simek18 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Tak się zastanawiam, co lepsze i czy w ogóle warto? Ile to realnie pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maartiness Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Tak się zastanawiam, co lepsze i czy w ogóle warto? Ile to realnie pali? 3.0 w gazie pali 18 przy spokojnej jeździe koledze na automacie, benzyny mu pali około 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > 3.0 w gazie pali 18 przy spokojnej jeździe koledze na automacie, benzyny mu pali około 15 Ja bym celował w manuala. A zapitala to trochę? A awaryjność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jolo Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 koleś miał MV6 3.0 pięknie jeździło - mało awaryjne autko. jedynie o rozrząd jak się zadba to OKI. manuala nie polecałbym - zbyt mocny silnik może doprowadzić do spalenia sprzęgła, a wierz mi w automacie super się zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > koleś miał MV6 3.0 > pięknie jeździło - mało awaryjne autko. > jedynie o rozrząd jak się zadba to OKI. > manuala nie polecałbym - zbyt mocny silnik może doprowadzić do spalenia sprzęgła, a wierz mi w > automacie super się zbiera A z tym rozrządem jakieś przeboje? Automat nie jest wybuchliwy? Masz fajniejszego gifa w avatarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozma Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > 3.0 w gazie pali 18 przy spokojnej jeździe koledze na automacie, benzyny mu pali około 15 No to chyba jednak tak spokojnie nie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozma Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Tak się zastanawiam, co lepsze i czy w ogóle warto? Ile to realnie pali? Jeżeli masz dylemat między tymi dwoma silnikami to zdecydowanie 3.0. Koszty napraw i ubezpieczenia te same, pali też właściwie tyle samo, a 40 koni pod kopytem więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LETIS Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > Tak się zastanawiam, co lepsze i czy w ogóle warto? Ile to realnie pali? Jako posiadacz omegi B 2.0 16V powiem ci że jak brać to tylko 3.0, Spalanie takie same jak w 2,5 , ceny części takie same jak w 2,5 , koszty napraw takie same jak w 2,5 , ubezpieczenie takie same jak w 2,5. te 40 koni robi wielka różnicę, miałem okazję pojeździć zarówno 2,5 jak i 3,0 i różnica była kolosalna. Powiem jeszcze taka rzecz że mam znajomego który pracuje w tej samej firmie co ja i wykorzystuje auto prywatne do celów służbowych, spalanie na dystansie 1200km w cyklu mocno mieszanym według komputera JA-11.9l KOLEGA - 11.2l obydwa auta zagazowane ja 2 generacja on jakaś sekwencja BRC. 3.0 będzie trochę ciężej znaleźć w manualu ale automat całkiem nieźle sobie radzi. A i w taką pogodę jak mamy teraz za oknem będziesz musiał się przyzwyczaić w manualu do migającej kontrolki z napisem TC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maartiness Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > No to chyba jednak tak spokojnie nie jeździ ja tam nie wiem, wiem tylko z opowieści że tyle mu bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 E, to nieźle. Miałby to być 3ci samochód do przesmradzania tyłka do pracy, zimową aurą byłby jak teraz patrol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ill_baztardo Napisano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 > 3.0 będzie trochę ciężej znaleźć w manualu już dłuższy czas rozglądam się za kombi 3.0 w automacie i jest ciężko. Sedana łatwiej trafić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozma Napisano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 > już dłuższy czas rozglądam się za kombi 3.0 w automacie i jest ciężko. Sedana łatwiej trafić. To spróbuj trafić 3,2 w kombi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ill_baztardo Napisano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 > To spróbuj trafić 3,2 w kombi... Biały kruk... ale patrząc po Tobie, nie jest to niemożliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozma Napisano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 > Biały kruk... ale patrząc po Tobie, nie jest to niemożliwe Jak to mawiali o głupim i szczęściu?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ill_baztardo Napisano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2010 > Jak to mawiali o głupim i szczęściu?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jolo Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 > A z tym rozrządem jakieś przeboje? Automat nie jest wybuchliwy? chodzi mi o to aby wymieniąć na czas i będzie pracował ślicznie automat naprawdę zaskakuje baaaaaardzo mile :-) kolega jeździł bardzo ostro, wierz mi autko nie odpoczywało, zagazowane sekwencją i słowo daję, przez rok czasu dosłownie nic się nie działo dosłownie nic. > Masz fajniejszego gifa w avatarze dzięki chcesz to możesz skopiować i wstawić do Siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chuchras Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 > Tak się zastanawiam, co lepsze i czy w ogóle warto? Ile to realnie pali? 3.0 w manualu (o ile znajdziesz) pali w miescie od 13 litrow w gore, w trasie ok 10. Raz udalo mi sie zejsc do 9.5 ale trasa byla pusta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2010 > 3.0 w manualu (o ile znajdziesz) pali w miescie od 13 litrow w gore, > w trasie ok 10. Raz udalo mi sie zejsc do 9.5 ale trasa byla pusta a automacie przy spokojnej jezdzi i krotkim moscie (mam 4.22) pali mi 9-11 w trasie zalezy od stylu jazdy. miasto 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmitradj Napisano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2010 > już dłuższy czas rozglądam się za kombi 3.0 w automacie i jest ciężko. Sedana łatwiej trafić. prsz jest to do wykonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > prsz jest to do wykonania zaslepka poduszki pasazara wyglada ja by byla od B nie Bfl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > zaslepka poduszki pasazara wyglada ja by byla od B nie Bfl. E... taka sama jak u mnie moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > E... taka sama jak u mnie moim zdaniem pod katem tak wyglada ze jest duza szpara .ale kiepskie zdjecie wiec moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg4253 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Nie jestem znawcą tematu, ale nie wiem czy wkładali po FL 3.0. Poza tym po FL jest system ESP a nie TC przynajmniej przy silniku 3,2. A zimą ESP przy tej mocy jest jak znalazł. Zimą jedyny poważny mankament omegi to duże spalanie (błoto pośniegowe) bo wychodzi z 16 l LPG + ze 3 l benzynki na 100 km. Ale latem to jest ze 13 gazu i prawie nic benzyny. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Były 3.0 w FL na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozma Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 > Były 3.0 w FL na początku. Właściwie to przez połowę produkcji FL były 2.5 i 3.0 (1999 - 2001), a przez drugą połowę 2.6 i 3.2 (2001 - 2003). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mDziubek Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 W Swiss mozna kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.