Skocz do zawartości

RBR Renault


Andon

Rekomendowane odpowiedzi

czy zwróciliście uwagę, że Red Bulle latają ponad sekundę szybciej od innych ale... no właśnie... jeśli nie mają nic przed sobą hmm.gif

na hungarringu VET na początku odlatywał, a WEB nawet nie próbował atakować ALO tylko trzymał się za nim ok 0,5s.

po objęciu prowadzenia przez WEB ten jechał jakby był z innej bajki, natomiast VET po momentalnym dojechaniu do ALO - "stanął" icon_eek.gif

teoria spiskowa: zlosnik.gif

czyżby RBR było aż tak czułe na zakłócenia spowodowane przez poprzednika? hmm.gif

czy aż tyle traci "miękkie" skrzydło, że nie odgina się tak jak założył genialny konstruktor? hmm.gif

ja rozumiem, że: "jadę trzeci - nie będę za bardzo kombinował, jadę, żeby łapać punkty". ale z drugiej strony obaj jadąc za ALO nawet raz się nie wychylili, żadnej nawet udawanej próby ataku hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego tak im zależy na pool position

> To skrzydło wyjątjkowo miękkie i zdaje się Ferrari już podłapało patent.

> Przepisy mówią o 10cm od ziemi, a to opada prawie na zero.

no właśnie jestem ciekaw czy moje spostrzeżenie o tempie RBR jest efektem "miękkiego" skrzydła czy może jakiegoś innego tajnego rozwiązania

teraz mają zmienić obciążenie do testu z 50 na 100kg. ciekawe jak RBR wypadnie (chociaż ostro krzyczą, że się nie boją). ja widzę to tak, że przed testami wrócą do dobrej sztywności i nie będzie już tak ładnie w następnych wyścigach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem odpowiedź brzmi - aerodynamika. Na prostej, gdzie można wyprzedzić, za wiele nie zwojują z silnikiem Renault. W zakręcie jest zbyt ciasno i niebezpiecznie, aby podjąć próbę wyprzedzania kogoś z czołówki. Natomiast gdy nie ma nikogo przed bolidem, mogą dużo szybciej pokonywać zakręty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RBR największą przewagę mają na łukach, na prostych odpadają. Chyba nigdy nie byli nawet w pierwszej 3 aut z najwyższą prędkością na prostej w tym sezonie.

Bodajże w autosport brytyjskim przy okazji opisu zasad działania dmuchanego dyfuzora, autor wspomniał, że gorące spaliny kierowane są niżej i trudniej będzie i turbulencje mogą być za takim autem większe, mogą sprawiać większe problemu atakującemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobno elastyczne przednie skrzydło to za mało - wymaga jeszcze współpracy z podłogą. Elastyczną

> podłogą...

Igranie z przyklejaniem auta do jezdni jest niebezpieczne - było to już przerabiane w F1 ze skutkami śmiertelnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.