Skocz do zawartości

Regulacja luzów zaworów w Suzuki Marauder GZ 125


marcin44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy ktoś z was mógłby mi podpowiedzieć w jaki sposób wyregulować luzy zaworów w silniku Marauder GZ 125? Jak się do tego zabrać, żeby było sprawnie i bez problemów. Przydałby sie jakiś manual ze zdjęciami lub chociażby opis.

Ponadto jakie inne czynności serwisowe wykonuje się w silnikach jednocylidrowych z gażnikiem (oprócz wymiany oleju)?

Moto z 98 roku, najechane ma już ponad 30kkm.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm... jakby to powiedziec... mysle ze najlepszym miejscem na tego typu pytania badzie forum

> marauder'a...

> pewnie tam znajdziesz stosowny manual albo dobre info od ludzi ktorzy ujezdzaja takie moto...

Hmm... no niby masz rację, tylko powiem ci, że trudno znaleźc jakieś fachowe forum dla tego motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Siema!

> Po dość długiej przerwie chciałbym kontynuować temat. Mam pytanie:

> Czy gaśnięcie silnika po dodaniu gazu lub jego dławienie może być objawem zbyt dużych luzów

> zaworów? Silnik jest rozgrzany.

Niewłaściwy luz na zaworach ma wpływ na parametry i silnika lecz nie aż w tak widoczny sposób.

Takie objawy jak opisujesz sugerowałyby niewłaściwą regulację gaźnika lub jego zanieczyszczenie.

Jednak aby nie szukać przyczyn po omacku należy po kolei wykluczyć niektóre ewentualności zaczynając od wymiany świecy na taką jaką zaleca producent, wymiany filtra powietrza, sprawdzenia luzów na zaworach, czyszczenia i regulacji gaźnika na końcu bo to może okazać się najtrudniejszą czynnością.

Wcześniej pytałeś o jakąś instrukcję regulacji zaworów to tutaj masz link do Chomika. Są tam fotki, coś w rodzaju instrukcji obrazkowej do bliźniaczego silniczka od GN 125.

http://chomikuj.pl/madmadi/SUZUKI+GN125/regulacja+zawor*c3*b3w+GN125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niewłaściwy luz na zaworach ma wpływ na parametry i silnika lecz nie aż w tak widoczny sposób.

> Takie objawy jak opisujesz sugerowałyby niewłaściwą regulację gaźnika lub jego zanieczyszczenie.

> Jednak aby nie szukać przyczyn po omacku należy po kolei wykluczyć niektóre ewentualności

> zaczynając od wymiany świecy na taką jaką zaleca producent, wymiany filtra powietrza,

> sprawdzenia luzów na zaworach, czyszczenia i regulacji gaźnika na końcu bo to może okazać się

> najtrudniejszą czynnością.

> Wcześniej pytałeś o jakąś instrukcję regulacji zaworów to tutaj masz link do Chomika. Są tam fotki,

> coś w rodzaju instrukcji obrazkowej do bliźniaczego silniczka od GN 125.

> http://chomikuj.pl/madmadi/SUZUKI+GN125/regulacja+zawor*c3*b3w+GN125

Dzięki kolego ! O takie informacje mi właśnie chodziło. Silnik podobny.

Git majonez !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.