coenmz Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 Jest sens się W to pchać jako w auto na upalanie i dojazdy do pracy? Co się psuje? Co zjada ruda? Ile to waży po wypruciu środka? Ile kosztują podstawowe części? Podatność na mody? Jak to jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > Jest sens się W to pchać jako w auto na upalanie i dojazdy do pracy? > Co się psuje? > Co zjada ruda? > Ile to waży po wypruciu środka? > Ile kosztują podstawowe części? > Podatność na mody? > Jak to jeździ? Przede wszystkim ktora generacja?? Bo jesli myslisz o I lub II to raczej ruda zjada wszystko I jak zawsze, szukaj DOHC VTEC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > Przede wszystkim ktora generacja?? Bo jesli myslisz o I lub II to raczej ruda zjada wszystko I jak > zawsze, szukaj DOHC VTEC A jakie problemy poza ruda? DOHC miały chyba więcej mocy, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > A jakie problemy poza ruda? Ale ktora generacja?? To naprawde dosc istotne. > DOHC miały chyba więcej mocy, nie? W IIgen DOHC mial 124 albo 130, zalezy czy z katem czy bez. DOHC VTEC mial 150. W IIIgen 1.6 SOHC VTEC 125 lub DOHC VTEC 160. Mialem IIgen kiedys, z motorem 130KM. Swietne male autko ale to bylo dobre 8 lat temu a juz wtedy mu ruda wylazila. Oprocz tego problemow mechanicznych nie bylo z nim zadnych. Ale znowu - wtedy mial 12 lat, dzis mialby 20. Do upalania takiego bardziej na serio to srednio sie to IMHO w serii nadaje bo hamulce malutkie (242mm w DOHC, 262mm w DOHC VTEC) i bez ruszenia zawiasu (co najmniej cos regulowanego) bardzo nerwowe zachowanie na torze. Autko jest krotkie, ma krociutki rozstaw osi i bardzo lekki tyl, ktory ucieka bardzo szybko. Powolny uklad kierowniczy (chyba z 3,5 obrotu) sprawia, ze zalozenie kontry nie jest takie latwe. Do tego buda juz teraz bedzie pewnie wytluczona i miekka takze klatka albo chociaz multum rozporek by sie przydalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > Ale ktora generacja?? To naprawde dosc istotne. Roczniki które widzę to między 89 a 93. Nie mam pojęcia która to gen. > W IIgen DOHC mial 124 albo 130, zalezy czy z katem czy bez. DOHC VTEC mial 150. > W IIIgen 1.6 SOHC VTEC 125 lub DOHC VTEC 160. 125 koni to najczęściej spotykany. Mocniejsze są drogie jak diabli. > Mialem IIgen kiedys, z motorem 130KM. Swietne male autko ale to bylo dobre 8 lat temu a juz wtedy > mu ruda wylazila. Oprocz tego problemow mechanicznych nie bylo z nim zadnych. Ale znowu - > wtedy mial 12 lat, dzis mialby 20. > Do upalania takiego bardziej na serio to srednio sie to IMHO w serii nadaje bo hamulce malutkie > (242mm w DOHC, 262mm w DOHC VTEC) i bez ruszenia zawiasu (co najmniej cos regulowanego) bardzo > nerwowe zachowanie na torze. Autko jest krotkie, ma krociutki rozstaw osi i bardzo lekki tyl, > ktory ucieka bardzo szybko. Powolny uklad kierowniczy (chyba z 3,5 obrotu) sprawia, ze > zalozenie kontry nie jest takie latwe. Do tego buda juz teraz bedzie pewnie wytluczona i > miekka takze klatka albo chociaz multum rozporek by sie przydalo. nie cieszy mnie to co mówisz. Wydawało się, że za kilkaset euro będzie zabawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > Roczniki które widzę to między 89 a 93. Nie mam pojęcia która to gen. To IIgen. i tak naprawde produkcja zakonczyla sie na poczatku '92. > 125 koni to najczęściej spotykany. Mocniejsze są drogie jak diabli. Dobry CRX iVT z tego okresu to juz coraz wiekszy rarytas, ktorego wartosc juz nie spada...a nawet rosnie. Niestety. > nie cieszy mnie to co mówisz. Wydawało się, że za kilkaset euro będzie zabawka Na ulice tak. Ale niestety pare rzeczy trzeba zmienic, zwlaszcza hamulce a to juz nie jest taki plug&play jak rozmawialismy o UFO. W tym zeby wlozyc te 262mm chociaz to trzeba piasty i zwrotnice zmieniac na te z iVT. No i buda na pewno po tylu latach bedzie jak papier... Znaczy wiesz, mozesz kupic i smigac ale ja na przyklad bym sie troche bal juz teraz. Jak ma byc stsounkowo tania (chociaz nie za kilkaset euro) honda do zapierniczania do rozejrzalbym sie za Civem 5gen. VTI. Tez jeszcze bardzo lekki, silnik i skrzynia wiadomo, rdzewieje mniej niz CRX i pasuje do niego mnostwo czesci z Integry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > To IIgen. i tak naprawde produkcja zakonczyla sie na poczatku '92. > Dobry CRX iVT z tego okresu to juz coraz wiekszy rarytas, ktorego wartosc juz nie spada...a nawet > rosnie. Niestety. > Na ulice tak. Ale niestety pare rzeczy trzeba zmienic, zwlaszcza hamulce a to juz nie jest taki > plug&play jak rozmawialismy o UFO. W tym zeby wlozyc te 262mm chociaz to trzeba piasty i > zwrotnice zmieniac na te z iVT. No i buda na pewno po tylu latach bedzie jak papier... > Znaczy wiesz, mozesz kupic i smigac ale ja na przyklad bym sie troche bal juz teraz. > Jak ma byc stsounkowo tania (chociaz nie za kilkaset euro) honda do zapierniczania do rozejrzalbym > sie za Civem 5gen. VTI. Tez jeszcze bardzo lekki, silnik i skrzynia wiadomo, rdzewieje mniej > niz CRX i pasuje do niego mnostwo czesci z Integry Nie ta kasa... i bardzo ciężko znaleść egzemplarz z sensownym ,silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > Nie ta kasa... i bardzo ciężko znaleść egzemplarz z sensownym ,silnikiem Za kilkaset euro to bym nie liczyl na jakikolwiek samochod, ktory moznaby eksploatowac mocniej i czerpac z tego spora radosc. A o Civie mowilem VTI...to jest tylko jeden silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > Za kilkaset euro to bym nie liczyl na jakikolwiek samochod, ktory moznaby eksploatowac mocniej i > czerpac z tego spora radosc. > A o Civie mowilem VTI...to jest tylko jeden silnik Za cenę zdrowego Vti można mieć szybkie rwd Poza tym ja aż tak mocno nie upalam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > Za kilkaset euro to bym nie liczyl na jakikolwiek samochod, ktory moznaby eksploatowac mocniej i > czerpac z tego spora radosc. No chyba że XBOX360, kierownica i pedały - przyjemności będzie pewnie tyle samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > No chyba że XBOX360, kierownica i pedały - przyjemności będzie pewnie tyle samo Wątpię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 > No chyba że XBOX360, kierownica i pedały - przyjemności będzie pewnie tyle samo Z pewnoscia bedzie to mniej kosztowne i mniej upierdliwe rozwiazanie, bo odpadaja koszty pozniejszych napraw i eksploatacji. Generalnie z pozoru takie EE8 czy EG6 wydaja sie fajnymi autami do upalania itp. wyglupow biorac pod uwage cene zakupu i oferowane osiagi. W praktyce jednak sa zwyczajnie za stare, zbyt zmeczone by dostarczyc jakiejkolwiek frajdy z jazdy. Bo co to za frajda jak co chwila cos sie psuje badz wymaga wymiany / naprawy z racji chociazby wieku / wyeksploatowania: luzy w ukladzie kierowniczym, stuki w zawieszeniu, slabe hamulce, zgrzytajace skrzynie biegow, zuzyte przeguby, wyjące łożyska, wywalone poduszki skrzyni / silnika, psujace sie czujniki silnika i jego osprzet, silniki wymagajace ciaglego dolewania oleju (choc akurat to wiele silnikow Hondy wymaga od nowosci ) itp itd. Nierzadko doprowadzenie takiego samochodu do stanu wzglednej uzywalnosci to 2x - 3x cena zakupu... a i to czesto okazuje sie za malo. Wlasciwie jedna okolicznosc w ktorych zakup takiego auta jest IMHO uzasadniony to jesli dana osoba ma swoj warsztat samochodowy + wiedze / czas / ochote by sie bawic w jego remont / naprawe. Dla calej reszty szkoda kasy / czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skkiper Napisano 5 Marca 2011 Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 > nie cieszy mnie to co mówisz. Wydawało się, że za kilkaset euro będzie zabawka Podstawowy problem z tymi autami (pomijając to że są wiekowe) jest taki że już szmat czasu temu młodzi upalacze wpadli na ten sam pmysł co Ty. Dlatego CRX to gatunek na wymarciu i znależć nie zajechaną sztukę graniczy z cudem. Można włączyć do poszukiwań c4g ED7 lub EE9, frajda z jazdy podobna, a szansa że ktoś "normalny" tym jeżdził. troszkę większa Zdarzają się dobrze utrzymane egzemplarze, rozpoznasz je po cenie, z pewnością nie będzie to kilkaset E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skkiper Napisano 5 Marca 2011 Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 > Przede wszystkim ktora generacja?? Bo jesli myslisz o I lub II to raczej ruda zjada wszystko . Wszystko nie, Balladka przednie błotniki i nosek miała plastikowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Marca 2011 Udostępnij Napisano 7 Marca 2011 > Wszystko nie, Balladka przednie błotniki i nosek miała plastikowy No dobrze, to gora bedzie niezjedzona. Problem, ze dol byl juz metalowy i nie wroze tam ladnych widoczkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrus Napisano 7 Marca 2011 Udostępnij Napisano 7 Marca 2011 jak kazde auto, progi, nadkola rdzewieja to normalne, a no i szyber, z masa zejdziesz do 820 kg, ale to musi byc maska i klapa laminat, podatnosc na mody, srednia, wydech, dolot, krotka skrzynia to sie opłaca wedlug mnie, a jak chcesz wiecej to albo swap na vtec'a okolo 4k za 150 w serii jak bedziesz tez robil samemu wiekszosc ( a to swap na poziomie 1,2 do sc) lub b18c4 169 bardzo podatne na mody ale tutaj musimy te 7k wylozyc juz) no chyba ze dolozysz kompresor lub turbo, na sofcie 124km maja srednio 200km do 100 moje ed ma 7,2 wydmuszka na okolo 870kg z wydechem, dolotem, shortszifterem takze niezle, tutaj jeszcze mozesz zamontowac krotkie przelozenia i jest naprawde dobrze a i s2000 mnie ogarnelo o poł maski:P jak masz jakies pytania to wal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 7 Marca 2011 Udostępnij Napisano 7 Marca 2011 > lub b18c4 169 bardzo podatne na mody ale tutaj musimy > te 7k wylozyc juz) Podstawowy problem z tym swapem to przerobienie sterowania skrzyni z linki na hydro. Niby sa jakies gotowe zestawy do konwersji, ale sporo osob pozniej narzeka ze sprzeglo haczy / ciezko chodzi itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > jak kazde auto, progi, nadkola rdzewieja to normalne, a no i szyber, > z masa zejdziesz do 820 kg, ale to musi byc maska i klapa laminat, podatnosc na mody, srednia, > wydech, dolot, krotka skrzynia to sie opłaca wedlug mnie, a jak chcesz wiecej to albo swap na > vtec'a okolo 4k za 150 w serii jak bedziesz tez robil samemu wiekszosc ( a to swap na poziomie > 1,2 do sc) lub b18c4 169 bardzo podatne na mody ale tutaj musimy te 7k wylozyc juz) no chyba > ze dolozysz kompresor lub turbo, na sofcie 124km maja srednio 200km do 100 moje ed ma 7,2 > wydmuszka na okolo 870kg z wydechem, dolotem, shortszifterem takze niezle, tutaj jeszcze > mozesz zamontowac krotkie przelozenia i jest naprawde dobrze > a i s2000 mnie ogarnelo o poł maski:P > jak masz jakies pytania to wal za taką kasę wolę e30 +m50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrus Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > Podstawowy problem z tym swapem to przerobienie sterowania skrzyni z linki na hydro. Niby sa jakies > gotowe zestawy do konwersji, ale sporo osob pozniej narzeka ze sprzeglo haczy / ciezko chodzi > itp. obecnie obracam sie w srodowisku crx'ow i nie slyszalem o problemach, nawet hasport ma swoj patencik na to, ktory jest tak prosty ze srednio spawajacy koles ( np. ja ) potrafil by to wykonac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 20 Marca 2011 Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 > Jest sens się W to pchać jako w auto na upalanie i dojazdy do pracy? > Co się psuje? > Co zjada ruda? > Ile to waży po wypruciu środka? > Ile kosztują podstawowe części? > Podatność na mody? > Jak to jeździ? jesli chodzi ci o crx`a ( nie delsol) to szukaj wersji ivt 150 ps.W dohc bez vtec panewki lecą jak muchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skkiper Napisano 20 Marca 2011 Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 > jesli chodzi ci o crx`a ( nie delsol) to szukaj wersji ivt 150 ps.W dohc bez vtec panewki lecą jak muchy No popatrz, w moim 20letnim d16a9 jakoś nie poleciały, a czasami zakręcę sobie na red line, jak to w hondzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.