Andon Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 czy zwróciliście uwagę, że Red Bulle latają ponad sekundę szybciej od innych ale... no właśnie... jeśli nie mają nic przed sobą na hungarringu VET na początku odlatywał, a WEB nawet nie próbował atakować ALO tylko trzymał się za nim ok 0,5s. po objęciu prowadzenia przez WEB ten jechał jakby był z innej bajki, natomiast VET po momentalnym dojechaniu do ALO - "stanął" teoria spiskowa: czyżby RBR było aż tak czułe na zakłócenia spowodowane przez poprzednika? czy aż tyle traci "miękkie" skrzydło, że nie odgina się tak jak założył genialny konstruktor? ja rozumiem, że: "jadę trzeci - nie będę za bardzo kombinował, jadę, żeby łapać punkty". ale z drugiej strony obaj jadąc za ALO nawet raz się nie wychylili, żadnej nawet udawanej próby ataku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Dlatego tak im zależy na pool position To skrzydło wyjątjkowo miękkie i zdaje się Ferrari już podłapało patent. Przepisy mówią o 10cm od ziemi, a to opada prawie na zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 > Dlatego tak im zależy na pool position > To skrzydło wyjątjkowo miękkie i zdaje się Ferrari już podłapało patent. > Przepisy mówią o 10cm od ziemi, a to opada prawie na zero. no właśnie jestem ciekaw czy moje spostrzeżenie o tempie RBR jest efektem "miękkiego" skrzydła czy może jakiegoś innego tajnego rozwiązania teraz mają zmienić obciążenie do testu z 50 na 100kg. ciekawe jak RBR wypadnie (chociaż ostro krzyczą, że się nie boją). ja widzę to tak, że przed testami wrócą do dobrej sztywności i nie będzie już tak ładnie w następnych wyścigach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Moim zdaniem odpowiedź brzmi - aerodynamika. Na prostej, gdzie można wyprzedzić, za wiele nie zwojują z silnikiem Renault. W zakręcie jest zbyt ciasno i niebezpiecznie, aby podjąć próbę wyprzedzania kogoś z czołówki. Natomiast gdy nie ma nikogo przed bolidem, mogą dużo szybciej pokonywać zakręty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 RBR największą przewagę mają na łukach, na prostych odpadają. Chyba nigdy nie byli nawet w pierwszej 3 aut z najwyższą prędkością na prostej w tym sezonie. Bodajże w autosport brytyjskim przy okazji opisu zasad działania dmuchanego dyfuzora, autor wspomniał, że gorące spaliny kierowane są niżej i trudniej będzie i turbulencje mogą być za takim autem większe, mogą sprawiać większe problemu atakującemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 Podobno elastyczne przednie skrzydło to za mało - wymaga jeszcze współpracy z podłogą. Elastyczną podłogą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Podobno elastyczne przednie skrzydło to za mało - wymaga jeszcze współpracy z podłogą. Elastyczną > podłogą... Igranie z przyklejaniem auta do jezdni jest niebezpieczne - było to już przerabiane w F1 ze skutkami śmiertelnymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.