Ralph78 Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 Z dnia dzisiejszego: Co sadzicie ? Pacjent to Audi A4 1.9 TDI oryginalnie 115 HP Mialo byc bez dymienia i tak jest ustawione Co do jazdy to trasa ponad 200 km zrobiona i przyrost mocy jest bardzo zauwazalny zwlaszcza na wyzszych biegach. Do znawcow, rzuccie okiem na wykres wydaje mi sie, ze moc jest rozwijana rownomiernie i to js chyba najwazniejsze. Czy jest do czego sie przyczepic ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > Z dnia dzisiejszego: > Co sadzicie ? Pacjent to Audi A4 1.9 TDI oryginalnie 115 HP > Mialo byc bez dymienia i tak jest ustawione > Co do jazdy to trasa ponad 200 km zrobiona i przyrost mocy jest bardzo zauwazalny zwlaszcza na > wyzszych biegach. > Do znawcow, rzuccie okiem na wykres wydaje mi sie, ze moc jest rozwijana rownomiernie i to js chyba > najwazniejsze. Czy jest do czego sie przyczepic ? > Pozdrawiam a ten wykres opadający od początku do końca to od czego jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > a ten wykres opadający od początku do końca to od czego jest? od momentu. Imho ta górka na początku jest kompletnie bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartuncio Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > od momentu. Imho ta górka na początku jest kompletnie bez sensu Ta górka chyba ma dawać "efekt szarpnięcia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Maja 2011 Udostępnij Napisano 16 Maja 2011 > Ta górka chyba ma dawać "efekt szarpnięcia" Czyli katować i w efekcie psuć wszystko co się znajdzie w zasięgu tego momentu i dawać złudzenie kierownikowi, że auto dobrze przyspiesza na niskich obrotach i wysokim biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 Witam serdecznie. Przebieg krzywej momentu obrotowego to chyba powinno się pokazywać jako przykład: "jak nie powinien wyglądać"? ;-) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > Z dnia dzisiejszego: > Co sadzicie ? Pacjent to Audi A4 1.9 TDI oryginalnie 115 HP > Mialo byc bez dymienia i tak jest ustawione > Co do jazdy to trasa ponad 200 km zrobiona i przyrost mocy jest bardzo zauwazalny zwlaszcza na > wyzszych biegach. > Do znawcow, rzuccie okiem na wykres wydaje mi sie, ze moc jest rozwijana rownomiernie i to js chyba > najwazniejsze. Czy jest do czego sie przyczepic ? Nie jestem jakimś specem, ale moim zdaniem jest. Jak już inni zauważyli przebieg krzywej momentu wskazuje na błędne podejście do tematu. Ta "górka" momentu obrotowego to bardzo duże obciążenie dla napędu i w sumie nie ma dla niej żadnego logicznego wyjaśnienia poza tym, że ktoś chciał obsłużyć klienta tanim kosztem. Dlaczego auto było hamowane na 3 biegu? Ten samochód tak ma że te właśnie na 3 przełożenie jest najbliższe bezpośredniemu? Dlaczego wykres jest dopiero od ~1900RPM? > Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > Witam serdecznie. > Przebieg krzywej momentu obrotowego to chyba powinno się pokazywać jako przykład: "jak nie powinien > wyglądać"? porażka ten wykres ... mało coś tego momentu na dodatek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > Nie jestem jakimś specem, ale moim zdaniem jest. Jak już inni zauważyli przebieg krzywej momentu > wskazuje na błędne podejście do tematu. Ta "górka" momentu obrotowego to bardzo duże > obciążenie dla napędu i w sumie nie ma dla niej żadnego logicznego wyjaśnienia poza tym, że > ktoś chciał obsłużyć klienta tanim kosztem. > Dlaczego auto było hamowane na 3 biegu? Ten samochód tak ma że te właśnie na 3 przełożenie jest > najbliższe bezpośredniemu? > Dlaczego wykres jest dopiero od ~1900RPM? > > Pozdrawiam Jest to pierwszy moj remapping tak wiec oprocz checi pochwalenia sie, ze jest zrobiony chcialem uzyskac info czy jest "ok". Jako, ze w temacie jestem lajkonikiem pytam sie was.Co do odczuc jazdy samochodem jest duzo lepiej i fajniej, a co do wykresu to Auto robione w Irlandii, dlugo szukalem miejsca aby je moc shamowac przed i po. Wiekszosc miejsc oferuje usluge remappingu bez hamowni Miejsce w ktorym bylem, jest polecane na paru forach irlandzkich poprzez sporo grupe uzytkownikow, tak wiec wybralem sie tam kierujac sie wlasnie tymi opiniami. Jak widac to na rozowo jest to wykres na fabrycznym sofcie, na zielono drugi program a na czerwono lekko zmodyfikowany poprzedni. Jak widac gorka fabryczna zostala wlasciwie usunieta chyba ze sie myle w odczytywaniu wykresu....Czemu hamowanie na 3-biegu i wykres od 1900 obrotow tez nie wiem. Jedno co widze,to ze na fabrycznym sofcie ta gorka byla sporo wieksza niz na zamienionym i przebieg mocy tez jest bardziej zrownowazony, ale ja sie nie znam... Dajcie wiecej info to najwyzej bede dzwonil i sie dopytywal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > a ten wykres opadający od początku do końca to od czego jest? Wydaje mi sie, ze moment na sofcie fabrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > porażka ten wykres ... mało coś tego momentu na dodatek... Czytaj wykres uwaznie...Rozowy jest przed softem, a moment jest podany w Ft/lb a nie w Nm. Auto hamowane w Irlandii dlatego. Dla ulatwienia 260 ft/lb= 352 Nm. Kalkulator momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > Czytaj wykres uwaznie...Rozowy jest przed softem, a moment jest podany w Ft/lb a nie w Nm. Auto > hamowane w Irlandii dlatego. Dla ulatwienia 260 ft/lb= 352 Nm. > Kalkulator momentu sory moje niedopatrzenie ale tak czy siak przebieg momentu woła o pomstę, jeśli masz możliwość shamuj to auto na 4 albo 5 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > sory moje niedopatrzenie ale tak czy siak przebieg momentu woła o pomstę, jeśli masz możliwość > shamuj to auto na 4 albo 5 biegu Jedno mnie tylko gnebi, piszesz ze przebieg momentu jest slaby po remappingu. A zobacz na sofcie orygnialnym jak to wygladalo - gorka i potem spadek jest jeszcze duzo gorszy. Czy sie myle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > Jedno mnie tylko gnebi, piszesz ze przebieg momentu jest slaby po remappingu. A zobacz na sofcie > orygnialnym jak to wygladalo - gorka i potem spadek jest jeszcze duzo gorszy. Czy sie myle ? racja przed remapem było jeszcze gorzej mam nadzieje, że Cinek się nie obrazi ale looknij sobie w dział projekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 nie podoba mi sie. Ta górke niech usuną i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > racja przed remapem było jeszcze gorzej > mam nadzieje, że Cinek się nie obrazi ale looknij sobie w dział projekty Rzeczywiscie wyglada to tam inaczej,najbardziej mnie zastanawia czmu moj wykres zaczyna sie od 1800-1900 obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > Rzeczywiscie wyglada to tam inaczej,najbardziej mnie zastanawia czmu moj wykres zaczyna sie od > 1800-1900 obrotow też mnie to zaciekawiło ale już nic nie chciałem pisać. Jak to jest hamownia obciążeniowa czy inercja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konkie Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > nie podoba mi sie. > Ta górke niech usuną i będzie ok Górka, to może być chwilowy over-boost. Np. w wyniku gwałtownego depnięcia przy 1900 rpm na początku pomiaru. Podczas hamowania od 1500 rpm na wysokim biegu może zniknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > Górka, to może być chwilowy over-boost. Np. w wyniku gwałtownego depnięcia przy 1900 rpm na > początku pomiaru. Podczas hamowania od 1500 rpm na wysokim biegu może zniknąć. hamowałem kilka aut i nigfy tak nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > też mnie to zaciekawiło ale już nic nie chciałem pisać. > Jak to jest hamownia obciążeniowa czy inercja? I to jest chyba pytanie za 100 pkt. Jak sie pytalem uzyskalem info ze "Dyno roll" ale jaka to jest to nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konkie Napisano 17 Maja 2011 Udostępnij Napisano 17 Maja 2011 > hamowałem kilka aut i nigfy tak nie miałem. Widocznie trafiałeś na dobrych speców. Bo nawet tak prosty pomiar trzeba robić z głową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.