czarli123456 Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 Wcześniej było dobrze jak wymieniłem całe Macphersony na nowe to poswatał właśnie ten problem zbieżność zrobiona geometria itd. auto bezwypadkowe co może być przyczyną???? z góry dziekować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 a mocowania dolne amorków nie zostały przypadkiem przerobione? Co za amorki zakładałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > a mocowania dolne amorków nie zostały przypadkiem przerobione? Co za amorki zakładałeś? oryginalne wszystko nic nie było przerabiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 a co to za amorki są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > Wcześniej było dobrze jak wymieniłem całe Macphersony na nowe to poswatał właśnie ten problem > zbieżność zrobiona geometria itd. auto bezwypadkowe co może być przyczyną???? z góry > dziekować Dawno temu to robiłeś? Może już wcześniej opony miałeś ścięte i nie zwróciłeś uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > Dawno temu to robiłeś? Może już wcześniej opony miałeś ścięte i nie zwróciłeś uwagi dawno robiłem ok pół roku temu. Opony jedne mi przydarło wiec zrobiłem zbierzke i geo i założyłem te z tyłu na przód żeby luknać czy zdziera dalej i sutuacja sie powtarza :/ amorki firma NN ( nie znana ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > dawno robiłem ok pół roku temu. Opony jedne mi przydarło wiec zrobiłem zbierzke i geo i założyłem > te z tyłu na przód żeby luknać czy zdziera dalej i sutuacja sie powtarza :/ amorki firma NN ( > nie znana ) Przyczynną mogą być amorki, chińskie zamienniki ni jak się mają wymiarami do oryginałów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > Przyczynną mogą być amorki, chińskie zamienniki ni jak się mają wymiarami do oryginałów kurcze no juz nie wiem sam myślałem może że końcówki drążków kier. miały by wpływa na to ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > Wcześniej było dobrze jak wymieniłem całe Macphersony na nowe to poswatał właśnie ten problem > zbieżność zrobiona geometria itd. auto bezwypadkowe co może być przyczyną???? z góry > dziekować Jesli zdziera ci opony od wewnetrznej strony to mozliwosci masz dwie lub ich mix - kola sa rozbiezne lub za bardzo pochylone do srodka lub jedno i drugie razem wziete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > Jesli zdziera ci opony od wewnetrznej strony to mozliwosci masz dwie lub ich mix - kola sa > rozbiezne lub za bardzo pochylone do srodka lub jedno i drugie razem wziete. no tak tylko jak sie za to wziąśc żeby było ok ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > no tak tylko jak sie za to wziąśc żeby było ok ???? Pochylenie kol, potem zbieznosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli123456 Napisano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2010 > Pochylenie kol, potem zbieznosc. z tego co wiem to w tych autach pochylenia sie nie ustawi?? czy to prawda???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 29 Października 2010 Udostępnij Napisano 29 Października 2010 > z tego co wiem to w tych autach pochylenia sie nie ustawi?? czy to prawda???? Aha. A do malucha nie wejdzie silnik 1100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 29 Października 2010 Udostępnij Napisano 29 Października 2010 kto CI takich głupot naopowiadał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 29 Października 2010 Udostępnij Napisano 29 Października 2010 > kto CI takich głupot naopowiadał? a da sie majac orginalny zawias ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > a da sie majac orginalny zawias ? Zawsze sie da, jesli tylko trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > no tak tylko jak sie za to wziąśc żeby było ok ???? Wczoraj byłem w Norauto i widziałem, że mają w cenniku geometrię przodu za chyba 130zł. Tylko koniecznie geometrię a nie samą zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > kto CI takich głupot naopowiadał? Opiszesz tę regulację na seryjnym zawieszeniu? Sam jestem ciekaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 a co mam Ci dokładnie opisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 > z tego co wiem to w tych autach pochylenia sie nie ustawi?? czy to prawda???? Takich partaczy mamy w serwisach, że uja potrafią, jak danych w kompie nie ma (tak jak w przypadku pochylenia w cento) to ręce rozkładają i gadają, że się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 > a co mam Ci dokładnie opisać? No regulację pochylenia kół bo ponoć się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 da się to zrobić wujek google powie Ci dużo ciekawych rzeczy np. KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 > da się to zrobić > wujek google powie Ci dużo ciekawych rzeczy np. KLIK Nie o to mi chodzi. Internet znam na wylot w tym temacie bo pisałem z tego magisterkę. Ciekawi mnie Twój sposób regulacji seryjnego zawieszenia fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 1 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2010 seryjne na naszym forum ma różne znaczenie, bo jakby na to nie patrzeć to każdy z nas ma serie nie dłubaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpookyAga Napisano 2 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 U mnie też ścina, da się ustawić czy koła są zbieżne lub rozbieżne, ale nie kąt pochylenia (dane z AutoCad). Mechanik stwierdził że to amortyzatory mają bicie na boki i nie trzymają więc koła się pochylają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.