Skocz do zawartości

Komar 232 czyli remont mam i ja


Rekomendowane odpowiedzi

> Czas na zakupy=dylemat

> słuchajcie jakie dać kolory pancerzy linek mam do wyboru

> 1) Siwe

> 2)Białe

> oryginalne ze starości są żółte, ojciec twierdzi że były jasno szare i teraz nie wiem które

> zamontować.

ja dałbym białe. Lepiej będą wyglądać niż czarne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czas na zakupy=dylemat

> słuchajcie jakie dać kolory pancerzy linek mam do wyboru

> 1) Siwe

> 2)Białe

> oryginalne ze starości są żółte, ojciec twierdzi że były jasno szare i teraz nie wiem które

> zamontować.

IMO białe - takie były oryginalnie

Daj namiar na takie linki - wkrótce będę reanimował Komara Sport '75 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to będą białe.

> A proszę Linki

ok.gifdzięki, przyda się wink.gif

Ładny okaz ten Twój komar - sztywniak, a to ma już spore znaczenie, bo jest ich coraz mniej. Pamiętaj tylko, że przy remoncie silnika uważaj na obecnie produkowane części. Ja się przejechałem na tajwańskim wale korbowym sick.gif przy remoncie motorynki. Lepiej oddać stary wał do regeneracji. Ponieważ miałem w jednym wale ugięty korbowód, kupiłem wał z allegro - made in Tajwan - i do tego 2 szt, bo mam 2 silniki i drugą motorynkę w częściach, więc już na zapas... w tej chwili ponownie rozbieram silnik, i pewnie wrócę do oryginalnego wału po regeneracji.

Masz papier do tego Komara? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki, przyda się

> Ładny okaz ten Twój komar - sztywniak, a to ma już spore znaczenie, bo jest ich coraz mniej.

> Pamiętaj tylko, że przy remoncie silnika uważaj na obecnie produkowane części. Ja się

> przejechałem na tajwańskim wale korbowym przy remoncie motorynki. Lepiej oddać stary wał do

> regeneracji. Ponieważ miałem w jednym wale ugięty korbowód, kupiłem wał z allegro - made in

> Tajwan - i do tego 2 szt, bo mam 2 silniki i drugą motorynkę w częściach, więc już na zapas...

> w tej chwili ponownie rozbieram silnik, i pewnie wrócę do oryginalnego wału po regeneracji.

Silnika nie będę ruszał, może jedynie co najwyżej wymienię wszystkie uszczelki, bo pracuje bez żadnych uwag

> Masz papier do tego Komara?

Jedyny papiery które mam to takie

284599083-komar2.JPGzlosnik.gif

post-84528-14352511195323_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnika nie będę ruszał, może jedynie co najwyżej wymienię wszystkie uszczelki, bo pracuje bez

> żadnych uwag

Przyjrzyj się uszczelniaczom wału i łozyskom, tarczki sprzęgłowe też warto obejrzeć - ale w sumie jak na razie śmiga, to zawsze zdążysz to zrobić

> Jedyny papiery które mam to takie

szkoda, że tylko tyle... ale widzę na foto jakąś tablicę - jeżeli od niego, to da się pewnie odzyskać DR w WK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szkoda, że tylko tyle... ale widzę na foto jakąś tablicę - jeżeli od niego, to da się pewnie

> odzyskać DR w WK

komara Ojciec wyrejestrował jak było to jeszcze możliwe bez złomowania, to było gdzieś w roku 1993, i teraz ciekawy jestem czy dało by się to zarejestrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> komara Ojciec wyrejestrował jak było to jeszcze możliwe bez złomowania, to było gdzieś w roku 1993,

> i teraz ciekawy jestem czy dało by się to zarejestrować.

To masz wielkie szanse na ponowne zarejestrowanie. Wiem, że jest taka możliwość, choć szczegółów nie znam. Ale warto się tematem zainteresować ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsze zakupy

> Jakość linek w miarę nie odbiega od oryginału, ale za to lampa to masakra.

> I kolejne

mój 2328 ma namalowane napis "KOMAR 4" a nie jest to naklejka...i jestem z tego cholernie dumny bo mało kto ma taki bak:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> komara Ojciec wyrejestrował jak było to jeszcze możliwe bez złomowania, to było gdzieś w roku 1993,

> i teraz ciekawy jestem czy dało by się to zarejestrować.

Ja mam tak wyrejestrowaną WSK-ę.

Jest już odmalowana, poskładana i czeka na podpięcie elektryki.

Wracając do rejestracji, to jeśli została legalnie wyrejestrowana (wtedy była taka możliwość), to można ją ponownie zarejestrować. Ja czekam, bo nie będę nią jeździć a nie muszę płacić OC.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> No wiec tak

> c.d.n.

Bardzo fajnie to zrobiłeś.

Mnie po sprzedaniu mojej wueski się ckni i przymierzam się do kupna jakiegoś Ogarka 200 albo 205. Zastanawiam się tylko czy lepszy silnik Jawki czy Rometa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny ok.giftrophy.gif

Ja zanabyłem Simsonka SR50 i też zamierzam z niego zrobić cudo.

Jest to chyba najtańszy sposób realizacji marzeń motoryzacyjnych. Może poza zbieraniem modeli zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo fajnie to zrobiłeś.

> Mnie po sprzedaniu mojej wueski się ckni i przymierzam się do kupna jakiegoś Ogarka 200 albo 205.

> Zastanawiam się tylko czy lepszy silnik Jawki czy Rometa...

do jazdy chyba jawki, do naprawiania zdaje mi się że rometa (chyba rzadziej się psuje i łatwiej dostępne części). Chociaż jak byś miał t1-50 z dezamet 019 [polski 3-biegowy], to niektóre części już niedostępne, głównie zmieniacze biegów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> Jest świetnie

> Opowiedz coś o polerce - bębny, pokrywy silnika...

> Jak, czym itp...

więc tak, wcześniej nigdy nic nie polerowałem, wiec poczytałem trochę na ten temat i zakupiłem coś w tym stylu jednak jest to sposób bardzo czasochłonny. Szukając dalej doszedłem do wniosku że można użyć filcu zamontowany na szlifierce kątowej i do tego pasta, efekt widać na fotkach. Żeby nie było tak prosto, na aluminium, chyba w wyniku kiepskiego odlewu, po pierwszej polerce zostały drobne wgłębienia, ale i na to znalazł się sposób, tzn. papier ścierny 800. Całość zajęła mi około 30-35godzin. Nie jest idealnie, ale cieszy oko grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Jak liczą za chromowanie .

ja robiłem tylko kierownice bo reszta była ok i wyszło mnie to po znajomości 0,7L grinser006.gif

ogólnie jak pisałem mail-e po firmach to za kierownice, obwódkę lampy, boczne wąsy (te na lampie) oraz korby pedałów to wołali od 450zł do 600zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.