Skocz do zawartości

Opel Insignia czyli Buick Regal


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzałem go dziś bardzo dokładnie u dealera i przyznam się ze jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie wykończony, jakość plastikowa naprawdę wysoka, skóra mieciutka, wnętrze rozplanowane bardzo ergonomicznie a jednocześnie estetycznie. Jako "entry level luxury" (konkurencja dla Acura TSX (euro Accord) czy Volvo s40) ma spore szanse znaleźć sobie miejsce na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obejrzałem go dziś bardzo dokładnie u dealera i przyznam się ze jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie

> wykończony, jakość plastikowa naprawdę wysoka, skóra mieciutka, wnętrze rozplanowane bardzo

> ergonomicznie a jednocześnie estetycznie. Jako "entry level luxury" (konkurencja dla Acura TSX

> (euro Accord) czy Volvo s40) ma spore szanse znaleźć sobie miejsce na rynku.

U nas tego jeździ już sporo - naprawdę ładnie się prezentuje na drodze - pozytywnie wyróżnia się ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obejrzałem go dziś bardzo dokładnie u dealera i przyznam się ze jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie

> wykończony, jakość plastikowa naprawdę wysoka, skóra mieciutka, wnętrze rozplanowane bardzo

> ergonomicznie a jednocześnie estetycznie. Jako "entry level luxury" (konkurencja dla Acura TSX

> (euro Accord) czy Volvo s40) ma spore szanse znaleźć sobie miejsce na rynku.

A siedziałeś w tym? Ciasne przeokrutnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A siedziałeś w tym? Ciasne przeokrutnie.

Siedziałem, krecilem galkami, zagladalem pod maskę i do bagażnika itp. Z tylu rzeczywiście troszkę mało miejsca, ale Accord i S40 ma podobnie. Z przodu nie miałem problemu ze znalezieniem odpowiedniej pozycji. Bagażnik spory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siedziałem, krecilem galkami, zagladalem pod maskę i do bagażnika itp. Z tylu rzeczywiście troszkę

> mało miejsca, ale Accord i S40 ma podobnie. Z przodu nie miałem problemu ze znalezieniem

> odpowiedniej pozycji. Bagażnik spory.

S40 to klasa nizej pad.gif Przeciez to focus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> długość - 4.830 mm (4.908 mm kombi)

> szerokość - 1.852 mm

> wysokość - 1.484 mm

> rozstaw osi - 2.737 mm

Co z tego, skoro wszystko poszło w ten barokowy design. Z tyłu nie ma gdzie dać nóg, głowa dotyka sufitu a linia okien przebiega poniżej linii oczu. Żeby wyjrzeć z auta trzeba się schylić. W porównaniu do np. Mondeo to Insignia wydaje się co najmniej klasę niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> S40 to klasa nizej Przeciez to focus.

Tak, ale cenowo S40 i Regal są bardzo podobne. S40 T5 kosztuje $31K, Regal CXL $30K, Acura TSX 2.4 $29K = te samochody są konkurencją. Teraz jeszcze do kompletu dojdzie Lexus CT 200h - też ma kosztować $30K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, ale cenowo S40 i Regal są bardzo podobne. S40 T5 kosztuje $31K, Regal CXL $30K, Acura TSX 2.4

> $29K = te samochody są konkurencją. Teraz jeszcze do kompletu dojdzie Lexus CT 200h - też ma

> kosztować $30K.

Co nie zmienia faktu, ze S40 to przestazaly model i o klase nizej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co nie zmienia faktu, ze S40 to przestazaly model i o klase nizej

Powiedz to dealerowi Volvo smile.gif

A wracając do głównego tematu to jeżeli Insignia jest tak ladnie wykończona w środku jak Regal, to dziwię się że nie święci triumfów w sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LaCrosse mi tak średnio podchodzi. Przede wszystkim z uwagi na wnętrze które zaprojektowali chyba kilka osób nie rozmawiajacych ze sobą. Bo środek wyglada tak jakby cześć była projektowane przez milosnika lat 50'tych, cześć przez kobietę a cześć przez zwolennika nowoczesności. Taka składanka nie do końca pasujacych stylów. No i plastiki poniżej talii są bardzo kiepskiej jakości. Regal natomiast jest spójny stylistycznie i nawet plastiki u nasady pasów bezpieczeństwa są dobrej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> LaCrosse mi tak średnio podchodzi. Przede wszystkim z uwagi na wnętrze które zaprojektowali chyba

> kilka osób nie rozmawiajacych ze sobą. Bo środek wyglada tak jakby cześć była projektowane

> przez milosnika lat 50'tych, cześć przez kobietę a cześć przez zwolennika nowoczesności. Taka

> składanka nie do końca pasujacych stylów. No i plastiki poniżej talii są bardzo kiepskiej

> jakości. Regal natomiast jest spójny stylistycznie i nawet plastiki u nasady pasów

> bezpieczeństwa są dobrej jakości.

Dlatego napisałem - jak go poprawią. Też zauważyłem tę kaszankę stylistyczną.

A z Amerykanów to jeszcze mi się podoba CTS-V. Taki trochę wkurzacz ISF-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego napisałem - jak go poprawią. Też zauważyłem tę kaszankę stylistyczną.

> A z Amerykanów to jeszcze mi się podoba CTS-V. Taki trochę wkurzacz ISF-a.

CTS-V ma dwa problemy - po pierwsze nie chce wcale tracić na wartości i pomimo ze nowy jest w cenie IS-F i M3, to używane są znacząco droższe. A po drugie ma antyczny automat, zmieniający biegi jakby mieszal gęste ciasto. Oczywiście jest tez wersja z manualem, ale ta znowu wymaga bicepsa a'la Rambo. Za to sam silnik jest niesamowity. Miałem przyjemność jeździć CTS-V w zeszłym roku i byłem pod wrażeniem mocy silnika. Dopóki jechał na jedynce. Bo jak skrzynia zaczęła zmieniać na dwójkę, to zapał mi przeszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CTS-V ma dwa problemy - po pierwsze nie chce wcale tracić na wartości i pomimo ze nowy jest w cenie

> IS-F i M3, to używane są znacząco droższe. A po drugie ma antyczny automat, zmieniający biegi

> jakby mieszal gęste ciasto. Oczywiście jest tez wersja z manualem, ale ta znowu wymaga bicepsa

> a'la Rambo. Za to sam silnik jest niesamowity. Miałem przyjemność jeździć CTS-V w zeszłym roku

> i byłem pod wrażeniem mocy silnika. Dopóki jechał na jedynce. Bo jak skrzynia zaczęła zmieniać

> na dwójkę, to zapał mi przeszedł.

Co nie zmienia faktu, że to najszybszy seryjny sedan na świecie i sklepał tyłki niemieckim konkurentom takim jak Audi RS6, BMW M5 czy Mercedes E63 AMG. Na Nurburgring wyprzedził M5 chyba o ok 14 sekund a to juz przepaść więc chyba ta skrzynia nie jest aż taka zła...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.