tuha Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 witam, mam taki problem szczegolnie odczuwalny na pierwszych biegach tj auto ciagnie dopiero od gory wczesniej tak jakby "faluje" tzn raz ciagnie raz nie. Wydech w tej chwili jest seria od 1.1 mpi czyli moze byc przytkany? dolot ma dlugosc okolo 15cm (chyba optymalnie). Jakies inne przyczy jescze moga byc? A drugi problem to odpalanie trzeba go pocheltac dobra 2-3 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > witam, mam taki problem szczegolnie odczuwalny na pierwszych biegach tj auto ciagnie dopiero od > gory wczesniej tak jakby "faluje" tzn raz ciagnie raz nie. Wydech w tej chwili jest seria od > 1.1 mpi czyli moze byc przytkany? dolot ma dlugosc okolo 15cm (chyba optymalnie). Jakies inne > przyczy jescze moga byc? A drugi problem to odpalanie trzeba go pocheltac dobra 2-3 sekundy tyrkoli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 no mam wrazeni ze jest troche inny dziwek na niskich przy bucie w podlodze:P jakies lekarstwa? ale niema czegos takiego ze obroty spadaja czy wypadaja zaplony albo przerywa poprostu przyspiesza raz mocniej raz mniej i przy wyzszych dopeiro czuc masaz na plecach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 16v zaczyna jechać od około 2500 obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > 16v zaczyna jechać od około 2500 obrotów i to nie każde bo niektóre jadą jeszcze wyżej a na dole jest tragedia bo tyrkolą jak głupie. Słyszałem od pewnego centomaniaka jaki jest prawdopodobny powód tyrkolenia ale na razie jest to w fazie teoretycznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > i to nie każde bo niektóre jadą jeszcze wyżej a na dole jest tragedia bo tyrkolą jak głupie. > Słyszałem od pewnego centomaniaka jaki jest prawdopodobny powód tyrkolenia ale na razie jest > to w fazie teoretycznej Opowiadaj Ja zauważyłem, że w deszczu bardziej tyrkoli. Czujnik położenia wału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 moze ktos rozwinac co rozumiecie przez tyrkolenie?ze idzie od gory -wiem natomiast on nie idzie rowno od tych 3tys tylko troche ciagnie troche nie i dopiero potem sei wkreca jak wiertarka bede mial obrotek to precyzyjniej okresle obroty bo bez predkosciomierza i obrotomierza ciezko w tej chwili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > moze ktos rozwinac co rozumiecie przez tyrkolenie?ze idzie od gory -wiem natomiast on nie idzie > rowno od tych 3tys tylko troche ciagnie troche nie i dopiero potem sei wkreca jak wiertarka > bede mial obrotek to precyzyjniej okresle obroty bo bez predkosciomierza i obrotomierza ciezko > w tej chwili Jednym słowem: jedziesz i zamula go w granicy tak do 2000obr... od 2000 masz kopa jakby Ci się jakieś turbo załączyło (mowię tu o bootowaniu bo jadąc spokojniej to się nie zauważa tego tak bardzo). ReplikantONE - jak coś wynajdziesz z kolegami nt tyrkolenia... to ja Ci zapłacę wszystkie pieniądze świata za info O CO CHODZI Z TYM I JAK TEMU ZARADZIĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 to nie tyrkoli wiadomo na wolnych delikatny mulek jest ale bez przesady:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > i to nie każde bo niektóre jadą jeszcze wyżej a na dole jest tragedia bo tyrkolą jak głupie. > Słyszałem od pewnego centomaniaka jaki jest prawdopodobny powód tyrkolenia ale na razie jest > to w fazie teoretycznej Prawdopodobnych powodow jest milionpiencsetsto dziewiecet, Tobie tyrkoli bo jezdzisz na nieoddanej sondzie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.