Skocz do zawartości

[Punto II] 1.2 8V ustawienie rozrzadu [dalsze problemy]


lumo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was zlosnik.gif

No wiec tak... coś tam grzebałem przy moim czerwonym i tym razem podczas zdejmowania paska rozrządu pomyślałem że nie zrobię swoich znaków tylko skorzystam z fabrycznych no i to był bląd frown.gif

O co mi chodzi:

W PII jak wiadomo znak "górny" czyli przy wałku rozrzadu znajduje sie na głowicy (taki małe naciecie) oraz nacięcie na kole pasowym jak wiadomo maja się pokrywać i tak też uczyniłem

Żeby nie było tak łatwo znaków przy kole pasowaym na wale korbowym już nie ma trzeba zajrzeć do tego małego wspaniałego okienka na skrzyni biegów, tak znak na kole zamachowym ustawiłem na 0

No i jakie było moje zdziwienie podczas pierwszego odpalenia że czerwony nie zagadał icon_eek.gifhehe.gif ciekawym zjawiskiem były lekkie strzały w kolektor iiiiiii w pewnym momenia jak by chwilowa blokada układy tzn rozrusznik się zatrzymywał... więc jak się domyślam całość jest zbyt mocno przyspieszona...

Więc co teraz najlepiej zrobić ?? Według czego ustawiać ?? jak się nie mylę zostało mi tylko koło zamachowe zlosnik.gif ale na której "cyfrze" umiejscowić znak z koła zamachowego dalej próbować na 0 ??

Tak nawiasem muszę pogratulować myśli technicznej inzynierowi który umiejscowił w tak genialnym miejscu znak przy walku rozrządu oraz umiejscowienie okienka w skrzyni biegów gdzie w przypadku Punto II z LPG dostanie siędo niego graniczy z cudem, o genialnej konstrukcji łapy silnika przy rozrzadzie nie wspomnę hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdź, czy koło z zębami założyłeś tak, że wchodzi taki cypek na swoje miejsce. W P1 siostry

> ustawienie rozrządu na znaki nie sprawiło najmniejszego kłopotu.

Chodzi ci o koło pasowe/foniczne na wale korbowym ???? Wiem o tym cypelku i raczej jestem pewien że dobrze założyłem koło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oprocz tego, ze znak na kole zamachowym byl na "0", to mogl byc jeszcze przestawiony o jeden obrot.

> Ustaw na znaki, sciagnij pasek, obroc zamach o 360 stopni, zaloz pasek

Przecież jak obróci wał o 360 stopni to wyjdzie na to samo zlosnik.gif

Miałeś pewnie na mysli wałek, bo to on obraca sie dwa razy w stosunku do jednego obrotu wału ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież jak obróci wał o 360 stopni to wyjdzie na to samo

> Miałeś pewnie na mysli wałek, bo to on obraca sie dwa razy w stosunku do jednego obrotu wału

Ty też zamotałeś, wał obraca się dwa razy w stosunku do walka rozrządu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty no ale ja to przeciez na poczatku napisalem, potem sie zamotalem i wydawalo mi sie, ze sie

> pomylilem, a tu jednak nie

Wiem, inni sie pomylili. Walek w glowicy kreci sie 2 razy wolniej od walu korbowego. Teraz juz zostalo to wyjasnione wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.