Skocz do zawartości

uwuwanie błedów a autoadaptacja


Pirat7993

Rekomendowane odpowiedzi

> nie

pytam bo ktos mi stanowczo usiłuje wcisnąć ze jest to niezbednie do zycia potrzebne zlosnik.gif i nie ma sensu wyjezdzac z parkingu jezeli aku był odpiuety nawet na 5 min czy po usuwaniu błędów zlosnik.gif ja tam wiem co innego ale wolałem zapytac bardziej obeznanych w temacie

i ktos by mógł przypomniec pełną procedure adaptacji ? bo pamietam ze najpierw trzeba było sie chwilke stacyjką pobawic a dopiero potem odpalic chłodne auto i czekac az wiatrakiem zakreci 3 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w starych silnikach jak 1.1 spi, 1.2 mpi 75km nie trzeba nic robic - wystarczy odlaczyc akumulator. w euroscanie nie ma opcji kasowania autoadaptacji dla tych silnikow.

w 1.1 mpi kasowanie ustawien adaptacji w euroscanie mozna robic tylko na rozgrzanym silniku,a pozniej trzeba wcisnac gaz 3x do dechy, zeby migajacy "check engine" zgasl na stale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytam bo ktos mi stanowczo usiłuje wcisnąć ze jest to niezbednie do zycia potrzebne i nie ma

...

> chwilke stacyjką pobawic a dopiero potem odpalic chłodne auto i czekac az wiatrakiem zakreci 3

> razy

Chyba sie włączało na minute zapłon i nic nie robiło, potem sie wyłączało na minutę, potem się odpalało auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewna osoba z forum robiła u mnie autoadaptacje i zupełnie inaczej niż Ty piszesz, więc jeśli

> twierdzisz, że jest tak jak mówisz to poproszę jakieś potwierdzenie tego

w MPI robi się adaptację koła fonicznego poprzez 3 lub 4 krotną przygazówkę powyżej 5000 RPM, w przeciwnym razie mruga check

po cholerę ma się 3 razy wiatrak włączyć, to może jeszcze trzeba przy okazji 6 razy wsteczny włączyć i 2 razy nacisnąć hamulec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też check mruga i nikt nie wiedział o co chodzi. Samochód był po wymianie silnika itd. Wykonano adaptacje taka jak w piszecie i lipa. Pewna osoba z forum wykonała ją jeszcze raz w swój sposób czyli tak jak ja napisałem i wszystko zagrało jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie też check mruga i nikt nie wiedział o co chodzi. Samochód był po wymianie silnika itd.

> Wykonano adaptacje taka jak w piszecie i lipa. Pewna osoba z forum wykonała ją jeszcze raz w

> swój sposób czyli tak jak ja napisałem i wszystko zagrało jak należy

W 1.1 MPI autoadaptację wykonuje się tak jak napisał kolega Psychik.

Może na autoadaptację do filharmonii pojechałeś a nie do warsztatu samochodowego skoro potem wszystko zagrało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po cholerę ma się 3 razy wiatrak włączyć, to może jeszcze trzeba przy okazji 6 razy wsteczny

> włączyć i 2 razy nacisnąć hamulec

ALE... pamietaj, ze jak skasowalem to o czym piszesz, a przegazowalem na zimnym silniku i zgasl Check, to samochod zaczynal swirowac i gasnac jak byl mocno rozgrzany. po powtorzeniu procesu na goracym silniku wszystko wrocilo do normy i od blisko roku jest ok.

skoro w MPI nie ma wskaznika temperatury, to biorac sie za zimny samochod rzeczywiscie najlepiej by bylo poczekac do wlaczenia wentylatora na chlodnicy. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w aucie świeciła marchewa, były jakieś tam błędy, po ich usunięciu marchewa dalej świeciła, odpaliliśmy auto i czekaliśmy aż silnik się nagrzeje, po czym 3 razy włączył/wyłączył się wiatrak, marchewa znikła, nie wiem czy to jest autoadaptacja bo się nie znam, opisuję tylko sytuację jak to wyglądało u mnie, a robił to pewien magik z BB zlosnik.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> a jednak ma... specjalnie dla Morgana:

> angielski znajesz, to zrozumiajesz...

A ja Ci napiszę tylko, że komp iaw59 tą procedurę adaptacji "przyjmuję", ale jak próbowałem w ten sposób zrobić adaptację w iaw4ef, to myślałem żemnie coś trafi zeby.GIFzeby.GIF Dopiero trzykrotne powtórzenie procedury na zagrzanym silniku (do włączenia wentylatora): włączenie silnika, przygazowanie do ok. 4500 obr/min, zgaszenie silnika pozwalało na zaadaptowanie się sterownika. P.s. Robiłem tak na trzech sterownikach iaw4ef... może ja jakiś lewy jestem niewiem.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.