Skocz do zawartości

Końcówka drążka, sworzeń wachacza - WTF??


donPablito

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie busted.gif

Problem jest taki - próbuje przykręcić końcówkę drążka do zwrotnicy i nakrętka kręci się razem ze sworzniem... Jest jakiś patent na to żeby to dokręcić czy tylko wymiana??

I ten sam problem jest ze sworzniem wahacza... No kufa ileż można... facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie

> Problem jest taki - próbuje przykręcić końcówkę drążka do zwrotnicy i nakrętka kręci się razem ze

> sworzniem... Jest jakiś patent na to żeby to dokręcić czy tylko wymiana??

> I ten sam problem jest ze sworzniem wahacza... No kufa ileż można...

Docisnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie

> Problem jest taki - próbuje przykręcić końcówkę drążka do zwrotnicy i nakrętka kręci się razem ze

> sworzniem... Jest jakiś patent na to żeby to dokręcić czy tylko wymiana??

> I ten sam problem jest ze sworzniem wahacza... No kufa ileż można...

mocno docisnij i wkręcisz ale wymiana cie czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko pytanie jak to docisnąć??

> Nakrętka wchodzi do połowy i ani w tą ani w drugą...

miałem wczoraj podobny problem, tylko w drugą stronę - przy odkręcaniu. nakrętka zablokowała się pod koniec gwintu i całość kręciła się. nie dało się odkręcić ani nawet o || tyle.

pomogło włożenie odrobiny serca w to i oczywiście wd40 :D sworzeń został przytrzymany szczypcami (w części bez gwintu), a nakrętkę delikatnie wkręcałem i wykręcałem o ćwierć obrotu, do momentu wyczucia blokady.

więc proponuję przeczyścić dokładnie gwinty, psiknąć wd40 i delikatnie z wyczuciem wkręcać i wykręcać po odrobinę obrotu. można delikatnie chwycić sworzeń za gwint, ale tak by go nie uszkodzić - np. podkładając pod szczypce miedzianą blaszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem wczoraj podobny problem, tylko w drugą stronę - przy odkręcaniu. nakrętka zablokowała się

> pod koniec gwintu i całość kręciła się. nie dało się odkręcić ani nawet o || tyle.

> pomogło włożenie odrobiny serca w to i oczywiście wd40 :D sworzeń został przytrzymany szczypcami (w

> części bez gwintu), a nakrętkę delikatnie wkręcałem i wykręcałem o ćwierć obrotu, do momentu

> wyczucia blokady.

> więc proponuję przeczyścić dokładnie gwinty, psiknąć wd40 i delikatnie z wyczuciem wkręcać i

> wykręcać po odrobinę obrotu. można delikatnie chwycić sworzeń za gwint, ale tak by go nie

> uszkodzić - np. podkładając pod szczypce miedzianą blaszkę.

A nie prosciej bylo podlozyc cos pod wahacz i opuscic auto tak zeby wcisnelo sworzen??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ok, sworzeń mamy załatwiony - wydaje mi się że Twój sposób zadziała... Teraz pytanie co z

> końcówką drążka??

brecha zaparta o wahacz i koncowke z naporem na koncówke od dołu i jazda. W zasadzie bez pneumata, to takie odkręcanie moze rzeczywiscie sfrustrowac zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brecha zaparta o wahacz i koncowke z naporem na koncówke od dołu i jazda. W zasadzie bez pneumata,

> to takie odkręcanie moze rzeczywiscie sfrustrowac

jak się w to włoży trochę serca i cierpliwości, to nie jest takie frustrujące smile.gif a potem piwo.gif wieczorkiem i już jest smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.