Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 Witam Szanownych Kolegów Czy ktoś testuje może w swoim BMW, coś nowego, z asortymentu opon letnich Przyznam, że liczę na MarcinaSw, ale może ktoś jeszcze zaopiniuje jakąś dobrą markę i model Z góry dziekuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Witam Szanownych Kolegów > Czy ktoś testuje może w swoim BMW, coś nowego, z asortymentu opon letnich Przyznam, że liczę na > MarcinaSw, ale może ktoś jeszcze zaopiniuje jakąś dobrą markę i model > Z góry dziekuję każdy jeżdzi innym autem, inaczej, w innych warunkach, na innych oponach. taki test raczej nie jest miarodajny. popatrz na ADAC.de i bedziesz wiedział co wybrac. jaki rozmiar i jaki budżet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Witam Szanownych Kolegów > Czy ktoś testuje może w swoim BMW, coś nowego, z asortymentu opon letnich Przyznam, że liczę na > MarcinaSw, ale może ktoś jeszcze zaopiniuje jakąś dobrą markę i model > Z góry dziekuję ja wlasnie zaczynam trzeci sezon z BF Goodrich wielkiego zuzycia nie widac, zdazylo mi sie wpasc ze dwa razy w gleboka wode (roztopy) i nic zlego sie nie stalo zeszlej wiosny nawet po dosyc glebokim sniegu jezdzilem na nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > każdy jeżdzi innym autem, inaczej, w innych warunkach, na innych oponach. taki test raczej nie jest > miarodajny. > popatrz na ADAC.de i bedziesz wiedział co wybrac. jaki rozmiar i jaki budżet? Zerknąłem, ale ważne też są dla mnie opinie użytkowników, wielokrotnie przekonałem się, że dane z testów to nie wszystko. Rozmiary to przód: 245/40/18, tył: 275/35/18, a budżet w okolicach 3 tys. zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > ja wlasnie zaczynam trzeci sezon z BF Goodrich > wielkiego zuzycia nie widac, zdazylo mi sie wpasc ze dwa razy w gleboka wode (roztopy) i nic zlego > sie nie stalo > zeszlej wiosny nawet po dosyc glebokim sniegu jezdzilem na nich Niestety, tylko na przednią oś jest dla mnie rozmiar, szkoda, bo bieżnik bardzo ładny i zaczęła mi się podobać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > > popatrz na ADAC.de i bedziesz wiedział co wybrac ADAC to firma prywatna - zrobi testy takie za jakie im zaplacisz Ja teraz testuję pirelli p7 - jestem miło zaskoczony. Testowalem tez w tym miesiacu potenze rsc (runflat) i nawet jezdzilem jakis czas na kapciu (przy oponach 255/45/17) i zmienilem wlasnie na p7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Witam Szanownych Kolegów > Czy ktoś testuje może w swoim BMW, coś nowego, z asortymentu opon letnich Na obu maszynach Uniroyal RainSport2. Rozmiary 235/45R17 oraz 255/40R17, lepszych opon chyba nie miałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Na obu maszynach Uniroyal RainSport2. Rozmiary 235/45R17 oraz 255/40R17, lepszych opon chyba nie > miałem... Już się skusiłem, sprawdziłem opinie, przeczytałem testy, znalazłem sklep, prawie kliknąłem w "kup", ale zerknąłem jeszcze na indeks prędkości, a tam literka W. Instrukcja każe mi zakładać z literką Y. Wspomniałem sobie wtedy, jak mi przy ocenie szkody Skody, rzeczoznawca z Allianz sprawdzał skrupulatnie indeksy prędkości na oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > ADAC to firma prywatna - zrobi testy takie za jakie im zaplacisz > Ja teraz testuję pirelli p7 - jestem miło zaskoczony. Testowalem tez w tym miesiacu potenze rsc > (runflat) i nawet jezdzilem jakis czas na kapciu (przy oponach 255/45/17) i zmienilem wlasnie > na p7 Pirelli, to Pirelli, kupię z tej pólki opony, jak już zdecyduję się, które docelowe, 20 calowe felgi kupić Na tą chwilę zastanawiam się nad Toyo Proxes T1R i Dunlop SP Sport 01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Już się skusiłem, sprawdziłem opinie, przeczytałem testy, znalazłem sklep, prawie kliknąłem w > "kup", ale zerknąłem jeszcze na indeks prędkości, a tam literka W. Instrukcja każe mi zakładać > z literką Y. Wspomniałem sobie wtedy, jak mi przy ocenie szkody Skody, rzeczoznawca z Allianz > sprawdzał skrupulatnie indeksy prędkości na oponach 245/40R18 275/35R18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > 245/40R18 Tak, to przód a to tył, niestety 275/35R18 Edyta: Wróciłem do Twojego poprzedniego posta (postu?) i powiem tak, no to mamy rozbieżność, bo w części sklepów jest z literką W, a w pozstałych z literką Y. Osobiście się pogubiłem Edyta II: Strona producenta mówi jednak o indeksie W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Witam Szanownych Kolegów > Czy ktoś testuje może w swoim BMW, coś nowego, z asortymentu opon letnich Przyznam, że liczę na > MarcinaSw, ale może ktoś jeszcze zaopiniuje jakąś dobrą markę i model > Z góry dziekuję cos konkretnego cie interesuje ? ja ma przod Yokohamy parada , super oponki pod kazdym wzgledem. jedyne co moge zarzucic to ze sa glosne ale mi to nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Na obu maszynach Uniroyal RainSport2. Rozmiary 235/45R17 oraz 255/40R17, lepszych opon chyba nie > miałem... bardzo dobre opony , a relacja cena jakosc jeszcze lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Edyta II: > Strona producenta mówi jednak o indeksie W Róznica w indeksach W/Y jest 270/300 km/h. Gdzie i czym ty chcesz jeździć z takimi prędkościami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > cos konkretnego cie interesuje ? > ja ma przod Yokohamy parada , super oponki pod kazdym wzgledem. jedyne co moge zarzucic to ze sa > glosne ale mi to nie przeszkadza Na tą chwilę zastanawiam się nad Toyo Proxes T1R i Dunlop SP Sport 01, rozmiary: przód 245/40/18, tył 275/30/18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > Róznica w indeksach W/Y jest 270/300 km/h. > Gdzie i czym ty chcesz jeździć z takimi prędkościami? Mógłbym napisać, że w Niemczech, na autostradzie, odblokowaną M5 z giftami, ale odpowiem inaczej. Jak już pisałem, przy ocenie uszkodzeń mojego drugiego samochodu, likwidator, szczegółowo sprawdził stan jego ogumienia, ze szczególnym naciskiem na indeks prędkości, a ja nie chcę kłopotów, gdyby podobna sytuacja zdarzyła się z M5. Instukcja obsługi M5, nakazuje zaś stosowanie opon z indeksem Y - na takich Michelin Pilot SX, z indeksem Y, samochód wyjechał z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 mnie kupno kompletu opon czeka w przyszłym roku, moje typy na chwilę obecną to Bridgestony RE050A, Continental SportContact 3 i Pirelli Cinturato. Wybrałbym te, które mają najkorzystniejszą cenę z tych trzech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > ADAC to firma prywatna - zrobi testy takie za jakie im zaplacisz wydało mi sie, że to coś w rodzaju PZMotu niemieckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > Na obu maszynach Uniroyal RainSport2. Rozmiary 235/45R17 oraz 255/40R17, lepszych opon chyba nie > miałem... Hm... miałem je w zeszłym roku w trójce. Mówiąc szczerze rozczarowałem się. Na ten rok planuję Continentale. Zimówki mają rewelacyjne, mam nadzieję, że nie zawiodę się na letnich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > Hm... miałem je w zeszłym roku w trójce. Mówiąc szczerze rozczarowałem się. A co było powodem rozczarowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > Niestety, tylko na przednią oś jest dla mnie rozmiar, szkoda, bo bieżnik bardzo ładny i zaczęła mi > się podobać Toyo TR1 bieznik mialo nie gorszy, a zachowanie na mokrym IMO pewniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 > Na obu maszynach Uniroyal RainSport2. Rozmiary 235/45R17 oraz 255/40R17, lepszych opon chyba nie > miałem... Wada jest przyspieszone zuzycie, ale dawaly komfortowe poczucie bezpieczenstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > mnie kupno kompletu opon czeka w przyszłym roku, moje typy na chwilę obecną to Bridgestony RE050A, > Continental SportContact 3 i Pirelli Cinturato. > Wybrałbym te, które mają najkorzystniejszą cenę z tych trzech Wygląda to tak: Bridgestone RE050A Continental ContiSportContact 3 Pirelli Cinturato występuje w odmianach P4, P6 i P7, najwieksze rozmiary osiąga w odmianie P7 ale i tak nie wystepują 275/35/18. Do Continentali jako takich mam uprzedzenie, Bridgestone mnie zainteresowały, muszę więcej o nich poczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > Witam Szanownych Kolegów > Czy ktoś testuje może w swoim BMW, coś nowego, z asortymentu opon letnich Przyznam, że liczę na > MarcinaSw, ale może ktoś jeszcze zaopiniuje jakąś dobrą markę i model > Z góry dziekuję niestety muszę Cie zmartwić koła dopiero wróciły z polerowania, a jeszcze muszą iść do lakiernika. Sam już się doczekać nie mogę bo zimówki piszczą jak małe dzieci przy takich temperaturach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > niestety muszę Cie zmartwić koła dopiero wróciły z polerowania, a jeszcze muszą iść do lakiernika. > Sam już się doczekać nie mogę bo zimówki piszczą jak małe dzieci przy takich temperaturach Kurcze moje też się nadają do polerowania, całe auto jest bardzo zadbane, ale o felgach szkoda mówić Ile taka przyjemność (polerowanie, lakierowanie) kosztuje? A na test opon poczekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > Kurcze moje też się nadają do polerowania, całe auto jest bardzo zadbane, ale o felgach szkoda > mówić Ile taka przyjemność (polerowanie, lakierowanie) kosztuje? A na test opon poczekam za polerowanie rantu ze ściągnięciem i założeniem opon + wyważenie zapłaciłem 250zł. Jest też opcja taniej ale terminy do człowieka odległe. Co do lakierowania jeszcze nie wiem ile. Chyba zrobię to we własnym zakresie żeby to wyglądało tak jak chce. Mogę polecić -> http://www.mazdaspeed.is.net.pl/PolIndex.html widziałem parę sztuk na żywo stamtąd. Praca jest zrobiona profesjonalnie czego tak do końca o swoich powiedzieć nie mogę ... Niestety cen w DR.Wheel Spa nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > za polerowanie rantu ze ściągnięciem i założeniem opon + wyważenie zapłaciłem 250zł. Jest też > opcja taniej ale terminy do człowieka odległe. Co do lakierowania jeszcze nie wiem ile. Chyba > zrobię to we własnym zakresie żeby to wyglądało tak jak chce. Mogę polecić -> http://www.mazdaspeed.is.net.pl/PolIndex.html widziałem parę sztuk na żywo stamtąd. Praca jest > zrobiona profesjonalnie czego tak do końca o swoich powiedzieć nie mogę ... Niestety cen w > DR.Wheel Spa nie znam A czy koszt polerowania zależy od średnicy? Miałem zamiar felgi doprowadzic do stanu "fabrycznego", ale po obejrzeniu galerii na stronie, którą podałeś, już sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > A czy koszt polerowania zależy od średnicy? Miałem zamiar felgi doprowadzic do stanu "fabrycznego", > ale po obejrzeniu galerii na stronie, którą podałeś, już sam nie wiem tak koszt polerowania jest zależny od średnicy. Oczywiście 200 zł (50 zapewne wulkanizacja) to polerowanie za kmpl felg;) 16 calowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > tak koszt polerowania jest zależny od średnicy. Oczywiście 200 zł (50 zapewne wulkanizacja) to > polerowanie za kmpl felg;) 16 calowych Szacując z grubsza, to w 350 zł się pewnie zmieszczę Czekam więc spokojnie, na Twój test opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > Wygląda to tak: > Bridgestone RE050A > Continental ContiSportContact 3 > Pirelli Cinturato występuje w odmianach P4, P6 i P7, najwieksze rozmiary osiąga w odmianie P7 ale i > tak nie wystepują 275/35/18. > Do Continentali jako takich mam uprzedzenie, Bridgestone mnie zainteresowały, muszę więcej o nich > poczytać ktore beda lepsze contisport 2 czy 3?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > ktore beda lepsze contisport 2 czy 3?? Sam chciałbym wiedzieć ContiSportContact 2 vs. ContiSportContact 3 - na ile takie opinie są sponsorowane, a na ile prawdziwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > ktore beda lepsze contisport 2 czy 3?? 3 to chyba nowszy albo wyższy model tej opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 ja kiedys jezdzilem na bf goodrich profiler g w peugeocie i bylo dobrze na zakretach nie mialem problemow lecz znikaly dosc szybko podczas jazdy no i na wodzie bylo srednio dobrze... Toyo mialem w CC i pierwsze wrazenie dosc sliskie ale po pewnym czasie jak sie przydarly zaczel sie pieknie lepic do drogi i na wodzie nie mialy zadnych problemow teraz w bmw mam kenda i sa spoko , cena i jakosc idealna kompet mozna kupic ponizej 1000zl w uk oczywiscie 18scie i nie widze jakis wiekszych problemow z nimi... Sa ciut glosniejsze niz lepsze marki ale jezeli chodzi o sama jazde to nie widze problemow i dosc dobrze sie trzymaja suchej oraz w miare spoko na mokrej.. , dobrze pokonuje gleboka wode ale na mokrej nawierzchni maja tendencje do puszczania lecz nie przeszkadza mi to cena i jakos dla mnie idealne http://cgi.ebay.co.uk/225-40R18W-KENDA-P...=item3366cd37e5 http://cgi.ebay.co.uk/225-40-18-88W-KEND...=item27ba001674 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Niestety, albo źle szukam, albo nie produkują w potrzebnym mi rozmiarze - Kenda USA lub Kenda Taiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 >Rozmiary to przód: 245/40/18, > tył: 275/35/18, a budżet w okolicach 3 > tys. zł. 245/40ZR18 93W 245/40ZR18 97W XL K204B883 265/35ZR18 97W - nie widze 275 niestety K209BA85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 275 jedynie dostaniesz markowe i drogie ale jak mozesz byc na 265 to np FALKEN http://cgi.ebay.co.uk/245-40R18-FALKEN-F...=item5d2cf3e73b + http://cgi.ebay.co.uk/265-35R18-FALKEN-F...=item5d2cf3e50e I masz opony ktore sa jakosciowo podobne jak nie lepsze od kendy i w malej cenie a opona nowa Ja np na zime kupilem jakies hinskie nowe badziewie za 800 zlotych i daja rade za 2 lata moge zmienic na kolejne za 800 i przez 4 lata bede mial opony w super stanie (1600zl) i przypuszczam ze lepsze niz jakies super markowe ktore kosztuja w okolicach 2-3 tys za komplet i mial by mi wytrzymac np 4 sezony lub wiecej a wiadomo jak opona wyglada nowa i po 1 - 2 sezonach a jak po 3-4 lub idziemy w kolejna tania marke i masz komplet za okolo 1000zl http://cgi.ebay.co.uk/2-CAR-TYRES-245-40...=item4153d55bb1 http://cgi.ebay.co.uk/2-CAR-TYRES-265-35...=item3f044acd15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 Przy tych drugich, w tytule aukcji "sunny", a w specyfikacji "all-weather". W sumie ciekawa alternatywa. A jak Ci się na "chińczykach" jeździ? Mi nie udało się ostatnio wyjechać z podwórka po deszczu, mimo, że w teorii Dunlopy na tylnej osi, nadają się jeszcze do jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 > Przy tych drugich, w tytule aukcji "sunny", a w specyfikacji "all-weather". W sumie ciekawa > alternatywa. A jak Ci się na "chińczykach" jeździ? Mi nie udało się ostatnio wyjechać z > podwórka po deszczu, mimo, że w teorii Dunlopy na tylnej osi, nadają się jeszcze do jazdy. sunny jako nazwa (marka a all weather to ze sa niby caloroczne na zime musze powiedziec ze lepszy nowy chinczyk niz uzywany niemiec mialem 3sezonowa FULDA (e) od nowosci i juz 3 sezon to byle meczarnia i zakupilem na szybciora w zimie gdy sezon w pelni i ceny chinczyka i bierznika ma sporo i auto sie odpychalo po sniegu elegancko wiec bylem zaskoczony dosc pozytywnie i przypuszczalnie w testach nie bedzie lepszy od Dunlopa czy innej marki (nowa - nowa) ale wierze ze roznice nie beda az tak duze ze dla zwyklego uzytkownika drogi byly by odczowalne Wiadomo ze bezpieczenstwo najwazniejsze ale uwazam ze rozniece miedzy opona markowa i nie markowa bede tak niewielkie ze malo odczowalne dla normalnego uzytkownika wiadomo ze trzeba tez miec mozg podczas jazdy bo wtedy to nawet najlepsza opona nie pomoze Kiedys kupilem (dawno dawno) uzywana miszelinke z ladnym bierznikiem itp.. i byla tragiczna na deszczy i w ogole, od tego czasu zmienilem zdanie co do tanich opon (nie nalewanych) bo po szybkim zakupie jakiejs nowej chinskiej bylo o wiele lepiej niz na micheline ktora miala super bierznik gleboki chyba 6-7mm ale guma okazala sie juz twardawa i nie lepila sie do asfaltu w UK mam KENDE i bylem (jak mialem nowe) w PL na swieta i nawet na sniegu dawala sobie jakos rade hehe rozpedzanie wiadomo ciezka sprawa i hamowanie tez , w koncu letnia opona ale nie miala tendencji miotania na boki i dosc sprawnie sie prowadzila wiec udalo mi sie jechac po sniegu i blocie posniegowym nawet do 110km/h i jedynie 4x4 dawaly mi rade i mialem 2 razy takie doswiadczenia na tej oponie i raz jadac do PL w jedne swieta (strasznie ciezka droga byla) i raz jak wracalem z PL to od gliwic do samej francji mialem snieg na drodze i jedynie 3-4h opoznienia wiec nie moge zlego slowa powiedziec a cena to na pewno plus tej marki ktora od wielu lat robi opony do rowerow i morotow , kladow itd. wiec doswiadcznenie maja jedynie wbijaja sie na rynek Moim zdaniem to indywidualna sprawa kazdy ma swoje jakies tam spostrzezenia i budzet na opony jeden woli wydac 4tys za opony markowe a inny kupic Chinczyka i za reszte naprawic luzy w zawieszeniu hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 Dzięki za opinię Nie mam luzów w zawieszeniu Toyo , Yokohama, to raczej nie są uznane markowe opony Mamy jednak różne wymagania co do opon. Ponieważ, tym samochodem, robię bardzo mało kilometrów rocznie, zdecydowanie poniżej 5 tys. (zimą praktycznie wcale), to taki komplet bezproblemowo posłuży mi z 5 sezonów, jeśli nie więcej. Szukam raczej opon, które po tych 5 latach nie sparcieją i bedą nadal nadawać się do jazdy. W tym momencie cena nie jest jedynym wyznacznikiem, bardziej trwałość, odporność na upływ czasu, przy czym właściwości jezdne też mają znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 > Dzięki za opinię Nie mam luzów w zawieszeniu Toyo , Yokohama, to raczej nie są uznane markowe > opony Mamy jednak różne wymagania co do opon. Ponieważ, tym samochodem, robię bardzo mało > kilometrów rocznie, zdecydowanie poniżej 5 tys. (zimą praktycznie wcale), to taki komplet > bezproblemowo posłuży mi z 5 sezonów, jeśli nie więcej. Szukam raczej opon, które po tych 5 > latach nie sparcieją i bedą nadal nadawać się do jazdy. W tym momencie cena nie jest jedynym > wyznacznikiem, bardziej trwałość, odporność na upływ czasu, przy czym właściwości jezdne też > mają znaczenie. ja robie ciut wiecej wiec nie beda sparciale hehe mam juz je 2 sezon i na 3 musze zmienic wiec u mnie opony to dwa sezony i zmiana i jestem przekonany ze bede szukac wlasnie KENDY bo jestem dosc zadowolony z tej opony i nie mam z nia problemow zadnych a najlepsze to to ze 4 to koszt okolo 900zl wiec nawet jak sie zlapie pane to nie wato naprawiac hehe 2-3 lata temu kupilem conti sporty do piatki i po roku na 2 wyskoczyly bomble.. zaraz po tym jak gwarancja zniknela Toyo raczej jest markowe od lat dzialaja w sporcie i mialem w CC toyo i rewelacja lecz scieralnosc szybka choc te na tyle po 4 sezonach wygladaly nadal idealnie mysle ze jak bym robil okolo 5tys rocznie to bez problemu pokusil bym sie na miszelinke bo malem ich pare i musze powiedziec ze zazwyczaj fajne ciche byly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 Do marki Continental mam już wieloletni uraz i słysząc, o doświadczeniach z nimi, innych użytkowników, w tym dodaję i Ciebie, to się szybko nie przekonam. Po tym, co piszesz, za to przekonałem się całkowicie do Toyo. Ścieralność, przy liczbie kilometrów, które robię Bunią, praktycznie nie ma znaczenia, a opinie na temat przyczepności w różnych warunkach, drogi hamowania ma dobre. Podoba mi się też bieżnik: Toyo Proxes T1-R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 Ta opona potrzebuje tylko by sie lekko przydarla i bedzie cacy jak nowa to sliska jest ale pare km zalatwi sprwe i potem sie bedzie lepic ladnie do asfaltu do tego na wodze tez jest malina z czystym sumieniem moge ja polecic http://cgi.ebay.co.uk/NEW-TOYO-PROXES-22...=item1c1aec7c98 taki bierznik mialem w CC i taka yokohama mi sie niesamowicie podoba http://cgi.ebay.co.uk/195-50-15-YOKOHAMA...=item230fddc276 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Toyo już są moje Ta Yokohama, z asymetrycznym bieżnikiem, namieszała mi w głowie, szczęsliwie na krótko, nie występuje w potrzebnym mi rozmiarze Podobnie jak i ta Yokohama z "asteckim" wzorem bieżnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 z TOYO bedzie pan zadowoolooonnnnyyy ta strona mi nie bangla co dales linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Oglądałem ten skecz na żywo, znakomity Link poprawiłem, tam są tylko ogólne informacje o tej oponie, która widniej na zdjęciu w tamtym poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Oglądałem ten skecz na żywo, znakomity Link poprawiłem, tam są tylko ogólne informacje o tej > oponie, która widniej na zdjęciu w tamtym poście Chyba szybciej przetestujesz niż ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Chyba szybciej przetestujesz niż ja Nie mogę się już doczekać, ale po drodze mam jeszcze do zrobienia hamulce, więc nadal nie wiadomo kto zrobi test pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Nie mogę się już doczekać, ale po drodze mam jeszcze do zrobienia hamulce, więc nadal nie wiadomo > kto zrobi test pierwszy zobaczymy, nie omieszkam pokazać jakiegoś spy foto jakie mam fajne koła a z innej beczki dzisiaj pierwszy raz zrobiłem placki ziemniaczane z sosem pieczarkowym ... chyba odkryłem kolejny talent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Sam chciałbym wiedzieć > ContiSportContact 2 vs. ContiSportContact 3 - na ile takie opinie są sponsorowane, a na ile > prawdziwe mam teraz contisport 3 i wlasnie po tych testach juz zglupialem, w jednym wygrywaja 2 a w innym 3 toyo t1r jak najbardziej scieralnosc taka sobie ale za to prowadzenie po mokrym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrunio Napisano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2011 Bardzo dobrze, bo ścieralność, ze względu na ilość kilometrów, które rocznie robię (zdecydowanie poniżej 5000), nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.