Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pioneer DEH-2300 UB czy JVC KD-R421?

Featured Replies

Napisano

Witam

Panowie stoję przed dylematem, które radio wybrać. Nie znam się za bardzo, a radia kosztują mniej więcej tyle samo i mają podobne parametry. Które z tych dwóch radyjek byście polecili i dlaczego? Chyba, że macie jakieś inne propozycje? Warunek: cena do 300pln, wyjście USB i otwór na płyty w panelu grinser006.gif

Napisano

Ja mam DEH-2320UB i polecam jak najbardziej, niestety nie mam porównania ale mogę polecić Pionka wink.gifok.gif

Napisano

> Ja mam DEH-2320UB i polecam jak najbardziej, niestety nie mam porównania ale mogę polecić Pionka

ja też ok.gif

Napisano

> ja też

I ja również polecam mam i jestem zadowolony ok.gif

Napisano
  • Autor

Nikt na sali nie posiada w/w radia JVC?

Napisano

Widocznie większośc pionka wybiera ok.gif

Napisano

> Nikt na sali nie posiada w/w radia JVC?

Miałem ze 3 sztuki i z każdym było coś... frown.gif

Z ostatnim natarczywe errory.

Napisano

> I ja również polecam mam i jestem zadowolony

I ja też. Świetnie gra, pendrive cały czas wsadzony, żadnych errorów. Jest ok.

Napisano
  • Autor

W sumie JVC mam teraz ale upadł mi panel i wyświetlacz nawalił. Za waszymi opiniami na temat Pionka wybór padł właśnie na tego producenta;)

Pozdr

Napisano

> I ja też. Świetnie gra, pendrive cały czas wsadzony, żadnych errorów. Jest ok.