Skocz do zawartości

Trwałość AII


jarecki76

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do użytkowników AII najlepiej od nowości, przy jakim mniej więcej przebiegu zaczynają się konkretne wydatki związne z wymianą zużytych elementów samochodu. Oczywiście na bok odsuwamy wszelkie powiedzmy usterki i tzw. niespodzianki - chodzi mi wyłącznie o naturalne zużycie. Jestem kierowcą który omija dziury i krawężniki - mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem kierowcą który omija dziury i krawężniki - mam nadzieję że wiecie o co mi

> chodzi.

> pozdrawiam

witaj w klubie ja mam dokładnie tak samo, jak są dziury to po prostu wybieram inną drogą nawet jakbym miał nadrobić kilometrów, moja astra jest obecnie rozbierana (hobbystycznie i pedantycznie) i nie stwierdzam, żadnych uszkodzeń eksploatacyjnych wewnątrz auta, jedyne co mi wpadło w oczy to lekkie pocenie się od strony przegubu wewnętrznego (przebieg realny ok 168tyś km) Generalnie zależy na jakie auto trafisz, są tacy co potrafią w kilka miesięcy zajechać auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie do użytkowników AII najlepiej od nowości, przy jakim mniej więcej przebiegu zaczynają

> się konkretne wydatki związne z wymianą zużytych elementów samochodu. Oczywiście na bok

> odsuwamy wszelkie powiedzmy usterki i tzw. niespodzianki - chodzi mi wyłącznie o naturalne

> zużycie. Jestem kierowcą który omija dziury i krawężniki