Darek_mat Napisano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2011 > Odświeżam wątek. > Na zimnym silniku nie zapala się wogóle lampka grzania świec i przez to kiepsko pali. > Komp żadnych błędów nie pokazuje, lampki awarii też nie ma. Temperatury z czujników ma prawidłowe. > Odpięcie wtyczek od czujników temp. i sterownika świec powoduje zapalenie kontrolki awarii. > Więc raczej przerwy na przewodach nie ma. > Wcześniej działo się to sporadycznie, teraz jest każdy poranek. > Od czego tu zacząć? Ja bym zaczął odsprawdzenia przelewów i czy paliwo się nie cofa. Później TECH'a i porządna diagnostyka ewentualnie wymiany oprogramowania ECU na nowszą wersję oczywiście jak tylko jest możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2011 > Ja bym zaczął odsprawdzenia przelewów i czy paliwo się nie cofa. Później TECH'a i porządna > diagnostyka ewentualnie wymiany oprogramowania ECU na nowszą wersję oczywiście jak tylko jest > możliwe. Nie ma to nic wspólnego z paliwem. Po prostu wczoraj i dzisiaj jest rano np. 12 stopni. Wczoraj lampka grzania się zapaliła i odpalił od razu, dzisiaj sie nie zapaliła i zapalił dopiero za trzecim razem. Soft jest nowy wgrany kilka lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 > Nie ma to nic wspólnego z paliwem. Po prostu wczoraj i dzisiaj jest rano np. 12 stopni. Wczoraj > lampka grzania się zapaliła i odpalił od razu, dzisiaj sie nie zapaliła i zapalił dopiero za > trzecim razem. > Soft jest nowy wgrany kilka lat temu. W takim układzie pozostaje sprawdzić kompresję w silniku i wtryskiwacze. Albo założyć dodatkowy opornik z przełącznikiem w obwód czujnika temperatury i oszukiwać ECU przed odpaleniem silnika. Miłej lektury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 > W takim układzie pozostaje sprawdzić kompresję w silniku i wtryskiwacze. Dzisiaj rano miałem 18 stopni, świece się zapaliły i silnik zagadał bez problemu. Wczoraj było 14 i świece się nie zapaliły. I tu jest problem. Podejrzewam jakiś albo brak kontaktu na przewodach, albo przerwę na przewodzie. Ale taką, że nie wywala błedu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.