Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SV 650

Featured Replies

Napisano

Witam kolegów i koleżanki.

Prośba o zerknięcie na tą aukcję iwytknięcie wszystkiego co znajdziecie. Syn mi się napalił i brakuje mi argumentów. W temacie dwóch kółek jestem zupełnie zielony, czy ten typ motocykla w ogóle nadaje się na pierwszy sprzęt po skuterach?

Pomóżcie proszę.

Napisano

Ja bym nie polecal na pierwsze moto.

Jazda skuterem nie za bardzo ma sie do jazdy motocyklem i to takim. Moze nie jest on specjalnie ciezki czy mocny ale to jednak "V". Nisko polozony moment obrotowy i dosyc brutalne zachowanie przy hamowaniu silnikiem, szczegolnie czy zasyfionej nawierzchni moze sprokurowac niebezpieczne sytuacje.

wiadomo, ze wszystko jest do ogarniecia ale ja bym polecal jakies cb500 moze czy cos w tym stylu.

Napisano

> czy ten typ motocykla w

> ogóle nadaje się na pierwszy sprzęt po skuterach?

Kupil bys synowi Bugatti Vayrona na pierwsze auto ?

Rownie dobrze moglbys mu kupic Hayabuse. Jezeli cheesz go miec przez najblizszy czas zywego o na pewno nie kupil bym mu SV 650 jezeli juz to Suzuki GS 500 F.

wink.gif

Napisano
  • Autor

> Kupil bys synowi Bugatti Vayrona na pierwsze auto ?

> Rownie dobrze moglbys mu kupic Hayabuse. Jezeli cheesz go miec przez najblizszy czas zywego o na

> pewno nie kupil bym mu SV 650 jezeli juz to Suzuki GS 500 F.

Napisałem że w temacie 2oo jestem zielony, właśnie żeby nie popełnić błędu napisałem ten post.