mammoth Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Mamm dylemat jaki silnik wstawic do GAZ 69 obecnie w aucie jest silnik z żuka ale jest juz troche kulawy, autko wrócilo od lakiernika i czas zadbac o mechanike bo sezon powoli sie konczy a chcialbym jeszcze troche pojezdzic silnik musi byc benzyowy i musi pozostac oryginalna skrzynia narazie mam tylko dwa pomysly albo zostac przy żuku albo wstawic 2,5L z Wołgi jesli ma ktos jakąs wiedze lub doswiadczenie to prosze o głos w sprawie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Oryginalny dolnozaworowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 zalezy od Twojego podejścia do auta... - jeśli jest w dobrym stanie i oryginalny - szukaj oryginału biorąc pod uwagę że to kłopotliwe, słabe silniki - jeśli jak wyżej ale chcesz mniej kłopotów wsadź Wołgę, ale ona nadal jest kłopotliwa (np koniecznosć sprowadzania częsci z Ukrainy) i dużo pali - jeśli jest ładny i masz gdzieś co jest pod maską a interesuje Cie tylko stan zewnętrzny i chcesz sobie nim pojeździć wiecej - wsadź jakąś mocną benzyne - V6 z forda, jakieś BMW lub Mercedesa - jesli jest brzydki i dużo tłuczesz go po lesie - diesel z merca na org. skrzynię po przeróbce flanszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Oryginalny dolnozaworowy. dolniak raczej nie, auto jest w stanie "dobry+" zrobiona ma blacharke i wrócil wlasnie z lakieru, trafil do mnie juz z zamontowanym LPG odbudowa na 100% oryginał jest raczej nieoplacalna, zalezy mi zeby z grubsza wygladał na oryginal i sprawnie poruszal sie po trawnikach i miescie wypadów w teren nie planuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Czy dobrze kojarzę, że przy Armii Krajowej to Twój? Komandorka tak? Mam kumpla maniaka GAZów. Od niego wiem, że w zasadzie wszyscy polują na dolniaka. On sam ma silnik od Żuka bo kiedyś GAZa sprofanował i teraz wraca po rozum do głowy. Dolniak podobno jest lepszy w terenie bo ma nisko moment i po prostu lepiej ciągnie i zawsze to oryginał Jeżeli chcesz auto tylko do zabawy to chyba Żuk będzie optymalny. GAZ 69 przedstawia jednak już jakąś wartość i IMHO warto robić wszystko jak w oryginale, być może sam też kiedyś tak stwierdzisz. Z drugiej strony co stoi na przeszkodzie wówczas zmienić. BTW jechałem tym i robi wrażenie, no i wszyscy miejsca ustępują BTW2 we Wrocku sporo jest tych sprzętów a zwracam na nie uwagę właśnie przez wspomnianego Kumpla (ma z roku 70 z oryginalnym lakierem, do tego błyszczącym co przy GAZ 69 jest rzadkością). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 30 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2011 > Czy dobrze kojarzę, że przy Armii Krajowej to Twój? Komandorka tak? tak to ta sztuka własnie został pokryty wojsową zielenią, wczoraj wymieniłem termostat ale nadal sie grzeje chyba silnik byl przegrzany i cos sie z głowicą poroilo bo w starym plynie byl olej wczoraj odbylem pare probnych jazd i chyba ten silnik z żuka bedzie wystarczający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.