kris74 Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 mimo grzybka antywybuchowego filtr cały mi popekał napewno nie kupie nowego tylko po regulacji dam go pokleić tam gdzie zderzaki kleją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisior Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > mimo grzybka antywybuchowego filtr cały mi popekał > napewno nie kupie nowego tylko po regulacji dam go pokleić tam gdzie > zderzaki kleją miałem to samo, puszka w ASO kosztuje ponad 400zl wiec ja zainwestowalem w strożek polecam chociaż masz spokoj i miłe mruczenie silniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > mimo grzybka antywybuchowego filtr cały mi popekał > napewno nie kupie nowego tylko po regulacji dam go pokleić tam gdzie > zderzaki kleją Gas, gas, gas.... Przeglądnij wszystko dokładnie, bo jeszcze raz tak będzie, a finalnie jazda na benzynie będzie tańsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > Gas, gas, gas.... > Przeglądnij wszystko dokładnie, bo jeszcze raz tak będzie, a finalnie > jazda na benzynie będzie tańsza. gaz mam 2 tygodnie dopiero i musze pojechac na regulacje za 300km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 12 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > gaz mam 2 tygodnie dopiero i musze pojechac na regulacje za 300km Nie mogę się oprzeć pytaniu.... Po co Ci to było? W dodatku najtańsza instalacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2005 > Nie mogę się oprzeć pytaniu.... Po co Ci to było? W dodatku najtańsza > instalacja... bo mi po unie została instalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g_szulu Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Gas, gas, gas.... > Przeglądnij wszystko dokładnie, bo jeszcze raz tak będzie, a finalnie > jazda na benzynie będzie tańsza. MOżna stożek z gazem tylko trzeba bo przysłonić ale taniej niż obudowa w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw19 Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > mimo grzybka antywybuchowego filtr cały mi popekał > napewno nie kupie nowego tylko po regulacji dam go pokleić tam gdzie > zderzaki kleją Ja miałem to samo, pokleiłem całą obudowę laminatem (takim jak sie jachty robi). Wygląda dobrze i jest teraz mocniejsza niż oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > Ja miałem to samo, pokleiłem całą obudowę laminatem (takim jak sie > jachty robi). Wygląda dobrze i jest teraz mocniejsza niż > oryginał. a moja dalej popękana coś tak czuje,ze jak pokleje to znowu bedzie strzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamo88 Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 idz do tych co sie gazem zajmuja i niech ci wstawia te gwizdki znaczy specjalne zaworki aby cisnienie nie szlo do obudowy co ktos juz na forum pisal i bedzie ok w mojej wybuchly 2 obudowy:( a potem trafilem na to forum )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw19 Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > idz do tych co sie gazem zajmuja i niech ci wstawia te gwizdki znaczy > specjalne zaworki aby cisnienie nie szlo do obudowy > co ktos juz na forum pisal i bedzie ok > w mojej wybuchly 2 obudowy:( > a potem trafilem na to forum )) Dokładnie klapa zapobiegająca cofaniu się gazu musi być. Ja mam dołożony jeszcze na obudowie anty-boom i nawet jak mi kichnie to nic sie nie psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > MOżna stożek z gazem tylko trzeba bo przysłonić ale taniej niż > obudowa w ASO Od czego przysłonić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > Od czego przysłonić?? przysłonić,zeby wytworzyć większe podcisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > bo mi po unie została instalka no to juz wiadomo,dlaczego strzela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > MOżna stożek z gazem tylko trzeba bo przysłonić ale taniej niż > obudowa w ASO summa sumarum wyjdzie drożej,bo trzeba doliczyć wczesniejszy remont silnika,wyszlifowanego nieodfiltrowanym kwarcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > no to juz wiadomo,dlaczego strzela w sienie mam tylko po unie reduktor,filtr gazu, i część elektroniki reszta zapodana pod konkretny model i silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > w sienie mam tylko po unie reduktor a wiesz,ze moze się nie wyrabiać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > a wiesz,ze moze się nie wyrabiać ? to znaczy,że nie da tej ilości gazu co potrzeba silnikowi? bo jeśli tak to narazie nie było takiego objawu, nawet przy wysokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > to znaczy,że nie da tej ilości gazu co potrzeba silnikowi? > bo jeśli tak to narazie nie było takiego objawu, nawet przy wysokich > obrotach strzał powstaje zwykle przy ostrzejszym depnięciu gazu na niskich obrotach,i wtedy slaby reduktor nie reaguje dostatecznie szybko,wystepuje chwilowe zubożenie,i bum... Jaki dokladnie masz ten reduktor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > strzał powstaje zwykle przy ostrzejszym depnięciu gazu na niskich > obrotach,i wtedy slaby reduktor nie reaguje dostatecznie > szybko,wystepuje chwilowe zubożenie,i bum... > Jaki dokladnie masz ten reduktor ? Lovato ale dokładniej to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > Lovato ale dokładniej to nie wiem zobacz do jakiej mocy jest ten reduktor, uno przeciez ma koło 30 koników mniej niż siena, o to chodzi Y-wi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > zobacz do jakiej mocy jest ten reduktor, uno przeciez ma koło 30 > koników mniej niż siena, o to chodzi Y-wi uno miało 45 koni a siena ma 103 a gdzie to pisze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > uno miało 45 koni a siena ma 103 pomyliłem się, myślałem że miałeś 1,4 > a gdzie to pisze? jeśli parownik był dobrany pod silniczek 1,0 to napewno jest za słaby do sieny. poszukaj napisów na parowniku, liczba określa do jakiej mocy auta jest przystosowany, w przypadku sieny powinno to być ponad 100 lub więcej(dokładnie nie wiem). jeśli jest tam mniej to chyba będziesz musiał zmienić parownik. na ac czytałem że warto kupić stare lavato i zapodać nowe membrany, rozwiązanie napewno tańsze, ale koniecznie trzeba poddać to weryfikacji. poczekaj na Yabolla on w tej kwestii wypowie sie najkompetentniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > pomyliłem się, myślałem że miałeś 1,4 > jeśli parownik był dobrany pod silniczek 1,0 to napewno jest za słaby > do sieny. poszukaj napisów na parowniku, liczba określa do > jakiej mocy auta jest przystosowany, w przypadku sieny powinno > to być ponad 100 lub więcej(dokładnie nie wiem). jeśli jest tam > mniej to chyba będziesz musiał zmienić parownik. na ac czytałem > że warto kupić stare lavato i zapodać nowe membrany, rozwiązanie > napewno tańsze, ale koniecznie trzeba poddać to weryfikacji. > poczekaj na Yabolla on w tej kwestii wypowie sie > najkompetentniej zaraz jade do sklepu to popatrze co na nim pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 cos tam pisze na nim oprócz mnóstwa cyferek jakiś taki symbol RG 95 czyżby za mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.