fendt180 Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 Moze mi ktos napisac jak ksztaltuje sie cisnienie oleju w 16v? Ile jest na wolnych, pod obciazeniem na zimnym i cieplym bo nie wiem czy przyczyny puszczenia oleju przez turbine szukac w zle dobranym restryktorze chociaz ... cisnienie w subaru jest wyzsze z tego co czytalem na necie a restryktor mam orginalny z turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > Moze mi ktos napisac jak ksztaltuje sie cisnienie oleju w 16v? > Ile jest na wolnych, pod obciazeniem na zimnym i cieplym bo nie wiem czy przyczyny puszczenia oleju > przez turbine szukac w zle dobranym restryktorze chociaz ... cisnienie w subaru jest wyzsze z > tego co czytalem na necie a restryktor mam orginalny z turbiny ciepły wolne obroty jakieś 1.4bar, bucik około5 zimny całkiem około 6-7bar u mnie przynajmniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > ciepły wolne obroty jakieś 1.4bar, bucik około5 > zimny całkiem około 6-7bar u mnie przynajmniej. Czyli podobnie jak w wrx'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > Czyli podobnie jak w wrx'ie ale ja mam restryktor... nie pamiętam chyba około 1.8-2mm. Poza tym świstak inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > ale ja mam restryktor... nie pamiętam chyba około 1.8-2mm. Poza tym świstak inny Ale restryktor nie ma nic do cisnienia oleju w silniku tylko w turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > Ale restryktor nie ma nic do cisnienia oleju w silniku tylko w turbinie tak, wiem ale piszę, ze mam turbine tak zainstalowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > tak, wiem ale piszę, ze mam turbine tak zainstalowaną. Wybaczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > Wybaczam aha, pomiar ciśniena na autgajgerach steppmotor. Myślę, że zasadniczo prawidłowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 > Moze mi ktos napisac jak ksztaltuje sie cisnienie oleju w 16v? > Ile jest na wolnych, pod obciazeniem na zimnym i cieplym bo nie wiem czy przyczyny puszczenia oleju > przez turbine szukac w zle dobranym restryktorze chociaz ... cisnienie w subaru jest wyzsze z > tego co czytalem na necie a restryktor mam orginalny z turbiny A jaki masz ten restryktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 Na ciepłym miałem ok 2.2 restryktor 1.2mm, a przed założeniem turbiny chyba 2.8. Na zimnym tak jak u Lesia, 6-7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 > A jaki masz ten restryktor? HGW Trza by zmnierzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 > HGW > Trza by zmnierzyc Powinno byc w td04 1.5mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.