1.2 16v 80km i planuje go zlozyc na kolektorach wiazce i kompie z > punta 1. Czy to da rade? wyczytalem w faq ze powinno dzialac. Prosze o opinie Bedzie dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > witam posiadam slupek punto 2 1.2 16v 80km i planuje go zlozyc na kolektorach wiazce i kompie z > punta 1. Czy to da rade? wyczytalem w faq ze powinno dzialac. Prosze o opinie nasza opinia.... będzie działać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > Bedzie dzialac to idac za ciosem mam 2 pytanie:) mam seja 1.1 mpi i do niego idzei ten silnik wiazke pakuje punto 1 i pytanie czy ktos ma schematy kostki miedzy buda a silnikiem zeby to polaczyc zeby zylo?bede wdzeiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > to idac za ciosem mam 2 pytanie:) mam seja 1.1 mpi i do niego idzei ten silnik wiazke pakuje punto > 1 i pytanie czy ktos ma schematy kostki miedzy buda a silnikiem zeby to polaczyc zeby > zylo?bede wdzeiczny. Ja takiego moda jeszcze nie robilem ale sa Tu ludzie co to robili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > Ja takiego moda jeszcze nie robilem ale sa Tu ludzie co to robili chyba Ahamay i robił takie coś u Marewa ale głowy nie daje ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > chyba Ahamay i robił takie coś u Marewa ale głowy nie daje ;p bede wdzieczny za wszelkie rady bo na weeekend sie kroji skladanie seja na tym silniku ze skrzynia stilo 6biegowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > chyba Ahamay i robił takie coś u Marewa ale głowy nie daje ;p U marewa i gumisia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > witam posiadam slupek punto 2 1.2 16v 80km i planuje go zlozyc na kolektorach wiazce i kompie z > punta 1. Czy to da rade? wyczytalem w faq ze powinno dzialac. Prosze o opinie bedziesz musiał lekko pomodzić z kolektorem wydechowym żeby zapasował ale bedzie pasić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > bedziesz musiał lekko pomodzić z kolektorem wydechowym żeby zapasował ale bedzie pasić ... mozna jasniej:)?co dokladnie nie pasuje i z czym modzenie bo w obecnje chwili czekam wlasnie na kolektory do silnika.oba beda od punto 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > to idac za ciosem mam 2 pytanie:) mam seja 1.1 mpi i do niego idzei ten silnik wiazke pakuje punto > 1 i pytanie czy ktos ma schematy kostki miedzy buda a silnikiem zeby to polaczyc zeby > zylo?bede wdzeiczny. To jak masz seja mpi to wkładasz silnik 1.2 60 i tyle nic nie trzeba zmieniać żadnego osprzętu ani żadnej wiązki z punto 1 aha wróć niedoczytalem że chodzi o szesnastke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > To jak masz seja mpi to wkładasz silnik 1.2 60 i tyle nic nie trzeba zmieniać żadnego osprzętu ani > żadnej wiązki z punto 1 > aha wróć niedoczytalem że chodzi o szesnastke o 5 koni szkoda bylo by zachodu 30 to co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > bede wdzieczny za wszelkie rady bo na weeekend sie kroji skladanie seja na tym silniku ze skrzynia > stilo 6biegowa. oj to bedziesz miał niezłą akcje z wycinaniem pewno ludziska potwierdzą ze z tej kablowni co zostaje na aucie duzo trzeba wyciac na teraz pamietam ze kabel zasilajacy pompe ma różowy kolor w 1.1 mpi a w 16v brazowo biały poza tym nie wytnij przypadkiem kabelków z wtyczką idącego do impulsometru i czujnika załączajacego wsteczny a poza tym wszystkie kable potrzebne do odpalenia i podłączenia kontrolek znajdziesz w kablowni jest jedna wtyczka przypominajaca tą z 1.1 spi ale są tam chyba 3 kable xD rozruszniuk ładowanie i smarowanie reszte poszukaj w pęku wychodzącym z kabiny aa no i w 1.1 mpi wentylator sterowany jest komputerem.... wiec potrzeba ci albo chłodnice z spi i termik albo jakaś przejściówke co by szło zapodac termowłącznik wentyla wiec tak czy siak czeka cie ciągniecie paru dodatkowych kabelków no i najlepiej stycznik który jest sterowany kompem ( od zalanczania wentyla) zmontowas z zasilaniem po stacyjce co by sie wylanczał wraz z zapłonem jeszcze cza pospawac mocowanie chłodnicy a tak pozatym nie pamietam zeby jakies problemy były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 wiatrakiem sie nie rpzejmuje bo delikatnei mowiac zjeb*** sie:) tj na krotko podlaczony na przelacznik bo automatyczne zalaczanie nie dziala (prawdopodobnie kostka siadla ale niema czasu zrobic a jak jest dziala:P) jak ktos mial ten schemat bylbym bardzo wdzieczny lub moze cos pamietal jak kolega odnosnie kabli:)i czy wyjasni ktos o co kaman z kombinowanei z wydechowym:)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > wiatrakiem sie nie rpzejmuje bo delikatnei mowiac zjeb*** sie:) tj na krotko podlaczony na > przelacznik bo automatyczne zalaczanie nie dziala (prawdopodobnie kostka siadla ale niema > czasu zrobic a jak jest dziala:P) jak ktos mial ten schemat bylbym bardzo wdzieczny lub moze > cos pamietal jak kolega odnosnie kabli:)i czy wyjasni ktos o co kaman z kombinowanei z > wydechowym:)? z tym wydechowym to je tak: jakbys mial wsadzic ori z 1.2 16v 80 km to bedzie z katalizatorem ... i uj wie czy sie zmieści .... wiec wklada sie ten z p1 86 km ale rozstaw szpilek jest inny i to trzeba zmienic w tym kolektorze wez sie z tymi kablami nie wyglupiaj bo na dobra sprawe potrzebujesz jeszcze trzy poza tymi o których napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 czyli robieneio nowych dziurek:)od 2 dni jestem na etapie szukania schematow od mpi bo 1.2 16v znalzlem bez problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > oj to bedziesz miał niezłą akcje z wycinaniem > pewno ludziska potwierdzą ze z tej kablowni co zostaje na aucie duzo trzeba wyciac na teraz > pamietam ze kabel zasilajacy pompe ma różowy kolor w 1.1 mpi a w 16v brazowo biały poza tym > nie wytnij przypadkiem kabelków z wtyczką idącego do impulsometru i czujnika załączajacego > wsteczny > a poza tym wszystkie kable potrzebne do odpalenia i podłączenia kontrolek znajdziesz w kablowni > jest jedna wtyczka przypominajaca tą z 1.1 spi ale są tam chyba 3 kable xD rozruszniuk > ładowanie i smarowanie reszte poszukaj w pęku wychodzącym z kabiny > aa no i w 1.1 mpi wentylator sterowany jest komputerem.... wiec potrzeba ci albo chłodnice z spi i > termik albo jakaś przejściówke co by szło zapodac termowłącznik wentyla wiec tak czy siak > czeka cie ciągniecie paru dodatkowych kabelków > no i najlepiej stycznik który jest sterowany kompem ( od zalanczania wentyla) zmontowas z > zasilaniem po stacyjce co by sie wylanczał wraz z zapłonem > jeszcze cza pospawac mocowanie chłodnicy > a tak pozatym nie pamietam zeby jakies problemy były To fakt - jest trochę zabawy, idzie się nakląć Ogólnie trochę babrania i działa. Abyś tylko nie miał ABS'u bo wtedy to eis zupełnie wesoło robi A co do chłodnicy to poszedł bym w kierunku całości z SPI bo przy tych cenach szkoda rzeźbić. A co do różowego kabelka.. koniecznie z brązowo białym ;D No i kwestia jeszcze jaki będziesz miał osprzęt, aby nie MAP Boscha ale chyba jak widzę wsio z PI zatem lajt. A kolektor... zawsze można zamówić od razu taki fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 straszcie mnie jeszcze:) niemam absu itp itd chlodnica z czasem bo 1000zl na nieprzewidziane koszty zwiazane ze swapem niewystarczy:P a z wiazka nikt niema schematow?kolektor wydechowy od p1 do slupka p2 pasuje "srednio" jakies rady czy rzezbic na jana po prostu(rozwiazanie tymczasowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > straszcie mnie jeszcze:) niemam absu itp itd chlodnica z czasem bo 1000zl na nieprzewidziane koszty > zwiazane ze swapem niewystarczy:P a z wiazka nikt niema schematow?kolektor wydechowy od p1 do > slupka p2 pasuje "srednio" jakies rady czy rzezbic na jana po prostu(rozwiazanie tymczasowe). kolektor pasuje jak pasuje ale działa u mnie od 10 kkmi nic sie nie poluzowało i gra .... robisz pare fasolek dwie blaszki najlepiej dospawać od dołu bo 2 szpilki w ogole się mijają i po sprawie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > kolektor pasuje jak pasuje ale działa u mnie od 10 kkmi nic sie nie poluzowało i gra .... robisz > pare fasolek dwie blaszki najlepiej dospawać od dołu bo 2 szpilki w ogole się mijają i po > sprawie ... fasolek??mozna prosic fote tego rozwiazania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > fasolek??mozna prosic fote tego rozwiazania? kurde chłopaku jak ty chcesz tego swapa zrobić .... weź do ręki kolektor od p1 ... uszczelke pod kolektor wydechowy z p2 i będziesz wszystko wiedział ..... po prostu nie do końca się pokrywają szpilki w głowicy z otworami w kolektorze , a właciwie to pasuje tylko jedna .... reszte musisz dosc mocno porozwiercac (a wlasciwe powycinac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 tak zrobie,mierzylem. tylko ciekaw fasolek bylem bo po raz pierwszy sie spotkalem z takim stwierdzeniem jak "fasolka". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > tak zrobie,mierzylem. tylko ciekaw fasolek bylem bo po raz pierwszy sie spotkalem z takim > stwierdzeniem jak "fasolka". Niektórzy robią takowe w amortyzatorach celem regulacji camber'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > To fakt - jest trochę zabawy, idzie się nakląć > Ogólnie trochę babrania i działa. > Abyś tylko nie miał ABS'u bo wtedy to eis zupełnie wesoło robi > A co do chłodnicy to poszedł bym w kierunku całości z SPI bo przy tych cenach szkoda rzeźbić. > A co do różowego kabelka.. koniecznie z brązowo białym ;D > No i kwestia jeszcze jaki będziesz miał osprzęt, aby nie MAP Boscha ale chyba jak widzę wsio z PI > zatem lajt. > A kolektor... zawsze można zamówić od razu taki fajny a ja się chciałem przy okazji podpytać o ten fragment pogrubiony. Dla czego nie map boscha do osprzętu MM? U mnie w 16v miałem tak i bez problemu jeździło i wszystko działało. Powiem więcej, w tej chwili dalej mam osprzęt MM, mapsensor bosch, ale nadciśnieniowy 250kpa i nadal wszystko ma się dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > a ja się chciałem przy okazji podpytać o ten fragment pogrubiony. Dla czego nie map boscha do > osprzętu MM? U mnie w 16v miałem tak i bez problemu jeździło i wszystko działało. Powiem > więcej, w tej chwili dalej mam osprzęt MM, mapsensor bosch, ale nadciśnieniowy 250kpa i nadal > wszystko ma się dobrze Mogłem dodać, że kolektor z silnika bravo/brava, ma ten kolektor seryjnie, map Boscha, ma nieco inny otwór mocujący, wiec gdyby na MM przejść, to nie pasuje za bardzo Poza tym w sumie fakt, może być, tylko kolejność łączenia na odwrót, a pewności jak to się zgrywa z kompem MM nie było, choć było mówione, że działa. Generalizując lepiej już Boscha na Boschu a MM na MM, mixy są trudnawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > Mogłem dodać, że kolektor z silnika bravo/brava, ma ten kolektor seryjnie, map Boscha, ma nieco > inny otwór mocujący, wiec gdyby na MM przejść, to nie pasuje za bardzo > Poza tym w sumie fakt, może być, tylko kolejność łączenia na odwrót, a pewności jak to się zgrywa z > kompem MM nie było, choć było mówione, że działa. > Generalizując lepiej już Boscha na Boschu a MM na MM, mixy są trudnawe tak wiem ze mapy maja inne mocowanie i inne wtyczki. Tak sie sklada ze mam silnik z brava cf2 i osprzet prawie caly z MM i wszystko dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > tak wiem ze mapy maja inne mocowanie i inne wtyczki. Tak sie sklada ze mam silnik z brava cf2 i > osprzet prawie caly z MM i wszystko dziala. Ale ssący masz bravy si ? Bo tak na początku w jednym autku kolegi od nas było, jednak były problemy, więc dla pewności został ssący wymieniony na ten z Punto.... W sumie po całej tej babraninie, wsio ładnie jeździ, jednak trochę żałuje, że nie zrobiliśmy tego na osprzęcie i kompie z Bravy tak jak Mefisto sugerował, bo faktycznie było by prawie p'n'p... i też by jakoś jechał (choć ten zamotany setup pokazał na hamowni 88 km ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.