pgs Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 Witam ! Wczoraj spotkała mnie nie miła niespodzianka podczas wracania z trasy przytrafiła mi się awaria silnik stracił moc, przy dodaniu gwałtowniej gazu zaczyna silnik chodzic jak traktor (na lpg jaki i PB) check mrugał, błędy wyskoczyły 0300 i 303, wypadanie zapłonu :/ auto odstawione u mechanika, niedawno wymieniałem świece GM. może coś z chrz.... z tego co czytałem przyczyna może być padnięta cewka lub coś w głowicy i tu moje pytanie co np? Panowie pomocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 Pewnie DIS do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frisby Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 Dopiero co wymieniałem DIS. Silnik szarpał, nie miał mocy, chodził głośno i niestabilnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwpraca Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 To sprawdź styki w złączu, przy montażu lubią się lekko odgiąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Jak na razie mój mechanior mówi że na jednym cylindrze słabsze ciśnienie :/ i du... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > Jak na razie mój mechanior mówi że na jednym cylindrze słabsze ciśnienie :/ i du... ile auto ma przelotu? masz je od nowości? wrzuc w google "wypadanie zapłonów z16xe" znajdziesz długi wątek na forum opel.24 ludzie piszą że w tamtych czasach wprowadzono wymiane oleju co 30 tys km i w związku z tym lubią zapiekać się pierścienie olejowe i podwieszać zawory ze względu na dużą ilośc nagaru stąd wypadanie zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 auto mam od ponad roku stan licznika kupno 107kkm teraz 139kkm olej stosuje 10w40 GM zmieniam co 15kkm dolewam 2 litry od wymiany do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 > auto mam od ponad roku stan licznika kupno 107kkm teraz 139kkm olej stosuje 10w40 GM zmieniam co > 15kkm dolewam 2 litry od wymiany do wymiany imho przy takim przebiegu to powinien śmigac na syntetyku edit: odbierz maila z profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 odebrałem:) dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 Odebrałem auto od mechanika, wymienił mi DIS twierdzi że jest ok, lecz teraz silnik jakby był bardziej elastyczny tzn do 2500 obrotów czasem sie dławi i szarpie:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 > do 2500 obrotów czasem sie dławi i szarpie:/ Czasem? Sprawdź dwa warunki: - przyspieszasz delikatnie - przyspieszasz z butem w podłodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domess Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 > auto mam od ponad roku stan licznika kupno 107kkm teraz 139kkm olej stosuje 10w40 GM zmieniam co > 15kkm dolewam 2 litry od wymiany do wymiany Zalej go Valvoline 10w40 Maxlife są w 5 litrowych butlach starczy Ci od wymiany do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 Już to właśnie próbowałem i jak delikatnie na zimnym rozpędzałem to nic się nie działo i gdy temperatura wynosi 90* to można gwałtownie przyspieszać i jest ok. Problem wypadania zapłonu podejrzewam w momencie przełączania na gaz i nawet gdy włączyłem na pb z wydechu jakby pierdział. Dziś zmieniłem Swiece na stare które jakiś miesiąc temu zmieniłem(NGK) objawy te same były . teraz wymontowałem bezpiecznik od lpg i jak na razie spokój przez weekend będę jeździł na samym pb;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 Wczoraj cały dzień na samym PB i jak na razie ok. Na zimnym i ciepłym silniku normalnie można " butować" . Poczekam do poniedziałku i chyba go do gazownika zawiozę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 po weekendowej jeździe na samym Vpover (ponad 100km) i dodatku do paliwa który niby czyści i ułatwia przechodzenie na lpg , znów załączyłem instalacje lpg i jak na razie brak objawów mam nadzieje że tak pozostanie. Zastanawia mnie tylko jeden fakt czym to mogło być spowodowane , bo po zmianie cewki objawy były nadal takie same, wymiana na świece " stare spod płotu " to samo , dopiero pogonienie go ostro na PB. pomogło:). Czytałem wiele wątków na różnych forach i sugestie były co by się nagar zbierał, tylko mój styl jazdy raczej na to nie pozwala. Może jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > po weekendowej jeździe na samym Vpover (ponad 100km) i dodatku do paliwa który niby czyści i > ułatwia przechodzenie na lpg , znów załączyłem instalacje lpg i jak na razie brak objawów mam > nadzieje że tak pozostanie. Zastanawia mnie tylko jeden fakt czym to mogło być spowodowane , > bo po zmianie cewki objawy były nadal takie same, wymiana na świece " stare spod płotu " to > samo , dopiero pogonienie go ostro na PB. pomogło:). Czytałem wiele wątków na różnych forach i > sugestie były co by się nagar zbierał, tylko mój styl jazdy raczej na to nie pozwala. Może > jakieś sugestie ? sugestia jest taka ze lpg rozjechalo ci mape wtryskow. jazda na samej benzynie przy prawidlowych parametrach pozwolila jej na nowo sie "napisac" problem powroci za jakis czas jazdy na lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.