addy Napisano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 Hej ho! Posiadam seja 1.1 MPI z 2003r. w wersji Actual i planuje zamontować do niego obrotek. Wnioskując z manuala zawartego na stronie centomanii wynika, że pewnie nie będę miał wyprowadzonej kostki i instalację będę musiał ciągnąć sam (dobrze kombinuję?), jednak póki nie mam owego obrotomierza jeszcze na chacie wolał bym się upewnić czy czeka mnie rzeźba. I tutaj pojawia się mały acz problem... Uploaded with ImageShack.us Potrzebował bym wyjąć kratkę nawiewu na konsoli środkowej, jednak boję się, że coś urwę/połamię/ch*j wie co jeszcze W manualu pisze, że kratka jest przymocowana na 2 słabo trzymające zatrzaski i że wystarczy tylko podważyć. Mógłby ktoś poradzić w którym miejscu i czym konkretnie mam to podważyć, żeby nie pozostawić żadnych "dowodów zbrodni"? Płaski śrubokręt? Sorry za takie pytanie, ale wiecie... przezorny zawsze ubezpieczony Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 śrubokrętem dasz rade, najlepiej z lewej lub prawej strony ja dawałem rade wyciągnąć palcami zrobiłem ci kreski a paincie na touchpadzie Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 > ja dawałem rade wyciągnąć palcami > zrobiłem ci kreski a paincie na touchpadzie done, dzięki za krechy i rozumiem, że jak ściągnę te kratki nawiewowe to powinna tam sobie dyndać jakaś kostka, si? jeżeli nic nie ma to znaczy, że musze sam kopać w drutach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 > done, dzięki za krechy > i rozumiem, że jak ściągnę te kratki nawiewowe to powinna tam sobie dyndać jakaś kostka, si? > jeżeli nic nie ma to znaczy, że musze sam kopać w drutach? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 > done, dzięki za krechy > i rozumiem, że jak ściągnę te kratki nawiewowe to powinna tam sobie dyndać jakaś kostka, si? > jeżeli nic nie ma to znaczy, że musze sam kopać w drutach? nie dyndać a być zaczepiona/wsunięta gdzieś na desce lub grodzi . Przynajmniej tak miałem w FUNie z 2000 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 > nie dyndać a być zaczepiona/wsunięta gdzieś na desce lub grodzi . Przynajmniej tak miałem w FUNie > z 2000 roku zbytnio się nie przyglądałem, ale nie zauważyłem, żeby było tam coś zbędnego, co mógłbym uznać za "o! to pewnie jest do obrotomierza", były tylko raczej jakieś wsuwki, które pewnie przeznaczone są do przycisków na konsoli środkowej. Postaram się wrzucić fotkę tego wnętrza po zdjęciu kratek, wtedy będzie widać co dokładnie tam siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > zbytnio się nie przyglądałem, ale nie zauważyłem, żeby było tam coś zbędnego, co mógłbym uznać za > "o! to pewnie jest do obrotomierza", były tylko raczej jakieś wsuwki, które pewnie > przeznaczone są do przycisków na konsoli środkowej. > Postaram się wrzucić fotkę tego wnętrza po zdjęciu kratek, wtedy będzie widać co dokładnie tam > siedzi nie martw sie, najbogatszy SX z '99 i tez nie bylo instalacji pod obrotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > nie martw sie, najbogatszy SX z '99 i tez nie bylo instalacji pod obrotek a moja w vannie miała poprowadzoną, jak ja się zdziwiłem i jednocześnie ucieszyłem, że nie trzeba drutować za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 zrobiłem dwie fotki, na moje nie ma tam niestety nic "luźnego" co mogło by być "kostką pod obrotomierz" a szkoda Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us nie chce tutaj podnosić sprawy do rangi jakiegoś mega problemu, bo wiadomo, nadrutuje sobie to sam, ale nie zmienia to faktu, że troche mnie irytuje brak tego rozwiązania, tym bardziej, że chyba nie ma konkretnych wersji seicento w których owa "kostka" by była od razu, tylko rzucali ją jak komu się podobało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 ku wiedzy potomnych :-) ta kostak wcale nie lata lużno jeno jest zaczepiona (powinna) na plastykowy zaczep NAD ta rura powietrza wiec na tych fotkach by jej nie było widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madraxdk Napisano 20 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > ku wiedzy potomnych :-) > ta kostak wcale nie lata lużno jeno jest zaczepiona (powinna) na plastykowy zaczep NAD ta rura > powietrza > wiec na tych fotkach by jej nie było widac odgrzebuje temat by nie zakladac watku o dziwo szukajka zadzialala ale nie w 100% czy ktos moglby zrobic fotke kostki i opisac kolejno bo zdjecia kostki ktore mam gryza sie z opisem przewodow na centomani w manualach kosta wyglada na orginalna wiec cytuje centomanie - pierwszy styk na folii idący górą do górnego styku niebieskiej wtyczki -ma być podłączony do zasilania +12V po stacyjce, - drugi styk ma być podłączony do podświetlania (światła pozycyjne), - trzeci styk jest masowy, - czwarty sygnał obrotka wtyczka wyglada na orginal tylko kable dolutowane wiec tak bedzie OK jak fotka i opis? kable dziekuje za uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 21 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2012 > odgrzebuje temat by nie zakladac watku o dziwo szukajka zadzialala ale nie w 100% czy ktos moglby > zrobic fotke kostki i opisac kolejno > bo zdjecia kostki ktore mam gryza sie z opisem przewodow na centomani w manualach > kosta wyglada na orginalna wiec cytuje centomanie > - pierwszy styk na folii idący górą do górnego styku niebieskiej wtyczki -ma być podłączony do > zasilania +12V po stacyjce, > - drugi styk ma być podłączony do podświetlania (światła pozycyjne), > - trzeci styk jest masowy, > - czwarty sygnał obrotka > wtyczka wyglada na orginal tylko kable dolutowane > wiec tak bedzie OK jak fotka i opis? > kable dziekuje za uwage z racji że zdjęcie mojego autorstwa to poczułem się wywołany do tablicy trzeba było dokleić opis od zdjęcia i nie było by problemu, za poprawność opisu ręczę, bo sam pisałem i podłączałem u siebie... kostka jest oryginalna od sc sporting tak jak obrotomierz, więc kolory przewodów zgadzają się z tymi w schematach "sam naprawiam" patrząc od lewej na zdjęciu (kolory w kostce nie na przedłużeniu przewodów): 1. NIEBIESKI - zasilanie po stacyjce (+) 2. ŻÓŁTY - podświetlenie(+ np z podświetlenia konsoli środkowej) 3. CZARNY - masa 4. CZERWONO-CZARNY - sygnał do obrotomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madraxdk Napisano 21 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2012 > z racji że zdjęcie mojego autorstwa to poczułem się wywołany do tablicy > trzeba było dokleić opis od zdjęcia i nie było by problemu, za poprawność opisu ręczę, bo sam > pisałem i podłączałem u siebie... > kostka jest oryginalna od sc sporting tak jak obrotomierz, więc kolory przewodów zgadzają się z > tymi w schematach "sam naprawiam" > patrząc od lewej na zdjęciu (kolory w kostce nie na przedłużeniu przewodów): > 1. NIEBIESKI - zasilanie po stacyjce (+) > 2. ŻÓŁTY - podświetlenie(+ np z podświetlenia konsoli środkowej) > 3. CZARNY - masa > 4. CZERWONO-CZARNY - sygnał do obrotomierza podziekowal nie wiedzialem ze to Twoje autorstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.