Skocz do zawartości

To i ja sie pochwale


Ralph78

Rekomendowane odpowiedzi

Z dnia dzisiejszego:

chiptun.jpg

Co sadzicie ? Pacjent to Audi A4 1.9 TDI oryginalnie 115 HP

Mialo byc bez dymienia i tak jest ustawione bananaevil.gif

Co do jazdy to trasa ponad 200 km zrobiona i przyrost mocy jest bardzo zauwazalny zwlaszcza na wyzszych biegach.

Do znawcow, rzuccie okiem na wykres wydaje mi sie, ze moc jest rozwijana rownomiernie i to js chyba najwazniejsze. Czy jest do czego sie przyczepic ?

Pozdrawiam 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z dnia dzisiejszego:

> Co sadzicie ? Pacjent to Audi A4 1.9 TDI oryginalnie 115 HP

> Mialo byc bez dymienia i tak jest ustawione

> Co do jazdy to trasa ponad 200 km zrobiona i przyrost mocy jest bardzo zauwazalny zwlaszcza na

> wyzszych biegach.

> Do znawcow, rzuccie okiem na wykres wydaje mi sie, ze moc jest rozwijana rownomiernie i to js chyba

> najwazniejsze. Czy jest do czego sie przyczepic ?

> Pozdrawiam

a ten wykres opadający od początku do końca to od czego jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Przebieg krzywej momentu obrotowego to chyba powinno się pokazywać jako przykład: "jak nie powinien wyglądać"?

;-)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z dnia dzisiejszego:

> Co sadzicie ? Pacjent to Audi A4 1.9 TDI oryginalnie 115 HP

> Mialo byc bez dymienia i tak jest ustawione

> Co do jazdy to trasa ponad 200 km zrobiona i przyrost mocy jest bardzo zauwazalny zwlaszcza na

> wyzszych biegach.

> Do znawcow, rzuccie okiem na wykres wydaje mi sie, ze moc jest rozwijana rownomiernie i to js chyba

> najwazniejsze. Czy jest do czego sie przyczepic ?

Nie jestem jakimś specem, ale moim zdaniem jest. Jak już inni zauważyli przebieg krzywej momentu wskazuje na błędne podejście do tematu. Ta "górka" momentu obrotowego to bardzo duże obciążenie dla napędu i w sumie nie ma dla niej żadnego logicznego wyjaśnienia poza tym, że ktoś chciał obsłużyć klienta tanim kosztem.

Dlaczego auto było hamowane na 3 biegu? Ten samochód tak ma że te właśnie na 3 przełożenie jest najbliższe bezpośredniemu?

Dlaczego wykres jest dopiero od ~1900RPM?

> Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam serdecznie.

> Przebieg krzywej momentu obrotowego to chyba powinno się pokazywać jako przykład: "jak nie powinien

> wyglądać"?

porażka ten wykres ... mało coś tego momentu na dodatek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jestem jakimś specem, ale moim zdaniem jest. Jak już inni zauważyli przebieg krzywej momentu

> wskazuje na błędne podejście do tematu. Ta "górka" momentu obrotowego to bardzo duże

> obciążenie dla napędu i w sumie nie ma dla niej żadnego logicznego wyjaśnienia poza tym, że

> ktoś chciał obsłużyć klienta tanim kosztem.

> Dlaczego auto było hamowane na 3 biegu? Ten samochód tak ma że te właśnie na 3 przełożenie jest

> najbliższe bezpośredniemu?

> Dlaczego wykres jest dopiero od ~1900RPM?

> > Pozdrawiam

Jest to pierwszy moj remapping tak wiec oprocz checi pochwalenia sie, ze jest zrobiony chcialem uzyskac info czy jest "ok". Jako, ze w temacie jestem lajkonikiem pytam sie was.Co do odczuc jazdy samochodem jest duzo lepiej i fajniej, a co do wykresu to niewiem.gif

Auto robione w Irlandii, dlugo szukalem miejsca aby je moc shamowac przed i po. Wiekszosc miejsc oferuje usluge remappingu bez hamowni facepalm%5B1%5D.gif

Miejsce w ktorym bylem, jest polecane na paru forach irlandzkich poprzez sporo grupe uzytkownikow, tak wiec wybralem sie tam kierujac sie wlasnie tymi opiniami.

Jak widac to na rozowo jest to wykres na fabrycznym sofcie, na zielono drugi program a na czerwono lekko zmodyfikowany poprzedni. Jak widac gorka fabryczna zostala wlasciwie usunieta chyba ze sie myle w odczytywaniu wykresu....Czemu hamowanie na 3-biegu i wykres od 1900 obrotow tez nie wiem.

Jedno co widze,to ze na fabrycznym sofcie ta gorka byla sporo wieksza niz na zamienionym i przebieg mocy tez jest bardziej zrownowazony, ale ja sie nie znam...

Dajcie wiecej info to najwyzej bede dzwonil i sie dopytywal cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytaj wykres uwaznie...Rozowy jest przed softem, a moment jest podany w Ft/lb a nie w Nm. Auto

> hamowane w Irlandii dlatego. Dla ulatwienia 260 ft/lb= 352 Nm.

> Kalkulator momentu

sory moje niedopatrzenie ok.gif ale tak czy siak przebieg momentu woła o pomstę, jeśli masz możliwość shamuj to auto na 4 albo 5 biegu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sory moje niedopatrzenie ale tak czy siak przebieg momentu woła o pomstę, jeśli masz możliwość

> shamuj to auto na 4 albo 5 biegu

20.GIF

Jedno mnie tylko gnebi, piszesz ze przebieg momentu jest slaby po remappingu. A zobacz na sofcie orygnialnym jak to wygladalo - gorka i potem spadek jest jeszcze duzo gorszy. Czy sie myle ? 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedno mnie tylko gnebi, piszesz ze przebieg momentu jest slaby po remappingu. A zobacz na sofcie

> orygnialnym jak to wygladalo - gorka i potem spadek jest jeszcze duzo gorszy. Czy sie myle ?

racja przed remapem było jeszcze gorzej

mam nadzieje, że Cinek się nie obrazi ale looknij sobie w dział projekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> racja przed remapem było jeszcze gorzej

> mam nadzieje, że Cinek się nie obrazi ale looknij sobie w dział projekty

Rzeczywiscie wyglada to tam inaczej,najbardziej mnie zastanawia czmu moj wykres zaczyna sie od 1800-1900 obrotow hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rzeczywiscie wyglada to tam inaczej,najbardziej mnie zastanawia czmu moj wykres zaczyna sie od

> 1800-1900 obrotow

też mnie to zaciekawiło ale już nic nie chciałem pisać.

Jak to jest hamownia obciążeniowa czy inercja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie podoba mi sie.

> Ta górke niech usuną i będzie ok

Górka, to może być chwilowy over-boost. Np. w wyniku gwałtownego depnięcia przy 1900 rpm na początku pomiaru. Podczas hamowania od 1500 rpm na wysokim biegu może zniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Górka, to może być chwilowy over-boost. Np. w wyniku gwałtownego depnięcia przy 1900 rpm na

> początku pomiaru. Podczas hamowania od 1500 rpm na wysokim biegu może zniknąć.

hamowałem kilka aut i nigfy tak nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też mnie to zaciekawiło ale już nic nie chciałem pisać.

> Jak to jest hamownia obciążeniowa czy inercja?

I to jest chyba pytanie za 100 pkt. Jak sie pytalem uzyskalem info ze "Dyno roll" ale jaka to jest to nie wiem... biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.