Skocz do zawartości

1.2 16v nie rowno ciagnie


tuha

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem szczegolnie odczuwalny na pierwszych biegach tj auto ciagnie dopiero od gory wczesniej tak jakby "faluje" tzn raz ciagnie raz nie. Wydech w tej chwili jest seria od 1.1 mpi czyli moze byc przytkany? dolot ma dlugosc okolo 15cm (chyba optymalnie). Jakies inne przyczy jescze moga byc? A drugi problem to odpalanie trzeba go pocheltac dobra 2-3 sekundy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam, mam taki problem szczegolnie odczuwalny na pierwszych biegach tj auto ciagnie dopiero od

> gory wczesniej tak jakby "faluje" tzn raz ciagnie raz nie. Wydech w tej chwili jest seria od

> 1.1 mpi czyli moze byc przytkany? dolot ma dlugosc okolo 15cm (chyba optymalnie). Jakies inne

> przyczy jescze moga byc? A drugi problem to odpalanie trzeba go pocheltac dobra 2-3 sekundy

tyrkoli? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mam wrazeni ze jest troche inny dziwek na niskich przy bucie w podlodze:P jakies lekarstwa? ale niema czegos takiego ze obroty spadaja czy wypadaja zaplony albo przerywa poprostu przyspiesza raz mocniej raz mniej i przy wyzszych dopeiro czuc masaz na plecach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 16v zaczyna jechać od około 2500 obrotów

i to nie każde bo niektóre jadą jeszcze wyżej a na dole jest tragedia bo tyrkolą jak głupie. Słyszałem od pewnego centomaniaka jaki jest prawdopodobny powód tyrkolenia ale na razie jest to w fazie teoretycznej wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to nie każde bo niektóre jadą jeszcze wyżej a na dole jest tragedia bo tyrkolą jak głupie.

> Słyszałem od pewnego centomaniaka jaki jest prawdopodobny powód tyrkolenia ale na razie jest

> to w fazie teoretycznej

Opowiadaj zeby.GIF

Ja zauważyłem, że w deszczu bardziej tyrkoli. Czujnik położenia wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos rozwinac co rozumiecie przez tyrkolenie?ze idzie od gory -wiem natomiast on nie idzie rowno od tych 3tys tylko troche ciagnie troche nie i dopiero potem sei wkreca jak wiertarka bede mial obrotek to precyzyjniej okresle obroty bo bez predkosciomierza i obrotomierza ciezko w tej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze ktos rozwinac co rozumiecie przez tyrkolenie?ze idzie od gory -wiem natomiast on nie idzie

> rowno od tych 3tys tylko troche ciagnie troche nie i dopiero potem sei wkreca jak wiertarka

> bede mial obrotek to precyzyjniej okresle obroty bo bez predkosciomierza i obrotomierza ciezko

> w tej chwili

Jednym słowem: jedziesz i zamula go w granicy tak do 2000obr... od 2000 masz kopa jakby Ci się jakieś turbo załączyło (mowię tu o bootowaniu 270751858-jezyk.gif bo jadąc spokojniej to się nie zauważa tego tak bardzo).

ReplikantONE - jak coś wynajdziesz z kolegami nt tyrkolenia... to ja Ci zapłacę wszystkie pieniądze świata za info O CO CHODZI Z TYM I JAK TEMU ZARADZIĆ zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to nie każde bo niektóre jadą jeszcze wyżej a na dole jest tragedia bo tyrkolą jak głupie.

> Słyszałem od pewnego centomaniaka jaki jest prawdopodobny powód tyrkolenia ale na razie jest

> to w fazie teoretycznej

Prawdopodobnych powodow jest milionpiencsetsto dziewiecet, Tobie tyrkoli bo jezdzisz na nieoddanej sondzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.