wojtP Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 Witam Wczoraj mialem dziwna syt. wsiadam do samochodu odpalam wszytsko ok musialem cos sprawdzic pod maska jeszcze wracam ponownie (samochod caly czas odpalony)wsiadam a tam choinka na zegarach wskazowki kazda w swoja strone!!!Wszystko jakby sie zwiesilo komp tez nie reagowal na przyciski. Ale wszystko dziala tz kierunki swiatla itp. Gasze samochod i odpalam ponownie i to samo moze inne lampki sie zapalily nie pamietam generalnie choinka.No nic pojechalem do domu odpialem mase na pare min.Po podpieciu do aku wszytsko wraca do normy. Dzis wracam do samochodu odpalam i ciemnoscnic na zegarach.Wskazowki umarly zaswiecily sie jednynie lampki od poduszek ktore jak zawsze gasna po odpaleniu i tyle.Co to moze byc?Nic raczej nie zamoczylem bo nie mylem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 Sprawdź mase lubi przegnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 > Sprawdź mase lubi przegnić Myslisz ze "kiepska masa" mialaby takie objawy?Tz ze dotyczyloby to tylko zegarów?Auto pali bez problemu nic nie strzela przy aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 > Myslisz ze "kiepska masa" mialaby takie objawy?Tz ze dotyczyloby to tylko zegarów?Auto pali bez > problemu nic nie strzela przy aku. Miałem podobne objawy Sprawdz połaczenie /mase/ silnika z budą Fiat stilo fabrycznie ma tylko jedna mase inne auta maja 2,3 Sprawdzić nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 > Miałem podobne objawy > Sprawdz połaczenie /mase/ silnika z budą > Fiat stilo fabrycznie ma tylko jedna mase inne auta maja 2,3 > Sprawdzić nie zaszkodzi Sprawdze bo przy masie mam taka mala bolaczke ktorej jeszcze nie zrobilem chyba z lenistwa. Moze ktos przy okazji powie mi co to jest a mianowicie do masy przy aku biegna 3 przewody o trzech roznych przekrojach. U mnie oberwal sie kiedys ten z srodkowym przekrojem grubosci i wiem ze cos tam auto wariowalo ale nie moge przypomniec sobie objawow(pare dni temu przykrecalem ten przewod i mysle ze go dobrze przykrecilem). Ktos mi powie jakie zadanie ma kazdy z tych przewodow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 > lampki od poduszek ktore jak zawsze gasna po odpaleniu i tyle.Co to moze byc?Nic raczej nie > zamoczylem bo nie mylem silnika. Nie musiales myc silnika, wsytarczy wilgoc w srodku --> masz zawilgocone zegary. Wykrec je i wysusz, mam temat w opracowaniu wiec moze wkleje przez weekend pare fotek i rozwiazanie problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 wilgotne/brudne zegary wymontowac rozlozyc wyczyscic IPA zlozyc wmontowac jak poszukasz to dawalem linka na forum nie dalej niz 1 miesiac temu temat pojawial sie juz kilkukrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 A jak sie temat nazywal?Chetnie poczytam bo nigdy sie z tym nie spotkalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 Tak jeszcze w ramach uzupelnienia dodam ze w trakcie tej calej akcji nie swieci sie oswietlenie pokretel nawiewu, oswietlenie przyciskow swiatel przeciwmglowych tych w panelu po lewej stronie (caly ten panel wraz z brakiem reakcji na naciskanie guzika od ustawien zegarka itp)oraz brak oswietlenia kiery (chodzi o guziki od sterowania radiem na kierze) podczas gdy radio swieci i gra podswietlanie guzikow do oswietlenia kabiny czy guzikow sterowanai szybami swieci normalnie. Mi to nie wyglada na problem z zegarami?Ale moge sie mylic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 > swieci normalnie. Mi to nie wyglada na problem z zegarami?Ale moge sie mylic! przy takich objawach to raczej nie zegary :/ a manual byl chocby tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 > przy takich objawach to raczej nie zegary :/ Mi tez sie tak wydaje. Caly czas obstawiam ta mase w piatek wyciagne aku i bede sprawdzal czy tam wszytsko ok. Do dzisiaj wystarczylo sciagnac mase i ponownie ja zalozyc wszytsko wracalo do normy choc w czasie jazdy zaczynalo migac itd. Dzis rano sciagnalem mase i zalozylem ponownie ale niestety nic to nie dalo. Wyglada to tak jakby sie cos zblokowalo bo zegarek zacial sie na 0.37. Po przekreceniu kluczyka swieca sie tylko poduchy potem juz ciemnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veenom Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 W ktorym miejscu stilon ma to "wadliwe" polaczenie masy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 > W ktorym miejscu stilon ma to "wadliwe" polaczenie masy?? Szkoda tego szukać lepiej i szybciej zrobić nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > Szkoda tego szukać lepiej i szybciej zrobić nowe No tak tylko ze z tego co pamietam tam ida 3 przewody o 3 roznych srednicach grubosci. Jeden przewod ten najgrubszy jest chyba przykrecony do obudowy skrzyni biegow nie wiem natomiast(pytalem o to wczesniej) co z pozostalymu dwoma.Dzis bede przy tym szperal to moze cos sie wyjasni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 Panowie pomocy bo zaczyna mi brakowac pomyslów! Masa jest ok!!!! Sciagne ja na chwile tz na ok 10 min zakladam i wszytsko wraca do normy po czym za chwile choinka albo gasna wszystkie lampki. Slysze tylko jakies dziwne szmery w okolicy licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > Jeden przewod ten najgrubszy jest chyba przykrecony do obudowy skrzyni biegow Poprzez nadwozie. Następny do wentylatora chłodnicy, a trzeciego w schematach nie ma, może bezpośrednio do wspomagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 Mam jeszcze pytanie do tych co wyciagali zegary. Co tam trzeba czyscic/suszyc? Mieliscie widoczna wilgoc czy raczej nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Panowie moze ktos ma doswiadczenie czym w domowych warunkach mozna przeczyscic styki Tu gdzie mieszkam ciezko znalesc cos podobnego do Kontakt.Przychodzi komus cis do glowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Moze byc wd-40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 nawet alkohol może być, im lepiej oprocentowany tym bardziej może być edytować potrafisz..... więc korzystaj z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Nie bedzie spiecia jak zaleje wtyczke( D4) oczywiscie odczekam az WD-40 splynie, choc to jest dosc lepki specyfik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > Nie bedzie spiecia jak zaleje wtyczke( D4) oczywiscie odczekam az WD-40 splynie, choc to jest dosc > lepki specyfik? Spirytus, wódkę, wodę po goleniu a nie wd ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > Spirytus, wódkę, wodę po goleniu a nie wd ... Kupic denaturat najlepiej niebarwiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtP Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Dobra Panowie temat zakonczony. Tak sie wzbranialem od czyszczenia zegarow a tu wlasnie to okazalo sie bolaczka i to w sumie bardzo latwa do zalatwienia. Na koniec musze powiedziec jeszcze to ze zegary po rozebraniu nie wygladaly na przemoczone czy zawilgocone wrecz przeciwnie byly bardzo suche troche zakurzone. Byl gdzieniegdnie osad widoczny pod slonce i to chyba on byl powodem calego zamieszania. Przy okazji warto tez zerknac na mase bo faktocznie lubi sie przetrzec o podstawe aku. a potem na laczeniu z blacha(pod aku jest przykrecona chyba do nadwozia. Czyscilem tez wtyczke D4 ktora tez moze odpowiadac za podobna syt. Ostatecznie jak juz wyzej wspomnialem pomoglo czyszczenie zegarow ktore okazalo sie banalna czynnoscia.Z gory dzieki Panowie za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > Kupic denaturat najlepiej niebarwiony Jak kolega kiedyś wyczyścił barwionym(białego jeszcze nie było) tablicę sterową-przekaźnikową, to dopiero były cyrki. Pomogło porządne zmycie tego dziadostwa czystym spirytusem i wyłącznie tylko to jest najlepsze. Czy biały jest lepszy od barwionego, tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORO81 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Witam; właśnie mnie dopadła przypadłość z brakiem zegarów:( Jestem już lekturze takich przypadków w kąciku i zegary właśnie się grzeją w ręczniku na kaloryferze, ale gdyby to nie wyszło to myślę sobie tak... i proszę o interwencję gdybym bredził! 1. co do bezpieczników to jeszcze nie patrzyłem ale już wiem które i pewnie to nie one - jeszcze dziś będę to wiedział 2. zegary - grzeją się... 3. masa - nie patrzyłem ale WSZYSTKO inne wydaje się działać więc czemu masa miałaby być? (ps: - ma ktoś fotki które to miejsca z masą związane należy w razie czego przeglądnąć?) teraz pytanie kluczowe - gdyby patent z grzaniem zegarów nie wyszedł.... (ponieważ zegary potrafią się zapalić na chwile w trakcie jazdy i tak wieeele razy) to czy po wyjęciu bezpieczników od zegarów da się jechać (tak wiem nie ma się żadnej informacji itd...) Po prostu czy dojedzie do celu czy nie.....? pozdr rsvp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Witam; > właśnie mnie dopadła przypadłość z brakiem zegarów:( ... < Witam, Po wyjęciu licznika da się jechać, sam licznik wyślij do naprawy: http://allegro.pl/naprawa-zegary-zegar-licznik-fiat-stilo-krakow-gw-i2916941792.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORO81 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Rzeczywiście bez zegarów da się jechać... dzięki Podsumowując, bezpieczniki chyba ok - na wszelki wypadek wymienilem na nowe o tej samej wartosci, aku rozpiałem i uzyłem spraya do elektryki do złącza. Zegary wyniesione do domu osłony zdjęte i jeszcze na 1 dzien na wygrzewanie w ręczniku na goracym kaloryferze - moge jeszcze potraktowac sprężonym powietrzem ale chyba bez sensu - wyglądają czyste i nieruszane). Czyli jesli to nic nie zmieni to rzeczywićcie serwis.... (Cholera skoro one czasem się włączaja to to wygląda na przerwy w zasilaniu no ale ja to nie elektryk/elektronik ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORO81 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 A jednak się udało - 48H w ręczniku na kaloryferze oraz porządne sprayowanie wtyczki (końcówki wiązki). Sam nie wierzyłem ale działa już tydzień. Gdyby ktoś robił podobnie to przynajmniej u mnie po zamontowaniu kilka minut zegary w kółko błyskały i gasły - nie wiem dlaczego - i juz wątpiłem w powodzenie akcji. jednak się udało. Jeszcze raz dziękuję mikomirowi za zapewnienie, ze bez liczników "da się" jechać PS: do wyjęcia liczników nie trzeba demontowac górnej części obudowy kolumny kierownicy a najbardziej męczący był ponowny montaz fartuszka pod licznikami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.