Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Złamany kluczyk w zamku

Featured Replies

Napisano

Jako że jestem nowym kierowcą uno poczytałem troszke i dowiedziałem się że jest problem z zamkami. U mnie naprawde ciężko chodzą nawet jak jest te + 5 stopni. Dziś rano męczyłem się ze 25 minut, wkońcu złamał się od strony kierowcy. Część została w środku a część w ręce oslabiony.gif Dobrze że był zapasowy to jakoś otworzyłem od strony pasażera.

1. Ile kosztuje dorobienie takiego klucza i czy może to zrobić ten kto dorabia zwykłe klucze na mieście ?

2. Jakim sposobem teraz wyciągnąć złamaną część w zamku ?

3. Jak zapobiec na przyszłość podobnym sytuacjom ?

4. Czemu w uno tak ciężko chodzą te zamki chociaż są tej samej budowy jak w CC SC ?

Bardzo mi przykro ale zamki i blacha w uno to największe minusy.

Ide walczyć z resztą kluczyka w zamku choć jest - 5 stopni crazy.gif

Napisano

mi zawsze chodziły leciutko. nasmaruj zamek smarem silikonowym i po problemie, ew cięgna w drzwiach

Napisano
  • Autor