Pirat7993 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Witam Mam takie pytanie czy za kazdym razem po usunięciu błedów z komputera Euroscanem należy wykonywać autoadaptacje? (odpalamy i czekamy ....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Witam > Mam takie pytanie czy za kazdym razem po usunięciu błedów z komputera Euroscanem należy wykonywać > autoadaptacje? (odpalamy i czekamy ....) nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > nie pytam bo ktos mi stanowczo usiłuje wcisnąć ze jest to niezbednie do zycia potrzebne i nie ma sensu wyjezdzac z parkingu jezeli aku był odpiuety nawet na 5 min czy po usuwaniu błędów ja tam wiem co innego ale wolałem zapytac bardziej obeznanych w temacie i ktos by mógł przypomniec pełną procedure adaptacji ? bo pamietam ze najpierw trzeba było sie chwilke stacyjką pobawic a dopiero potem odpalic chłodne auto i czekac az wiatrakiem zakreci 3 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 w starych silnikach jak 1.1 spi, 1.2 mpi 75km nie trzeba nic robic - wystarczy odlaczyc akumulator. w euroscanie nie ma opcji kasowania autoadaptacji dla tych silnikow. w 1.1 mpi kasowanie ustawien adaptacji w euroscanie mozna robic tylko na rozgrzanym silniku,a pozniej trzeba wcisnac gaz 3x do dechy, zeby migajacy "check engine" zgasl na stale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > pytam bo ktos mi stanowczo usiłuje wcisnąć ze jest to niezbednie do zycia potrzebne i nie ma ... > chwilke stacyjką pobawic a dopiero potem odpalic chłodne auto i czekac az wiatrakiem zakreci 3 > razy Chyba sie włączało na minute zapłon i nic nie robiło, potem sie wyłączało na minutę, potem się odpalało auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 coś Ci się kolego pomyliło jeśli chodzi o mpi, musi się 3 razy wiatrak załączyć, a nie tak jak Ty piszesz PS. wiem, że mi zaraz napiszesz, że się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > coś Ci się kolego pomyliło jeśli chodzi o mpi, musi się 3 razy wiatrak załączyć, a nie tak jak Ty > piszesz > PS. wiem, że mi zaraz napiszesz, że się nie znam eeee 4 razy pod rzad trzeba przegazowac auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 > coś Ci się kolego pomyliło jeśli chodzi o mpi, musi się 3 razy wiatrak załączyć, a nie tak jak Ty > piszesz > PS. wiem, że mi zaraz napiszesz, że się nie znam no i pisze: nie znasz sie. jest tak jak napisalem, wiec po co spamujesz na technicznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 a moze jest gdzieś opisana owa procedura która jest w 100% potwierdzona i pewna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 pewna osoba z forum robiła u mnie autoadaptacje i zupełnie inaczej niż Ty piszesz, więc jeśli twierdzisz, że jest tak jak mówisz to poproszę jakieś potwierdzenie tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > pewna osoba z forum robiła u mnie autoadaptacje i zupełnie inaczej niż Ty piszesz, więc jeśli > twierdzisz, że jest tak jak mówisz to poproszę jakieś potwierdzenie tego w MPI robi się adaptację koła fonicznego poprzez 3 lub 4 krotną przygazówkę powyżej 5000 RPM, w przeciwnym razie mruga check po cholerę ma się 3 razy wiatrak włączyć, to może jeszcze trzeba przy okazji 6 razy wsteczny włączyć i 2 razy nacisnąć hamulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 u mnie też check mruga i nikt nie wiedział o co chodzi. Samochód był po wymianie silnika itd. Wykonano adaptacje taka jak w piszecie i lipa. Pewna osoba z forum wykonała ją jeszcze raz w swój sposób czyli tak jak ja napisałem i wszystko zagrało jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Wszystko zależy co robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > pewna osoba z forum napisz o kogo chodzi. > jeśli twierdzisz, że jest tak jak mówisz to poproszę > jakieś potwierdzenie tego niewierny tomaszu... widzialem i robilem. chcesz dowodow, to Ci moge pokazac na Borkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Wszystko zależy co robisz. to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > u mnie też check mruga i nikt nie wiedział o co chodzi. Samochód był po wymianie silnika itd. > Wykonano adaptacje taka jak w piszecie i lipa. Pewna osoba z forum wykonała ją jeszcze raz w > swój sposób czyli tak jak ja napisałem i wszystko zagrało jak należy W 1.1 MPI autoadaptację wykonuje się tak jak napisał kolega Psychik. Może na autoadaptację do filharmonii pojechałeś a nie do warsztatu samochodowego skoro potem wszystko zagrało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > po cholerę ma się 3 razy wiatrak włączyć, to może jeszcze trzeba przy okazji 6 razy wsteczny > włączyć i 2 razy nacisnąć hamulec ALE... pamietaj, ze jak skasowalem to o czym piszesz, a przegazowalem na zimnym silniku i zgasl Check, to samochod zaczynal swirowac i gasnac jak byl mocno rozgrzany. po powtorzeniu procesu na goracym silniku wszystko wrocilo do normy i od blisko roku jest ok. skoro w MPI nie ma wskaznika temperatury, to biorac sie za zimny samochod rzeczywiscie najlepiej by bylo poczekac do wlaczenia wentylatora na chlodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > napisz o kogo chodzi. > niewierny tomaszu... widzialem i robilem. > chcesz dowodow, to Ci moge pokazac na Borkach. A powiedzta mnie jak sie kasuje autoadaptacje w 1.1 mpi. Czy ELMem można to zrobić czy tylko klasycznym euroscanem na 2 porty rs232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 FiatEcuScan nie ma takiej opcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 jeśli tak wygląda filharmonia to jest jak dla mnie EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 4 Października 2010 Udostępnij Napisano 4 Października 2010 U mnie w aucie świeciła marchewa, były jakieś tam błędy, po ich usunięciu marchewa dalej świeciła, odpaliliśmy auto i czekaliśmy aż silnik się nagrzeje, po czym 3 razy włączył/wyłączył się wiatrak, marchewa znikła, nie wiem czy to jest autoadaptacja bo się nie znam, opisuję tylko sytuację jak to wyglądało u mnie, a robił to pewien magik z BB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 5 Października 2010 Udostępnij Napisano 5 Października 2010 Np. sonda lambda. Po wymianie, odpinasz akume na chwile potem zapinasz i odpalasz furke i musi troszku pochodzic na wolnych, żeby wszystko się poustawiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 ogólnie autoadaptacja to przecież zbieranie danych przez komputer z wielu czujników zamontowanych w samochodzie. Dlatego nie rozumiem jak można wykonać poprawną autoadaptację, poprzez 3 krotne depnięć gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 a jak robimy w 1.2 16v? zapalić i czekac az wiatrak włączy sie 3 razy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 A jak inaczej zgasisz migającą kontrolkę check na blacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 2 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 a jednak ma... specjalnie dla Morgana: angielski znajesz, to zrozumiajesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 2 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 > a jednak ma... specjalnie dla Morgana: > angielski znajesz, to zrozumiajesz... A ja Ci napiszę tylko, że komp iaw59 tą procedurę adaptacji "przyjmuję", ale jak próbowałem w ten sposób zrobić adaptację w iaw4ef, to myślałem żemnie coś trafi Dopiero trzykrotne powtórzenie procedury na zagrzanym silniku (do włączenia wentylatora): włączenie silnika, przygazowanie do ok. 4500 obr/min, zgaszenie silnika pozwalało na zaadaptowanie się sterownika. P.s. Robiłem tak na trzech sterownikach iaw4ef... może ja jakiś lewy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.