Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Czyszczenie EGR

Featured Replies

Napisano

W sobotę zabrałem się za czyszczenie EGR-u, skorzystałem z instrukcji z naszej strony i mam pytanie - jak powinna zachowywać się wskazana na zdjęciu ośka tj. ma kręcić lekko czy z pewnym oporem? Czy w ogóle ma się kręcić bo jestem laikiem w tej kwestii. Jak generalnie powinna się zachowywać?

284893940-Zdj%EAcie0188.jpg

CZYTAMY

Napisano

> - jak powinna zachowywać się wskazana na zdjęciu ośka tj. ma kręcić lekko czy z pewnym

> oporem? Czy w ogóle ma się kręcić bo jestem laikiem w tej kwestii. Jak generalnie powinna się

> zachowywać?

Powinna po naciśnięciu swobodnie chować się do środka i wychodzić bez najmniejszych zacięć. Kręcenie nie jest ważne, ponieważ ten bolec sterowany jest cewką elektromagnetyczną i otwiera, lub zamyka zawór.

Napisano
  • Autor

u mnie nie chce nawet drgnąć - kręcić się kręci ale nie idzie jej wcisnąć - czym ją potraktować?

Napisano

> u mnie nie chce nawet drgnąć - kręcić się kręci ale nie idzie jej wcisnąć - czym ją potraktować?

ja czyściłem tym:

284894094-super-x-srodek-do-czyszczenia-gaznikow.jpg

post-133246-14352512383772_thumb.jpg

Napisano

> u mnie nie chce nawet drgnąć - kręcić się kręci ale nie idzie jej wcisnąć - czym ją potraktować?