19kranik95 Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Witam. Ostatnio zakupiłem obrotomierz marki Auto Gauge po podłączeniu według schematu czyli plus pod stacyjkę, minus do karoserii i kabelka pod minus cewki. Po tym zabiegu obrotomierz wskazuje około 2,5 tyś obr/min z tego co wyczytałem po forach przyczyną może być uszkodzony Digiplex (komputer) dodam że spalanie Fiata uno w tej chwili wynosi około 14l/100km czyli coś nie tak w innym samochodzie obrotomierz działa stabilnie i pokazuje realne obroty. Jeśli ktoś wie co może być przyczyną i jak ją zlikwidować proszę o szybką odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > Witam. > Ostatnio zakupiłem obrotomierz marki Auto Gauge i to był podstawowy błąd, ponieważ są zegary z obrotkiem z wersji SX - mam i szczerze polecam - w przypadku 1.4 są one P&P > po podłączeniu według schematu czyli plus pod > stacyjkę, minus do karoserii i kabelka pod minus cewki. Po tym zabiegu obrotomierz wskazuje około 2,5 tyś obr/min są to wskazania na wolnych obrotach? jeśli tak - zdecydowanie zbyt dużo... > z tego co wyczytałem po forach przyczyną może być uszkodzony Digiplex > (komputer) dodam że spalanie Fiata uno w tej chwili wynosi około 14l/100km czyli coś nie tak nooooo zdecydowanie coś nie tak... ale tak "na oko" to wolne obroty masz w normie, czy też silnik wyje? to może być też sonda i tysiąc innych rzeczy... > w innym samochodzie obrotomierz działa stabilnie i pokazuje realne obroty. wobec tego odpada hipoteza o źle ustawionej "liczbie cylindrów" w obrotku... chociaż jeśli w tym innym samochodzie masz 2 cylindry, a tutaj 4 - to z automatu masz wskazania x2 - wziąłeś to pod uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19kranik95 Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 1. Tak pokazuje na wolnych obrotach 2. Nie wyje chodzi normalnie 3. Liczba cylindrów cztery w uno i w tym drugim aucie tez 4. A czy może to być wina digiplexa czy tez może głównego komputera ?? 5. No i te spalanie. Ostatnio rozłączyło mi się łączenie za katalizatorem czy mogło to spowodować jego popsucie i przy okazji tak duże spalanie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 15 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 > Witam. > Ostatnio zakupiłem obrotomierz marki Auto Gauge po podłączeniu według schematu czyli plus pod > stacyjkę, minus do karoserii i kabelka pod minus cewki. Po tym zabiegu obrotomierz wskazuje > około 2,5 tyś obr/min z tego co wyczytałem po forach przyczyną może być uszkodzony Digiplex > (komputer) dodam że spalanie Fiata uno w tej chwili wynosi około 14l/100km czyli coś nie tak w > innym samochodzie obrotomierz działa stabilnie i pokazuje realne obroty. Jeśli ktoś wie co > może być przyczyną i jak ją zlikwidować proszę o szybką odpowiedź. odnosnie obrotomierza pytanie czy twoj samochod ma rozdzielacz WN, i czy taki sam uklad zaplonowy byl w drugim samochodzie (mozliwe ze obrotomierz ustawiony pod samochod z dwoma cewkami bez kopulki, wtedy przy ukladzie z kopulka powinien pokazywac obroty x2) co do spalania na poziomie 14l to wszystko moze byc brane pod uwage, lacznie ze stylem jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19kranik95 Napisano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 1. Otóż obydwa auta na jednej cewce. Gdy dojdzie do wypłaty od razu jadę podpiąć pod komputer. 2. Jeżdżę raczej spokojnie a autko pali jakbym miał 2.0 a to tylko 1.4. 3. A co myślisz o tych komputerach o digiplexie i boschu?? Może to ich wina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 15 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 digiplex odpowiada za zapłon, natomiast jetronic za wtrysk paliwa, a hamulce nie trzymają?? to ze jest jedna obudowa cewki, nie oznacza że cewka jest jedna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 15 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 > Może to ich wina. Może byś był łaskaw najpierw zapoznać się z Zasadami, które tutaj panują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skay Napisano 16 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 Tu masz foto jak podłączyłem do cewki w moim 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19kranik95 Napisano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 Własnie tak podłączyłem jak jest pokazane na zdjęciu. Chyba po prostu dam sobie spokój z obrotomierzem. No to jeszcze ostatnie pytanko jakie zegary z obrotomierzem do 1.4?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 16 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 w zasadzie dowolne - uno sx, T, TD - punto/ducato/jumper - palio/siena - croma - polonez atu/caro plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 16 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 > w zasadzie dowolne > - uno sx, T, TD > - punto/ducato/jumper > - palio/siena > - croma > - polonez atu/caro plus Dodaj jeszcze, że tylko z Uno SX bez żadnych modyfikacji - pozostałe wymagają trochę zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 16 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 > Dodaj jeszcze, że tylko z Uno SX bez żadnych modyfikacji - pozostałe wymagają trochę zmian z UT też bez modyfikacji do benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 16 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 kogo moje oczy widzą nie no, bez modyfikacji wchodzi uno sx oraz T, z małymi przeróbkami reszta ps. przeca nie napisze, że ze sporą rzeźbą coby chłopaka nie przestraszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 > kogo moje oczy widzą No w Polsce mnie nie ma, aż tak aktywnie nie uczestniczę w życiu forum, ale staram się w miarę regularnie śledzić aktualności z UKP > nie no, bez modyfikacji wchodzi uno sx oraz T, z małymi przeróbkami reszta > ps. przeca nie napisze, że ze sporą rzeźbą coby chłopaka nie przestraszyć Już widzę te małe przeróbki w wypadku zegarków z Albea tylko wiesz tego i tak nie uniknie, wiec wcześniej, czy później się o tym dowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerro Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 u siebie mam tak zdjęcie nie moje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duuchu Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 Witam. Ja posiadam identyczny obrotomierz i również po podłączeniu pokazywał troszkę zawyżone obroty,ale go skalibrowałem(z tyłu była śrubka do kalibracji) i teraz jest ok( wiedząc jaką mam prędkość obrotowa na wolnych obrotach ustawiłem takie za pomocą tej śrubki kalibrującej).Mam ustawione aby na gaz się przełącza przy 1600 i obrotomierz pokazuje 1650/1700 jak słyszę jak się przełącza autko na gaz. (osobno trzeba skalibrować to światełko które informuje o osiągniętych obrotach które wcześniej ustaliliśmy przy których powinniśmy zmieniać biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 21 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 > w zasadzie dowolne > - uno TD Czy nie ma problemów z podłączeniem tych zegarów do benzyny? Obrotomierz jest tylko do 6tyś i zegary do 200km/h... czy tam są jakieś szpilki jako ograniczniki wartości maksymalnych? Maro ma takie na sprzedaż i zastanawiam się czy brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.