marekb Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Co jakiś czas blokowane są chyba hamulce, samochód bardzo zwalnia na luzie, po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Co to może być ? Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Co jakiś czas blokowane są chyba hamulce, samochód bardzo zwalnia na luzie, po pewnym czasie > wszystko wraca do normy. > Co to może być ? > Marek Tylne zaciski - rozebrać, przesmarować prowadnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Tylne zaciski - rozebrać, przesmarować prowadnice. A da się to jakoś zwalczyć na dłużej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > A da się to jakoś zwalczyć na dłużej? napewno sie da, skoro u mnie od nowosci do przebiegu prawie 95tys km nic z tylem nie bylo robione i zadnego blokowania nie ma nowe gumki na prowadnice sa dostepne, wyczyscic wszystko i poskladac i ma smigac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtusj Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 (...) > nowe gumki na prowadnice sa dostepne, wyczyscic wszystko i poskladac i ma smigac Szkoda kasy - jak sie komuś "przyfarciła" wersja z dupnymi tylnymi hamulcami, to nic nie pomaga wymiana gumek, ani zestaw naprawczy . Jedynie to czyszczenie i smarowanie co 20-30 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > (...) > Szkoda kasy - jak sie komuś "przyfarciła" wersja z dupnymi tylnymi hamulcami, to nic nie pomaga > wymiana gumek, ani zestaw naprawczy . Jedynie to czyszczenie i smarowanie co 20-30 kkm. A to jakaś wadliwa seria była, czy coś? W Stilo miałem to samo niestety W Bravo po raz pierwszy odezwało się przy 35kkm, teraz mam 49 i póki co spokój, ale przeczyszczę przy najbliższej okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 a jaki stopien trudnosci rozebrania tych hamulców i zlożenia? potrzebny jakis sprzet do wcisniecia tłoczka (tak jak w stilo) czy reką da rade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > a jaki stopien trudnosci rozebrania tych hamulców i zlożenia? potrzebny jakis sprzet do wcisniecia > tłoczka (tak jak w stilo) czy reką da rade? ja dałem radę ręcami pamietaj tylko abys wkręcał w odpowiednią stronę. Prawy zgodnie z ruchem wskazówek, lewy odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > a jaki stopien trudnosci rozebrania tych hamulców i zlożenia? potrzebny jakis sprzet do wcisniecia > tłoczka (tak jak w stilo) czy reką da rade? Ja użyłem klucza do mocowania tarcz w szlifierce kątowej w połączeniu ze ściskiem stolarskim - dało radę Mowa oczywiście o tyle, z przodu wystarczył sam ścisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > a jaki stopien trudnosci rozebrania tych hamulców i zlożenia? potrzebny jakis sprzet do wcisniecia > tłoczka (tak jak w stilo) czy reką da rade? Jak jest dużo zanieczyszczeń to jest duże prawdopodobieństwo że będziesz musiał użyć jakiegoś pomocnika (klucza), konstrukcja jest identyczna jak w Stilo, czyli równie słaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.