Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Która Lale wybrać 2.0T czy 3.0 V6

Featured Replies

Napisano

Witam, pomału przymierzam sie do zmiany auta. pod uwage brana jest laguna II z roczników 2003-2005, silnik benzyna. Interesujace sa te dwa silniki ew. zwykłe 2.0. Nie wiem tylko jak z awaryjnościa, spalaniem i kosztami uzytkowania tych lalek.

bede wdzieczny za wszelkie informacje oraz za i przeciw tych silników. Nie wykluczam tez zamontowania w nich LPG.

Napisano

Nie znam się na Lagunach ale co do silników to:

1. turbo cieżej zagazować,

2. silnik uturbiony zawsze jest bardziej podatny na awarie niż wolnossący

3. V6 mają super kulturę pracy

Gdyby mnie było stać brałbym V6 grinser006.gif

Napisano

Uzupełniając wypowiedź przy silniku V6 jest skrzynia automatyczna.

też brałbym V6, spalanie większe tylko o ok 2L

Napisano

Mialem przez ponad pol roku 2.0T, jezdzilem tez 3.0V6. Z moich obserwacji wynika, ze osiagi sa bardzo, ale to bardzo zblizone, a czasem wrecz mialem wrazenie, ze 2.0T lepiej sie zbiera (co w sumie takie dziwne nie jest, raz, ze ma turbosprezarke, a dwa, ze pewnie "pare" kg lzejsze, to co producent napisal jako dane techniczne to...), rowniez spora zaleta 2.0T jest spalanie - jak bedziesz rozsadnie jechal spokojnie zejdziesz ponizej 8l (moj rekord 6.7l, ale to juz byla ultraspokojna jazda max 100km/h) w 3.0 V6 (krocej jezdzilem tylko tydzien) taka sztuka mi sie nigdy nie udala i te 1.5-2l wiecej trzeba liczyc. Na plus 3.0 V6 bym zaliczyl dzwiek silnika - i to IMHO tyle z plusow.

Napisano