SebaSRS Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 Witam, Jest sobie autko, hyundai accent I , silnik 1.5. I jest pewien problem- podczas czekania (np. na światłach) obroty falują i silnik gaśnie . Dziś zauważyłem jedną ważną rzecz- Gdy wyłączone są wszystkie zbędne odbiorniki prądu (w tym światła) to to nie występuje, silnik pracuje równo i dobrze, a po włączeniu świateł, dmuchawy na full, ogrzewania tylnej szyby (tylko do testu) auto zaczęło sie dławić i prawie zgasło (gdyby nie dodanie gazu by zgasło). Jakieś pół roku temu było podobnie, po wymianie filtr paliwa wszytko było w porządku. Świece wymieniane wiosną. Co to może być? Alternator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shinr Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 Sprawdź klemy akumulatora. Ściąg, przeczyść, przesmaruj i szukaj dalej. Kolejna może być np. sonda lambda jeśli ją masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > Sprawdź klemy akumulatora. Ściąg, przeczyść, przesmaruj i szukaj dalej. > Kolejna może być np. sonda lambda jeśli ją masz. może silnik krokowy nie podwyższa obrotów po obciążeniu silnika alternatorem? odepnij krokowca i zobacz czy coś to zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > Co to może być? Alternator? Podokręcaj masy w samochodzie, zwłaszcza pod maską. Sprawdź klemy, masę alternatora i regulatora napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > Sprawdź klemy akumulatora. Ściąg, przeczyść, przesmaruj i szukaj dalej. Klemy czyste, nasmarowane. > Kolejna może być np. sonda lambda jeśli ją masz. Tak sonda jest, może to być od sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > może silnik krokowy nie podwyższa obrotów po obciążeniu silnika alternatorem? > odepnij krokowca i zobacz czy coś to zmieni. Ok, postaram się gdy tylko będę przy aucie. A nie wywali checka albo innego błędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shinr Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > Klemy czyste, nasmarowane. > Tak sonda jest, może to być od sondy? Jak miałem awarie sondy to strasznie nierówne obroty były. Silnik chodził tragicznie. Ew, jak Konik pisał - silniczek krokowy. Może świece, kable rozruchowe. Najlepiej najpierw tych tańszych przyczyn poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > Jak miałem awarie sondy to strasznie nierówne obroty były. Silnik chodził tragicznie. > Ew, jak Konik pisał - silniczek krokowy. > Może świece, kable rozruchowe. > Najlepiej najpierw tych tańszych przyczyn poszukać. można też przepustnicę wyczyścić - silnik nią tez zaciąga nieco powietrza na wolnych obrotach - jak się zapaskudzi to krokowiec musi bardziej się "otwierać" i może brakuje mu już zakresu pracy. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 > można też przepustnicę wyczyścić - silnik nią tez zaciąga nieco powietrza na wolnych obrotach - jak > się zapaskudzi to krokowiec musi bardziej się "otwierać" i może brakuje mu już zakresu pracy. > pozdr Przepustnicy była czyszczona gdzieś w ok. października i bardzo zasyfiona przyznam nie była, a kiedy wczesniej czyszczona była to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.