Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kupno motocykla - gdzie jest haczyk?

Featured Replies

Napisano

No właśnie.

Na wstępie może disklajmery

- ni-ku-ta nie znam się technicznie na motocyklach.

- Prawdopodobieństwo, że kupując motocykl łyknąłbym jak młody pelikan jakąś kompletną wydymkę wynosi 90+%

- Rynku wtórnego motocykli nie znam KOMPLETNIE.

- Nie kupuję motocykla TERAZ, ale zakładam, że chciałbym podejść do tego tematu mocno w najbliższą zimę, więc póki co uskuteczniam research rynku w poszukiwaniu sprzętu, który mnie interesuje.

I teraz przejdźmy do sedna.

Przeglądam sobie alllllledrogo pod kątem zakupu "wymarzonego sprzętu" (jak ja kocham to górnolotne określenie).

Założenie - sprzęt max 6-letni, określony model, wersja - powiedzmy, że b/znaczenia.

Taki sprzęt nowy, prosto z igły kosztuje katalogowo ~35 000 PLN

I teraz tak.

Na alledrogo są sprzęty 3-4 letnie z przebiegiem - UWAGA!!! - nie przekraczającym 5 000 km.

W/g ogłoszenia - w pełni udokumentowanym (!).

Są też sprzęty 2-3 letnie z przebiegiem rzędu 1000 - 1500 km (!). Też udokumentowanym (!).

Azaliż możliwe to?

Patrząc na moje skromne doświadzenie na pierdopędzie, to - gdyby nie to, że trochę sam siebie stopuję - ukręciłbym tyle w rok. Na PIERDOPĘDZIE - jazda tylko dookoła komina...

Teraz dalej - sprzęty przebiegowo, rocznikowo i "wypasowo" zbliżone potrafią mieć rozrzut cenowy rzędu 100%

Azaliż możliwe to?

Z czego to może wynikać?