coenmz Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 ..., ale stara Croma? Do czego da się w miarę łatwo przełożyć cały zespół napędowy ze wspomnianej Cromy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > ..., ale stara Croma? > Do czego da się w miarę łatwo przełożyć cały zespół napędowy ze wspomnianej Cromy? płyta typ 4 z takich padak jak AR 164, 166, Lancia Thema, Saab 9000 i 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > płyta typ 4 z takich padak jak AR 164, 166, Lancia Thema, Saab 9000 i 95 A wiesz na ile zgodne są Lancia i Fiat? Czy cały silnik ze skrzynią i przednim zawieszeniem będzie pasował do Lancii? Trochę szkoda żeby sprawny silnik Cromy turbo leżał w garażu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > A wiesz na ile zgodne są Lancia i Fiat? Czy cały silnik ze skrzynią i przednim zawieszeniem będzie > pasował do Lancii? Trochę szkoda żeby sprawny silnik Cromy turbo leżał w garażu... myślę, że to kwestia mocowań reszta gabarytowo i układem wyprowadzeń chyba powinna pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > płyta typ 4 z takich padak jak AR 164, 166, Lancia Thema, Saab 9000 i 95 Z tą alfą 166 i saabem 95 to pojechałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > ..., ale stara Croma? > Do czego da się w miarę łatwo przełożyć cały zespół napędowy ze wspomnianej Cromy? Ciekawe pytanie.... ale po co to robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > ..., ale stara Croma? Rozumiem, że AK jest dla ciebie lepszym źródłem informacji niz np. Wiki? wiki Quote: Fiat Croma został zaprojektowany w roku 1984 na płycie podłogowej tzw. "typu 4", którą wykorzystywały również Alfa Romeo 164, Lancia Thema i Saab 9000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > Ciekawe pytanie.... ale po co to robić? Mam tylko napęd a nie całą Crome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 > A wiesz na ile zgodne są Lancia i Fiat? Czy cały silnik ze skrzynią i przednim zawieszeniem będzie > pasował do Lancii? Trochę szkoda żeby sprawny silnik Cromy turbo leżał w garażu... są bardzo zgodne poza tyłem pojazdu to jest to samo auto - do tego stopnia że można cały przód zamienić pomiędzy themą i cromą. zawiecha , hamulce itd itp jest dokładnie taka sama. drzwi , szyba przednia - to też jest to samo. jakby co to wal na gg lub priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > themą i cromą. > zawiecha , hamulce itd itp jest dokładnie taka sama. Ale to pewnie jest zależne od mocu silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.