Lysy1980 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 Witam Mam dziwny problemik z moim Clio. Otóż. Zauważyłem że czasami potrafi sobie zakopcić na niebiesko przy przyspieszaniu od 1,5 tyś w zwyż. Nie zawsze tak się dzieje ale czasami zdarza.. Miał ktoś podobny problem.? zazwyczaj rano po przejechaniu 10km objaw znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Witam > Mam dziwny problemik z moim Clio. Otóż. Zauważyłem że czasami potrafi sobie zakopcić na niebiesko > przy przyspieszaniu od 1,5 tyś w zwyż. Nie zawsze tak się dzieje ale czasami zdarza.. Miał > ktoś podobny problem.? Jak na niebiesko to znaczy, ze pali olej... W jakim stanie masz turbo? Nie ubywa Ci oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Witam > Mam dziwny problemik z moim Clio. Otóż. Zauważyłem że czasami potrafi sobie zakopcić na niebiesko > przy przyspieszaniu od 1,5 tyś w zwyż. Nie zawsze tak się dzieje ale czasami zdarza.. Miał > ktoś podobny problem.? A jaki przebieg ma autko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Jak na niebiesko to znaczy, ze pali olej... > W jakim stanie masz turbo? Nie ubywa Ci oleju? oleju zaczęło ubywać turbina jest nowa ma przejechane jakieś 15tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > A jaki przebieg ma autko? przebieg 170tys przy 150 tys była wymieniana turbina na nową a przy 160tys rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > oleju zaczęło ubywać turbina jest nowa ma przejechane jakieś 15tys Hmm no to trzeba by szukac innej przyczyny... To turbo to nowe czy regenerowane? Ja bym mimo wszystko zaczal od turbosprezarki, w dalszej kolejnosci pierscienie itp.. Obawiam sie, ze przez internet ciezko to bedzie zdiagnozowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Hmm no to trzeba by szukac innej przyczyny... > To turbo to nowe czy regenerowane? > Ja bym mimo wszystko zaczal od turbosprezarki, w dalszej kolejnosci pierscienie itp.. > Obawiam sie, ze przez internet ciezko to bedzie zdiagnozowac... tak jak napisałem Turbina jest nowa muszę umówić się z moim mechanikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Witam > Mam dziwny problemik z moim Clio. Otóż. Zauważyłem że czasami potrafi sobie zakopcić na niebiesko > przy przyspieszaniu od 1,5 tyś w zwyż. Nie zawsze tak się dzieje ale czasami zdarza.. Miał > ktoś podobny problem.? > zazwyczaj rano po przejechaniu 10km objaw znika turbinka zaczyna puszczać olej w dolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > tak jak napisałem Turbina jest nowa muszę umówić się z moim mechanikiem nowa czyli nowa z serwisu czy nowa regenerowana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > turbinka zaczyna puszczać olej w dolot po 20 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > nowa czyli nowa z serwisu czy nowa regenerowana ? czy jak bym miał regenerowaną to bym napisał że nowa? Nowa nowa prosto z fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > oleju zaczęło ubywać turbina jest nowa ma przejechane jakieś 15tys A przewód olejowy przed założeniem nowej turbiny został wyczyszczony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > tak jak napisałem Turbina jest nowa muszę umówić się z moim mechanikiem Może być i nowa, ale jeżeli nie został wyczyszczony przewód olejowy to może być już po niej. Powinno tak być takie sitko które się zapycha i problem gotowy (opinia na podstawie silnika 1.6 hdi) ale zapewne tu jest podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > po 20 tys znam przypadek gdzie turbina padła po przebiegu mniejszym niż 3tyś km wszystko przez partactwo firmy która wymieniała turbinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Może być i nowa, ale jeżeli nie został wyczyszczony przewód olejowy to może być już po niej. > Powinno tak być takie sitko które się zapycha i problem gotowy (opinia na podstawie silnika > 1.6 hdi) ale zapewne tu jest podobnie. wczoraj oglądali mechanicy i zaglądali gdzie trzeba ,turbina oleju nie bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > czy jak bym miał regenerowaną to bym napisał że nowa? > Nowa nowa prosto z fabryki roznie ludzie interpretuja slowo nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.