Skocz do zawartości

Usterki Chevrolet Lacetti


boby10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym zapytać się o problemy jakie mieliście z Chevroletem Lacetti ale jeszcze w okresie gwarancyjnym szczególnie do przebiegu 100 tyś kilometrów

Czy pojawiły się jakieś usterki i czy był problem z naprawieniem ich w ASO

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Chciałbym zapytać się o problemy jakie mieliście z Chevroletem Lacetti ale jeszcze w okresie

> gwarancyjnym szczególnie do przebiegu 100 tyś kilometrów

> Czy pojawiły się jakieś usterki i czy był problem z naprawieniem ich w ASO

> Pozdrawiam

Usterki? Jakie usterki?

niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pocenie przekładni kierowniczej. W dieslach to standard, że przekładnia w okresie gwarancji pada. Na pierwszy montaż wstawiają za słabą do ciężkiego silnika diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Chciałbym zapytać się o problemy jakie mieliście z Chevroletem Lacetti ale jeszcze w okresie

> gwarancyjnym szczególnie do przebiegu 100 tyś kilometrów

> Czy pojawiły się jakieś usterki i czy był problem z naprawieniem ich w ASO

U mnie:

- nieszczelność zaworów wydechowych

- delikatne pukanie przekładni kierowniczej przy manewrach na parkingu

- nierówna praca przednich amortyzatorów

- opóźnienie w działaniu wysprzęglika sprzęgła

Wszystko naprawione na gwarancji. Trochę zachodu wymagała wymiana amorków zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panel klimy wysiadł, wymienione na gwarancji

mi panel powoli siada - po dłuższym postoju nie da się włączyć klimy - trzeba kilka razy klikać i przełączać poziom nawiewu aż załapie w końcu

nie wiem czy trzeba koniecznie cały panel wymienić, czy wystarczy coś podłubać u elektryka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Np. awaria zaworów wydechowych albo też i mniej poważne jak głośna praca wiatraczka nawiewu w

> miejscu pasażera

No dobra... Oto lista usterek.

Egzemplarz nr 1:

- 45kkm: łączniki gumowe tylne zawieszenie (wadliwe - gwarancja)

- 60kkm: łuszcząca się farba na ramionach wycieraczek (wadliwe malowanie - wymiana na gwarancji)

- 60kkm: świerszcz w układzie klimatyzacji (wymiana wiatraka na nowy - gwarancja)

- 80kkm: wymiana łącznika gumowego przód, jedna strona (podejrzewam że zabiłem go na jakiejś dziurze, bo drugi ma się świetnie do dziś)

- 90kkm: wymiana paska rozrządu

- 120kkm: wymiana klocków z przodu i płynu hamulcowego

- 135kkm: wymiana klocków z tyłu

Przebieg na dziś: 160kkm

Egzemplarz nr 2:

- nic

Przebieg na dziś: 20kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Chciałbym zapytać się o problemy jakie mieliście z Chevroletem Lacetti ale jeszcze w okresie

> gwarancyjnym szczególnie do przebiegu 100 tyś kilometrów

> Czy pojawiły się jakieś usterki i czy był problem z naprawieniem ich w ASO

> Pozdrawiam

- błędy poduszki powietrznej (złączka zrobiona na gwarancji na sztywno)

- czujnik temperatury zewnętrznej (wymieniony na gwarancji - choć jak później się okazało wystarczy go umyć)

- rdza w dwóch miejscach na karoserii (naprawione w ramach gwarancji)

Jeśli o niczym nie zapomniałem, to poza tym tylko części eksploatacyjne.

Popsuł się sterownik gazu STAG (obecnie u producenta w ramach gwarancji), założony 2 lata temu.

Obecny stan to ponad 5 lat, 103 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- świerszcz w nawiewie (zrobione na gwarancji przy okazji przegladu)

- problem z masą na kolektorze dolotowym (objaw to palacy sie check - zrobione na gwarancji)

- kabelek na elektrozaworze lpg (nowa cewka elektrozaworu - nowa jest juz na wtyczke )

Przebieg 68kkm

Chcialbym ,zeby wszystkie moje nastepne auta mialy tylko takie usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelniacza półosi prawej

wymiana regulatora napięcia alternatora

wymiana klamki bagażnika (kombi)

wymiana półosi kompletnej lewej

wymiana czujnika ABS lewy przód

wymiana końcówek stabilizatora przód

wymiana poduszek kolumn makpersona

Przebieg: 80 kkm, wiek: 3 lata, wszystko na gwarancji.

Jak widac głównie leci zawieszenie. Powód: ciężki diesel i zajebiste polskie drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to dotyczy jedynie Lacetti czy innych modeli Chevroleta z silnikiem diesla?

> Pocenie przekładni kierowniczej. W dieslach to standard, że przekładnia w okresie gwarancji pada.

> Na pierwszy montaż wstawiają za słabą do ciężkiego silnika diesla.

Arek Epica LMV 09 W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.