yogicc Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Tak więc po 12 latach stania i czekania na lepsze czasy, ruszyłem z jeżeli można to tak nazwać remontem mojego Komara 232 z 1968r i przebiegiem niecałe 12kkm Dziś oddaje całość do piaskowania cdn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Maszyna przynajmniej kompletna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Jako małolat lansowalem się takim , tylko że bordowym , i miał inną tylną lampkę . To był chyba inny model . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 coś pięknego. Też mam podobnego. Bo z roku 1972. I mój nie ma biegów tylko sprzęgło odśrodkowe(model 2328). I jest czerwony!! Remontuj go bo juz ich nie widać na drogach!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Czas na zakupy=dylemat słuchajcie jakie dać kolory pancerzy linek mam do wyboru 1) Siwe 2)Białe oryginalne ze starości są żółte, ojciec twierdzi że były jasno szare i teraz nie wiem które zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Czas na zakupy=dylemat > słuchajcie jakie dać kolory pancerzy linek mam do wyboru > 1) Siwe > 2)Białe > oryginalne ze starości są żółte, ojciec twierdzi że były jasno szare i teraz nie wiem które > zamontować. ja dałbym białe. Lepiej będą wyglądać niż czarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > ja dałbym białe. Lepiej będą wyglądać niż czarne. czarne w ogóle odpadają ale są jeszcze siwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > czarne w ogóle odpadają ale są jeszcze siwe jak założysz białe, to może one kiedyś zżółkną!! więc ja bym się nie zastanawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Czas na zakupy=dylemat > słuchajcie jakie dać kolory pancerzy linek mam do wyboru > 1) Siwe > 2)Białe > oryginalne ze starości są żółte, ojciec twierdzi że były jasno szare i teraz nie wiem które > zamontować. IMO białe - takie były oryginalnie Daj namiar na takie linki - wkrótce będę reanimował Komara Sport '75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > IMO białe - takie były oryginalnie No to będą białe. > Daj namiar na takie linki - wkrótce będę reanimował Komara Sport '75 A proszę Linki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > No to będą białe. No pewnie że białe , w moim sprzęcie też były białe , tylko pożółknięte jak u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 takim samym, tylko brązowym jeździłem z dziadkiem "w pole" za szczyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > No to będą białe. > A proszę Linki dzięki, przyda się Ładny okaz ten Twój komar - sztywniak, a to ma już spore znaczenie, bo jest ich coraz mniej. Pamiętaj tylko, że przy remoncie silnika uważaj na obecnie produkowane części. Ja się przejechałem na tajwańskim wale korbowym przy remoncie motorynki. Lepiej oddać stary wał do regeneracji. Ponieważ miałem w jednym wale ugięty korbowód, kupiłem wał z allegro - made in Tajwan - i do tego 2 szt, bo mam 2 silniki i drugą motorynkę w częściach, więc już na zapas... w tej chwili ponownie rozbieram silnik, i pewnie wrócę do oryginalnego wału po regeneracji. Masz papier do tego Komara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > dzięki, przyda się > Ładny okaz ten Twój komar - sztywniak, a to ma już spore znaczenie, bo jest ich coraz mniej. > Pamiętaj tylko, że przy remoncie silnika uważaj na obecnie produkowane części. Ja się > przejechałem na tajwańskim wale korbowym przy remoncie motorynki. Lepiej oddać stary wał do > regeneracji. Ponieważ miałem w jednym wale ugięty korbowód, kupiłem wał z allegro - made in > Tajwan - i do tego 2 szt, bo mam 2 silniki i drugą motorynkę w częściach, więc już na zapas... > w tej chwili ponownie rozbieram silnik, i pewnie wrócę do oryginalnego wału po regeneracji. Silnika nie będę ruszał, może jedynie co najwyżej wymienię wszystkie uszczelki, bo pracuje bez żadnych uwag > Masz papier do tego Komara? Jedyny papiery które mam to takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Silnika nie będę ruszał, może jedynie co najwyżej wymienię wszystkie uszczelki, bo pracuje bez > żadnych uwag Przyjrzyj się uszczelniaczom wału i łozyskom, tarczki sprzęgłowe też warto obejrzeć - ale w sumie jak na razie śmiga, to zawsze zdążysz to zrobić > Jedyny papiery które mam to takie szkoda, że tylko tyle... ale widzę na foto jakąś tablicę - jeżeli od niego, to da się pewnie odzyskać DR w WK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 > szkoda, że tylko tyle... ale widzę na foto jakąś tablicę - jeżeli od niego, to da się pewnie > odzyskać DR w WK komara Ojciec wyrejestrował jak było to jeszcze możliwe bez złomowania, to było gdzieś w roku 1993, i teraz ciekawy jestem czy dało by się to zarejestrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 > komara Ojciec wyrejestrował jak było to jeszcze możliwe bez złomowania, to było gdzieś w roku 1993, > i teraz ciekawy jestem czy dało by się to zarejestrować. To masz wielkie szanse na ponowne zarejestrowanie. Wiem, że jest taka możliwość, choć szczegółów nie znam. Ale warto się tematem zainteresować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Pierwsze zakupy Jakość linek w miarę nie odbiega od oryginału, ale za to lampa to masakra. I kolejne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Pierwsze zakupy > Jakość linek w miarę nie odbiega od oryginału, ale za to lampa to masakra. > I kolejne mój 2328 ma namalowane napis "KOMAR 4" a nie jest to naklejka...i jestem z tego cholernie dumny bo mało kto ma taki bak:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 24 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > mój 2328 ma namalowane napis "KOMAR 4" a nie jest to naklejka...i jestem z tego cholernie dumny bo > mało kto ma taki bak:)) a mógłbyś pstryknąć fote? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > komara Ojciec wyrejestrował jak było to jeszcze możliwe bez złomowania, to było gdzieś w roku 1993, > i teraz ciekawy jestem czy dało by się to zarejestrować. Ja mam tak wyrejestrowaną WSK-ę. Jest już odmalowana, poskładana i czeka na podpięcie elektryki. Wracając do rejestracji, to jeśli została legalnie wyrejestrowana (wtedy była taka możliwość), to można ją ponownie zarejestrować. Ja czekam, bo nie będę nią jeździć a nie muszę płacić OC. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 To na fotce poniżej to "wiązka"? hehehe? Piękny okaz Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > To na fotce poniżej to "wiązka"? hehehe? Tak cztery przewody na krzyż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > a mógłbyś pstryknąć fote? Pewnie że mogę...tylko poczekaj do łikendu. Muszę sprzęt za dnia wyprowadzić z garażu bo tam ciemno i fotki wyjdą strasznie zaszumione i nie będzie nic widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 Po piaskowaniu czas na malowanie, myślę że kolor dopasowałem w miarę idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Puzzle w komplecie czekają na złożenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2011 No wiec tak c.d.n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > No wiec tak > c.d.n. Bardzo fajnie to zrobiłeś. Mnie po sprzedaniu mojej wueski się ckni i przymierzam się do kupna jakiegoś Ogarka 200 albo 205. Zastanawiam się tylko czy lepszy silnik Jawki czy Rometa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > No wiec tak > c.d.n. Ładnie, ładnie... model ciekawy, odbudowa też niczego... oglądam foty i wkurzam się, że nie mam czasu dla swoich staruszków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 Bardzo ładnie to zaczyna wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 Fajny Ja zanabyłem Simsonka SR50 i też zamierzam z niego zrobić cudo. Jest to chyba najtańszy sposób realizacji marzeń motoryzacyjnych. Może poza zbieraniem modeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 7 Marca 2011 Udostępnij Napisano 7 Marca 2011 > Bardzo fajnie to zrobiłeś. > Mnie po sprzedaniu mojej wueski się ckni i przymierzam się do kupna jakiegoś Ogarka 200 albo 205. > Zastanawiam się tylko czy lepszy silnik Jawki czy Rometa... do jazdy chyba jawki, do naprawiania zdaje mi się że rometa (chyba rzadziej się psuje i łatwiej dostępne części). Chociaż jak byś miał t1-50 z dezamet 019 [polski 3-biegowy], to niektóre części już niedostępne, głównie zmieniacze biegów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Marca 2011 Udostępnij Napisano 7 Marca 2011 > No wiec tak > c.d.n. Co robiłes z kołami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2011 > Co robiłes z kołami? ze starych kół zostały tylko piasty, reszta jest wymieniona i na nowo wycentrowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Obiecane zdjęcie zbiornika, z nie naklejką tylko z pomalowanym napisem "KOMAR" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 Żeby nie było że renowacja stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 Jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > Żeby nie było że renowacja stoi Jest świetnie Opowiedz coś o polerce - bębny, pokrywy silnika... Jak, czym itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > Żeby nie było że renowacja stoi uuu pięknie, coś pięknego!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > Jest świetnie > Opowiedz coś o polerce - bębny, pokrywy silnika... > Jak, czym itp... więc tak, wcześniej nigdy nic nie polerowałem, wiec poczytałem trochę na ten temat i zakupiłem coś w tym stylu jednak jest to sposób bardzo czasochłonny. Szukając dalej doszedłem do wniosku że można użyć filcu zamontowany na szlifierce kątowej i do tego pasta, efekt widać na fotkach. Żeby nie było tak prosto, na aluminium, chyba w wyniku kiepskiego odlewu, po pierwszej polerce zostały drobne wgłębienia, ale i na to znalazł się sposób, tzn. papier ścierny 800. Całość zajęła mi około 30-35godzin. Nie jest idealnie, ale cieszy oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 O żesz... ale się dekiel świci jak psu jajca na wiosnę Kurcze - też bym tak chciał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 25 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > O żesz... ale się dekiel świci jak psu jajca na wiosnę > Kurcze - też bym tak chciał... Wystarczy trochę cierpliwości Nowy fartuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 Więcej fot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 Dzieje się cosik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2011 > Dzieje się cosik? dzieje dzieje w piątek odebrałem kierownice z chromowania wiec niebawem foty z montażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2011 Jak liczą za chromowanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2011 > Jak liczą za chromowanie . ja robiłem tylko kierownice bo reszta była ok i wyszło mnie to po znajomości 0,7L ogólnie jak pisałem mail-e po firmach to za kierownice, obwódkę lampy, boczne wąsy (te na lampie) oraz korby pedałów to wołali od 450zł do 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2011 > ja robiłem tylko kierownice bo reszta była ok i wyszło mnie to po znajomości 0,7L > ogólnie jak pisałem mail-e po firmach to za kierownice, obwódkę lampy, boczne wąsy (te na lampie) > oraz korby pedałów to wołali od 450zł do 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2011 Ja jak kiedyś zapytałem o komplet chromów do WSK M06Z to padła kwota ponad 2000zł - kierownica, lagi przód, szklanki tył, koła..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 tak na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.